Nu čia raznosų mėnuo O šiaip tai turbūt geriausia kaip Laimonas sako, turėt gerą peilį jei važinėt su nelabai gyva mašina. Ten žaidžiant su bėgiais dar ir sankabą ar greičių dėžę ar net pusašius galima suplėšyt. Geriau best į žarną arba bandyt palstmasinį vamzdį sutrupint ir baltinių rankovę nusiplėšus sukišt
2.0 hdi bendros problemos
#3981
Parašyta 2016 rugsėjo 20 - 11:04
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#3982
Parašyta 2016 rugsėjo 21 - 09:23
Automatui, sutinku, o mechanui jei sankaba ar dėžė neatlaiko, vadinas nekaip padaryta arba irgi jau lavonai. Mechaninei tiktai pavara stabdyčiau, nes sutaupai labai daug laiko, kadangi dyzeliokas, ypač senesnis mažasūkis (o seni HDinai, apie kuriuos šitoje temoje daugiau mažiau kalba ir eina, yra būtent mažasūkiai), nelabai mėgsta ilgai tempti aukštesnes už 5K apsukas. O ten juk joks ribotuvas neveikia - rodyklė užlinksta iki galo, o iš tikro sukasi galbūt ir dar daugiau, negu tachometras gali parodyti.
Nežinau, aš kažkaip su tokiom turbinom važinėti noro visai neturiu. Tai ir nevažinėju. Tai ir peilio nesivežioju
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3983
Parašyta 2016 rugsėjo 26 - 05:57
Automatui, sutinku, o mechanui jei sankaba ar dėžė neatlaiko, vadinas nekaip padaryta arba irgi jau lavonai. Mechaninei tiktai pavara stabdyčiau, nes sutaupai labai daug laiko, kadangi dyzeliokas, ypač senesnis mažasūkis (o seni HDinai, apie kuriuos šitoje temoje daugiau mažiau kalba ir eina, yra būtent mažasūkiai), nelabai mėgsta ilgai tempti aukštesnes už 5K apsukas. O ten juk joks ribotuvas neveikia - rodyklė užlinksta iki galo, o iš tikro sukasi galbūt ir dar daugiau, negu tachometras gali parodyti.
Nežinau, aš kažkaip su tokiom turbinom važinėti noro visai neturiu. Tai ir nevažinėju. Tai ir peilio nesivežioju
visi common railai yra austasukiai dyzeliai ir sau ribotuvais,o jei jau paleteme pirmus hdi jie patys patvariausi,bet jei lavonas tai koks ten bebutu gali bet kada klyna gauti.Mazasukiai -su mehaniniais ir el.valdomas siurbliais ve;vp (paskirstandys k.slegi po cilindrus),jiems dideles apsukos ner geris
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 rugsėjo 26 - 05:59
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3984
Parašyta 2016 rugsėjo 26 - 11:13
visi common railai yra austasukiai dyzeliai ir sau ribotuvais,o jei jau paleteme pirmus hdi jie patys patvariausi,bet jei lavonas tai koks ten bebutu gali bet kada klyna gauti.Mazasukiai -su mehaniniais ir el.valdomas siurbliais ve;vp (paskirstandys k.slegi po cilindrus),jiems dideles apsukos ner geris
Na lyginant su VE ir VP siurbliais varomais senaisiais traktoriais, tai taip, pirmieji HDi yra daug aukštesnių sūkių varikliai. Nes jie daug smagiau dirba prie tų aukštesnių sūkių, nei anie. Bet kalbant apie PSA, tai tiek pas senuosius traktoriukus su skirstytuviniu siurbliu VE ar kokius ten Rotodiesel/Lucas mechaninius, tiek pas pirmus HDi yra ribotuvas ties 5200rpm, jei teisingai pamenu. Bent jau pas RHY ir RHZ/RHS, 4HX tai tikrai toks, nes visiems tekę išbandyti. O pas seną traktorių tai dūmingumo tikrinimo apsukos tokios pačios, o daugiau nelabai ir sukasi, nors pastarąjį kartą kai savo traktoriuką variau TA ir jis įsisuko tik iki 4750, tai kontrolierius truputį nepatenkintas buvo, neva jam trūksta sūkių dar. Ribotuvas elektroninis pas HDi ir elementarus mechaninis pas skirstytuvinius siurblius, kai tiesiog svirtelės pasukimo eigos varžteliu ribojamas maksimalus išpurškiamo kuro kiekis, arba kai pasiekiamos maksimalios efektyvios detalės, angliškai vadinamos "governor", galimybės.
Turėjau omeny tai, kad šiaip pats blokas, alkūninis velenas ir stumoklinė grupė tų pirmųjų HDi nelabai daug (na, esminis skirtumas yra tiesioginis įpurškimas ir degimo kamera stumoklyje, o ne galvoje) iš esmės skiriasi nuo senųjų traktoriukų, jie turi didesnę stumoklio eigą, nei naujesni HDi varikliai, taip pat ir gerokai didesnį suspaudimo laipsnį, aišku ir kompresiją...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3985
Parašyta 2016 rugsėjo 26 - 18:10
PADEKIT.. nusipirkau 407, 2004. 100kw, 2l hdi. ir pradejo durniuoti vaziuojant dinksta trauka ir wel atsiranda, kai atsiranda ismeta juoda duma. atradau youtubeje kas man darosi :
#3986
Parašyta 2016 spalio 04 - 21:21
sveiki, nors tai ir nera problema, taciau i dvilitriu tema. kokia turi buti darbine temperatura 2.0hdi 100kw mechanas? pas mane 80 laipsniu tiek su senu, tiek su nauju termostatu, neveikiantis tik apeinančio aušinimo skysčio vožtuvas (bypass coolant valve), bet nemanau jog jis turi itakos galutiniam įšylimui.
#3987
Parašyta 2016 spalio 04 - 21:34
sveiki, nors tai ir nera problema, taciau i dvilitriu tema. kokia turi buti darbine temperatura 2.0hdi 100kw mechanas? pas mane 80 laipsniu tiek su senu, tiek su nauju termostatu, neveikiantis tik apeinančio aušinimo skysčio vožtuvas (bypass coolant valve), bet nemanau jog jis turi itakos galutiniam įšylimui.
Viskas ok, tokia ir yra.
#3988
Parašyta 2016 spalio 13 - 09:58
#3989
Parašyta 2016 spalio 13 - 10:28
Lukai, visos idejos simta kartu aptartos sitoj ir kitose forumo skiltyse..
o siaip prasau:
Starteris
Purkstukai
Siurblys
Elektronika
Variklis
ir t.t.
daryt siagnostika ir zet parametrus kas buna kai nesikuria, tai butu protingiausias sprendimas.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3990
Parašyta 2016 spalio 13 - 14:00
Taip, ir net parametrus ne šiaip įsijungt, o normaliai pasijungti duomenų kaupimo funkciją, jei įrenginys tokią turi, nes kiek pamenu, šitas Siemensas jau leidžia pasipaišyti grafikus. O tada viskas labai paprasta - pasileidi sekimą apsukų, norimo kuro slėgio, esamo kuro slėgio, reguliatoriaus atsidarymą ir dar gal kokią purkštukų įtampą ir suki starteriu. Paskui gali peržiūrėt duomenis kiekvienam momente, kai jų komplektas buvo užfiksuotas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3991
Parašyta 2016 spalio 14 - 11:56
#3992
Parašyta 2016 spalio 14 - 13:40
akumas tinka, jei nemires.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3993
Parašyta 2016 spalio 14 - 14:09
Normaliai veikiantis šitas variklis pilnai dirba su 60Ah talpos ir gal ten kokių 500A startinės akumėliu. Užtenka jam ten visko...jei kuriasi.
Bet kai pusė žvakių neveikia, purkštukai drenuoja ir starteris vos suka, tai ir gyvas 80Ah gargaras dažnai nebepavelka pašalus
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3994
Parašyta 2017 sausio 04 - 07:06
Sveiki turiu problemele su Peugeot 307sw 2003m 2.0HDI is pat pradziu uzsidegdavo skidelyje variklio chekas ir rasydavo "unblock deasel filter" trauka ciu ciut sumazedavo prie 130km/h po ilgo laiko dabar kartais uzsidegineja atipollution fault ir skydeli uzsidega tas pats variklio chekas klausimas cia gali but kad susyje abudu atvejai mineti su DPF filtru ir egr ar gali but kokie purkstukai masina seip ant ramiu apsuku nesipurto dumo juodo nemeta isvis labai minimaliai duma meta pagrinde is ryto turbina dirba pucia girdisi.
#3995
Parašyta 2017 sausio 04 - 15:48
Sveiki turiu problemele su Peugeot 307sw 2003m 2.0HDI is pat pradziu uzsidegdavo skidelyje variklio chekas ir rasydavo "unblock deasel filter" trauka ciu ciut sumazedavo prie 130km/h po ilgo laiko dabar kartais uzsidegineja atipollution fault ir skydeli uzsidega tas pats variklio chekas klausimas cia gali but kad susyje abudu atvejai mineti su DPF filtru ir egr ar gali but kokie purkstukai masina seip ant ramiu apsuku nesipurto dumo juodo nemeta isvis labai minimaliai duma meta pagrinde is ryto turbina dirba pucia girdisi.
Diagnostika:
https://peugeot-klub...liu-pardavejai/
#3996
Parašyta 2017 sausio 04 - 20:18
Visko gali būti, gali būti ir susiję, ir nesusiję.
...po ilgo laiko dabar...
Bet jei jau ilgai važinėji su unblock diesel, tai matomai ne taip ir svarbu, kad kažkas sugedę, tai gali važinėti ir toliau. Juk važiuoja...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3997
Parašyta 2017 vasario 06 - 20:57
https://youtu.be/3PmZe_TL9zc?t=56
kokia dažniausia video girdimų kalimų po užvedimo priežastis? čia skaitosi kuro trūkumas ar perteklius?
#3998
Parašyta 2017 vasario 08 - 11:59
https://youtu.be/3PmZe_TL9zc?t=56
kokia dažniausia video girdimų kalimų po užvedimo priežastis? čia skaitosi kuro trūkumas ar perteklius?
Čia skaitosi netvarkingas cilindrų darbas arba blogai dirba purkštukai (reikia tikrint) arba sudaromos netinkamos sąlygos jiem dirbt (pakaitinimo žvakės)
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#3999
Parašyta 2017 vasario 08 - 12:14
Čia skaitosi netvarkingas cilindrų darbas arba blogai dirba purkštukai (reikia tikrint) arba sudaromos netinkamos sąlygos jiem dirbt (pakaitinimo žvakės)
Viskas cia OK su tais garsais prie -20C. Nauja auto is salono irgi patrata 10s kaip minimum. Tiek skoda ta pati daro tiek KIA. Jei jau minute ir daugiau, tada remont.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4000
Parašyta 2017 vasario 08 - 20:08
O siandien sulaukiau dziugaus skambucio su padeka is zmogaus, kurio 2.2hdi rinkau siurbli, lupau montavau ir tikrinau purkstukus, o Paulius juos suremontavo. Masina kieme praleido gal 3sav. ir jau buvo truputi nepasitenkinimo standartinio. Bet siandien nakti pasalo ir zmogui prie -13 ar -15 uzsivede labai lengvai, kai seniau prie -8c vos vos, o nuo 10 jau be sansu, net nepurpsi
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 08 - 20:10
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 10
narių: 0, svečių: 10, slaptų narių: 0