
2.0 hdi bendros problemos
#441
Posted 2008 October 22 - 20:19
#442
Posted 2008 October 22 - 21:38
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#443
Svečias_sigyv_*
Posted 2008 October 30 - 14:15
#444
Svečias_zydrius10_*
Posted 2008 October 31 - 00:02
#445
Svečias_Dzonas3_*
Posted 2008 October 31 - 11:13

#446
Posted 2008 October 31 - 11:21
#447
Svečias_zilvinas36_*
Posted 2008 October 31 - 12:53
#448
Posted 2008 October 31 - 13:52
#449
Posted 2008 October 31 - 14:26
Neklaidink žmonių. Hdi varikliuose šiltu oru žvakės tikrai neįsijungia. Veikia tik nuo žemesnės, kaip +5 temperatūros, ir tai su sąlyga, kad visiškai atvėsęs variklis. Prie +5 turi užsivesti nekaitinus, bent jau man užsiveda.Nezinau as ten to zvakiu pakaitinimo principo, bet kad zvakes kaitinamos nepriklausomai nuo lauko temperaturos tai tikrai, nes kitaip neuzkursi
#450
Posted 2008 October 31 - 15:06
Patarimas pirmas butu pasikeisti kuro filtra(ir nepagaileti pinigu geram nuo 50-100lt.Purflux,Bosch).Jei situacija nepageres tai diagnostika reikia daryti(speliojant:gali buti ir purkstukai,ir slegio reguliatorius,ir zemo spaudimo siurblys)SekmesSveiki liutuku myletojai. Nukritus temperaturai iki +5C ryte reikia gerokai pasukti, kad uzsikurtu (tai kas bus ziema). Kai siltas variklis kuriasi is 1 apsukimo. Idejau nauja akuma 62 Ah, nes buvo silpnas 50Ah, bet sukimas ir uzkurimas ryte nepasikeite. Zvakes tikrinau visos veikia, gal jau pasene? Net 2 kartus pakaitinus ryte jokio efekto
Vaziavimas trumpais atstumais iki 7 km apie 10-15 min su klima siesom, Siauliai. Krovimas akumo viska ijungus 14.2 V ar cia normaliai, gal akumo nespeja uzkrauti normaliai? Kuro filtro dar nepasikeiciau. Kas gali but mano liutukui? Kodel jis rytais oziuojasi ir ismeta balta duma kaip kad pakaitinimo zvake nedirbtu?
Aciu uz pagalba ;)

Edited by Ramus, 2008 October 31 - 15:06.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#451
Posted 2008 October 31 - 16:03
Zvakes cia ne prie ko, pas mane ir prie -8 , vedasi su neveikianciom. Aisku prie -15 gal -20 tai neuzsivestu.Sveiki liutuku myletojai. Nukritus temperaturai iki +5C ryte reikia gerokai pasukti, kad uzsikurtu (tai kas bus ziema). Kai siltas variklis kuriasi is 1 apsukimo. Idejau nauja akuma 62 Ah, nes buvo silpnas 50Ah, bet sukimas ir uzkurimas ryte nepasikeite. Zvakes tikrinau visos veikia, gal jau pasene? Net 2 kartus pakaitinus ryte jokio efekto
Vaziavimas trumpais atstumais iki 7 km apie 10-15 min su klima siesom, Siauliai. Krovimas akumo viska ijungus 14.2 V ar cia normaliai, gal akumo nespeja uzkrauti normaliai? Kuro filtro dar nepasikeiciau. Kas gali but mano liutukui? Kodel jis rytais oziuojasi ir ismeta balta duma kaip kad pakaitinimo zvake nedirbtu?
Aciu uz pagalba ;)
#452
Posted 2008 October 31 - 18:08
Tada priestaraujame visiems desniams, kaip galima uzdekti bet koki skysti, be kibirksties, nebent pasiektum savaiminio uzsidegimo temperatura, kiek man zinoma kad pakaitinimo zvakes atlieka degiklio principa, paskui jos nebereikalingosNeklaidink žmonių. Hdi varikliuose šiltu oru žvakės tikrai neįsijungia. Veikia tik nuo žemesnės, kaip +5 temperatūros, ir tai su sąlyga, kad visiškai atvėsęs variklis. Prie +5 turi užsivesti nekaitinus, bent jau man užsiveda.
#453
Posted 2008 October 31 - 19:12
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#454
Svečias_zilvinas36_*
Posted 2008 October 31 - 20:12
#455
Posted 2008 October 31 - 20:29
deja dyzelis uzsidega auksto slegio pagalba,traktoriui nera pakaitinimo zvakes ne vienos bet uzsikuria,pas mane visos pakaitinimo buvo gatavos iki minus 10 uzkurdavau

Mano zmonos 307 buvo parejusios dvi pakaitinimo zvakes, ryte kurdavosi labai sunkei.
Edited by Pilotas, 2008 October 31 - 20:31.
#456
Svečias_Dzonas3_*
Posted 2008 November 01 - 08:17





#457
Posted 2008 November 01 - 09:58
Edited by Francis, 2008 November 01 - 09:59.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#458
Posted 2008 November 01 - 10:15
Gerai kad tau tiko pats filtras uz 18lt, nera jau brangus tie filtrai, kad taupytum, brangiausias butu salono filtras.kad audinem 2,5 TDI iki +5C neveikia pakaitinimo zvakes tai jau buvau girdejes, bet ten jei joms veikti nereikia tai ir lempute net neuzsidega (atrodo sake) o peze tai uzsidega ir ugesta
O cia 100 % kad iki +5C tipo jos nekaitina??? Kazkaip nesitiki
nu kad kuro filtra keisiu tai 100% kita savaite, bet kad reikia imti ji brangesni tai nezinojau
manau kad nera didelio skirtumo, nes pvz. pernai pries ziema savo AR 166 2.4 JTD (p307 zmonos) filtra idejau uz 18 Lt o draugas uz 80 Lt ir jokiu problemu nebuvo abiems
![]()
O pakaitinimo zvakes gli buti kazkaip pasilpe, mazai sildyti ar pan. nes tikrinau visos sveikos
#459
Svečias_zilvinas36_*
Posted 2008 November 01 - 14:37
#460
Posted 2008 November 01 - 14:50
Kazkoks neiprastas pas tave 307visa pavasari ir vasara pravazinejau atjunges rele,nes kai uzkuri varikli kaitina be jokiotolko koki 5 ar 10minuciu kol variklis pasiekia reikiama teperatura cia kalbu 307,buvo tokiu burtininku tipo kompus masinom daro sako neturi taip buti kad uzkurus kaitintu sukniso rele man turejau kita pirkt,seip tai nesunku patikrint uzkurk salta pezo varikli ir pamatysi kai kontroline lempute pridejus deks koki 5 ar 10min,patikrinti varijantai

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users