2.0 hdi bendros problemos
#461 Svečias_zilvinas36_*
Parašyta 2008 lapkričio 01 - 16:06
#462
Parašyta 2008 lapkričio 01 - 16:25
visi common railai be zvakiu gali kurtis net prie -10,jei tvarkinga kuro sistema.Kazkoks neiprastas pas tave 307
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 lapkričio 01 - 16:26
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#463
Parašyta 2008 lapkričio 01 - 16:28
jau taupyti ant kuro filtro tikrai neverta,pasekmes tukstanciais kainuojaGerai kad tau tiko pats filtras uz 18lt, nera jau brangus tie filtrai, kad taupytum, brangiausias butu salono filtras.kad audinem 2,5 TDI iki +5C neveikia pakaitinimo zvakes tai jau buvau girdejes, bet ten jei joms veikti nereikia tai ir lempute net neuzsidega (atrodo sake) o peze tai uzsidega ir ugesta O cia 100 % kad iki +5C tipo jos nekaitina??? Kazkaip nesitiki nu kad kuro filtra keisiu tai 100% kita savaite, bet kad reikia imti ji brangesni tai nezinojau manau kad nera didelio skirtumo, nes pvz. pernai pries ziema savo AR 166 2.4 JTD (p307 zmonos) filtra idejau uz 18 Lt o draugas uz 80 Lt ir jokiu problemu nebuvo abiems
O pakaitinimo zvakes gli buti kazkaip pasilpe, mazai sildyti ar pan. nes tikrinau visos sveikos
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#464
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 12:29
Gal galima palciau apie tai suzinoti, nes jau is antro girdziu.visi common railai be zvakiu gali kurtis net prie -10,jei tvarkinga kuro sistema.
#465
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 14:29
common rail siurblys isvysto~1000bar.Misinys ipurskiamas garo pavidalu.Ir sistema panasi i bendzininiu(viska valdo ecu,net ir uzankstina ipurskimo faze kompas)Gal galima palciau apie tai suzinoti, nes jau is antro girdziu.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#466
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 17:02
Na gerai ipurskiamas garo pavidalu, bet kaip jis savaime uzsidega, reikalingas kazkoks "katalizatorius", juk garai savaime neuzsidega, net ir benzininiuose varikliuose.common rail siurblys isvysto~1000bar.Misinys ipurskiamas garo pavidalu.Ir sistema panasi i bendzininiu(viska valdo ecu,net ir uzankstina ipurskimo faze kompas)
#467
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 17:11
Mars vartyti mokyklines fizikos vadoveliu.Na gerai ipurskiamas garo pavidalu, bet kaip jis savaime uzsidega, reikalingas kazkoks "katalizatorius", juk garai savaime neuzsidega, net ir benzininiuose varikliuose.
#468
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 17:22
Pamirsai dyzeliniu varikliu veikimo principus Benzininiai varikliai tam reikalui turi zvakes, o dyzeliniai spaudima ;)Na gerai ipurskiamas garo pavidalu, bet kaip jis savaime uzsidega, reikalingas kazkoks "katalizatorius", juk garai savaime neuzsidega, net ir benzininiuose varikliuose.
Cituoju:
In the diesel engine, air is compressed with a compression ratio typically between 15 and 22 raising the air temperature to 1000 degrees fahrenheit. This temperature of the air in the combustion chamber will ignite the atomized fuel–air mixture. The injected fuel spray vaporizes , ignites and burns.
Saltinis, VERTA PASISKAITYTI
#469 Svečias_zilvinas36_*
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 17:26
o tu manai kad pakaitinimo zvakes uzkuria deja jos tik pasildo,nes kai saltesnis oras salerka tirsteja ir uzsispyres tu,niekaip negalima tave perkalbetiNa gerai ipurskiamas garo pavidalu, bet kaip jis savaime uzsidega, reikalingas kazkoks "katalizatorius", juk garai savaime neuzsidega, net ir benzininiuose varikliuose.
Šį pranešimą redagavo zilvinas36: 2008 lapkričio 03 - 17:29
#470
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 17:32
Dar viena auksine fraze Jauciasi, kad po ilgojo savaitgalio...o tu manai kad pakaitinimo zvakes uzkuria deja jos tik pasildo,nes kai saltesnis oras salerka tirsteja
Man atrodo, kad pakaitinimo zvakes sildo cilindrus ( tiksliai nenurodysiu kur ) nes esant saltam orui saltas variklio metalas absorbuoja suspausto kuro misinio siluma... Pataisykit jei klistu
#471
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 17:37
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#472
Parašyta 2008 lapkričio 03 - 18:42
#473
Parašyta 2008 lapkričio 04 - 08:51
is to pacio straipsnio "40 laipsnių pasukamas įsiurbimo paskirstymo velenėlis užtikrina gerą trauką, esant mažiems ir vidutiniams variklio sūkiams". Beje Renuske jau senai ta bande ir norejo panaudoti F1, tik kuo ten baigesi nzn.Nukrypstant nuo temos,maloniai nustebino FSI technologija http://www.volkswage...t.aspx?Page=FSI voztuvai valdomi elektromagnetu (ECU)ne veleneliu.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#474 Svečias_Dzonas3_*
Parašyta 2008 lapkričio 04 - 09:10
Nu pas mane irgi labai sunkei suka starteris. Galvojau akumas silpnas pabaiginis, nupirkau nauja galinga, o nesuka normaliai tas pats.na pas mane panasi beda buvo ir ...... teko startery keisti ... kazkaip jis esant salciams silpniau sukdavo ... ko pasakoje nesusidarydavo reikiamas slegis cilindruose ir tekdavo pazulinti jy ~10 abarotu kad uzsivestu
Nu va vakar -2C ir nebeuzkuriau Varau sende pirkt filtru ir zvakiu (pradziai) jei tas nepades tada jau i servisa teks varyt
#475 Svečias_zilvinas36_*
Parašyta 2008 lapkričio 04 - 09:46
rele pakaitinimo ziurejai veikiaNu pas mane irgi labai sunkei suka starteris. Galvojau akumas silpnas pabaiginis, nupirkau nauja galinga, o nesuka normaliai tas pats.
Nu va vakar -2C ir nebeuzkuriau Varau sende pirkt filtru ir zvakiu (pradziai) jei tas nepades tada jau i servisa teks varyt
Šį pranešimą redagavo zilvinas36: 2008 lapkričio 04 - 09:46
#476
Parašyta 2008 lapkričio 04 - 09:48
#477 Svečias_Dzonas3_*
Parašyta 2008 lapkričio 04 - 12:21
Ne dar neziurejau, o kur ji yra? Kiek turi voltu ateit i pakaitinimo zvakes? Ar yra pakaitinimo reles saugiklis ir kur jis?rele pakaitinimo ziurejai veikiaNu pas mane irgi labai sunkei suka starteris. Galvojau akumas silpnas pabaiginis, nupirkau nauja galinga, o nesuka normaliai tas pats.
Nu va vakar -2C ir nebeuzkuriau Varau sende pirkt filtru ir zvakiu (pradziai) jei tas nepades tada jau i servisa teks varyt
Aciu
#478
Parašyta 2008 lapkričio 04 - 12:47
Pakaitinimo rele po oro matuokles.Dezute 5cm*7cm.Tik abejoju ar tau tai pagelbes,salciu nera.Jei sugalvosi tvarkytis,galiu padeti.Turiu diagnostine yranga,purkstukus,slegio reguliatoriu,zemo,auksto spaudimo siurblius (veikiancius)ir t.tNe dar neziurejau, o kur ji yra? Kiek turi voltu ateit i pakaitinimo zvakes? Ar yra pakaitinimo reles saugiklis ir kur jis?
rele pakaitinimo ziurejai veikiaNu pas mane irgi labai sunkei suka starteris. Galvojau akumas silpnas pabaiginis, nupirkau nauja galinga, o nesuka normaliai tas pats.
Nu va vakar -2C ir nebeuzkuriau Varau sende pirkt filtru ir zvakiu (pradziai) jei tas nepades tada jau i servisa teks varyt
Aciu
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 lapkričio 04 - 12:48
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#479 Svečias_Dzonas3_*
Parašyta 2008 lapkričio 04 - 16:38
tai kad as is Siauliu, tai iki Vilniaus tolokai Baldysiu cia ieskot meistriuku ;) jei pats ligos nerasiu , o pakaitinimo zvakiu lempute tai pas mane ir vasara veikdavo ar jas kaitino ar ne neaiskuJei sugalvosi tvarkytis,galiu padeti.Turiu diagnostine yranga,purkstukus,slegio reguliatoriu,zemo,auksto spaudimo siurblius (veikiancius)ir t.t
Šį pranešimą redagavo Dzonas3: 2008 lapkričio 04 - 16:43
#480
Parašyta 2008 lapkričio 04 - 16:41
Vartotojų skaito šią temą: 9
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0