2.0 hdi bendros problemos
spakenas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 702
-
Vieta:panevezys
-
Automobilis:C5 ,807
Parašyta 2008 spalio 22 - 20:19
ramus ne visai teisus-kompas "mato" zemo slegio siurbli.mato ir oro burbulus(kai kuro mazai,ar kita problema). problema ta ,kad pas kompa smegenu per mazai,ir jis pateikia tik duomenis.todel zmogus ,kuris naudojasi tuo kompu turi turi daugiau smegenu ir gali tuos duomenis apdoroti ir nustatyti kas negerai.
ramus teisus-manometras paprasciau ir galvos neskauda(yra niuansu su pajungimu,bet tai kita istorija-buvo gera pamoka,kai manometras "apgavo"-su juo vaziuji ir viskas OK, o be jo-problemos ;) )
spakenas@gmail .com
2.0 hdi bendros problemos
Ramus
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 2.577
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:Peugeot
Parašyta 2008 spalio 22 - 21:38
Sauliau,is esmes tu teisus,galima +/- pamatyti jo bukle pagal slegio reguliatoriu(procentai),bet tai nera labai tikslu,kadangi tai su aukstu slegiu irgi susije
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
2.0 hdi bendros problemos
#443
Svečias_sigyv_*
Svečias_sigyv_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2008 spalio 30 - 14:15
jei ka nors domins auksto slegio kuro reguliatorius tai jo kaina ,,Autoturoje"-400 lt. Verkiu -44, Vilnius.
2.0 hdi bendros problemos
#444
Svečias_zydrius10_*
Svečias_zydrius10_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2008 spalio 31 - 00:02
Sveiki hebrite. Ka jus cia visi buriat is kavos tirsciu! Su tais traktoriais dirbu gan senai. Kad numirtu variklio valdymo blokas tai tikrai labai retas atvejas. Jei kankina kokios bedos su tom HDI sistemom pabandysiu padet. 869965490.
2.0 hdi bendros problemos
#445
Svečias_Dzonas3_*
Svečias_Dzonas3_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2008 spalio 31 - 11:13
Sveiki liutuku myletojai. Nukritus temperaturai iki +5C ryte reikia gerokai pasukti, kad uzsikurtu (tai kas bus ziema). Kai siltas variklis kuriasi is 1 apsukimo. Idejau nauja akuma 62 Ah, nes buvo silpnas 50Ah, bet sukimas ir uzkurimas ryte nepasikeite. Zvakes tikrinau visos veikia, gal jau pasene? Net 2 kartus pakaitinus ryte jokio efekto
Vaziavimas trumpais atstumais iki 7 km apie 10-15 min su klima siesom, Siauliai. Krovimas akumo viska ijungus 14.2 V ar cia normaliai, gal akumo nespeja uzkrauti normaliai? Kuro filtro dar nepasikeiciau. Kas gali but mano liutukui? Kodel jis rytais oziuojasi ir ismeta balta duma kaip kad pakaitinimo zvake nedirbtu?
Aciu uz pagalba ;)
2.0 hdi bendros problemos
Ramunas
Sisteminis blokas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 857
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:pimpe prailgintuvas
Parašyta 2008 spalio 31 - 11:21
Cia burimas is kavos tirsciu jei tikrai zvakes geros(nors siaip tai labai abejoju). Pades tik diagnostika ant kompo.
Ramunc
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes
2.0 hdi bendros problemos
#447
Svečias_zilvinas36_*
Svečias_zilvinas36_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2008 spalio 31 - 12:53
visu pirma pas mane buvo ta problem pakeiciau rele nupirkau zvekes po 20lt uz viena vistiek sudas buvo dabar pirkau pakaitinimo zvakespo 60 kuriasi gerai,bet netame problema manau dar keiciau oro srauto matuokle ji duoda i kompa parodimus.Pezasm yra toks dalykas kad zvakes kaitina jai temperatura zemiau +5
2.0 hdi bendros problemos
Pilotas
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 706
-
Vieta:Kazkur cia
-
Automobilis:Valdiskas
Parašyta 2008 spalio 31 - 13:52
Nezinau as ten to zvakiu pakaitinimo principo, bet kad zvakes kaitinamos nepriklausomai nuo lauko temperaturos tai tikrai, nes kitaip neuzkursi, o pakaitinimo laikas isryskeja, kai lauko temperatura nukranta zemiau -10 laipsniu
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos
2.0 hdi bendros problemos
Arvydzius
-
-
Nariai
-
Pranešimai: 218
-
Vieta:Utena
-
Automobilis:Peugeot 307 1.6Hdi, Subaru Outback boxer diesel 2011
Parašyta 2008 spalio 31 - 14:26
Nezinau as ten to zvakiu pakaitinimo principo, bet kad zvakes kaitinamos nepriklausomai nuo lauko temperaturos tai tikrai, nes kitaip neuzkursi
Neklaidink žmonių. Hdi varikliuose šiltu oru žvakės tikrai neįsijungia. Veikia tik nuo žemesnės, kaip +5 temperatūros, ir tai su sąlyga, kad visiškai atvėsęs variklis. Prie +5 turi užsivesti nekaitinus, bent jau man užsiveda.
Pesimistas - gerai informuotas optimistas
2.0 hdi bendros problemos
Ramus
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 2.577
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:Peugeot
Parašyta 2008 spalio 31 - 15:06
Sveiki liutuku myletojai. Nukritus temperaturai iki +5C ryte reikia gerokai pasukti, kad uzsikurtu (tai kas bus ziema). Kai siltas variklis kuriasi is 1 apsukimo. Idejau nauja akuma 62 Ah, nes buvo silpnas 50Ah, bet sukimas ir uzkurimas ryte nepasikeite. Zvakes tikrinau visos veikia, gal jau pasene? Net 2 kartus pakaitinus ryte jokio efekto Vaziavimas trumpais atstumais iki 7 km apie 10-15 min su klima siesom, Siauliai. Krovimas akumo viska ijungus 14.2 V ar cia normaliai, gal akumo nespeja uzkrauti normaliai? Kuro filtro dar nepasikeiciau. Kas gali but mano liutukui? Kodel jis rytais oziuojasi ir ismeta balta duma kaip kad pakaitinimo zvake nedirbtu?
Aciu uz pagalba ;)
Patarimas pirmas butu pasikeisti kuro filtra(ir nepagaileti pinigu geram nuo 50-100lt.Purflux,Bosch).Jei situacija nepageres tai diagnostika reikia daryti(speliojant:gali buti ir purkstukai,ir slegio reguliatorius,ir zemo spaudimo siurblys)Sekmes
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 spalio 31 - 15:06
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
2.0 hdi bendros problemos
kuler
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 40
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:peugeot 307 2.0 HDI
Parašyta 2008 spalio 31 - 16:03
Sveiki liutuku myletojai. Nukritus temperaturai iki +5C ryte reikia gerokai pasukti, kad uzsikurtu (tai kas bus ziema). Kai siltas variklis kuriasi is 1 apsukimo. Idejau nauja akuma 62 Ah, nes buvo silpnas 50Ah, bet sukimas ir uzkurimas ryte nepasikeite. Zvakes tikrinau visos veikia, gal jau pasene? Net 2 kartus pakaitinus ryte jokio efekto Vaziavimas trumpais atstumais iki 7 km apie 10-15 min su klima siesom, Siauliai. Krovimas akumo viska ijungus 14.2 V ar cia normaliai, gal akumo nespeja uzkrauti normaliai? Kuro filtro dar nepasikeiciau. Kas gali but mano liutukui? Kodel jis rytais oziuojasi ir ismeta balta duma kaip kad pakaitinimo zvake nedirbtu?
Aciu uz pagalba ;)
Zvakes cia ne prie ko, pas mane ir prie -8 , vedasi su neveikianciom. Aisku prie -15 gal -20 tai neuzsivestu.
2.0 hdi bendros problemos
Pilotas
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 706
-
Vieta:Kazkur cia
-
Automobilis:Valdiskas
Parašyta 2008 spalio 31 - 18:08
Neklaidink žmonių. Hdi varikliuose šiltu oru žvakės tikrai neįsijungia. Veikia tik nuo žemesnės, kaip +5 temperatūros, ir tai su sąlyga, kad visiškai atvėsęs variklis. Prie +5 turi užsivesti nekaitinus, bent jau man užsiveda.
Tada priestaraujame visiems desniams, kaip galima uzdekti bet koki skysti, be kibirksties, nebent pasiektum savaiminio uzsidegimo temperatura, kiek man zinoma kad pakaitinimo zvakes atlieka degiklio principa, paskui jos nebereikalingos
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos
2.0 hdi bendros problemos
Francis
Motion And Emotion
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 6.393
-
Vieta:www.wilno.lt
-
Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack
Parašyta 2008 spalio 31 - 19:12
pasikeisk zvakes ir viskas bus gerai, dar gal pas tave kokia mineraline alyva uzpilta.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
2.0 hdi bendros problemos
#454
Svečias_zilvinas36_*
Svečias_zilvinas36_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2008 spalio 31 - 20:12
deja dyzelis uzsidega auksto slegio pagalba,traktoriui nera pakaitinimo zvakes ne vienos bet uzsikuria,pas mane visos pakaitinimo buvo gatavos iki minus 10 uzkurdavau
2.0 hdi bendros problemos
Pilotas
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 706
-
Vieta:Kazkur cia
-
Automobilis:Valdiskas
Parašyta 2008 spalio 31 - 20:29
deja dyzelis uzsidega auksto slegio pagalba,traktoriui nera pakaitinimo zvakes ne vienos bet uzsikuria,pas mane visos pakaitinimo buvo gatavos iki minus 10 uzkurdavau
Nezinau kaip ten pas traktoriu, del to nesigincysiu, bet automobilyje jei tau butu parejusios visos pakaitinimo zvakes, tu jo neuzvestum, nebent uzstumiant. Pabandyk eksperimenta ant 307 padaryti, istrauk pakaitinimo zvakiu rele ir bandyk uzkurti is ryto. Rezultata pats pamatysi.
Mano zmonos 307 buvo parejusios dvi pakaitinimo zvakes, ryte kurdavosi labai sunkei.
Šį pranešimą redagavo Pilotas: 2008 spalio 31 - 20:31
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos
2.0 hdi bendros problemos
#456
Svečias_Dzonas3_*
Svečias_Dzonas3_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2008 lapkričio 01 - 08:17
kad audinem 2,5 TDI iki +5C neveikia pakaitinimo zvakes tai jau buvau girdejes, bet ten jei joms veikti nereikia tai ir lempute net neuzsidega (atrodo sake) o peze tai uzsidega ir ugesta
O cia 100 % kad iki +5C tipo jos nekaitina??? Kazkaip nesitiki
nu kad kuro filtra keisiu tai 100% kita savaite, bet kad reikia imti ji brangesni tai nezinojau
manau kad nera didelio skirtumo, nes pvz. pernai pries ziema savo AR 166 2.4 JTD (p307 zmonos) filtra idejau uz 18 Lt o draugas uz 80 Lt ir jokiu problemu nebuvo abiems
O pakaitinimo zvakes gli buti kazkaip pasilpe, mazai sildyti ar pan. nes tikrinau visos sveikos
2.0 hdi bendros problemos
Francis
Motion And Emotion
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 6.393
-
Vieta:www.wilno.lt
-
Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack
Parašyta 2008 lapkričio 01 - 09:58
bent pas 306 iki +5 zvakiu lemputes neuzsidega. Pas VW Caddy ir ford fokus uzsidega bent kelioms sekundems. kai nusipirkau peza is pradziu galvojau ka tos leputes ner aplamai
Šį pranešimą redagavo Francis: 2008 lapkričio 01 - 09:59
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
2.0 hdi bendros problemos
Pilotas
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 706
-
Vieta:Kazkur cia
-
Automobilis:Valdiskas
Parašyta 2008 lapkričio 01 - 10:15
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos
2.0 hdi bendros problemos
#459
Svečias_zilvinas36_*
Svečias_zilvinas36_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2008 lapkričio 01 - 14:37
visa pavasari ir vasara pravazinejau atjunges rele,nes kai uzkuri varikli kaitina be jokiotolko koki 5 ar 10minuciu kol variklis pasiekia reikiama teperatura cia kalbu 307,buvo tokiu burtininku tipo kompus masinom daro sako neturi taip buti kad uzkurus kaitintu sukniso rele man turejau kita pirkt,seip tai nesunku patikrint uzkurk salta pezo varikli ir pamatysi kai kontroline lempute pridejus deks koki 5 ar 10min,patikrinti varijantai
2.0 hdi bendros problemos
Pilotas
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
Pranešimai: 706
-
Vieta:Kazkur cia
-
Automobilis:Valdiskas
Parašyta 2008 lapkričio 01 - 14:50
visa pavasari ir vasara pravazinejau atjunges rele,nes kai uzkuri varikli kaitina be jokiotolko koki 5 ar 10minuciu kol variklis pasiekia reikiama teperatura cia kalbu 307,buvo tokiu burtininku tipo kompus masinom daro sako neturi taip buti kad uzkurus kaitintu sukniso rele man turejau kita pirkt,seip tai nesunku patikrint uzkurk salta pezo varikli ir pamatysi kai kontroline lempute pridejus deks koki 5 ar 10min,patikrinti varijantai
Kazkoks neiprastas pas tave 307
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos