2.0 hdi bendros problemos
#501 Svečias_Dzonas3_*
Parašyta 2008 lapkričio 07 - 21:50
#502
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 15:44
gal per daug sroves dave starteriuj, kuri labai nepatiko klimajBet ryte bandziau uzkurti -3C buvo tai is 4 karto tik pavyko labai sunkiai
Supykau ir nuvariau i dizeliu serviza "DIZVA" Siauliai, afigeni dizeliu specai, pagal draugu rekomendacijas. Beveik visa diena pralaike, prie kompo sake mano liutukas neprisileido, bet konstatavo, kad turiu pradziai susitvarkyt starteri, nes `kai jam dave daugiau sroves liutc sake uzsikure is vieno apsisukimo. Net lito nepaeme .
Na dabar bent jau zinau kur toliau judet, bet filtru pakeitimas pasijaute traukos atzvilgiu
Bet susiduriau dar su kita problema, klimos tik ekranas rodo, bet nei apsvietimas mygtuku, o kas blogiausia kad nebegaliu reguliuoti peciuko ventiliatoriaus. Jis varo visu gazu ir pastovei kol gryzau is serviso galvojau iskepsiu nereaguoja nei OFF, nei ventiletoriuas greitis kur galejo uztrumpinti
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#503
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 15:25
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#504 Svečias_Dzonas3_*
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 20:32
#505 Svečias_Dzonas3_*
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 20:36
As i servisa nuvariau jau su tokia klima, gal kai buvau atjunges akuma ir kroviau po to prijungiau klimai protas susisuko Cia tikrai ne serviso kalte.gal per daug sroves dave starteriuj, kuri labai nepatiko klimaj
Šį pranešimą redagavo Dzonas3: 2008 lapkričio 09 - 20:38
#506
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 23:39
cia tikra "fantastika"....be zodziu. 100ml uzpylus ant oro filtro-retas dyzelis atlaiko. o puslitris-garantuotas hidro smugis-geriausiu atveju-trukes stumoklis.Su tuo benzinu tai ciudu esam pridare. Gal puslitri supylem tiesiai i turbina bekuriant (per valanda bandymo). Ant galo teko visa tepala keist O siaip tai per kamina viska isvaro. Cia su traktoriumi bandymai buvo atlikti po variklio remonto, nes kurtis nenorejo
pabadyk sena dyzeli uzkurti ( kad ir vasaros laiku) be ZVAKIU (pakaitinimo) ;)Pamirsai dyzeliniu varikliu veikimo principus Benzininiai varikliai tam reikalui turi zvakes, o dyzeliniai spaudima ;)
Cituoju:
In the diesel engine, air is compressed with a compression ratio typically between 15 and 22 raising the air temperature to 1000 degrees fahrenheit. This temperature of the air in the combustion chamber will ignite the atomized fuel–air mixture. The injected fuel spray vaporizes , ignites and burns.
Saltinis, VERTA PASISKAITYTI
antra-pabandyk duzeliui(kad ir HDI) vietoj dyzelio ilasinti(kokius 5mililitrus) i isiurbima benzino("tipo" garu benzino).kursis is puse pasukimo-tik neissigask garsu,ir jei padauginsi-tai gali baigtis liudniau.
del benzino-jei labai noresi-galime pademostruoti kaip masina UZSIKURIA (benzininas-mitsubichi) be babinos,aukstos itampos laidu(tiesa tik siltas,nes neturi pakaitinimo zvakiu) ;) ;)
viskas "sueina" i kompresija! jei kam tema pasirodys idomi-galesime pratesti.
Šį pranešimą redagavo spakenas: 2008 lapkričio 09 - 23:42
#507
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 20:16
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#508
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 22:27
Kazko nepatinka man tokia sistema. Kas bus kai elektronika sustreikuos? Nusprogus kompui keisime ir kompa ir varikli?Nukrypstant nuo temos,maloniai nustebino FSI technologija http://www.volkswage...t.aspx?Page=FSI voztuvai valdomi elektromagnetu (ECU)ne veleneliu.
#509 Svečias_Dzonas3_*
Parašyta 2008 lapkričio 11 - 08:07
#510 Svečias_zilvinas36_*
Parašyta 2008 lapkričio 11 - 10:16
kokia kaina starterio remontoNa va sutvarke starteri ir dabar kuriasi is 0,5 apsisukimo Su uzkurimu bedos baigesi
Aciu visiems padejusiems savo ismintimi ir patirtimi
Dabar tik liko su klima kazkaip issiaiskinti, kodel pucia visa laika max galingumu O saugikliai tai visi geri
#511 Svečias_Dzonas3_*
Parašyta 2008 lapkričio 11 - 12:09
#512 Svečias_Meistras205_*
Parašyta 2008 lapkričio 28 - 12:39
#513
Parašyta 2008 lapkričio 28 - 18:05
Šį pranešimą redagavo Francis: 2008 lapkričio 28 - 18:06
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#514
Parašyta 2008 lapkričio 28 - 18:21
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 lapkričio 28 - 18:21
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#515
Parašyta 2008 lapkričio 28 - 18:22
o tiksliau ;)O problema bus kuro sistemoj ;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#516
Parašyta 2008 lapkričio 28 - 18:26
Tiksliau diagnostika pajungta prie auto pasakys (tik ne diagnostika telefonu ar netu )o tiksliau ;)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#517 Svečias_Danciux_*
Parašyta 2008 lapkričio 28 - 23:15
#518
Parašyta 2008 lapkričio 29 - 09:03
kuris cia siurblys gali but Man atrodo ka turbina neisijungia prie 2t aps/mintiksliau kyla itrimas,kad tavo kuro siurblys nebenori atlikinet savo darbo, kai apsukos didesnes reik daugiau kuro, tuomet jis tiek nepaduoda
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#519
Parašyta 2008 lapkričio 29 - 17:40
Jei elektro siurblys nedapompuoja-tai ant "laisvu"rpm kalatojasi,purtosi-atitinkamai ir fault kompe ;) ;)tiksliau kyla itrimas,kad tavo kuro siurblys nebenori atlikinet savo darbo, kai apsukos didesnes reik daugiau kuro, tuomet jis tiek nepaduoda
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 lapkričio 29 - 17:41
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#520
Parašyta 2008 lapkričio 29 - 18:00
niekas nesikalatoja, kuriasi ir dirba kaip laikrodis, jokio dumo, tik sakau tox jausmas, kad ribotuvas isijungia ties 2200aps/min. Kiek as suprantu siublys turi pastoviaia ta pati slegi duoti, ar neaJei elektro siurblys nedapompuoja-tai ant "laisvu"rpm kalatojasi,purtosi-atitinkamai ir fault kompe ;) ;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 9
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0