ebay yra pirkt irangos i dyzelius,bet nezinau ar verta,nebent variklis 4 litraisweiki kolegos, buvau rades psota apie dyzelio ir duju draugyste bet paskui kolegos isiplete i akcizus ir t.t. ir nebeina temos prikelti tad sukuriau nauja
Gal kas matet ar girdejot kas kur kaip ar ish viso kaip nors buvo idejes duju iranga i dyzelini automobili. Pats senai senai maciau kaip atvazhiavo dyzelinis dzipas i statoila ir bande duju piltis tai vare lauk dujininkas ji sake nepils
bet paskui ipyle
tai va gal kas zino daugiau, imanoma normaliai vazhineti? kas reikalinga gal patobulinti ir t.t. laukiu diskusiju I TEMA o ne apie bele ka ir t.t.
gal kas turi gyva pavyzdi? klausiu idomumo delei, ish konstrukcijnes inzinerines puses, idomu ir tiek, gal ka dar patobulinti galima shiuolaikiniuose varikliuose
Dyzelis ir dujos
#21 Svečias_donatas1977_*
Parašyta 2011 kovo 08 - 19:54
#22
Parašyta 2011 kovo 08 - 21:01
#23
Parašyta 2011 kovo 08 - 22:18
8-663-63443.
#24
Parašyta 2011 kovo 08 - 22:39
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#25
Parašyta 2011 kovo 08 - 22:51
#26
Parašyta 2011 kovo 08 - 23:17
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#27 Svečias_jhb_*
Parašyta 2011 kovo 10 - 10:44
#29
Parašyta 2011 kovo 10 - 13:30
Gal ir maišau kažką...
http://www.ebus.lt/l...-hanoverio.html
Gal čia grynai dujiniai...
Šį pranešimą redagavo D77: 2011 kovo 10 - 13:32
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#30
Parašyta 2011 kovo 13 - 18:06
ce kalbama apie suspaustas gamtines dujas! o kolonelese pila is naftos gaunamas suskystintas dujas... tai 2 skirtingi dalykai.... turiu kolega dujininka,kalbejom sia tema.. pasak jo kai kur vakaruos deda dujas i diz.. pats galvojo det,bet nepavyko issprest problemos kaip atjungt siurbli.... pasak jo dujos dyzelije veikia panasiu principu kaip benzinai su elektra,hibridai...30% dyzelis,70% dujos kai varikliui sunku dyzelis,lengviau dujos...Taigi Klaipėdoj lyg pripirko dyz autobusų varomų gamtinėm suslėgtom dujom (dyz ir dujų mišiniu). Reikia pagooglint.
Gal ir maišau kažką...
http://www.ebus.lt/l...-hanoverio.html
Gal čia grynai dujiniai...
#31
Parašyta 2011 gegužės 16 - 15:12
tai va,idejo zmonos dyzeliukui dujas,rytoj pradesiu eksplotuot,veliau parasysiu kaip kas...Kiekvienam gali nuskambeti keistai,dyzelinis variklis varomas propano-butano dujom(LPG)arba CNG(gamtines suslegtos dujos).Lietuvoj neteko girdeti kad statytu i dyzeli duju irangas,Rusijoj stato.http://gazodizel.dp.ua/
#32 Svečias_donatas1977_*
Parašyta 2011 gegužės 16 - 15:42
#33
Parašyta 2011 gegužės 16 - 15:47
nieks tokioms kainoms nepardavines CNG duju. Gi Vilniaus gatvem vazineja autobusai su CNG ir yra kolonele bet jei neklystu ji priklauso autobusu parkui...Cia kaip pasakius,ar atsipirks,jei musu Lietuvoj butu CNG duju "uztaisymo" stotys butu dar kita kaina.1m3 duju-~1lita.
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#34
Parašyta 2011 gegužės 16 - 15:47
jo neapsimoka,bet kai uz dyka,tai pabandysiu...kazkaip labai abejoju ar apsimoka,vien kol iranga atsipirks,o dar svoris papildomas ir vietos maziau bagazineje.nu duok zinia kaip kas.sekmes
#35
Parašyta 2011 gegužės 16 - 15:50
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#36
Parašyta 2011 gegužės 16 - 17:16
tai nieks nededa 60ltr baliono i dyseli.uztenka zyyymiai mazesniokazkaip labai abejoju ar apsimoka,vien kol iranga atsipirks,o dar svoris papildomas ir vietos maziau bagazineje.nu duok zinia kaip kas.sekmes
#37
Parašyta 2013 kovo 04 - 22:05
#38
Parašyta 2013 kovo 05 - 07:17
ryskiai prie gero butelio diskutavot, kad tiek nesamoniu priburet.Taigi, diskutavome su draugais apie mašinas, variklius ir vienas iš jų užsiminė apie suskystintų dujų įrangos montavimą į dyzelinį variklį. Pasirodo tai ištiesų įmanoma, naujesnuose varikluose kurie turi žemesnčę komresiją nei senesnes kartos dyzeliai. Klausimas: kaip nauji dyzeliai pvz biturbo gali tureti mažensę komresiją nei senas paprastas dyzelinis variklis be turbinos. logiškai mąstant kuodaugiau oro patenka į degimo kamerą tuo didesnė komresija bus. O kuo didesnė komresija tuo daugiau galios. Taigi kas galėtumėte plačiau paaiškiti apie naujų ir senų dyzeliu komresija?
#39
Parašyta 2013 kovo 05 - 08:56
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#40
Parašyta 2013 kovo 05 - 11:05
Šiap panaršykite internete, pvz. http://www.egas.lt/degamix/ 25 proc. LPG ir 75 proc. dyzelis.
Tik dujininkas porino, kad reikės 70 LPG ir 30 proc. dyzelio, dėl ko tokia sistema turėtų šansų atsipirkti.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0