nenoretum, bet tik tokia ir nusipirksi jei pirksi ne nauja jei i ne visu savoka itrauktas ir as, as labiau prie tu visu seip laikiau opozicijos pozicija, kad atkreipti demesi ir uzvest siokia tokia diskusijaTie kurie sako kad reikia visada keisti tik kaip gamintojas nurode ir pasibaigus garantiniam arba dezeje nekeisti niekada... tai is tokiu niekada nenoreciau nusipirkt automobilio O paskutiniai PhanT ir Laimono postai padeda taska sioj temoj, kurioj ir taip viskas aisku...bet zinoma ne visiems
Apie Peugeot 508
#2481
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 11:59
#2482
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 12:28
nenoretum, bet tik tokia ir nusipirksi jei pirksi ne nauja jei i ne visu savoka itrauktas ir as, as labiau prie tu visu seip laikiau opozicijos pozicija, kad atkreipti demesi ir uzvest siokia tokia diskusija
Nebutinai tokia jei pirkciau is tokio kaip as tai tikrai ne tokia As pvz perku visad neuzdrozta...su kiek imanoma patikima istorija...Va kad ir savo citrina pirkau su tikra 150K rida kur tie oficialus aptarnavimai buvo kas 20K (bent ne kas 30 ) O pats daba keiciu kas 10K ir prasukau jau 50K...ir masina esu labai patenkintas ir manau dar 100K prasuksiu be problemu su tokiu aptarnavimu... O del duskusijos uzvedimo tai palaikau Nes cia nors kai kas raso kad offtopic bet cia gan svarbi tema...Daug labiau buna pilstymu apie nieka
#2483
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 13:11
nuvaziuosi ir daugiau nei 100k viskas priklauso kaip buvo ekplotuojama iki taves, o ten patikrinti sunku, nes ir dokumentus ir rida galima suklastoti, tad negali buti 100% tikras galima nuvaziuoti kaip pvz 40k per metus ir atsukti iki 20k ir varyt i aptarnavima kur bus uzregiatruota 20k rida. O jei toks vairuotojas ir tepalu nekeite į tarpą per tuos 40k, o rida oficialiai 20k tai tas "ledas" kaip ir istirpesNebutinai tokia jei pirkciau is tokio kaip as tai tikrai ne tokia As pvz perku visad neuzdrozta...su kiek imanoma patikima istorija...Va kad ir savo citrina pirkau su tikra 150K rida kur tie oficialus aptarnavimai buvo kas 20K (bent ne kas 30 ) O pats daba keiciu kas 10K ir prasukau jau 50K...ir masina esu labai patenkintas ir manau dar 100K prasuksiu be problemu su tokiu aptarnavimu... O del duskusijos uzvedimo tai palaikau Nes cia nors kai kas raso kad offtopic bet cia gan svarbi tema...Daug labiau buna pilstymu apie nieka
#2484
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 13:13
turiu jau 2 metus 508 sw jokiu bedu dziaugiuos pirkiniu
#2485
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 15:04
nuvaziuosi ir daugiau nei 100k viskas priklauso kaip buvo ekplotuojama iki taves, o ten patikrinti sunku, nes ir dokumentus ir rida galima suklastoti, tad negali buti 100% tikras galima nuvaziuoti kaip pvz 40k per metus ir atsukti iki 20k ir varyt i aptarnavima kur bus uzregiatruota 20k rida. O jei toks vairuotojas ir tepalu nekeite į tarpą per tuos 40k, o rida oficialiai 20k tai tas "ledas" kaip ir istirpes
Na pati masinos bukle per 3 metus mano eksplotavimo patvirtino kad nieks nebuvo klastota ir vaziuokle netgi dar visa originalas...ko daugiau noret is auto:)
#2486
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 17:21
#2487
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 18:34
man ta orginali vaziuokle pradejo byret mazdaug ties 250k belieka pasveikint suradus ta viena is nedaugelio normalia auto. Tikriausiai ir kaina buvo didesne nei vidutune rinkosNa pati masinos bukle per 3 metus mano eksplotavimo patvirtino kad nieks nebuvo klastota ir vaziuokle netgi dar visa originalas...ko daugiau noret is auto:)
garantija ir nera 5 metai, o 3. Aisku galima pratesti. Ir garantija buna ne pagal tik metus, bet ir pagal rida. Tad viskas paskaiciuotaNu va Atas ir patvirtino, kad galima keist tepalus kas 20k, jeigu gamintojas taip nurodė ir viskas bus labai puiku. Paskui, po garantijos galima daryt kaip nori. Tiesa, o kaip reikėtų keist, jei garantija būtų ne 5, o pvz. 7 metai?
#2488
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 19:22
garantija ir nera 5 metai, o 3. Aisku galima pratesti. Ir garantija buna ne pagal tik metus, bet ir pagal rida. Tad viskas paskaiciuota
Vieniems trys, man penki, kitas gal iki septynių prasitęsia ir nuo ridos irgi priklauso, bet būtent tai ir noriu pasakyt, kad apie viską pagalvota ir tai padarė labai nekvaili ižinieriai, kūrę automobilį. Aišku, jeigu kažkas nori važiuoti bent pusę milijono km, arba 10-15 metų neturėti jokių problemų, tai tik sėkmės galima palinkėt, nes kaip jau čia ne vienas minėjo, dabar daiktai nėra kuriami tokiam ilgam laikotarpiui. Aš su tuo beveik visiškai sutinku, nes per 10 metų dabartinė technika pasensta morališkai ir technologiškai.
#2489
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 19:36
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#2490
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 20:09
Vieniems trys, man penki, kitas gal iki septynių prasitęsia ir nuo ridos irgi priklauso, bet būtent tai ir noriu pasakyt, kad apie viską pagalvota ir tai padarė labai nekvaili ižinieriai, kūrę automobilį. Aišku, jeigu kažkas nori važiuoti bent pusę milijono km, arba 10-15 metų neturėti jokių problemų, tai tik sėkmės galima palinkėt, nes kaip jau čia ne vienas minėjo, dabar daiktai nėra kuriami tokiam ilgam laikotarpiui. Aš su tuo beveik visiškai sutinku, nes per 10 metų dabartinė technika pasensta morališkai ir technologiškai.
Technologiskai pasensta tai ten pagrinde ant visokiu multimediju ir t.t, o tarkim varikliai tai isvis nelabai kuom patobulejo iskyrus eko "patobulinimus"...atvirksciai tampa tik vis mazesnio resurso del tu paciu ekologiju ir vis didejancio vartojimo bumo...tad pranasumo pries 10 metu pagamintus, dabartiniai auto mazai turi apart atsinaujinusio dizaino isimtis tik visokios teslos va su tokia auto tikrai busi "krutas" ir inovatyvus bet nepraktiskas visiems gyvenimo atvejams, nes ir cia kolkas nieko ipatingo ir naujo bateriju prasme dar nera bet zinoma bendraja prasme tai visi su vidaus degimo varikliais bus moraliskai pasene
Šį pranešimą redagavo Atas: 2018 gruodžio 09 - 20:11
#2491
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 20:16
#2492
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 20:59
Pasensta tos vadinamos multimedijos, pasensta dizainas, pasensta ekologiniai rodikliai, pasensta ir visi agregatai bei apdailos medžiagos. Viskas sensta, nieko nėra amžino. O, beje, dėl ekologinių reikalavimų su senu automobiliu greitu laiku būsit neįleisti į didžiuosius Europos miestus. Tai irgi gana svarbus faktorius.
Koks skirtumas kad neiles? Jau dabar neileidinet pradeda. O jus buvot tuose EU didmiesciuose? Manau buvot. Ten visi norai vaziuoti su masina per miesta atsoka. Tegul neileidzia, nevaziuociau net jei elektromobili vairuociau. Sedi i metro ir pamirsti visus auto, kitaip puse dienos praleisi i darba/ is darbo judedamas. Tai tie draudimai vaziuoti su vidaus degimo varikliu didmiesciuose bent jau man 0 emociju kelia Va jei tokiuose miesteliuose kaip Vilnius dabar uzdraustu, va tada ragas, nes gero pakaitalo nuosaviems auto nera.
#2493
Parašyta 2018 gruodžio 09 - 23:03
#2494
Parašyta 2018 gruodžio 10 - 07:40
#2495
Parašyta 2018 gruodžio 10 - 09:52
kaip benzininis variklis 1.6?uztenka jam jegos ir ekonomijabkokia gaunas?
Jei apie senaji 508... Tai tas motoras baisiau nei 2.7hdi. Nesugalvok pirkti tik.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2496
Parašyta 2018 gruodžio 17 - 14:24
Na ka, prabandziau siandien naujaji 508 in real, ispudziai labai geri - BET jei ja laikai kaip sportini kupe. Jei bandysi lyginti kaip paprasta sedana seimos (passat, superb, mondeo) - vieni vartai del vidaus erdves, ypac gale. Ji nebent lyginti su Arteon arba Stinger. Visa kita labai kokybiska ir wow efektas tikrai yra. Bandyta komplektacija su night vision, At8, 180Ag motoru dyzeliniu. Nustebino vaziuokle - su tokiais ratais pakankamai gerai vaziuoja. Netikejau.
Kitas katik gautas salone, su 0 rida:
Bet jei Jusu ugis didesnis nei 183 (mano tox), tai manau cia butu kritine riba. As atsisedu ir pats uz saves dar telpu nesilieciant kelenais. Bet tik nesilieciant, gal 1-2cm r lieka max jei kojos nesuglaustos. Galvai belieka pora cm iki stogo. Su juodu salonu iskart atrodo taip nykiai. Tai jei jau pirkt tada arba sviesios odos arba da bordava Bordavas cool =]
Ar pirkciau sau? Siuo metu ne, 2 vaikiskos kedutes, manta vaikam ir vezimelis - perdidelis issukis butu. Gal pripratau prie 5008 erdves ir apetitas uzauges... O kas zino, vaikus kelnoti i zema masina ir uzsegineti dirzus, ne kazka darbelis... Tai tikrai stilinga masina, bet ne seimyniska Vienem tai DIDZIULIS PLIUSAS, kitiem oposit... Noreciau tokio kaip antros masinos seimoje, taciau turiu darbine KIA...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gruodžio 17 - 14:35
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2497
Parašyta 2018 gruodžio 17 - 14:41
Pakaba/platforma pacios GT ten panasi, kaip pirmos kartos 508 ar skiriasi? Kaip 180ag + AT8 vaziuoja visumoje? AT8 siaip is pojuciu greitesne uz AT6 ar panasiai, jei kalbam pvz apie kick down kai reik numesti i zemesni begi jai?
#2498
Parašyta 2018 gruodžio 17 - 15:04
AT8 jau mano nuomone issakyta, man labiau patinka AT6 bet cia kiekvieno skonis... man patinka kad is vietos masina siek tiek apsuku daugiau duoda o ne sumeto staigiai pirmas 3 pavaras. Aisku ipratimo reikalas, bet siaip dirba abai sklandziai. O platforma ir pakaba ten nieko bendra su senuoju 508. Ten priekis kaip pas 3008/5008 o galas jau kitox, nes pas 3008/5008 balkis, ten atskira vaziuokle (na butu keista jei ant kupe balki paliktu) Neisizeiskit, man senojo 508 vaziuokle kazkox nesusipratimas, komforto atzvilgiu, nieko blogo pries "handlinga".
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gruodžio 17 - 15:05
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2499
Parašyta 2018 gruodžio 17 - 15:20
Ir wv analogas būtų arteon modelis.
#2500
Parašyta 2018 gruodžio 17 - 15:23
Na p508 '18 leidimo tikrai jau ne sedanas - sports sedan sukergtas su comfort coupe
Ir wv analogas būtų arteon modelis.
Tai va, tai suprantame tik AS TU IR DAR DU... o visi kiti lygina su paprastais pasatais ar mundem...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0