Pas mane ir su odine pirštine veikia, bet gal čia jau kitokia sistema...
Apie Peugeot 508
#2521
Parašyta 2019 vasario 06 - 10:21
#2522
Parašyta 2019 vasario 06 - 10:39
Stasieti, visu pirma isikrauk akuma PILNAI PILNAI, gali buti kad akumo HEALTH ( ne ikrovos lygis) jau mazesnis nei 50% ir todel neveikia.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2523
Parašyta 2019 vasario 06 - 10:42
vava, spėju ir pas mane tas pats - kai minuso būna, ryte neveikia atrakinimas prisilietimu. po išlipimo veikia puikiai. prie pliuso veikia ir rytais. tai vat ir galvojau kad taupo akumą. Laimono žodžiai tą ir patvirtina
#2524
Parašyta 2019 vasario 06 - 10:44
Stasieti, visu pirma isikrauk akuma PILNAI PILNAI, gali buti kad akumo HEALTH ( ne ikrovos lygis) jau mazesnis nei 50% ir todel neveikia.
Idomu. Siaip is esmes ilgu kelioniu ilgai neturejau, tai buna dazniausiai per diena apie 50km su ~6-8 start/stop, plius aisku langu sildymas, sedynes...
pabandysiu pasikrauti kazkaip, kazkada. Dekui Laimonai.
Šį pranešimą redagavo stasietis: 2019 vasario 06 - 10:45
#2525
Parašyta 2019 vasario 06 - 11:42
Vadinasi man pasiseke su ex 508. per 5 ziemas veike visos rankeneles ir po webasto 20min veikimo rytais. Kai nustojo veikti dvi tai jos nustojo veikti amzinai ,kol nepakeiciau, visos kitos veike vienodai ar silta ar salta, isskyrus kai budavo purvina masina, tada tiesiai i plovykla ir vel viskas budavo ok. Cia lygiai tas pats ir su Megan ir su 3008.
Kas labai kelia nuostaba, tai akumas, kuris atlaike jau 5 lietuviskas ziemas ir veike super dar.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 vasario 06 - 11:43
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2526
Parašyta 2019 vasario 10 - 21:18
Sveiki,
Esu čia naujokas, bet perskaičiau didelę dalį forumo ir jau maždaug aišku kas čia yra didžiausi autoritetai Krenta į akis intelektualūs dalyviai ir įdomios diskusijos, nes kituose forumuose uždavęs klausimą gali būti apšauktas debilu, jei kokiam visažiniui jis atrodo per daug kvailas.
Taigi jau seniai esu susitūpėjęs su mintimi, jog sekančios auto noriu 508 nuo 2013. Senus stereotipus nulaužė dizainas ir jų turėtojų atsiliepimai. Turiu klausimėlį (tiesiog susidarė toks įspudis beskaitant) ar tikrai labai sunki misija perkant LT rasti gyvą variantą už 7000-8000 EUR (aišku, pasiliekant pinigėlio paruošimui eksploatacijai). Yra tokių sėkmės istorijų čia? Norisi sedano automato, tolesnė komplektacija nėra labai aktualus dalykas. Dėkui.
#2527
Parašyta 2019 vasario 10 - 22:30
Pirma koks varikliukas domina? 2.2GT,2.0 ar 1.6 robots?
Pvz Aš nučiupau iš švedo už 7k nuodrožą GT, tai čia buvo sėkmės reikalas. Tad tikėkis atitinkamai ;)
Jei svarbu tik automatas, tai kokį 2.0 pusplikį gali ir už 6k surast. Reiks paieškot, bet rasi. Deja jei nori ne darbinio arklio - siūlau vistik atkreipt dėmesį į privalumus - tamsinti stiklai, xenon su auto šviesomis, šildomos sėdynės, start stop, el rankinis, webasto. Patarčiau turėt. O jei super modeliukas - tada sėdynės su atmintimi, su masažu, jbl kolonėlėm, signalizacija, šoniniais parktronikais.
Va tada vairavimas bus jau malonumas. Pvz aš peikiau xenonus kol užmiestyje prireikė žiemos vakarais važinėt - įsijungi auto šviesas, ir relaxuoji sau.
#2528
Parašyta 2019 vasario 10 - 23:45
O kuom skiriasi 2011 ar 2012 metu 508 nuo 2013, kodel akcentuoji nuo 2013? Suprasciau jei sakytum nuo 2014, kai porestailas isejo.
Siulau rinktis arba iki 220000km rida, arba virs, aisku kalbu apie realia rida. Prie tokios ridos dirzus reik keist, gan brangus malonumas , o ir fap buna pavarges.
Kam peikt xenonus, kai jie geresni uz dauguma led zibintu...Po 508 darbinis meganas su biledais kaip su zvakem.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2529
Parašyta 2019 vasario 11 - 06:35
Nu as tai tikrai nebrangiai pasikeiciau, gal koki 150 isleidau su dalimis ir darbu.
Neoleo, uz 7-8k ir dar 2013 metu nelabai rasi, tvarkingo su tikra rida.
#2530
Parašyta 2019 vasario 11 - 08:21
Sedanas gal kiek pigiau, bet labiau viskas nuo stovio priklauso.
Pirma koks varikliukas domina? 2.2GT,2.0 ar 1.6 robots?
Pvz Aš nučiupau iš švedo už 7k nuodrožą GT, tai čia buvo sėkmės reikalas. Tad tikėkis atitinkamai ;)
Jei svarbu tik automatas, tai kokį 2.0 pusplikį gali ir už 6k surast. Reiks paieškot, bet rasi. Deja jei nori ne darbinio arklio - siūlau vistik atkreipt dėmesį į privalumus - tamsinti stiklai, xenon su auto šviesomis, šildomos sėdynės, start stop, el rankinis, webasto. Patarčiau turėt. O jei super modeliukas - tada sėdynės su atmintimi, su masažu, jbl kolonėlėm, signalizacija, šoniniais parktronikais.
Va tada vairavimas bus jau malonumas. Pvz aš peikiau xenonus kol užmiestyje prireikė žiemos vakarais važinėt - įsijungi auto šviesas, ir relaxuoji sau.
Dėkui už ats. Kas liečia motorą, tai arba 1.6 arba 2.0, nes jau supratau, jog 2.2 mažiausiai patikimas. Tik 2.0 ne tokia jau pasiūla yra. 1.6 atrodė per silpnas, bet kadangi esu ramus važiuotojas ir daugiausia mieste, tai vėlgi mažiau baidytis pradedu.
O kuom skiriasi 2011 ar 2012 metu 508 nuo 2013, kodel akcentuoji nuo 2013? Suprasciau jei sakytum nuo 2014, kai porestailas isejo.
Siulau rinktis arba iki 220000km rida, arba virs, aisku kalbu apie realia rida. Prie tokios ridos dirzus reik keist, gan brangus malonumas , o ir fap buna pavarges.
Kam peikt xenonus, kai jie geresni uz dauguma led zibintu...Po 508 darbinis meganas su biledais kaip su zvakem.
Francis, tiesiog man jau taip papuolė, jog akis užkliūdavo už 2012 metų paskutinių mėnesių modelių, tai ir parašiau 2013.
#2531
Parašyta 2019 vasario 11 - 08:31
Franci kas yra brangus dirzu keitimas 2.0hdi? Ar tu apie koki 2.2 kalbi?
Nu as tai tikrai nebrangiai pasikeiciau, gal koki 150 isleidau su dalimis ir darbu.
Neoleo, uz 7-8k ir dar 2013 metu nelabai rasi, tvarkingo su tikra rida.
NA 150 eur tikrai pigu! As nezinau,nekeites Peugeot, keites ne kart tautovezy, tai ten kartu keicias iir vandens siurblys, todel kainos budavo tikrai nepadorios...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2532
Parašyta 2019 vasario 11 - 09:28
NA 150 eur tikrai pigu! As nezinau,nekeites Peugeot, keites ne kart tautovezy, tai ten kartu keicias iir vandens siurblys, todel kainos budavo tikrai nepadorios...
Cia bus vienas esminis skirtumas tarp kainu, kad as dirza, pompa keiciau ne pezo centre, o pas "meistra". Tai manau vien darbo ikainis bus min 3x mazesnis. Detales irgi gaunu didmeninemis kainomis.
Manyciau, kad tokio P508 dirzo keitimo kaina autorizuotam centre bus min 300eu. Cia tik speju...
#2533
Parašyta 2019 vasario 11 - 09:50
Cia bus vienas esminis skirtumas tarp kainu, kad as dirza, pompa keiciau ne pezo centre, o pas "meistra". Tai manau vien darbo ikainis bus min 3x mazesnis. Detales irgi gaunu didmeninemis kainomis.
Manyciau, kad tokio P508 dirzo keitimo kaina autorizuotam centre bus min 300eu. Cia tik speju...
140 2,0HDI prie 178kkm pilnas tech.aptarnavimas su diržais, guoliais, auš.sk.siurbliais, suodžių filtro skysčiu (1l) + dar kažkas - kaštavo 798,88€ pas Vilniaus AutoVici.
#2534
Parašyta 2019 vasario 11 - 09:54
Idomu, mano 120kw dyzeliui sake dirzo keitimas kas 220000km.
As bent tikrai tokio darbo "meistrui" nepatikeciau, vdrug kas, po to suda gausi garantija...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2535
Parašyta 2019 vasario 11 - 10:00
Idomu, mano 120kw dyzeliui sake dirzo keitimas kas 220000km.
As bent tikrai tokio darbo "meistrui" nepatikeciau, vdrug kas, po to suda gausi garantija...
O kaip tu manai kas ten gali buti tokio? Juolab jeigu zmogus tai daro nepirma karta?
Pirmas keitimas ties 220kkm, paskui dazniau.
#2536
Parašyta 2019 vasario 11 - 11:52
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#2537
Parašyta 2019 vasario 11 - 12:05
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2538
Parašyta 2019 vasario 11 - 12:50
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#2539
Parašyta 2019 vasario 11 - 13:07
ir vel rasai bi tik rasyt...
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 vasario 11 - 13:08
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2540
Parašyta 2019 vasario 11 - 13:14
Pats nuvažiavau į Citroen atstovybę dėl pašalinių garsų, pasikėlė kapotą, oooooiii čia tau važiuoklės siurblys į pabaigą, vargsta, mes "žinom", tu "nesupranti". Kitoj kontoroj paaiškėjo generatoriaus diržo įtempėjas.
Taip, kad nėra jie ten visa ko dievai tie oficialai
Vartotojų skaito šią temą: 29
narių: 0, svečių: 29, slaptų narių: 0