Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 508


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3519

#2681 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 gegužės 24 - 14:56

Tai taip, visi Lietuvoje gi nori, kad pigu butu ir super viskas.

 

Nesvarbu kad is 3 suvirinta ir 10x aplink zemes rutuli apvaziavus ;]


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2682 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 176
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2019 gegužės 26 - 12:38

Tai taip, visi Lietuvoje gi nori, kad pigu butu ir super viskas.


Na nebūtinai. Lietuva kraštutinumų kraštas, kur pvz. už 7m. KIA norima gauti 60% jos naujos vertės... Tai kartais nugrybaujama į kraštutinumus..
  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#2683 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.364
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 gegužės 26 - 16:02

Joo,buna tokiu variantu:))


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#2684 Neoleo

Neoleo
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2019 birželio 05 - 09:13

Sveki, o kazkas susidurete su hibridu (dyzelis/elektra)? Ka galite apie juos pasakyti? Temoj tikrai kazkur yra, bet nesinori visos dienos praleisti skaitant nuo pradziu. Dekui.
  • 0

#2685 CeskaL

CeskaL
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Strängnäs/Sweden
  • Automobilis:V70

Parašyta 2019 birželio 14 - 15:07

Sveiki!

 

Perskaiciau beveik visus dabartinius 135 puslapius, tai dar vis islieka siek tiek klausimu.

Atejo laikas keisti automobili, kadangi gyvenu svedijoje ir vazineju svedijoje registruotu automobiliu, tai reikia moketi mokescius. Dabartinis V70 su senuoju D5 varikliu (buves taksi rida arti puse limono, bet vaziuoja kuo puikiausiai) kainuoja apie 700 euru per metus ir vidutiniskai suvartoja apie 7 ltr., vid. greitis apie 65 km/h, per metus nuvaziuoju apie 25 kkm. Mano tikslas uz tas pacias islaidas (kuro ir mokescio skirtumas) prasifinansuoti naujesni automobili, o i ta kategorija kaip tik papuola 508 1,6 su robotu. Jo mokesciai yra apie 100 euru per metus ir realios sanaudos vaziuojant tuo paciu marsrutu manyciau bus iki 6 ltr. Taigi per metus iseitu sutaupyti 600 + (250 ltr x 1,5)=975 euru uz kuriu skirtuma ir kaip tik iseitu sviezesnis ir ekonomiskesnis auto. Apie 75-80% visu parduotu 508 yra kaip tik robotai, tad butent didesnis sansas gauti geresni toki yra teoriskai irgi didesnis. Is svedisku forumu minimi keli trukumai, kurie mano galva nera esminiai (kaip pvz. neefektyvús langu apiplovimo purkstukai, priekiniu purvasargiu nebuvimas, keista pavaru deze, bet cia manau pripratimo reikalas). Yra nemazai cia ju ir kaip taksi, o tai irgi geras zenklas, kad kokybe yra nebloga, netgi patys taksistai vertina ja geriau nei V70 III D3 ar D4. Taigi mano keletas klausimeliu:

- kazkas minejo kad yra problemos su vairo kolonelem, gal galetumet patikslinti?

- kiek gyvuoja sankaba ir smagratis, mazdaug?

- kietuju daleliu filtras, koks jo ilgaamziskumas?

- i kokius dalykus konkreciai ziureti apziurint/testuojant auto?

 

Cia ju kainos prasideda nuo kokiu 4-4,5 (taksi arba buvosios firmu auto) su atitinkama rida, su ridom apie 150kkm kainos startuoja nuo 6-6,5, su 100 kkm ridom jau reikia tureti nuo 8-8,5. Komplektacijos aisku gana skurdzios, bet man tu navarotu ir nereikia, uztenka pilnai paprasciausio varianto.

 

Dekui!


Šį pranešimą redagavo CeskaL: 2019 birželio 14 - 15:16

  • 0

#2686 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.364
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 birželio 14 - 15:21

Anot Autovici vairo koloneles ima leisti kas 100000km. Reikia remontuoti, keisti tarpine.

Kietu daleliu filtras 508 jau sako 220000km atlaiko ir daugiau.

Purvasaugiu nera, bet galima uzsakyti, as buvau ant savo ex susidejes.

Jo, purkstukai lievi, pucia palei lango apacia...


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#2687 CeskaL

CeskaL
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Strängnäs/Sweden
  • Automobilis:V70

Parašyta 2019 birželio 14 - 15:27

Aciu uz atsakymus!

 

O kad pakeisti ta tarpine reikia traukti lauk visa kolonele, ar eina vietoje ja pakeisti?

 

Dekui!


  • 0

#2688 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.364
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 birželio 14 - 15:46

Man trauke visa kolonele ir veze kas tuo uzsiima, pats Autovici keicia i nauja, bet kam to reikia ;)


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#2689 CeskaL

CeskaL
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Strängnäs/Sweden
  • Automobilis:V70

Parašyta 2019 birželio 14 - 16:40

Keista, cia jokiu problemu su kolonelem neteko girdeti.
  • 0

#2690 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2019 birželio 14 - 18:08

40kkm pravažiavau su robotu 508, 20kkm su 508 gt, tai lyginant su mechanine robotas labai patogu, bet pilnas automatas kamščiuose daug maloniau. Kaip sako Laimonas - automatai sukurti kamščių problemoms :) Dėl vairo kolonėlių nieko negirdėta, gal yra kažkoks procentas, bet dažniau modifikuojamas FAP ir keičiami purkštukai nei restauruojamos kolonėlės :)
P.s. mano gt 508 iš švedo, nupirkta internetu net neapžiūrėjus :) spėju irgi dėl mokesčių norėjo atsikratyti.
Jei nori roboto - imk su 150kkm rida ir pakeistu sankabos ir smagračio komplektu - ramiai važinėsi dar penkis metus ar ilgiau iki kito keitimo ;) taip sakant geriausias kainos/kokybės santykis.
  • 0

#2691 CeskaL

CeskaL
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Strängnäs/Sweden
  • Automobilis:V70

Parašyta 2019 birželio 14 - 19:20

Aisku, dekui. Na GT mokesciai apie 300 cia, bet ko gero rida buvo virs 150 kkm, nes nebegalioja jokios garantijos, o svedai jas labai megsta. Apie FAP ir kuro sistemu gedimus cia taip pat nieko negirdeti, tik teko matyti kelis, kuriu rida virs 300+ kkm su pakeistais varikliais, tas pats su sankabom, smagraciais - nieko negirdeti apie ju keitimus ar gedimus. Aplamai su dyzelinemis kuro sistemomis cia mazai kas turi problemu, nepriklausomai nuo auto markes, gal kuro kokybe skiriasi, siek tiek buvo problemu su uzsikusiais kuro filtrais, kai pradejo 7% biopriedu maisyti i dyzelina.

 

P.S. Yra "svedai" ir tikrieji svedai, tai tik is paskutiniuju perku masinas, nes tie anie "svedai" apgauna taip, kad net zagsi.


Šį pranešimą redagavo CeskaL: 2019 birželio 14 - 19:24

  • 0

#2692 CeskaL

CeskaL
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Strängnäs/Sweden
  • Automobilis:V70

Parašyta 2019 birželio 15 - 10:20

Pasirodo GT modeliu 2,2 varikliai buvo gaminami cia, Svedijoje, Skövde varikliu gamykloje.
  • 0

#2693 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Parašyta 2019 birželio 16 - 21:56

Pasirodo GT modeliu 2,2 varikliai buvo gaminami cia, Svedijoje, Skövde varikliu gamykloje.


Idomu...gal kokia nuoroda imestum apie tai? :)
  • 0

#2694 CeskaL

CeskaL
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Strängnäs/Sweden
  • Automobilis:V70

Parašyta 2019 birželio 17 - 10:47

https://mobil.unt.se...re-3853892.aspx
  • 0

#2695 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Parašyta 2019 birželio 18 - 13:34

nu jo ten kiek supratau raso kad Volvo tuo metu per „Ford“ turėjo bendradarbiavimo sutartį su PSA ir kad 2,2 faktiskai buvo pagamintas Skövde. Jei teisingai isiverciau is svedu :)


  • 0

#2696 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2019 birželio 18 - 15:54

Gal kas nors parduodat savo P508 universalą? Domina.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 birželio 18 - 15:55

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#2697 CeskaL

CeskaL
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Strängnäs/Sweden
  • Automobilis:V70

Parašyta 2019 birželio 18 - 16:57

nu jo ten kiek supratau raso kad Volvo tuo metu per „Ford“ turėjo bendradarbiavimo sutartį su PSA ir kad 2,2 faktiskai buvo pagamintas Skövde. Jei teisingai isiverciau is svedu :)

Taip, teisingai 😉
  • 0

#2698 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.364
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2019 birželio 18 - 18:18

C5 nebenori?

Gal kas nors parduodat savo P508 universalą? Domina.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#2699 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2019 birželio 18 - 22:20

Gal kas nors parduodat savo P508 universalą? Domina.

https://www.facebook...64075001020216/ - jei nesi grupeje, reiks istoti. 1.6hdi universala cia parduoda. Parases, kad nera dar skelbimuose.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 birželio 18 - 22:21

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#2700 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2019 birželio 19 - 07:43

Kažkas panašaus į auto ir atitinkamą kainą. Nes kai rinkausi, visi galvoja kad trantai iš švedų ar prancūzų taxi už 4k rai jau rinkos rodiklis ir tiek turi kainuoti vos ne visos auto. O su komplemtacija ir nenudrožtas 1.6 kaštuos nuo 6k, aš už savo mokėjau ir 7k :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0