Apie Peugeot 508
#2781
Parašyta 2019 liepos 24 - 09:22
#2782
Parašyta 2019 liepos 24 - 09:53
per 6000km kompas rašo, kad start stopas sutaupė 40km
#2783
Parašyta 2019 liepos 24 - 09:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2784
Parašyta 2019 liepos 24 - 10:04
Ne starteris kuria masina O GENERATORIUS. Taip taip, del to kai kuri kitox garsas yra. Kai suges generatorius suprasit kodel jis tox brangus ;)
Ant senesniu start stop (~2006-2007m) irgi generatorius kurdavo, ne starteris?
Nes pas mane konkreciai starterio zulinimas girdedavosi
#2785
Parašyta 2019 liepos 24 - 10:22
#2786
Parašyta 2019 liepos 24 - 11:02
Jei nuolatinis kamstis start stop pastebimai padeda sutaulyt degalus, bent jau lyginant 3008 su 508. Jei stovi po 3min ir varikkis dirba,tai degalu sąnaudos šauna aukštyn.
Meganas po ilgo kelio irgi labai ilgai kamsciuose neisjungia variklio.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 liepos 24 - 11:08
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2787
Parašyta 2019 liepos 24 - 12:09
2l dyzelis ant laisvų ima kokius 0.5l/h. Jei AC įjungtas ir daug elektros visokios biški daugiau. Tai yra apie PUSĖ euro valandai. SS sutaupo pora litrų per mėnesį, bet viską ir dar daugiau atiduodi po to akūmą keisdamas.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#2788
Parašyta 2019 liepos 24 - 12:54
Kokia cia masina? PulksVagina? Nes pas senuosiuos ir akumai eidavi kosminiai, dabar paprasti tik EFBAnt senesniu start stop (~2006-2007m) irgi generatorius kurdavo, ne starteris?
Nes pas mane konkreciai starterio zulinimas girdedavosi
Taip, generatorius kai start stop, siaip kiria starteris. Bet kao gerai pakrautas kondikas ir isores temp nera zema, tada ir generatorius kuria. Cia daug kintamuju. Generatoriaus kurimas tokx "tuk tuk" ne zuuu zuuu zuuu ypac greit uzkiria, nes nelieka smagracio o tiesiogiai skyva suka pagr.Generatorius??? Tipo ne starteris??? Paaiškinkit, jaučiuos žiauriai atsilikęs.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 liepos 24 - 12:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2789
Parašyta 2019 liepos 24 - 14:01
Generatorius??? Tipo ne starteris??? Paaiškinkit, jaučiuos žiauriai atsilikęs.
https://www.youtube....h?v=VJSEQaxAh4c
#2790
Parašyta 2019 liepos 24 - 15:48
O tai kokiu būdu nesisuka smagratis kitoj pusėj alkūninio sukant alkūninio škyvą? Pataisykit jei klaidingai mąstau.Kokia cia masina? PulksVagina? Nes pas senuosiuos ir akumai eidavi kosminiai, dabar paprasti tik EFB
Taip, generatorius kai start stop, siaip kiria starteris. Bet kao gerai pakrautas kondikas ir isores temp nera zema, tada ir generatorius kuria. Cia daug kintamuju. Generatoriaus kurimas tokx "tuk tuk" ne zuuu zuuu zuuu ypac greit uzkiria, nes nelieka smagracio o tiesiogiai skyva suka pagr.
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 liepos 24 - 15:55
#2791
Parašyta 2019 liepos 24 - 16:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#2792
Parašyta 2019 liepos 24 - 16:28
Smagratis sukasi, kaip jam nesisukt? Tiesiog pavaru deze tuo metu atjungta ir starterio bendexas nepritrauktas, kas cia neaisku? Ar as klausimo nesupratau ;)
Rašėte, kad nelieka smagračio tai ir rašau, kaip jo nelieka, jis juk sukasi, tik suka ne starteris. Čia aš gal kažko nesupratau parašyme
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2019 liepos 24 - 16:29
#2793
Parašyta 2019 liepos 24 - 20:33
Idomu koks vidutinis greitis pas ta RHX. Pas man dabar 26km/h ir 10.3 rodo .
Na pažiūrėjau šiandien (žmona dievagojosi kad nelaksto), vidutinis greitis 26 km/h, sąnaudos 9,6 ltr/100km. Tai kaip suprantu nebereik ieškot šiknoj smegenų dėl kūro sąnaudų... nu bet bliamba tikėjausi mažesnių .
Dar girdėjau/prisiskaičiau kad po wagų dizelgeisto ir PSA atšaukinėjo į servisą updeitams , tai maniškei pagal oficialų Peugeot servisą buvo 2018.12 kažkokie updeitai atlikti, kas tiksliai nepaiškino, tai galvoju ar tai irgi nepadidino kūro sąnaudų, nu bet gal aš čia nusišneku
Šį pranešimą redagavo Slayer: 2019 liepos 24 - 21:04
#2794
Parašyta 2019 liepos 24 - 22:48
Nu ka zn. Ten gi hibridas? Sakyciau galetu maziau valgyti, nei -1L nuo GTskes + litrazas mazesnis...Bbz. Del dizelgeito nenusisneki, nes jau buvo vienas is UK forume cia rases prie dyzeliu temos, kad toki updeita padare, kad is 133kw liko 100kw (gal pasakorinu cia bet kazkas tokio, tiksliai neprisimenu) Tai visko gali buti. Reik ziureti kaip vaziuoja, ar lekia ant tu 133kw.
Radau va, gali paskaityti: https://peugeot-klub...u-atnaujinimas/
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 liepos 24 - 22:58
#2795
Parašyta 2019 liepos 25 - 06:00
Tai ka ne hybridas ten...varomas tik priekiniais ratais;) nera jokio elektros variklio gale.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 liepos 25 - 06:09
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2796
Parašyta 2019 liepos 25 - 06:06
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#2797
Parašyta 2019 liepos 25 - 06:18
Slayer, as irgi buvau is pradziu soke del 3008 sanaudu, motorai tie patys pas mus. Tavo 508 tai is is vis baisu, kai gamintojas gerokai mazesnes sanaudas deklaruoja. As tai jau susitaikiau su tokiom sanaudom, ypac, kai pagal wltp maniskio vidurkis 7.2L/100km. Tokius skaicius realiai ir pasiekiu.
Šiai dienai irgi yra daromi visų varomuju ratu busikai, ne elektros variklio pagalba.
Ten kazkoks pusiau hibridas. Kur norejo padaryti kazka labai , bet gavosi kaip visada. Atsimenu Peugeot/Citroen sekmingus 4x4 bandymus su 205, CX, BX, 405, Berlingo/Partner, C15. Ziauriai patikimos, pasiteisinusios ir komerciskai sekmingos masinos. Kad reikejo siuolaikiskai, tai dar elektrini motora prisuko kazkur gale
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 liepos 25 - 06:07
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2798
Parašyta 2019 liepos 25 - 07:16
Na pažiūrėjau šiandien (žmona dievagojosi kad nelaksto), vidutinis greitis 26 km/h, sąnaudos 9,6 ltr/100km. Tai kaip suprantu nebereik ieškot šiknoj smegenų dėl kūro sąnaudų... nu bet bliamba tikėjausi mažesnių .
Vidutinis greitis dar neparodo realios važiavimo specifikos. Greitai akseleruojant, dažnai ir staigiai stabdant, bei kažkiek pastovint prie raudono ar kamštyje vidutinis greitis bus mažas, o sąnaudos didelės vien nuo dinamiško važiavimo. Beje, pastebėjau, kad kaikurios moteriškės mėgsta dinamiškai startuot ten, kur to visai nereikia, nes matyt kurą ne pačios pila
#2799
Parašyta 2019 liepos 25 - 07:18
Šį pranešimą redagavo Francis: 2019 liepos 25 - 07:18
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2800
Parašyta 2019 liepos 25 - 08:03
Beje, pastebėjau, kad kaikurios moteriškės mėgsta dinamiškai startuot ten, kur to visai nereikia, nes matyt kurą ne pačios pila
Nu jo, kurą pilasi pati... bet moku aš.
Nu ka zn. Ten gi hibridas?
ne hibridas, normaliai varomas dviem ratais.
Galima pati akuma kraut neatjungus, bet masina mastys kad nepakrauta. Todel bent + klema nuimkite. Bet tokiu atveju naudokit tik automatini, kad pamirsus nerastumet isvarvejusiu rugsciu is akumo...
Nu va tą start-stop sistemą tikrai noriu užkurti, principo reikalas, jei nervos yra gi išjungimo mygtukas Eco Off. Kaip suprantu nuėmus klemą dings visos išsaugos radijo stotys, sėdynės, veidrodžių nustatymo atmintis,..., ko dar tikėtis? Ar nereiks prijungus akumo ištart kokio magiško "varlės šlaunele užsivesk", negali francas gi normaliai padaryt... Kažkada turėjau du Citroen Xm'us, tai vienam jie buvo sugalvoję įžeminimo laidus prie korpuso per kažkokias jungtis prisukt, pastoviai kas nors neveikdavo. Atsidariau tam piežike kapotą, nu taip visai maloniai nuteikė, vietos daug... nu bet bliamba kiek reik rūkyt ar ką uostyt kad saugiklių bloką virš akumo sugalvot įtaisyti, lyg mažą vietos buvo po kapotu . Net negali pažiūrėt koks akumas įdėtas.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0