Adblue niekaip nesuristas nei su FAP nei su EGR. Tai atskira sistema. TA praeina be problemu be sitos sistemos. Aisku jei masina mirusi nepraeisi nei su nauji FAP nei pastoviai pajungtu UREA purkstuku.
Blogiausia tai, jog adblue bakai yra blogai suprojektuoti ir prie LT salciu persala sujungimai/vamzdeliai ko pasekoje uzpilama vakdymo plokste/siurblys ir tada tik keitimas.
Gerai tai, jog jau GALU GALE yra sprendimas tiek 1.6HDi tiek 2.0Hdi naujausiems su Adblue OFF
Cia pvz 2015 Peugeot 308 1.6HDi 88kw:
Stai VISA KO KALTININKAS (atkreipiu demesi i tai, jog ten neturi buti NEI LASELIO, o plata SKESTA...)
BAISIAUSIAS AdBlue sistemos dalykas yra tai, kad sistema ismeta pranesima, jog po tam tikro km skaiciau nebegalesi uzskurti masinos... Vienam jau taip buvo, kai manes nepaklause ir autostradoje uzgesines masina degalineje paskui ja transportavo su autoveziu... F..in ZHALIEJI>
Norejau paklaust kiek tas malonumas kainuoja? Adblue isprogramavima ar perprogravimas ar ka jus ten su juo padarot.. man kaip servise pasake tai ten pagrindine problema su pompa o ji keiciama su visu baku ar tai tiesa?