Apie Peugeot 508
#3061
Parašyta 2019 spalio 25 - 17:17
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3062
Parašyta 2019 spalio 27 - 09:57
Sveiki, pradejo laseti tepaliukas, rida 200k, greiciausiai per alkuninio veleno salnika, bent forumuose radau, kad tai daznai pasitaikanti problemele.. auto su mechaninem dezem gali patekti ant sankabos, tada problemu ir tame mazge bus. galvoju pasikeisti ir sankaba/smagrati prie to paties ardymo.. patarkite kokio gamintojo geriau pirkti ? LUK, Valeo, Sachs? Valeo daug brangesne, kone dvigubai..
Kazkas minejo problemas su vairo kolonele- pas mane sukant i kaire jauciasi i vaira lengvas traskejimas, teks ateityje restauruoti..
#3063
Parašyta 2019 spalio 27 - 10:27
Pagal kokybe ,kiek as susidures, dabartiniu metu tai , Sachs, Valeo ,LUK.
#3064
Parašyta 2019 spalio 27 - 16:59
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#3065
Parašyta 2019 spalio 27 - 17:49
gali buti kad visi išvardinti zenklai bus vienam komplekte. Pvz dezute Sachs, andeklai Valeo, o sankaba LUK iskalataPagal kokybe ,kiek as susidures, dabartiniu metu tai , Sachs, Valeo ,LUK.
#3066
Parašyta 2019 spalio 27 - 19:47
Linkes abejoti, kad rida tikra.
Visko gali buti.. ne nauja pirkta buvo.. bet kokiu atveju pdf dar nepjautas..
#3067
Parašyta 2019 spalio 28 - 01:22
Ten EW/DW varikliu silpna vieta tas visas galas, perimta dar is senuju XU/XUD, nes konstrukcija identiska to galo. Buna ir 200kkm nereikia, bet laset paprastai iki bent 300kkm nepradeda, o buna ir dar veliau. Esu mates sausu su 400kkm, bet gal jau budavo taisyta arba tiesiog vien trasom malta ir mazas variklio motovalandu/apsisukimu bendras kiekis, lyginant su miestiniais variantais.Linkes abejoti, kad rida tikra.
Siulau paklausejui nekisti nagu, jeigu dar nepradejo kapseti. Jei tepalo kiekis tik toks, kad ten yra demele arba jei yra nedidele demele ir ant dugno apsaugos (ne bala, bet purvino tepalo demele), palikit ramybej, kol nelasa ir nepasiekia tepalas zemes. Ilysit, tada teks kas pora metu listi. Tokia realybe. Nebent jei pirksit originala ir montuosit kaip gamykloj, bet veleno galas juk irgi padiles jau.
Jei jau kapsi, tai listi teks, tuomet rekomenduoju gumini Elring rieboksli nuo XUD varikliu naudot. Padilusiam varikliui laiko geriau ir ilgiau uz tefloninius siuolaikinius, nes turi spyruokle ir didesnis darbinis vidinio matmens diapazonas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3068
Parašyta 2019 spalio 28 - 07:36
Linkes abejoti, kad rida tikra.
Neabejok labai: maniškio ex riebokšlis keistas pakeliui su sankaba bei smagračiu ties 120kkm, o vairo kolonėlė restauruota nepasiekus 200kkm
#3069
Parašyta 2019 spalio 28 - 10:28
Vairo kolonele man prie 100000km keite, bet kad sankaba, greiciu deze leistu...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#3070
Parašyta 2019 spalio 28 - 11:49
Vairo kolonele man prie 100000km keite, bet kad sankaba, greiciu deze leistu...
Kolkas (200k) sankaba, smagratis kaip ir dirba, bet pati sankaba kieta labai ir pries pati gala isminant veikia, be to ismynus truputi garsas pasikeicia, tad manau padilimas jau bus.. leidzia veleno galinis salnikas, ne deze..
#3071
Parašyta 2019 spalio 28 - 13:15
gali buti kad visi išvardinti zenklai bus vienam komplekte. Pvz dezute Sachs, andeklai Valeo, o sankaba LUK iskalata
Vadinasi ko gero ,tave apgavo.Jeigu sankaba Sachs , tai metalas turi buti Sachs.Nesu sutikes kad dezuteje Sachs guletu metalas LUK.Nu nez. man nepasitaike.
Andeklai , taip,visokiu pasitaikydavo , netgi isminamu..
Kolkas (200k) sankaba, smagratis kaip ir dirba, bet pati sankaba kieta labai ir pries pati gala isminant veikia, be to ismynus truputi garsas pasikeicia, tad manau padilimas jau bus.. leidzia veleno galinis salnikas, ne deze..
Jeigu minant sankaba kaitaliojasi garsas , pagrinde galimi trys variantai. Idomu kaip tas garsas pasikeicia , dideja ,mazeja, keiciasi garso tonas....
Pirma ir paprasciausia, tai isminamas guolis i pabaiga.
Antra . plaukiojantis smagratis .
Trecia ,mazai tiketina , pavaru deze, bet tada pilnai ismynus garsas turetu visai dingti.
#3072
Parašyta 2019 lapkričio 01 - 15:36
Perku P508 2012m., 2.2 variklis gt versija. Parsivarysiu is Svedijos, 177k tikra rida, visi servisai iki dabar, keistas dirzas, 6 men garantija, gyvai nemaciau, bet sako ledas. Klausimas: kokiems darbams nusiteikt grizus? Ar yra kazkokiu ligu, kurias butina sprest ilgai nelaukiant? Ar verta operuot egr, dpf, norint prailgint variklio gyvavimo laika?
Dekuj uz info!
#3073
Parašyta 2019 lapkričio 01 - 16:27
Sveiki, seniai regeti kolegos. Per kazkuri PK gimtadieni daviau pazada grizt i Peugeot gretas, tad, nepraejus nei 10 metu - pazada vykdau )
Perku P508 2012m., 2.2 variklis gt versija. Parsivarysiu is Svedijos, 177k tikra rida, visi servisai iki dabar, keistas dirzas, 6 men garantija, gyvai nemaciau, bet sako ledas. Klausimas: kokiems darbams nusiteikt grizus? Ar yra kazkokiu ligu, kurias butina sprest ilgai nelaukiant? Ar verta operuot egr, dpf, norint prailgint variklio gyvavimo laika?
Dekuj uz info!
Kastruoti verta, jei nesi zaliu pakraipu ar nesisioji i kelnes "kaip as poto be dpf parduosiu". Meistriukai kiek zinau nerekomenduoja, jei regenai nesidaro dazniau nei kas X km, bet na pats is saves regeneracijos procesas nera gerai, nei purskalam, nei turbai, nei varikliui. Del EGR bbz, bet atjunges turesi vienu potencialiu galvos skausmu maziau, kitas klausimas kiek daznai tie egr ten genda, diskutuotina vieta. Eina saibom turbos - turek tam atsidejes. Reciau - dezes, o toliau tokiu kad ligu labai ir nera. Pagal masinos bukle kazka gal reiks apsitvarkyit.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 lapkričio 01 - 16:30
#3074
Parašyta 2019 lapkričio 01 - 16:29
Turbina, antivibracinis demferis - barškalas/vibruoklis.
Dėl EGR ir DPF, pasitikrint pradžioj. Gali būti jau pakeistas nauju, o gali būti parduodama, nes jau reikia keisti nauju.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3075
Parašyta 2019 lapkričio 01 - 17:01
Ta vibrushka atjungi ir neknisi smegenu. As kankinausi su tepaliojimais bet turiu itarima, kad ner prasmes to daryti. Ant laisvu vistiek variklis/deze gaunasi barskutis toks, ipranti ir tiek.
#3076
Parašyta 2019 lapkričio 01 - 17:07
Kastruoti verta, jei nesi zaliu pakraipu ar nesisioji i kelnes "kaip as poto be dpf parduosiu". Meistriukai kiek zinau nerekomenduoja, jei regenai nesidaro dazniau nei kas X km, bet na pats is saves regeneracijos procesas nera gerai, nei purskalam, nei turbai, nei varikliui. Del EGR bbz, bet atjunges turesi vienu potencialiu galvos skausmu maziau, kitas klausimas kiek daznai tie egr ten genda, diskutuotina vieta. Eina saibom turbos - turek tam atsidejes. Reciau - dezes, o toliau tokiu kad ligu labai ir nera. Pagal masinos bukle kazka gal reiks apsitvarkyit.
DPF ir EGR, bent jau vagene, buvo pirmi dalykai, kuriuos salinau, o apie pezus nesu daug girdejes. Tik siaip manau, kad varikliui lengviau kvepuot be siu zaliuju reikalu. Vaziavau su 1,6 ar 2,0 dyzeliu, tai gan vangokas pasirode, bet lyg 2,2 smagesnis ir vaziuokle kitokia berods? Greiciu deze cia paprastas automatas, jei neklystu? Rinkausi tarp passat b7 ir p508, bet kadangi pazadas duotas, tai teko imt pastaraji
Turbina, antivibracinis demferis - barškalas/vibruoklis.
Dėl EGR ir DPF, pasitikrint pradžioj. Gali būti jau pakeistas nauju, o gali būti parduodama, nes jau reikia keisti nauju.
Jei butu paskutinioji, tai neduotu 6 men garantijos manau. O kas yra tas reikalas "antivibracinis demferis - barskalas/vibruoklis"? Kaip ji patikrint?
Šį pranešimą redagavo PatsSauDievas: 2019 lapkričio 01 - 17:09
#3077
Parašyta 2019 lapkričio 01 - 17:08
Stovi toks grybukas ant balkio, kuris pats vibruoja is saves ir valdomas ecu. Turetu kazkaip gesitn variklio/dezes vibracijas perduodamas ant kebulo. Na, ne kazkaip, o overlayindamas (atleiskit uz issireiskima, lt zodzio neparinkau) vibraciju amplitude, tik i kita puse. Niekaip tu ten jo nepatikrinsi. Jei neknis proto, tai taip ir vaziuoji, jei knis - atjungi.
https://www.peugeotf...mper-system.jpg- tas bublikas kur stovi ant 3cios detales.
Jei nori gerai pasidaryti viska ir jei jis kelia problemu, tai ji galima nuimti nemazai pasiknisus ir pertepti.
Taip, deze paprastas sesiabegis automatas. Vaziuokle pasiskolinta is praeitos kartos - 407'to pezo. Na arba tokia kaip pas c5 x7'tus. Bet nera taip, kad ji ten kazkokia kaprizinga butu, jei neskaiciuoji paskutiniu kapeiku, tai kaip tik ir maloniau vaziuojasi, ir visumoje jos charakteristikos turetu buti tikrai geresnes, nei paprasto mcpherson'o.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 lapkričio 01 - 17:13
#3078
Parašyta 2019 lapkričio 01 - 17:17
Dekuj uz info, bus idomu vel sugrizt pas prancuzus
#3079
Parašyta 2019 lapkričio 01 - 18:26
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#3080
Parašyta 2019 lapkričio 01 - 18:48
kodel keiciamas dirzas prie 177000km?
Keistas berods ties 170k. Svedai nedziundzukai siuo klausimu, jei yra servisai visi, tai viskas ir bus suzymeta. Parduoda salonas, svedai draugai skambino, klausinejo ar viskas ok, nes zmogus (tai yra as) tik del masinos i Svedija vaziuos. Aisku nesitikiu 100proc ledines masinos, bet tikiu, kad ir nudrozta nebus.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0