Na va, buvau apžiūrėti dar vieną pežiuką latvijoj besiilsintį: [url="https://m.autoplius....s-9855603.html?
Pagal komplektaciją ir webasto spėju, kad automobilis iš Švedijos.
Posted 2019 November 13 - 08:06
Na va, buvau apžiūrėti dar vieną pežiuką latvijoj besiilsintį: [url="https://m.autoplius....s-9855603.html?
Posted 2019 November 13 - 09:26
Pagal komplektaciją ir webasto spėju, kad automobilis iš Švedijos.
nuuuuu kad nelabai webasto kas nori tas dedasi, kaip ir komplektacija, t.y. iš to nenustatysi iš kur mašina. btw šitas konkretus auto Region/Plant:France
Posted 2019 November 13 - 09:34
nuuuuu kad nelabai webasto kas nori tas dedasi, kaip ir komplektacija, t.y. iš to nenustatysi iš kur mašina. btw šitas konkretus auto Region/Plant:France
Posted 2019 November 13 - 09:41
nuuuuu kad nelabai webasto kas nori tas dedasi, kaip ir komplektacija, t.y. iš to nenustatysi iš kur mašina. btw šitas konkretus auto Region/Plant:France
Edited by Alfredas, 2019 November 13 - 09:42.
Posted 2019 November 19 - 22:57
Edited by Markillyou, 2019 November 19 - 22:58.
Posted 2019 November 20 - 02:32
Sveiki visi, esu naujai prisijungęs prie Peugeot savinikų būrio naujai įsigytas 508, 2015m, tik vat išlindo problemėlė, ta kvaila urea. Gal kažkas žino, kaip tai išsprendžiama (išprogramuot nedomina), ar turi galimybę nukreipti pas žinančius? Beje, adblue pripildyta, klaidą turiu "low pressure".
Kokios rekomendacijos?
Iš anksto ačiū už atsakymus ;)
Gal kai suzinosi remonto kaina ir programavimas sudomins Meistru kontaktai yra forume. Laimonas (meistriuks is zemaitijos didziai gerbiamas) jau rode kaip adblue atrodo kai ten visa sistema uzpila. Ir kainorastis nuo 1k prasideda. https://peugeot-klub...liu-pardavejai/
Edited by PhanT, 2019 November 20 - 02:35.
Posted 2019 November 20 - 05:26
Sveiki visi, esu naujai prisijungęs prie Peugeot savinikų būrio naujai įsigytas 508, 2015m, tik vat išlindo problemėlė, ta kvaila urea. Gal kažkas žino, kaip tai išsprendžiama (išprogramuot nedomina), ar turi galimybę nukreipti pas žinančius? Beje, adblue pripildyta, klaidą turiu "low pressure".
Kokios rekomendacijos?
Iš anksto ačiū už atsakymus ;)
Rekomendacijos- galit nusiimti tą bakelį gale ir pabandyti kažką ten protingo surasti. Kartais būna trūkęs vamzdelis viduje, tuomet paprasta sutaisyti, jeigu dar plokštė tame karbite neįmirko ir nesupuvo. Bet dažniausiai bus taip, kad nieko nerasit ir tiesiog sugedo elektroniniai komponentai arba pateko vandens ir supuvo elektroniniai komponentai. Atskirai neparsiduoda niekas, visas bakelis su siurbliukais ir valdymo viename gabale, berods apie 700-1000eur, kaip kur rasit. Pakeitimui reikia nusileisti galinį stabilizatorių, atsisukti bamperio vieną ausį ir šiaip nusiima gana nesunkiai, jei tik varžtai neužpuvę dar. Galit pirkti naudotą, galbūt kažkiek laiko veiks. Nauji veikia nuo 9 mėnesių iki kelių metų, maždaug maksimumas tiek ir yra, kiek jum atlaikė. Išprogramavimas dabar apie 150eur kainuoja.
Jei dar nepakeistas, pasikeiskit bakelio kamštį naujesnio tipo su alsuokliu. Seniau keisdavo nemokamai t.y. buvo RECALLas, bet jei garantija pasibaigus, gali būti jau ir mokamai...
Jei neturit Lexijos, tai neleiskit kilometrams pasibaigti, o jei pasibaigs, tai negesinkit mašinos bet kur, nes neleis paskui užvest klaidų nenutrynus, galit likt kukuot kurnors vidury laukų tiesiog sustojęs kuro degalinėj ar vapšė kokiam žvyrkely tikruose laukuose šalikelėj sustojus pasiusioti. Labai liūdna diena būtų, laukti tralo 4h
Edited by tadas1991, 2019 November 20 - 05:27.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2019 November 20 - 22:36
Posted 2019 November 20 - 22:45
Edited by Laimonas, 2019 November 20 - 22:46.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2019 November 21 - 05:07
Čia visa esmė tame, kad tas neišpasakytas žmonių naivumas. Dėk naują, ir tai ilgai nelaikys. Tai dar nori ir naudotom dalim remontuoti nelaikančius mazgus. Nu viskas ok, tik patys supraskit, kad tas mazgas jau nuo pat naujo automobilio buvo nepatikimas, tai ir nebus patikimas.
Čia kaip Prince varikliai. Savu metu susižėrė visus metų variklių apdovanojimus ir atrodė žiauriai geri ir ekologiški. Tuo pat metu dar buvo leidžiami kurį laiką ir senieji TU5 varikliai, vienas sėkmingiausių PSA benzinų, įkopusių į dvidešimt pirmą amžių, nors ten 80tųjų technologija. Po kelių metų Citroen C4 1,6i TU5 varikliu vairuotojas pirmąkart pasikeitė tepalą, o Citroen C4 1,6i EP6 vairuotojas pirmąkart pasikeitė grandinės komplektą. Po dar kelių metų pirmasis pasikeitė tepalą antrą kartą, o antrasis pirmąkart pasikeitė variklį. Šiuo metu, po dvylikos metų, pirmasis vis dar važiuoja, gal jau net su pakeistu diržu ir naujomis žvakėmis, o antrasis kažkur Lietuvoj chaltūrnai suremontuotas laukia kokio nesusipratusio ukrainiečio, kuris nepasidomėjo, ką perka, lygiai kaip lietuvis nepasidomėjo.
Kai kurie dalykai tiesiog yra blogi, nesvarbu, kad juos kūrė kokie tai ten sertifikuoti gamintojai, inžinieriai ar dar kokie velniai ar kad atitinka kokius tai standartus.
Patikėkit, meistrai tikrai daug mieliau montuotų naujus suodžių filtrus ir naujas Adblue sistemas, jeigu tam būtų tikra nauda ir prasmė. Mes tiesiog nenorim apgaudinėti žmonių ir lupti iš jų sunkiai uždirbtų pinigų tam, kad po kurio laiko tai vėl sugestų. Nes ant seno susidėvėjusio variklio naujas suodžių filtras veikia maksimum porą metų, o nauja Adblue sistema mažiau priklauso nuo susidėvėjimo, tai greičiausiai veiks arba šiek tiek ilgiau, arba netgi trumpiau. Su Taurium kalbėjau, yra diagnozavęs Adblue mirtį PSA bolidui, kuriam pagal oficialią serviso istoriją ji jau buvo keista į naują prieš 9 mėnesius ir berods apei 30kkm. Tai va ir patikimumai.
Pamenu dar, kaip Laimonas nusprendė, kad jo 508 prastai purškia ant langų didesniu greičiu važiuojant, ir susirado gamintojo atnaujintų būtent dėl šios problemos purkštukų kodą, ir juos nusipirko, dar lyg ir už labai nemažą kainą, norėdamas savo automobiliui tik gero. Buvo dar blogiau, nei su originaliai sumontuotais. Ten irgi inžinieriai projektavo, sprendė problemą ir skambiai paleido atnaujinimą. O pirkėjui kokia neviltis tada.
Tik vieną kart aš bandžiau tą UREA lemputę pataisyt. T.y. buvo 2016tų 508. Atvežė žmogus naudotą mazgą berods nuo panašių metų 308. Mazgas lygiai toks pats, skiriasi tik bakeliai, tai persukau į esamą bakelį. Pajungiau, testus kažkokius darosi, adaptacijas darosi. OK, kuriam mašiną sistemos pilnam patikrinimui. Patikrinimą darant, skystis iki purkštuko taip ir neatbėga, siurbliuko zyzimo jokio. Duodam ilgiau pabirbt varikliui, atsiranda lygiai ta pati LOW PRESSURE klaida. Surinkau atgal kaip buvo. Žmogus nuvažiavo pas Taurių. Problem solved
Siurbliukai ten tokio dydžio kaip langų apiplovimo. Slėgiai nežmoniški, nežinau tikslaus darbinio, bet daviklis žemiau 4bar net nerodo, tai manau apie 10bar kaip minimum. Keista, kaip tiek ilgai atlaiko, nes mašinos rida lyg apie 200k jau buvo.
Edited by tadas1991, 2019 November 21 - 05:13.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2019 November 21 - 15:07
Čia visa esmė tame, kad tas neišpasakytas žmonių naivumas. Dėk naują, ir tai ilgai nelaikys. Tai dar nori ir naudotom dalim remontuoti nelaikančius mazgus. Nu viskas ok, tik patys supraskit, kad tas mazgas jau nuo pat naujo automobilio buvo nepatikimas, tai ir nebus patikimas.
Čia kaip Prince varikliai. Savu metu susižėrė visus metų variklių apdovanojimus ir atrodė žiauriai geri ir ekologiški. Tuo pat metu dar buvo leidžiami kurį laiką ir senieji TU5 varikliai, vienas sėkmingiausių PSA benzinų, įkopusių į dvidešimt pirmą amžių, nors ten 80tųjų technologija. Po kelių metų Citroen C4 1,6i TU5 varikliu vairuotojas pirmąkart pasikeitė tepalą, o Citroen C4 1,6i EP6 vairuotojas pirmąkart pasikeitė grandinės komplektą. Po dar kelių metų pirmasis pasikeitė tepalą antrą kartą, o antrasis pirmąkart pasikeitė variklį. Šiuo metu, po dvylikos metų, pirmasis vis dar važiuoja, gal jau net su pakeistu diržu ir naujomis žvakėmis, o antrasis kažkur Lietuvoj chaltūrnai suremontuotas laukia kokio nesusipratusio ukrainiečio, kuris nepasidomėjo, ką perka, lygiai kaip lietuvis nepasidomėjo.
Kai kurie dalykai tiesiog yra blogi, nesvarbu, kad juos kūrė kokie tai ten sertifikuoti gamintojai, inžinieriai ar dar kokie velniai ar kad atitinka kokius tai standartus.
Patikėkit, meistrai tikrai daug mieliau montuotų naujus suodžių filtrus ir naujas Adblue sistemas, jeigu tam būtų tikra nauda ir prasmė. Mes tiesiog nenorim apgaudinėti žmonių ir lupti iš jų sunkiai uždirbtų pinigų tam, kad po kurio laiko tai vėl sugestų. Nes ant seno susidėvėjusio variklio naujas suodžių filtras veikia maksimum porą metų, o nauja Adblue sistema mažiau priklauso nuo susidėvėjimo, tai greičiausiai veiks arba šiek tiek ilgiau, arba netgi trumpiau. Su Taurium kalbėjau, yra diagnozavęs Adblue mirtį PSA bolidui, kuriam pagal oficialią serviso istoriją ji jau buvo keista į naują prieš 9 mėnesius ir berods apei 30kkm. Tai va ir patikimumai.
Pamenu dar, kaip Laimonas nusprendė, kad jo 508 prastai purškia ant langų didesniu greičiu važiuojant, ir susirado gamintojo atnaujintų būtent dėl šios problemos purkštukų kodą, ir juos nusipirko, dar lyg ir už labai nemažą kainą, norėdamas savo automobiliui tik gero. Buvo dar blogiau, nei su originaliai sumontuotais. Ten irgi inžinieriai projektavo, sprendė problemą ir skambiai paleido atnaujinimą. O pirkėjui kokia neviltis tada.
Tik vieną kart aš bandžiau tą UREA lemputę pataisyt. T.y. buvo 2016tų 508. Atvežė žmogus naudotą mazgą berods nuo panašių metų 308. Mazgas lygiai toks pats, skiriasi tik bakeliai, tai persukau į esamą bakelį. Pajungiau, testus kažkokius darosi, adaptacijas darosi. OK, kuriam mašiną sistemos pilnam patikrinimui. Patikrinimą darant, skystis iki purkštuko taip ir neatbėga, siurbliuko zyzimo jokio. Duodam ilgiau pabirbt varikliui, atsiranda lygiai ta pati LOW PRESSURE klaida. Surinkau atgal kaip buvo. Žmogus nuvažiavo pas Taurių. Problem solved
Siurbliukai ten tokio dydžio kaip langų apiplovimo. Slėgiai nežmoniški, nežinau tikslaus darbinio, bet daviklis žemiau 4bar net nerodo, tai manau apie 10bar kaip minimum. Keista, kaip tiek ilgai atlaiko, nes mašinos rida lyg apie 200k jau buvo.
Maciau kaip snukiaknygei vienas Valera Fufaikinas, pas kuri kaip supratau yra volvo servisas, gyresi kaip deda atgal isoperuota suodi ir fleshina standartine programa, nes negali nustatyti gedimo 2010-2013 metu volvekui, del tokiu ajajajaj blogu programuotoju kurie istrine kodu lenteles. Ir masina nelb vaziuoja ir nelabai klaidu del to rodo. Tai primesk, vietoj to, kad susirasti, kas perfleshintu tvarkingai uz 200eu, zmogui keicia puse ismetimo su nauju suodziu, fleshina atgal standartine programa ir tada dar ieskos gedimo. :DDD Tai va, kas nenori apgaudineti, o kas dura ijunges plesia uz viska ka tik imanoma ir ka reikia, ir ko nereikia
Edited by PhanT, 2019 November 21 - 15:07.
Posted 2019 November 21 - 16:15
Maciau kaip snukiaknygei vienas Valera Fufaikinas, pas kuri kaip supratau yra volvo servisas, gyresi kaip deda atgal isoperuota suodi ir fleshina standartine programa, nes negali nustatyti gedimo 2010-2013 metu volvekui, del tokiu ajajajaj blogu programuotoju kurie istrine kodu lenteles. Ir masina nelb vaziuoja ir nelabai klaidu del to rodo. Tai primesk, vietoj to, kad susirasti, kas perfleshintu tvarkingai uz 200eu, zmogui keicia puse ismetimo su nauju suodziu, fleshina atgal standartine programa ir tada dar ieskos gedimo. :DDD Tai va, kas nenori apgaudineti, o kas dura ijunges plesia uz viska ka tik imanoma ir ka reikia, ir ko nereikia
Kiek žinau, Taurius Vilniuj į vietą privažiuoja netgi, esant poreikiui
Beje, dar kartais būna ir taip, kad tenka daryti ne kaip geriausiai, o kaip prašo klientas daryti, nors žinai ir jam sakai, kad nebus gerai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2019 November 21 - 19:20
Posted 2019 November 21 - 20:35
sprendima nebrangu, ir super efektyvu tau jau kolegos pasake...Turiu dar automobilį su skystos fazės dujomis, kur balione įkištas siurbliukas, kaip sakot, vos didesnis už langų apiplovimo, ir jis ten generuoja apie 12-15bar, pradėjus gesti, visi kaltina lietuviškų dujų kokybę ir t.t. aš suprantu, kad jis tiesiog iš savęs nepajėgus tiek tarnauti.
Kitavertus, pataisykit mane, jei aš neteisus:
Neveikiant adblue, kuri naikina didžiąją dalį suodžių (kažkur taip rašė), iš to kyla mintis, kad greičiau pradeda kimštis DPF/FAP, kuris yra iškart už adblue katalizatoriaus, padidėja variklio apkrova (aišku ir kūro sąnaudos), greičiau dėvisi turbina, purkštukai, regeneracija vyksta dažniau, regeneracijai naudojamas skystis (berods irgi nepigus), galiausiai reik keisti patį suodžių filtrą ir vėl visi siūlo išprogramuot
Aš nesu prieš programavimą, tiesiog norisi rasti sprendimą, kuris nebūtų brangus ir būtų pakankamai efektyvus.
Posted 2019 November 21 - 20:48
Posted 2019 November 21 - 21:01
Na ten su tuo dpf draskymu irgi reik proto ribose būt, nes naujesnėm auto dūmingumas TA lyg ir 0.5%. Tad kol veikia rai tegu veikia.sprendima nebrangu, ir super efektyvu tau jau kolegos pasake...
Posted 2019 November 21 - 21:17
Posted 2019 November 21 - 21:30
Posted 2019 November 21 - 23:31
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2019 November 22 - 00:02
AdBlue reikalingas ne SUODZIAMS naikinti, tam yra EOLYS ir FAP filtras. AdBlue (UREA) mazina NOX dujas. Nemaisykite siu dvieju sistemu tarpusavyje.
O del to ir triedzia zmogus programuoti )) Nes nezino nei kas, nei kaip.. Taip pat pilna jau prisiskaites esu ekzzpertu su nuomone "taip inzinieriai sugalvojo, reisk taip turi buti" - yra tokiu veikeju kategorija. Ir ka tu jiem irodysi...
Na ten su tuo dpf draskymu irgi reik proto ribose būt, nes naujesnėm auto dūmingumas TA lyg ir 0.5%. Tad kol veikia rai tegu veikia.
Ką sako patirtis - ar nereikia po to gilesnės diagnostikos ir tvarkymo? (Ką reik tvarkyt- sako veikia kad ir oro filtro būklė)
Suodis vietoje lieka. Itilpsi i 0.5 lengvai.
0 members, 19 guests, 0 anonymous users