aroone, as kalbu apie VISUMAAA. Ta prasme imant piniginiu/laiko atzvilgiu per 100k + km ideti 300 euru? Ir dar turbut garantiskai pakeite (gal nauja pirkai?) ir nereikejo euru moket?
man gal pavardinti kiek musu imone skodom sukiso euru? Vien per garantini as neskaiciuoju, bet buvo keista ne vienai valytuvuvu varikliukai, radiju stiprintuvai, kondicionieriu slegio davikliai, EGR buvo valomi kelis kartus, isiurbimo oro temperaturos daviklis (tik pas mane), autopiloto rankeneles visu sudilo iki 70000km, dviem is masinu prie 50 000 km nustojo veikti priekiniai langai elektriniai (vienam keleivio kitam vairutojo), sudege motoriukai, kai baigesi garantinis reikejo keisti EGR(issisuko skoda), kainavo vienai masinai ~2000lt su darbu, tada prie 150 000 keisti 2 pukrstukai (vieno kaina 600e), kitam kolegai pries savaite (120 000) keite turbinos valdyma (300e). Ir blemba cia tikrai nesuvardinau VISKO Aisku as apie vaziuokle nekalbu, nes kad kazka pakeisti, tai cia keitem del to, jog ~10% kilometrazo vazioujama zvyrkeliais...
Taigi ar nejuokinga, jog du amortikai ir pora stabilizaciniu traukuciu? Mano manymu juokinga Aisku, galejo ir nebut situ dalyku, bet ka padarysi, yra kaip yra, o svarbu ligos aiskios ir paprastos kaip 2x2.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 lapkričio 27 - 08:30