Programuojant reiktu del dezes labiau pergyvent, pasimainyti tepalus ir pan.
Na dezei vien tepalu mainymas nepades...ten reiktu mest lauk ta silumokaiti kuris nei vesina normaliai nei ka...cia pornografija kai dabar pradejo det tuos silumokaucius poduko dydzio o normalaus tepalo ausinimo radiatoriaus atsisake..beto kai antifrizas patenka i deze itrukus tam silumokaiciui tai deze iskart galima mest lauk...
Na dezei vien tepalu mainymas nepades...ten reiktu mest lauk ta silumokaiti kuris nei vesina normaliai nei ka...cia pornografija kai dabar pradejo det tuos silumokaucius poduko dydzio o normalaus tepalo ausinimo radiatoriaus atsisake..beto kai antifrizas patenka i deze itrukus tam silumokaiciui tai deze iskart galima mest lauk...
O nori pasakyti, silumokaitis problemine vieta? Man tai logiskas sprendimas, antifrizas ir kaitina deze ir ausina.
jeigu gerai jis dirbtu tai nebutu tiek bedu su tom aisin dezem...viskas del blogo ausinimo...todel greit degraduoja tepalas o is to visos sekancios problemos...reiktu labai daznai keist tepalus ko nieks nedaro...o su normaliu radiatorium uztektu kas 60 stuku keist..Ir nieko ten jis nepakaitina...salta ryta antifrizas kol uzkaista tai jau ir pati deze turbut pati pasyla
Sveiki pas mane Citroene C5 lygiai toks pat garsas buna, tik niekas man kolkas negalejo pasakyt, kad tai galetu but ta elektrine pagalve siaip man tai pasireiskia tik saltuoju laikotarpiu, ir gan retai...jau 1.5 metu karts nuo karto isgirstu...vasara buna tyla o rudeni kai pradeda salti tas reikalas kartais primena apie save bet kad progresuotu nepasakyciau...tas buna kai masina dar gerai nepasilo, tik uzkurus, arba pavaziavus trumpa atstuma pradedi parkuotis ir butent sukinejant vaira daznai tas garsas islenda...bet buna kad ir neislenda labai ilgai ir pamirsti Kaip pasidomejau tai sitos detales OEM kodas yra 1807 KR.
Siaip tai pagooglinau tai nera cia labai brangu... jeigu pakeitei ir pamirsai...Kaip suprantu yra tik du gamintojai : HUTCHINSON ir SASIC. Vienas pigesnis, bet turbut nebutinai blogesnis...Cia vienoj vietoj pigiausiai tai radau 228 eurai...Tik idomu ar sudetingas priejimas ir kokia pakeitimo kaina...
Galit kas labiau papasakot apie tas mandras pagalves? Buna c5 x7 jos?
Tai panasu, kad ten sklende pas mane nevazineja tinkamai, nes irgi zaidziau truputi, kartais nepucia visai i virsu, kartais biski praleidzia. Ir dar panasu, kad kazkas su vairuotojo putipu i kojas pridirbta, nes keleivio vietoje apacioje pakisus ranka jauciasi is kur eina oro srove, o vairuotojo, tai toks jausmas kad uzkimsta kazkuo...Tokie orai, tai neturiu galimybes nieko ir paziureti. Ne tragedija (jei nereiks visos torpedos ardyti ) Aciu uz info ;)
Na ir pradejo lysti visokios bedos ale idealios auto, visokios pagalves sklendes na ir t.t., kaip rasei zmogus su asarom akyse pardave, ten matyt dziaugsmo asaros buvo, vat tokie pardavejai tai uz......
Na ir pradejo lysti visokios bedos ale idealios auto, visokios pagalves sklendes na ir t.t., kaip rasei zmogus su asarom akyse pardave, ten matyt dziaugsmo asaros buvo, vat tokie pardavejai tai uz......
A is kur jus cia visi istrauket, kad as idealios ieskojau Kur gi jos nelys, as apsiskaiciaviaves ir purkstuku remontu, ir pagalviu, ir turbos, ir programavimam ir dar bilekek sudeliaku apiplanaves apmastes. Idealios auto net is salono nerieda, esme tame, kad masina neduzus, nebuvo nekokybiskai remontuota. O sklendes, pagalves ir visas kitas dziaugsmas butinai susitaisys. Jei paskaitysi Laimono posta pora psl atgal, jis iskarto ispejo apie gaidiska elektronine pagalve Dar pas mane parktronikai neveikia, ir kairiuju dureliu keyless go. So what...? 155 stuku ant dashboard'o, faktas kad islys kas nors. Ta pati deze gali nusibaigti Cia gi ne 406'tas, nors ir ta mylint, reik tinkamai $$ investuoti Zmogus tikrai ne us asarom pardave ir kaina uzkelta is esmes, jis tiesiog neskubejo jos parduoti Gali isivaizduoti, kiek tokiu sudniekiu butu islinde, jei buciau p407'ta paemes, kur as ir be eksploatavimo pirma menesi, jau 100 mielaciu uzmaciau
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 sausio 20 - 01:11
A is kur jus cia visi istrauket, kad as idealios ieskojau Kur gi jos nelys, as apsiskaiciaviaves ir purkstuku remontu, ir pagalviu, ir turbos, ir programavimam ir dar bilekek sudeliaku apiplanaves apmastes. Idealios auto net is salono nerieda, esme tame, kad masina neduzus, nebuvo nekokybiskai remontuota. O sklendes, pagalves ir visas kitas dziaugsmas butinai susitaisys. Jei paskaitysi Laimono posta pora psl atgal, jis iskarto ispejo apie gaidiska elektronine pagalve Dar pas mane parktronikai neveikia, ir kairiuju dureliu keyless go. So what...? 155 stuku ant dashboard'o, faktas kad islys kas nors. Ta pati deze gali nusibaigti Cia gi ne 406'tas, nors ir ta mylint, reik tinkamai $$ investuoti Zmogus tikrai ne us asarom pardave ir kaina uzkelta is esmes, jis tiesiog neskubejo jos parduoti Gali isivaizduoti, kiek tokiu sudniekiu butu islinde, jei buciau p407'ta paemes, kur as ir be eksploatavimo pirma menesi, jau 100 mielaciu uzmaciau
Na jeigu nudrozta paimtum 407 tai kistum belekiek kaip ir 508 ir t.t., as 4 metus eksplotuoju 407 jokiu bedu, pravaziavau jau 60000 km, apart kaladeliu priekiniu vaziuoklei nieko keisti nereikejo, ko nepasakyciau apie 406 , viskas veikia idealiai, kadangi auto buvo priziureta ir visa istorija jos zinoma, su turetu 406 vargau, tai tas tai anas, bent man 406 pasitikejimo nekele, ne taip kaip jus cia visi juos giriat
Yra loterija ir yra statistika. As nesakau niekada kad 407 ligu maishas, bet kad jis iki restailingo turejo kruva bedu - faktas. Uztenka pasiziuret i TUD ar TUV statistika, kur 407 prie labiausiai gemdanciu auto buvo (elektronika ir vaziuokle - ne variklis). Kai 406 nuo pat pradziu lygiavosi i pasata pagal patikimuma. Cia negali buti nei gincu nei dar kazko. TAIP YRA IR KITAIP NEBUS. TASKAS.
As pats zinau kelis zmones kurie au 407 ikirestailo neturi jokiu bedu visai jau N metu, bet ir nupirkti jie buvo ne su 250k ant skydelio o iki 100k. Taigi - isvada, koki nupirksi toki turesi. O seni lauzhai ir liks seni lauzhai, vieni juos remontuoja, kiti tik vaziuoja kol rieda(tokiu pilieciu negaliu pakesti). Kai taisykle, pas tu kur "niekas negenda ir neremontuoju" buna viskas supi..ta nukrusta nudauzyta, langai nesidarineja, pelenine per krastus privaryta ant kiemo nepastatysi nes "menesines bega" per krastus ir turi trinkeles keist. Ir va tokie per baliis giminiu "A nei lito nesu ikises" saukia. Ir ka jie teisus. O kas nusiperka toki brudo automobili-bruda, prakeikia iki negaliu.
Viskas genda, bet jei prieziura buvo pries tai ideali (pvz kaip klubietis pezhas minejo), tai tikiu kad tas 407 kai ten viskas iskeista tikrai ir nekelia galvos skausmo.
Itogo 406 patikimesnis nei 407, o 508 turi buti patikimiausias peugeot per paskutinius 15 metu isleistu. Aiski jei nenudroztas iki niemogu... O tokiu oi kiek prisiziurejes, gerai bent tiek, kad pas 508 ir pagalvota jog kazkada tex remontuot mazgus, tai mazina kainas remonto.
juokingi jūsų pasamprotavimai vienam 407 laikė, kitam ne kitam 406 laikė. Jei pirkot naują ir ekspluatavot iki kokiu 150000km tada galiam lyginti kas patikimiau kas ne, o kai perkamos dėvėtos mašinos ir dar neaišku su kokia istorija,tai kokie čia svarstymai apie patikimumus ???
o kad 508 byra su 150000km rida ir tai anot jusu normalu,tada as sakau tai yra suuudas ne masina, visi VW zymiai maziau turi problemu iki tokios ridos.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 sausio 20 - 10:34
Nu aš galiu pasakyt, kad senesnis modelis bus visad patikimesnis už naują. Nes paprastesnis, nuolankesni standartai. Čia tas pats kas lygint vežimą su kosminiu laivu. Euro 4-5 varikliai su plastmasiniais kolektoriais, karteriais, DPF, FAP'ais, kataliazatoriais, išlengvinti iki negalėjimo nu niekaip ilgiau nevažiuos už kokį pre euro ar euro 3 Plius kai reikia iš 1.2 išgaut tiek kiek iš seno 2.0, tai ir prasideda. Stebūklų nėra nieko naujoi nesugalvosi iš 200metų senumo technologijų. Galima tik eit ant ribos ir sukryžiavus pirštus laikyt, kad praeis garantinį Viskas jau seniausiai juda link to - nupirkai, pavažinėjai ir išmetei. Niekam nenaudinga konstruot mašiną, kad laikytų ir negestų 20 metų
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2018 sausio 20 - 12:18
0
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
PhanT < tikrinai pas dileri aptarnavimus Prancuzijoje? Gi yra ir transekstoj gali paziuret su kiek grizo, kokie irasai Francuose ir tampa aiskiau del ridutes.
Šį pranešimą redagavo mmedic: 2018 sausio 20 - 17:11
PhanT < tikrinai pas dileri aptarnavimus Prancuzijoje? Gi yra ir transekstoj gali paziuret su kiek grizo, kokie irasai Francuose ir tampa aiskiau del ridutes.
Ne. Kazkada i autovici skambinau del 407to vieno, tai jie ten veliasi ir nelabai ka pasako...Nestipriai ir pergyvenu, jei ir 250 ten bus susukus ji. Kiek zinau eina per blokus pacekint, kai vesiu programavimam, paprasysiu, kad pazietu ar neprimudrinta...p.s. Na, pabandziau per neta pacekint https://itais.vta.lt...?execution=e3s2tai meta, kad TP nerasta
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 sausio 20 - 21:10
PhanT < tikrinai pas dileri aptarnavimus Prancuzijoje? Gi yra ir transekstoj gali paziuret su kiek grizo, kokie irasai Francuose ir tampa aiskiau del ridutes.
Kaip patikrinti aptarnavimus Prancūzijoje? Peugeot atstovybė šiuo klausimu bejėgė.
O Citroen atstovas LT už tokią informacija ima 10 eurų. Turbūt nusibodo nuolatiniai skambučiai ir prašymai patikrinti ridą tokių mašinų, kuriuos pas jau greičiausiai jau niekada nebebus aptarnaujamos.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2018 sausio 20 - 22:23
Peugeot atstovybe gali patikrinti tik tu masinu istorijas kuriu aptarnavimai buvo atlikti oficialiuose peugeot centruose. Taip taip yra ie Peugeot garazai, kurie nera dileriai, bet turi prieima prie service box bei moka mokesti uz remonto biuliotenius... Zodziu ilgai cia pasakoti, bet peugeot garzas nelygu peugeot centrui. Perekupai dabar kai ir lt gresia baudos uz spidometru sukima nieku gyvu nebeveza masinu kurios aptarnautos oficialiame peugeot centre, nes neparduosi kai masinos su 300k ridom jau 5 metu... Zodziu aukso kasyklos