Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 balandžio 18 - 10:18
Apie Peugeot 508
#1861
Parašyta 2018 balandžio 18 - 10:16
#1862
Parašyta 2018 balandžio 18 - 10:19
#1863
Parašyta 2018 balandžio 18 - 10:24
tokia gera firma o suda pirko
Pirko i zemesnius modelius S40,V40 it t.t. I aukstesnius modelius butu geda ir nepatikima deti Psa variklius
#1864
Parašyta 2018 balandžio 18 - 10:59
#1865
Parašyta 2018 balandžio 18 - 11:25
Pirko i zemesnius modelius S40,V40 it t.t. I aukstesnius modelius butu geda ir nepatikima deti Psa variklius
Tiek LAND ROVERIAI tiek JAGUARAI stato PSA motorus, o VOLVO iki JAGUAR ar LAND ROVER toli kaip iki menulio.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1866
Parašyta 2018 balandžio 18 - 11:29
Tiek LAND ROVERIAI tiek JAGUARAI stato PSA motorus, o VOLVO iki JAGUAR ar LAND ROVER toli kaip iki menulio.
Laimonai, žaibas trenks šitaip įžeidinėt antrą pagal tautos mylimumą automobilį 😱😱
#1867
Parašyta 2018 balandžio 18 - 11:33
Kuriam PSA gaminy varikliai geri su Siemens įpurškimu? Jokiam?
Variklis PSA, tai prie ko či kiti inžinieriai? Jei šūdą pardavinėjo - šūdas ir buvo (čia apie PSA)
Varikliai su Siemens įpurškimu geri beveik visi, ypač geri 2,0Hdi 66kw ir 2,0HDi 100kw. Nelabai geras 2,7HDi, bet važiuoja. Nelabai įspūdingas ir 1,6HDi , tas naujesnis, kur būna su Siemens. Bet ten irgi nuvažiuoja labai daug kilometrų, tik paskui taisytis mažiau nori.
O jei klausi apie patį įpurškimą, tai ypač geras 2,7HDi Siemens įpurškimas, nes siurbliai ir purkštukai iki šios dienos dar vis praktiškai negenda, nors ridos kartais būna įspūdingos. Ten buvo rimtai pažiūrėta į tą sistemą.
Pas 66kw ir 100kw dvilitrius trapesnės tos sistemos, bet purkštukai visvieną nuvažiuoja 300kkm, tai vienintelis jų trūkumas yra toks, kad nesiremontuoja, t.y. iš esmės - reikia dėti naujus. Būna žmonės sugalvoja remontuoti... Buvo vieną V50 atvarę, kur kažkas remontavo, tai teko keisti naudotais gerais, nes karšta mašina nesikurdavo. Nauji purkštukai 100kw varikliui super pigūs, ir vis dar dabar pigūs. Nematęs, kad dar kažkam būtų tokie pigūs. Būna nebent Denso Remanufactured kai kuriem japoniškiem varikliam pigesni, bet pas juos kosntrukcinė rida gerokai mažesnė, būna tik 150kkm nuvažiuoja.
O oras per kur? Būna per siurblį lyg jiem orinasi arba dyzelin tepalo įbėga, bet taip daro absoliučiai visi siurbliai, kurie prisukti prie variklio, ir varomi nuo velenėlio arba grandine, o ne diržu, nes jie santykiauja riebokšliu į tepalą, tai ir riebokšlis greičiau pasibaigia, ir būna sugenda purkštukai dėl tepalo kure. Bet čia daugiau Delphi problema ir daugiau ne PSA varikliuose, o pas visokius Fordus. Pas Siemens būna taip irgi, bet itin retai. Dar gal per abratkes būna orą siurbia, bet tai dažniausiai susiję su nekokybišku meistrų darbu, kai sukiša abratkes į surūdijusius lizdus, nepavalę ir gumelių nepatepę, tai gumos sluoksnis nuplyšta ir atsiranda tarpas orui.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 balandžio 18 - 11:33
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1868
Parašyta 2018 balandžio 18 - 11:58
Tai aplamai PSA dyzeliai juk vieni geriausiu...kokia cia gali but kritika...cia turbut kritikuoja tik lavonu savininkai arba "pezo gavno" posakio megejai kur nieko patys neturejo ir neisbande o vadovaujasi tik pilkos mases prietarais kas gali but patikimiau uz 2.0 hdi + aisin derini? wageno analogas 2.0 tdi + dsg ? toli grazu
#1869
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:14
Įdomumo dėliai galima rasti informacijos konkrečiai kur buvo tie PSA varikliai land rover ir jaguar?
#1870
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:15
Tai nukas turbut nusipirko nudrozta leisgyvi Peugeot 407 su 3 milijonu rida uz varganus 2000 euru (kai normalus 407 kad ir pirmu metu gamybos apie 3+ eina) ir jau kelintame poste juodina Peugeot... Reikejo AUDELE A6 pasiimti uz 2000 euru 2,5TDi, tada butu galejes remontuoti TYLIAI TYLIAI su mediniu plaktuku kad kiti negirdetu, nes AUDI NEGENDA... ale tai audi forume juokias kazkas ar kazkas pan. Vaiku zaidimai. Visos masinos genda, jei vienam motoras, kitam deze, kitam skardos puva, kitam vaziuokle is koses...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1871
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:23
Tai nukas turbut nusipirko nudrozta leisgyvi Peugeot 407 su 3 milijonu rida uz varganus 2000 euru (kai normalus 407 kad ir pirmu metu gamybos apie 3+ eina) ir jau kelintame poste juodina Peugeot... Reikejo AUDELE A6 pasiimti uz 2000 euru 2,5TDi, tada butu galejes remontuoti TYLIAI TYLIAI su mediniu plaktuku kad kiti negirdetu, nes AUDI NEGENDA... ale tai audi forume juokias kazkas ar kazkas pan. Vaiku zaidimai. Visos masinos genda, jei vienam motoras, kitam deze, kitam skardos puva, kitam vaziuokle is koses...
Visiškai pritariu, turėjau alfa romeo 1.9 jtd, 103kW gyvenimo buvo mačius, bet variklis tai kaip bevažiuotum, ką bepiltum, niekad nepavedė, o belekiek pravažiavau ir tikrai nesaugojau, bet ten važiuoklės brangios ir nelabai patvarios, nors irgi nesusidūriau su tuo mitu kur 400eu per metus važiuoklei, kainuodavo kokie 150eu~ + vairo stiprintuvo ligos, kurių nieks nesprendžia, nes tiesiog neapsimoka, bet šiaip fantastiškai važiavo, o pažiūrėkit dar labiau varo nei ant kitų markių.. vėl gi manau kokią nupirksi ir kiek rėdėjusią.. pardaviau po 3 metų už tiek pat kiek pirkau, tik kėbulą prikėliau, nes buvo labai nemylėtas Italijoj. Apskritai jūs 1.6 motore ar tam pačiam 2 litrų 5 dalykus pakeisit kiek 3.0TDI vienas šūdas kainuoja, arba mersų pagalves už tūkstančius pakeisit tai nežinau ką reik peže sugadint, kad tiek kainuotų eu, o jūs perkat pigiausias kur rinkos kaina net iš toli nešviečia, su neaiškia rida ar dar kuo ir po to pisat protą visiem, kad tas ar anas blogai, nusipirkit golfą be turbo 96 metų ir važiuokit, ten nieks nesuges. Arba laiku netvarkot, prikaupiat gedimų ir kitam parduodat tas dar prikaupia ir tada jau į metalo laužą, bet pirma rėkiat koks š
Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 balandžio 18 - 12:40
#1872
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:27
Įdomumo dėliai galima rasti informacijos konkrečiai kur buvo tie PSA varikliai land rover ir jaguar?
JAGUAR'uose PSA 2,0 2,2 ir 2,7 ir 3,0 dyzeliai stovejo (kitokiu dyzeliu ir nebuvo):
https://en.wikipedia...aguar_XF_(X250)
https://en.wikipedia...aguar_XF_(X260)
Pas XJ taip pat stovejo 3,0 PSA dyzelis.
ir tatip toliau ir taip toliau
Viliau va nuoroda, cia man reiktu puse dienos kopinti kur stovi Peugeot motorai... Jie beveik puseje markiu stovi... Peugeot, Citroen, Ford, Mazda, Volvo, Land Rover, Jaguar, Suzuki...
https://en.wikipedia..._of_PSA_engines
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 balandžio 18 - 12:29
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1873
Parašyta 2018 balandžio 18 - 12:42
beje paklauskti ziedu valdovu apie audi 2.5TDI motorus, tipo super neuzmusami,nu ple pas volvo tai sudu sudas tipo:)))
Motoras buvo tas pats savo laiku. Vien is juodo dumu sleifo pazinsi.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1874
Parašyta 2018 balandžio 18 - 13:22
Juokas ima kai žmogus nesupranta visiškai apie ką kalba. Kaip sakant ,,kvailas, kaip čiabato aulas“.
2.5TDI buvo V6 ir I5. V6 visiška tragedija. Net renkamas kaip blogiausias pasaulio variklis daug kur.
I5 superiniai varikliai tiek pas Audi, tiek pas Volvo kuriuos tik ir montavo, o ne V6.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#1875
Parašyta 2018 balandžio 18 - 13:30
Panasu,kad tau eilini karta nedaejo
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1876
Parašyta 2018 balandžio 18 - 14:12
Na aš nepatingėjau ir perskaičiau viską volvo forume apie variklius + vienas žmogus viską trumpai ir aiškiai surašęs viename poste.
Išvada 2.4 euro 3 buvo geriausias variantas, visi kiti turi turėjo ir turės problemų ir ne kokių nors paprastų, o tokių kaip sklendės ir etc., o po 2009m išvis nebėra ką pirkti iš volvo. Liūdesys.
#1877
Parašyta 2018 balandžio 18 - 14:59
#1878
Parašyta 2018 balandžio 18 - 15:24
Kol paskaiciau kaip parduodama stebuklinga Francio masina jau ir volvo perejot... Idomiausias buvo eletroniko pasiulymas duoti i snuki bet kam... rimtas vyras matomai... idomus forumas!
Tuom ir idomus kad nera MIRES
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1879
Parašyta 2018 balandžio 18 - 15:24
Kol paskaiciau kaip parduodama stebuklinga Francio masina jau ir volvo perejot... Idomiausias buvo eletroniko pasiulymas duoti i snuki bet kam... rimtas vyras matomai... idomus forumas!
Sistema, atsijunk nuo šito forumo. jau senai sakei, kad tai padarysi.. ar liūdna vienam su baru važinėtis?
per visokius užklydėlius forumas ir tampa delfio lygio komentarais. va dabar kažkoks petras užsuko, pasakė kad Volvo gerai, o Pezo gavno, tai ir prasidėjo sužinojom, kad volvo motorai blogi, nes gaminti PSA; kad buvo dar blogesni, nes anksčiau dėjo VAG.
žodžiu išvada būtų tokia - nevaryk ant negro, nes gal ir pats esi 1/100000 negro
#1880
Parašyta 2018 balandžio 18 - 15:42
Kad lenkiam link delfi tai trumpa apklausėlė.jau buvo daug kur šnekėta apie tai bet pasikartosiu.Jei nesunku,brūkštelkit savo nuomonę ką rinktumėtės 508 ar c5,čia nedaug to oftopico man tai citramons ir katins tai praktiškai viens ir tas pats,neprašau pežo lygint su volvo ar toyota.Šiaip įdomu link ko labiau linktumėt,tarkim 8-10k intervale.Lekiu dabar į naktinę,gal per cofee time'ą rasiu keletą ats.su bent vienu kitu argumentu.Ai tiesa išorės dizainas tai kiekvieno skonio reikalas,bet be to esminiai skirtumai gal kokie jum kliūva,kurie lemtų pasirinkimą?
Vartotojų skaito šią temą: 29
narių: 0, svečių: 29, slaptų narių: 0