Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 508


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3519

#1881 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.367
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2018 balandžio 18 - 16:00

kai komplektavau 508, žiūrinėjausi irgi c5,žiauriai norėjau hydraulikos. Kodėl laimėjo 508? Naujesnės kartos mašina, man pasirodė daugiau vietos ir matomumas viduje geresnis, medžiagų kokybė geresnė pas 508. Pas c5 panorama tik už papildomus litus buvo, headup iš vis ligu nebuvo. Svarbus dalykas,tai 407 priekinė byranti važiuoklė, 508 eilinio paprastas makfersonas,keičiama atskirai viskas. Visi testai buvo laimimi 508 prieš c5:) Priekinis skydelis grynai 407 knopkes,kazkaip viskas jau matyta...


Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 balandžio 18 - 16:02

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1882 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2018 balandžio 18 - 16:05

Kad lenkiam link delfi tai trumpa apklausėlė.jau buvo daug kur šnekėta apie tai  bet pasikartosiu.Jei nesunku,brūkštelkit savo nuomonę ką rinktumėtės 508 ar c5,čia nedaug to oftopico man tai citramons ir katins tai praktiškai viens ir tas pats,neprašau pežo lygint su volvo ar toyota.Šiaip įdomu link ko labiau linktumėt,tarkim 8-10k intervale.Lekiu dabar į naktinę,gal per cofee time'ą rasiu keletą ats.su bent vienu kitu argumentu.Ai tiesa išorės dizainas tai kiekvieno skonio reikalas,bet be to esminiai skirtumai gal kokie jum kliūva,kurie lemtų pasirinkimą?

IMHO tai jie ten ir tesiskiria kėbulu (gal ir tai tik apdailinėmis detalėmis, lempom ir pan), ir vidaus panelės išdėstymu. Citroen turėjo bent važiuoklės išskirtinumą, bet kad dabar jau nebeturi. Man asmeniškai Pežo patiko dėl tokio viduriuko tarp dizaino ir ergonomikos. Citrina tai grynas kosminis laivas :)

beje, naujausi Pežo modeliai matau irgi perdizaininami su dideliais ekranais, tai galų gale visi atrodys kaip Teslos :)


  • 0

#1883 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.084
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2018 balandžio 18 - 16:45

Kad lenkiam link delfi tai trumpa apklausėlė.jau buvo daug kur šnekėta apie tai bet pasikartosiu.Jei nesunku,brūkštelkit savo nuomonę ką rinktumėtės 508 ar c5,čia nedaug to oftopico man tai citramons ir katins tai praktiškai viens ir tas pats,neprašau pežo lygint su volvo ar toyota.Šiaip įdomu link ko labiau linktumėt,tarkim 8-10k intervale.Lekiu dabar į naktinę,gal per cofee time'ą rasiu keletą ats.su bent vienu kitu argumentu.Ai tiesa išorės dizainas tai kiekvieno skonio reikalas,bet be to esminiai skirtumai gal kokie jum kliūva,kurie lemtų pasirinkimą?

Ka cia svarstyt imk Francio 508
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#1884 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 18 - 16:57

Ka cia svarstyt imk Francio 508


8-10k
  • 0

#1885 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Parašyta 2018 balandžio 18 - 17:29

Na visu pirma pezas yra naujesnis- nuo 2011, tuo tarpu citramonas nuo 2008, tad ir kaina 508 didesne.
Turiu C5 3 l Hdi ir 508 GT- man smagesnis C5. Vidaus dizainas pezo zymiai grazesns/modernesnis. Daugiau naujoviu 508 kaip key less go, automatiniu trumpu/ ilgu sviesu, greicio projektoriu ir pan.
Bet C5 turi geresne garso izoliacija, mazesne vibracija, ir be abejo - hidrauline vaziuokle.
  • 0

#1886 Sistema

Sistema
  • Banned
  • Pranešimai: 250
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Subaru Outback

Parašyta 2018 balandžio 18 - 19:00

Pasakysiu tiesiai sviesiai - jei nepatinka c5 skydelis - isigykit outbacka- po menesio visi kiti skydeliai atrodys lyg Mikelandzelo meno etalonai.
  • 0

#1887 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Parašyta 2018 balandžio 18 - 19:35

Svarbus dalykas,tai 407 priekinė byranti važiuoklė, 508 eilinio paprastas makfersonas,keičiama atskirai viskas. Visi testai buvo laimimi 508 prieš c5:)


Na nzn kas ten kam byra ir kaip kas vazineja...per 2 metus man nieks nesubyrejo ir nesenai technikine be priekaistu praejau :) beje vaziuoklei aplamai nieks nedaryta...dar originalas...rida siuo metu 186K...Man vieninteliai priekaistai sitai masinai tai sedyniu berysio sildymo ratukas ant pacios sedynes o ne kaip 508 ir kitur matomoj normalioj vietoj,puodeliu laikiklio normalaus nebuvimas ir kapoto paremimas su kaciarga :D Beje pries tai turejau prastos komplektacijos c5...tai su exclusive nesulyginami dalykai...o medziagos tai nieks nebarska...panele gumine ir t.t Vaziuoja kaip limuzinas...mano atveju ir pagreitis daro ispudi..zodziu man ner lygiu pagal komforta,kaina, nevagiamuma ir t.t :)

Na aš nepatingėjau ir perskaičiau viską volvo forume apie variklius + vienas žmogus viską trumpai ir aiškiai surašęs viename poste.
Išvada 2.4 euro 3 buvo geriausias variantas, visi kiti turi turėjo ir turės problemų ir ne kokių nors paprastų, o tokių kaip sklendės ir etc., o po 2009m išvis nebėra ką pirkti iš volvo. Liūdesys.

Patvirtinu :) butent tokio ieskojau ir jau metai laiko kaip zmona vazineja...pateisino lukescius :)
  • 0

#1888 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2018 balandžio 18 - 22:20

kai komplektavau 508, žiūrinėjausi irgi c5,žiauriai norėjau hydraulikos. Kodėl laimėjo 508? Naujesnės kartos mašina, man pasirodė daugiau vietos ir matomumas viduje geresnis, medžiagų kokybė geresnė pas 508. Pas c5 panorama tik už papildomus litus buvo, headup iš vis ligu nebuvo. Svarbus dalykas,tai 407 priekinė byranti važiuoklė, 508 eilinio paprastas makfersonas,keičiama atskirai viskas. Visi testai buvo laimimi 508 prieš c5:) Priekinis skydelis grynai 407 knopkes,kazkaip viskas jau matyta...

407 tikrai nebyranti ta vaziuokle,  as kaip tik su ja neturiu problemu, ko nepasakyciau apie 406, taip kad gali nesvaigt nezinodamas


  • 0

#1889 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 balandžio 19 - 08:57

407 tikrai nebyranti ta vaziuokle,  as kaip tik su ja neturiu problemu, ko nepasakyciau apie 406, taip kad gali nesvaigt nezinodamas

Su 406'tu viskas gerai, byra ten ji tik keiciant turkiskom/kiniskom dalimis. As I gala savo jau 4 metus nelindau, neskaitant rankinio patempimo. O kalba cia gal labiau apie eksploatacijos kastus, nei apie patikimuma. Mcphersonas pigesnis uz 407to ar 508GT daugiasvirte.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1890 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 19 - 09:05

Pas mane guolis keistas per 50k dukart 508-to nes pirmą irgi matyt įdėjo turkišką kinišką 😀 o šiaip 214k, dar važiuoklėj viskas originaliai, reiks gal kada profilaktiškai nuvaryt pažiūrėt gal ką ras
  • 0

#1891 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Parašyta 2018 balandžio 19 - 15:07

O kalba cia gal labiau apie eksploatacijos kastus, nei apie patikimuma. Mcphersonas pigesnis uz 407to ar 508GT daugiasvirte.


Bet ir daug maziau komfortiskesnis...juk visi skundzias paprasto 508 kietumu...o GT jau kita kalba...bet kaip idomiai turejau mazda6 GH kebule su daugiasvirte bet ten turbut pati kieciausia D klases auto pasaulyje :D o cia viskas atvirksciai :) maloni staigmena...aukso vidurys tarp komforto ir valdymo...negaliu pakest kai buna kad ir labai geras valdymas bet medine vaziuokle...aisku tikiu kad ir paprastas 508 tikrai bus minkstesnis uz mano tureta mazda vezima :) bet 407 vaziuokle turbut arti idealios tiek ant komforto tiek ant valdymo
  • 0

#1892 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 19 - 15:10

Bet ir daug maziau komfortiskesnis...juk visi skundzias paprasto 508 kietumu...o GT jau kita kalba...bet kaip idomiai turejau mazda6 GH kebule su daugiasvirte bet ten turbut pati kieciausia D klases auto pasaulyje :D o cia viskas atvirksciai :) maloni staigmena...aukso vidurys tarp komforto ir valdymo...negaliu pakest kai buna kad ir labai geras valdymas bet medine vaziuokle...aisku tikiu kad ir paprastas 508 tikrai bus minkstesnis uz mano tureta mazda vezima :) bet 407 vaziuokle turbut arti idealios tiek ant komforto tiek ant valdymo


Nežinau kaip išsireikšt, bet bent pas mane ant 508-to tai galas kietas atrodo, priekis atrodo minkštesnis, nes pvž pas E60 su m paketu tai jis tiesiog visas kietas 😀😀
  • 0

#1893 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 balandžio 19 - 15:30

Bet ir daug maziau komfortiskesnis...juk visi skundzias paprasto 508 kietumu...o GT jau kita kalba...bet kaip idomiai turejau mazda6 GH kebule su daugiasvirte bet ten turbut pati kieciausia D klases auto pasaulyje :D o cia viskas atvirksciai :) maloni staigmena...aukso vidurys tarp komforto ir valdymo...negaliu pakest kai buna kad ir labai geras valdymas bet medine vaziuokle...aisku tikiu kad ir paprastas 508 tikrai bus minkstesnis uz mano tureta mazda vezima :) bet 407 vaziuokle turbut arti idealios tiek ant komforto tiek ant valdymo

O mane nuo 407'to su 16tais ratais PYKINO. Kaip valtyje ant bangu jautiesi. GT vaziuokles minkstumas - PATS TAS.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 balandžio 19 - 15:30

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1894 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Parašyta 2018 balandžio 19 - 15:36

O mane nuo 407'to su 16tais ratais PYKINO. Kaip valtyje ant bangu jautiesi. GT vaziuokles minkstumas - PATS TAS.


na juk GT ir turi 407 vaziuokle kaip ir C5 ;) man C5 su 407 vaziuokle ir hidraulika nustatyta ant sport - idealas :D
  • 0

#1895 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 balandžio 19 - 16:32

na juk GT ir turi 407 vaziuokle kaip ir C5 ;) man C5 su 407 vaziuokle ir hidraulika nustatyta ant sport - idealas :D


Vaziuokle ta pati bet amortikai kiti ;)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1896 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Parašyta 2018 balandžio 19 - 16:42

Vaziuokle ta pati bet amortikai kiti ;)


Aisku :) o tai pas paprasta 508 kas per amortikai sudeti kad taip kieta? :D
  • 0

#1897 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 19 - 17:02

Aisku :) o tai pas paprasta 508 kas per amortikai sudeti kad taip kieta? :D


Nėra ten tragiškai kieta, po C5 ir hidraulikos ar merso su orine tai irgi tikiu, jog labai kieta, bet po kokio bemwo su m paketu ar alfa romeo tai minkšta 😀😀 nors man gal po ISUZU D-MAX ir ant žemės su šikna nuoga jei vilktų minkšta būtų 😀😀

Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 balandžio 19 - 17:03

  • 0

#1898 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.367
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2018 balandžio 19 - 17:19

Nekieta ta pakaba, o standi. Krato ant kelio ir sokineja maziau nei tas pats VW ar audi.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1899 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Parašyta 2018 balandžio 19 - 17:23

Nėra ten tragiškai kieta, po C5 ir hidraulikos ar merso su orine tai irgi tikiu, jog labai kieta, bet po kokio bemwo su m paketu ar alfa romeo tai minkšta nors man gal po ISUZU D-MAX ir ant žemės su šikna nuoga jei vilktų minkšta būtų


Reiktu pavaziuot su mazda6 GH kebule kur nuo 2008m....neisivaizduoju kieciau :D Bemsu tie m paketai juk tik isores ir vidaus apdaila...tikra M-ke tai zinoma labai kieta...ji tokia ir turi but..bet ji ir valina :D o kai deda super kietas i seimynini sedana tai kazkaip keistai man...sutinku kad gali but standi bet kai padaro ypac uzspausta kasdieninian vazinejimui tai tada ale gaudyk stubura trusikuose :D man pvz bmw 3 e46 idealus standumas o jau e90 per kieta...e60 irgi dar kentet galima su 17 ratl. O f10 tai jau minksta labai!
  • 0

#1900 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 balandžio 19 - 17:27

Čia žiūriu mada dabar kietą važiuoklę standžia vadint. Čia pas pažįstamą įsidėdau su nauju Avensiu pasivėžint. Važiuojam. Biški mėto fotelyje rūrą, tai sako irgi važiuoklė nu nėr kieta - standi :D Bet esmė ne minkšta, o kieta. Važiuojant senamiestį grindiniu visi standumai pasibaigia :)

Ir visos yra kietos ale standžios jei ne adaptyvi pakaba arba ne allroadas ar "džipas" koks kur tarp rato ir arkos galvą įkišt gali. Kad, smūgius gesint reikalinga didelė rato eiga, o ant visų sedanų ta eiga labai ribota.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0


    Google (2)