Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 508


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3519

#1941 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 23 - 13:58

As kasdien beveik "bandau" :) taip kai pripranti ir zinai kada gaza atleist gali susigyvent, bet tik vaziuojant laaabao svelniai. O sunkiausia yra zmonem kurie nuo tikro automato nulipa, tada nu atrodo galva nurauna tie kinkavimai. Paskui priprantama.


Ką nori pasakyt tuo ‘pripranti kada gazą atleist’ gal kažko eksplotavime nežinau 😅
  • 0

#1942 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 balandžio 23 - 14:12

Tai elementaru, kai jau jauti jog pavara turi persimesti dar pries tai numeti gaza siek tiek ir persijungimas buna svelnesnis :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1943 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 23 - 14:29

Tai elementaru, kai jau jauti jog pavara turi persimesti dar pries tai numeti gaza siek tiek ir persijungimas buna svelnesnis :)


Šiaip jei švelniai važiuoji tai nereik to gazo atmetinėt ir taip labai gražiai permeta, nes jei atleidi visai tai tada būna lagas kol persijungia, aišku jei razgono duodi tai tada atleidi ir švelniai permeta
  • 0

#1944 ART0210

ART0210
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508

Parašyta 2018 balandžio 23 - 15:04

Pas mane buvo tokia situacija, kad pavaras perjunkdavo per anksti. Jeigu gazuoji, tai nepasiekia norimų apsukų ir jau metą į 2 ir tt, tai pvz kai nori greičiau į žiedą įvažiuoti, duodi gazo, pradeda įsibėgėti ir meta į antrą, o greitis dar būna mažas, apsukos apie 1200, tai įsibėgėt nuo tokių apsukų vėl sunku.

Dar turėjau įdomesnę patirtį, kai važiuojant kokiu 4 bėgiu, noriu pagazuoti, tai automobilis ne tai, kad normaliai gazuodavo ir įsibegėdavo, bet jis padidindavo apsukas iki kokių 3 000 apsukų, kartais daugiau ir tada tarsi atleidinėdavo sankabą, taip mašina greitėdavo, bet jausdavosi sankabos deginimas. Greičiausiai taip ir sudegė.

Dabar oficialus servisas siūlo įsigyti restauruotą gamykloje sankabą vos ne 40 proc pigiau nei naują, paliekant jai tą pačią garantiją. Tai ir klausimas, kaip daryti. 


  • 0

#1945 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2018 balandžio 23 - 15:56

Pas mane buvo tokia situacija, kad pavaras perjunkdavo per anksti. Jeigu gazuoji, tai nepasiekia norimų apsukų ir jau metą į 2 ir tt, tai pvz kai nori greičiau į žiedą įvažiuoti, duodi gazo, pradeda įsibėgėti ir meta į antrą, o greitis dar būna mažas, apsukos apie 1200, tai įsibėgėt nuo tokių apsukų vėl sunku.

Dar turėjau įdomesnę patirtį, kai važiuojant kokiu 4 bėgiu, noriu pagazuoti, tai automobilis ne tai, kad normaliai gazuodavo ir įsibegėdavo, bet jis padidindavo apsukas iki kokių 3 000 apsukų, kartais daugiau ir tada tarsi atleidinėdavo sankabą, taip mašina greitėdavo, bet jausdavosi sankabos deginimas. Greičiausiai taip ir sudegė.

Dabar oficialus servisas siūlo įsigyti restauruotą gamykloje sankabą vos ne 40 proc pigiau nei naują, paliekant jai tą pačią garantiją. Tai ir klausimas, kaip daryti. 

Na tai aišku kad kažkas negerai tokiu atveju, važiuok pas žiniuonius, gal gedimas ne ten, o sankaba tik pasekmės.

restauruota sankaba tai nzn ką ten restauruoti. gal restauruoti dvimasį smagratį?


  • 0

#1946 ART0210

ART0210
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508

Parašyta 2018 balandžio 23 - 16:02

Gal kas bent preliminariai įsivaizduoja, kiek gali sankabos remontas. 508 1,6 pas mane 2011.

 

Nes dabar iš manęs prašo virš 800. 


  • 0

#1947 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 23 - 19:27

Gal kas bent preliminariai įsivaizduoja, kiek gali sankabos remontas. 508 1,6 pas mane 2011.

Nes dabar iš manęs prašo virš 800.


Ką ten už tiek remontuot? DSG visi remontai 500e, o čia paprasto už 800..
  • 0

#1948 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 balandžio 23 - 19:45

Ką ten už tiek remontuot? DSG visi remontai 500e, o čia paprasto už 800..

ka cia meluoji m? dsg nuo 1500e
  • 0

#1949 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 23 - 20:09

ka cia meluoji m? dsg nuo 1500e


Apšviesk, nes specialiai googlinau dabar niekur tokios kainos neradau 😅 p.s mes čia ne apie mechatroną, o sankabas kalbam

Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 balandžio 23 - 20:12

  • 0

#1950 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 balandžio 23 - 20:27

Apšviesk, nes specialiai googlinau dabar niekur tokios kainos neradau p.s mes čia ne apie mechatroną, o sankabas kalbam

oh mano klaida :D


  • 0

#1951 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 balandžio 23 - 23:00

Šiaip jei švelniai važiuoji tai nereik to gazo atmetinėt ir taip labai gražiai permeta, nes jei atleidi visai tai tada būna lagas kol persijungia, aišku jei razgono duodi tai tada atleidi ir švelniai permeta

Matai, mes su Laimonu ir kiti sita veikla uzsiimantys zmones su tais automobiliais svelniai nevaziuojam. Tiek del laiko taupymo, tiek del to, kad labai nedaug gedimu simptomu matosi ir ramiai vaziuojant arba tik ramiai vaziuojant :)
As tai isvis jungiu manual, gazuoju iki 2500-3000 arba kol garsas pradeda negrazus darytis, arba iki kiek reikia diagnozavimams (kartais ir ribotuvo...), ramiai numetu gaza, traukiu rankenele, palaukiu perjungimo garso ir spaudziu gaza vel. Taip gaunasi ne tik svelniai, bet ir nuspejamai :)

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 balandžio 23 - 23:01

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#1952 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 balandžio 24 - 08:42

Jau prisivažinėjai su bufeto automobiliu? :hmm:  labai jau greitai jis pabodo :wh:

na galit varyt ant 1,6 roboto, bet jau kaip nori taip sakyk - sąnaudos vidutinės 5,0, ir toliau mažėja :) kadangi nebereikia daugelio judesių kaire koja ir dešine ranka, tai ramiai autopilotą jungi ir svajoji pasirėmęs. nugi būna tų kinkų kinkų, bet man su mechanke būdavo jų nei kiek ne mažiau, jau neskaitant sumaišytų bėgių ir nelaiku atleistos sankabos :blush:

Diawolo, Pant - ar vairavot robotą, kad taip jau nurašėt? juk čia skaityk visiška mechankė, tik vietoj pastovaus minkymo ir pavarų junginėjimo viską padaro automatika. negi norit varyt ant mechaninės dėžės? o ir su robotu, kuris visada pavaras perjungia taip, kaip reikia - nei sankabos atleidžia per anksti, nei bėgius per aukštai/žemai sumėto. nesuprantu jūsų problemų. Knku kinku būna, labiausiai pirmu bėgiu kamštyje, kai bandai palengva pristabdyti - turbūt atjungia kuro padavimą, ir tuo metu staigus stabymas prasideda varikliu. vienintelis minusas dėl to roboto. o sąnaudos - geras pliusas. papasakok PhanT - kokios vidutinės sąnaudos su GT? :doh:

Diawolo - o kokios tavo volvo sąnaudos, spėju su tuo pačiu PSA varikliu? :clap:

Ne, kaip ir rasiau, nevairavau, bet labai mane vercia susimastyti tie feedback'ai apie vaziavimo ypatumus ir gazo atleidinejimus. Noreciau pavairuoti ir tada tikrai galeciau draskyt (arba ne) akis del komforto ar pan. Turiu itarimo, kad likciau labai nekokios nuomones. Nezn dabar vidutiniu GT, nes jis tik mieste vazineja, 24km/h vidutinis greitis, 10.4 rodo. Su srautu nevaziuoju niekad jei imanoma, bet ir neraliuoju.


GT, vidutines, beje, tikrai ne tokios baisios, kad  :doh: Zinoma, ne 5L, kuo labai abejoju (snekant apie 1.6). Nes cia jau turbut apie uzmescio cikla kalba eina, kai vidutinis greitis +40km/h, bet manau 7l tai nesunkiai susiveikti galima butu, kas yra laabai racionalu turint raumenyje, kad po tapke 2x galios turi.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 balandžio 24 - 08:43

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1953 sukceno

sukceno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 651
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:C4 Grand Picasso 1,6HDi robot 2009

Parašyta 2018 balandžio 24 - 08:57

Sūnus paklydėlis nusibiednėjęs nori "naujos" mašinos užu dykai (žilė galvon - velnias piniginėn).

Kaži labai baisus variantas https://autoplius.lt...s-6628331.html ?

Rida tikra, tikrinau pagal švedus. Labiausiai patinka spalva, o visa kita ką aš išmanau.

Tik nesakykit išbandyk, varyk servisan - per toli kol kas. Pirmiau norėč patyrusių akių kritinių pastebėjimų, o gal atsiras ir mačiusių tą auto ar žinančių pardavėją.

Dar yra ir toks variantas  https://autoplius.lt...as-6804347.html, bet spalva tai ... neveža.

DĖKOJU.


  • 0

#1954 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2018 balandžio 24 - 09:40

Sūnus paklydėlis nusibiednėjęs nori "naujos" mašinos užu dykai (žilė galvon - velnias piniginėn).

Kaži labai baisus variantas https://autoplius.lt...s-6628331.html ?

Rida tikra, tikrinau pagal švedus. Labiausiai patinka spalva, o visa kita ką aš išmanau.

Tik nesakykit išbandyk, varyk servisan - per toli kol kas. Pirmiau norėč patyrusių akių kritinių pastebėjimų, o gal atsiras ir mačiusių tą auto ar žinančių pardavėją.

Dar yra ir toks variantas  https://autoplius.lt...as-6804347.html, bet spalva tai ... neveža.

DĖKOJU.

tas baltas plikis P508 su start stop mygtuko tiuningu jau aptartas 89 šios temos puslapyje. pažiūrėk. žmonės matė žymių nudėvėjimo požymių, tikėtina kad buvo tikrai intensyviai naudojamas, tad būtina įvertinti jo istoriją - ar buvo keistos detalės, ar buvo profilaktikos atliktos (smagratis+ sankaba, paskirstymo diržas, FAP filtras). Jei ne, tai numatyk bent kokius 2k atsargai, nes gali prisireikti bet kurią minutę.

p.s. jei rinksies pagal spalvą, tai tokią ir gausi auto ;)

C5 tai lygiai toks pat nuogas kaip ir P508, o ir iš esmės ten abi auto vienodomis detalėmis, tad nėra ką lyginti - abi yra pigiausias variantas.

jei vistik nori pigaus auto sūnui, tai gal nežiūrėk pigiausio 5 klasės, o geriau kiek geresnį P308 ar pan. paimsi mechaninę, tegul dirba sau judesys ranka-koja. Kaina bus panaši, o rezultatu džiaugsitės ilgiau.


  • 0

#1955 sukceno

sukceno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 651
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:C4 Grand Picasso 1,6HDi robot 2009

Parašyta 2018 balandžio 24 - 10:00

na tas sūnus-paklydėlis pabūsiu aš :) , norintis kažko talpaus ir ekonomiško, koža-roža nebūtina. Užtenka automato su kondiške ir abs :). galima ir senesnių kažkiek, bet 4000€ neturėtų viršyt.

P.S. apart PSA kiti nejaudina


Šį pranešimą redagavo sukceno: 2018 balandžio 24 - 10:01

  • 0

#1956 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2018 balandžio 24 - 10:00

Nesidairykit i P508 su 5k biudzetu, net bomz-komplektacijos. Bus vargo, bus asaru. Jos stovi pas perpardavinetojus, kazkur jau rasiau, kad cia atminusuoti iskart MAZIAUSIAI 1k galima ir gausit kaina uz kuria prancuzuose ar vokeciuos,ar sveduose ta masina pasieme. Pagal tai galit spresti apie jos bukle. Uz <4k reiktu p407 arba 607 ziurinetis, tvarkingesniu variantu, tikrai ne p508.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 balandžio 24 - 10:05

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1957 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 balandžio 24 - 10:05

tas baltas plikis P508 su start stop mygtuko tiuningu jau aptartas 89 šios temos puslapyje. pažiūrėk. žmonės matė žymių nudėvėjimo požymių, tikėtina kad buvo tikrai intensyviai naudojamas, tad būtina įvertinti jo istoriją - ar buvo keistos detalės, ar buvo profilaktikos atliktos (smagratis+ sankaba, paskirstymo diržas, FAP filtras). Jei ne, tai numatyk bent kokius 2k atsargai, nes gali prisireikti bet kurią minutę.
p.s. jei rinksies pagal spalvą, tai tokią ir gausi auto ;)
C5 tai lygiai toks pat nuogas kaip ir P508, o ir iš esmės ten abi auto vienodomis detalėmis, tad nėra ką lyginti - abi yra pigiausias variantas.
jei vistik nori pigaus auto sūnui, tai gal nežiūrėk pigiausio 5 klasės, o geriau kiek geresnį P308 ar pan. paimsi mechaninę, tegul dirba sau judesys ranka-koja. Kaina bus panaši, o rezultatu džiaugsitės ilgiau.


Noriu pasikartot, kad skelbime 2-3 mèn, kai pliki po 7 išeina, plius kėbulas ryškiai gatavas

Nesidairykit i P508 su 5k biudzetu, net bomz-komplektacijos. Bus vargo, bus asaru. Jos stovi pas perpardavinetojus, kazkur jau rasiau, kad cia atminusuoti iskart MAZIAUSIAI 1k galima ir gausit kaina uz kuria prancuzuose ar vokeciuos ta masina pasieme. Pagal tai galit spresti apie jos bukle. Uz <4k reiktu p407 arba 607 ziurinetis, tvarkingesniu variantu, tikrai ne p508.


Čia iš Švedų, o kėbulas jau foto gatavas, tai gyvai dar tragikomiškiau bus..
  • 0

#1958 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 balandžio 24 - 10:08

Dar viena būsima pežo - gavno istorija  :blush:  :beer: Smagu, kad dar yra žmonių norinčių prie tautosakos prisidėt :D


Diawolo - o kokios tavo volvo sąnaudos, spėju su tuo pačiu PSA varikliu? :clap:

Ne PSA, bet sąnaudos pagal kompą kažkas 5,6-5,8 :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#1959 sukceno

sukceno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 651
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:C4 Grand Picasso 1,6HDi robot 2009

Parašyta 2018 balandžio 24 - 10:22

Dar viena būsima pežo - gavno istorija  :blush:  :beer: Smagu, kad dar yra žmonių norinčių prie tautosakos prisidėt :D

 

 

na nebus istorija na -O. Ne tie metai, protelis vos vos daugiau juda :)


  • 0

#1960 nukas

nukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 170
  • Automobilis:peugot

Parašyta 2018 balandžio 24 - 10:48

Dar viena būsima pežo - gavno istorija  :blush:  :beer: Smagu, kad dar yra žmonių norinčių prie tautosakos prisidėt :D

Matai Peugeot tiek nuvaziave Peugeot-davno.Tautomobiliai dazniausiai sekmingai rieda toliau.O ir remontuot visi sugeba ir priima .Daliu pilni srotai.Liaudis atsirenka ka pirkti.Apie naujus ir apynaujus kita kalba.


Šį pranešimą redagavo nukas: 2018 balandžio 24 - 10:53

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0