kas liečia vorus,tai aš savo 308 kai pirkau tai galinėj faroj nemenkas voras sudžiūvęs buvo,taip ir tebesivažinėja jis su manim kaip koks talismanas arba priešingai. Dabar perdegęs vienas atbulinis lempukas,tai gal prisiruošiu ir tą bachūrą iškrapštyt lauk kaip nors,bekeisdamas lempečką
Apie Peugeot 508
#1921
Parašyta 2018 balandžio 22 - 00:20
#1922
Parašyta 2018 balandžio 22 - 00:41
kas liečia vorus,tai aš savo 308 kai pirkau tai galinėj faroj nemenkas voras sudžiūvęs buvo,taip ir tebesivažinėja jis su manim kaip koks talismanas arba priešingai. Dabar perdegęs vienas atbulinis lempukas,tai gal prisiruošiu ir tą bachūrą iškrapštyt lauk kaip nors,bekeisdamas lempečką
Cia, zinai, kaip muses plafone. Be ju - niekaip
#1923
Parašyta 2018 balandžio 22 - 08:26
Cia, zinai, kaip muses plafone. Be ju - niekaip
Aš su negyva blake priekinės lempos kampe važinėju, jau irgi kaip talismanas 😀😀
#1924
Parašyta 2018 balandžio 22 - 18:34
#1925
Parašyta 2018 balandžio 22 - 19:58
Vis apie prancuza galvoju. Gal net 1,6 508. Esu pensininkas, to greicio nelabai ir reikia ir reakcija jau ne ta.
2.0 120kw su APD tada, o ne 1.6 su nevykusiu robotu..
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 balandžio 22 - 19:58
#1926
Parašyta 2018 balandžio 22 - 20:02
Jeigu robotas , tai tik DCT. Vienarankis robotas yra nesąmonė visiška. Čia maždaug Indijos rinkai sugalvotas
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#1927
Parašyta 2018 balandžio 22 - 20:14
#1928
Parašyta 2018 balandžio 22 - 20:17
Dar reik palaukt informacijos kaip apmokestins dyzeli. Kiek turiu informacijos is vidaus matomai kals mokesti pagal emisijas ir pavadins ji ekologiniu. Tuos 1,6 europoj ir perka del mokesciu, sutinku, kad visi mieliau 3.0 vazinetu.
Nu blem...As netikiu, kad ten kosmosa uzdes, jei visai uzdes. Ir kad skirtumas tarp 1.6 ir 2.0 bus labai jau didelis, na kad ir 80eu vs 100eu i metus...Na tai, kakoj skirtum?
#1929
Parašyta 2018 balandžio 22 - 20:17
2.0 120kw su APD tada, o ne 1.6 su nevykusiu robotu..
Kuo jis nevykęs? 130k be problemų jokių įsukta, labai priprantama, nelyginu su DSG dėže, bet tikrai neturiu kuo skūstis, o mokestis skirsis ženkliai jeigu darys pagal Europą
Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 balandžio 22 - 20:26
#1930
Parašyta 2018 balandžio 22 - 20:41
Šį pranešimą redagavo Sistema: 2018 balandžio 22 - 20:56
#1931
Parašyta 2018 balandžio 22 - 20:56
Kuo jis nevykęs? 130k be problemų jokių įsukta, labai priprantama, nelyginu su DSG dėže, bet tikrai neturiu kuo skūstis, o mokestis skirsis ženkliai jeigu darys pagal Europą
Na, vat jau pats faktas, kad pasakei "priprantama" man sukeltu daug klausimu. As atsisedau ant automato ir nereikejo nieko pratintis, taip ir turi buti. O jei ten reik su gazais zaisti, atleidinejimas, uzminymais ir pratintis prie kazko, tai is karto tokie dalykai nesukelia geru emociju Nesneku del patvarumo, nors ir su ta sankaba cia buvo verkslenimu.
#1932
Parašyta 2018 balandžio 22 - 21:10
Na, vat jau pats faktas, kad pasakei "priprantama" man sukeltu daug klausimu. As atsisedau ant automato ir nereikejo nieko pratintis, taip ir turi buti. O jei ten reik su gazais zaisti, atleidinejimas, uzminymais ir pratintis prie kazko, tai is karto tokie dalykai nesukelia geru emociju Nesneku del patvarumo, nors ir su ta sankaba cia buvo verkslenimu.
Aš ir nežaidžiu su niekuo varai kaip su paprastu automatu ir tiek, nu vienu žodžiu po kol kas jokių minusų neturiu, čia kiekvienam pagal skonį, labai tenkina ir 1.6 ir rpd, bet aišku aš gt niekad nepirkčiau nes man jo nereik, tai čia negalim ginčintis nes pagal skonį ir vėl bus beprasmė diskusija
Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 balandžio 22 - 21:14
#1933
Parašyta 2018 balandžio 22 - 21:28
Aš ir nežaidžiu su niekuo varai kaip su paprastu automatu ir tiek, nu vienu žodžiu po kol kas jokių minusų neturiu, čia kiekvienam pagal skonį, labai tenkina ir 1.6 ir rpd, bet aišku aš gt niekad nepirkčiau nes man jo nereik, tai čia negalim ginčintis nes pagal skonį ir vėl bus beprasmė diskusija
As, matai, GT ir nesiulau. Siulau 2.0 su hidroautomatu. Jo, sutinku, noreciau kada ta robota isbandyti, kad susidaryti ispudi kas per velns.
#1934
Parašyta 2018 balandžio 23 - 07:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1935
Parašyta 2018 balandžio 23 - 07:41
Vis apie prancuza galvoju. Gal net 1,6 508. Esu pensininkas, to greicio nelabai ir reikia ir reakcija jau ne ta.
Jau prisivažinėjai su bufeto automobiliu? labai jau greitai jis pabodo
na galit varyt ant 1,6 roboto, bet jau kaip nori taip sakyk - sąnaudos vidutinės 5,0, ir toliau mažėja kadangi nebereikia daugelio judesių kaire koja ir dešine ranka, tai ramiai autopilotą jungi ir svajoji pasirėmęs. nugi būna tų kinkų kinkų, bet man su mechanke būdavo jų nei kiek ne mažiau, jau neskaitant sumaišytų bėgių ir nelaiku atleistos sankabos
Diawolo, Pant - ar vairavot robotą, kad taip jau nurašėt? juk čia skaityk visiška mechankė, tik vietoj pastovaus minkymo ir pavarų junginėjimo viską padaro automatika. negi norit varyt ant mechaninės dėžės? o ir su robotu, kuris visada pavaras perjungia taip, kaip reikia - nei sankabos atleidžia per anksti, nei bėgius per aukštai/žemai sumėto. nesuprantu jūsų problemų. Knku kinku būna, labiausiai pirmu bėgiu kamštyje, kai bandai palengva pristabdyti - turbūt atjungia kuro padavimą, ir tuo metu staigus stabymas prasideda varikliu. vienintelis minusas dėl to roboto. o sąnaudos - geras pliusas. papasakok PhanT - kokios vidutinės sąnaudos su GT?
Diawolo - o kokios tavo volvo sąnaudos, spėju su tuo pačiu PSA varikliu?
#1936
Parašyta 2018 balandžio 23 - 08:09
Jei del ekonomiskumo ir patikimumo/pigumo aksploatuoti visomis prasmemis, remonto/sanaudu ir panasiai, tai 1.6HDi 82-84 kw yra tikrai geras pasirinkimas. Na nebent reikia sporto ir matuotis klyno turiniu... o su robotu sanaudos tikrai nedideles, nes tiesiog TAVE PRIVERCIA jis vaziuoti svelniai spaudziant gaza, tik pamegink spurtuoti tai perjungimas ir PIRMOS i ANTRA ir is ANTROS ir TRECIA sukelia toki efekta LYG tu butum DIDELEJE vonioje ir sedetum ant guminio pripuciamo rato kai ta vonia is pradziu patempia is galo paskui po kiek laiko ir priekoi pastumia.
TAI YRA TODEL, kad pavara robotas ismeta GREITAI, tacia atleidineja sankaba ijungus pavarai perletai, taigi tas KYNKU KYNKU ir gaunasi NUO to jos vietoj to jog greitetum, kadangi apsukos zemos, GAUNI STABDYMA. Teko per kamscius po pasiwazinet. Aciu Bet jei reiketu rinktis mechanine ar robota, butu didelis klausimas. Labai didelis
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1937
Parašyta 2018 balandžio 23 - 08:34
Klausimas turintiems ir remontuojantiems.
Kur Vilniuje galima tvarkingai remontuotis 508 ?
Turėjau problemą su vairo kolonėle, vežiau į Peugeot saloną, turėjau kitų smulkmenų vis į Peugeot, tai nepigiai gaunasi.
Dabar berods sudegė sankaba, kur galima ją normaliai pakeisti ? Į bet kokį garažą nesinori vežti ? Kokių nors patarimų?
#1938
Parašyta 2018 balandžio 23 - 08:47
Klausimas turintiems ir remontuojantiems.
Kur Vilniuje galima tvarkingai remontuotis 508 ?
Turėjau problemą su vairo kolonėle, vežiau į Peugeot saloną, turėjau kitų smulkmenų vis į Peugeot, tai nepigiai gaunasi.Dabar berods sudegė sankaba, kur galima ją normaliai pakeisti ? Į bet kokį garažą nesinori vežti ? Kokių nors patarimų?
peržiūrėk skiltį https://peugeot-klub...uotuves-srotai/
pasiskambinėk, gal ką surasi. čia tik tie kas pasireklamuoja ir yra pareklamuojami. Vilniuje servisų yra gyva galybė, ir visų jų neišvardinsi.
jei nori, galiu duot pigesnio serviso nuorodą, kuriame kelis kartus remontavau P607 važiuoklę, ir meistro darbas buvo tinkamas (pats pirmus kartus stebėjau kaip viską daro) - www.contess.lt ten kainos išvardintos, viskas kaip ir aišku. jie detales ima iš CP serviso, kuris yra visai netoli. tad teliks tik pasiklausti ar CP servise turi sankabos komplektą.
savo sankabą P607 keičiausi www.toptis.lt - jie brangesni, bet man tiko laikas. kainavo ~100eur daugiau nei metalo g. pasiūlyme.
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 balandžio 23 - 08:50
#1940
Parašyta 2018 balandžio 23 - 10:18
Nerekomenduoju. Tik naują rekomenduoju, arba blogesniu atveju naudotą nedaug, bet tik ne tuos restauruotos. Važiuoja jie gražiai, bet visi, kas bandė, skundėsi dėl ilgaamžiškumo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 10
narių: 0, svečių: 10, slaptų narių: 0