Jau prisivažinėjai su bufeto automobiliu? labai jau greitai jis pabodo
na galit varyt ant 1,6 roboto, bet jau kaip nori taip sakyk - sąnaudos vidutinės 5,0, ir toliau mažėja kadangi nebereikia daugelio judesių kaire koja ir dešine ranka, tai ramiai autopilotą jungi ir svajoji pasirėmęs. nugi būna tų kinkų kinkų, bet man su mechanke būdavo jų nei kiek ne mažiau, jau neskaitant sumaišytų bėgių ir nelaiku atleistos sankabos
Diawolo, Pant - ar vairavot robotą, kad taip jau nurašėt? juk čia skaityk visiška mechankė, tik vietoj pastovaus minkymo ir pavarų junginėjimo viską padaro automatika. negi norit varyt ant mechaninės dėžės? o ir su robotu, kuris visada pavaras perjungia taip, kaip reikia - nei sankabos atleidžia per anksti, nei bėgius per aukštai/žemai sumėto. nesuprantu jūsų problemų. Knku kinku būna, labiausiai pirmu bėgiu kamštyje, kai bandai palengva pristabdyti - turbūt atjungia kuro padavimą, ir tuo metu staigus stabymas prasideda varikliu. vienintelis minusas dėl to roboto. o sąnaudos - geras pliusas. papasakok PhanT - kokios vidutinės sąnaudos su GT?
Diawolo - o kokios tavo volvo sąnaudos, spėju su tuo pačiu PSA varikliu?
Ne, kaip ir rasiau, nevairavau, bet labai mane vercia susimastyti tie feedback'ai apie vaziavimo ypatumus ir gazo atleidinejimus. Noreciau pavairuoti ir tada tikrai galeciau draskyt (arba ne) akis del komforto ar pan. Turiu itarimo, kad likciau labai nekokios nuomones. Nezn dabar vidutiniu GT, nes jis tik mieste vazineja, 24km/h vidutinis greitis, 10.4 rodo. Su srautu nevaziuoju niekad jei imanoma, bet ir neraliuoju.
GT, vidutines, beje, tikrai ne tokios baisios, kad Zinoma, ne 5L, kuo labai abejoju (snekant apie 1.6). Nes cia jau turbut apie uzmescio cikla kalba eina, kai vidutinis greitis +40km/h, bet manau 7l tai nesunkiai susiveikti galima butu, kas yra laabai racionalu turint raumenyje, kad po tapke 2x galios turi.
Edited by PhanT, 2018 April 24 - 08:43.