Šį pranešimą redagavo kokonas: 2010 rugsėjo 23 - 21:19
Varklio galios didinimas-cipavimas
#401
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 21:03
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#402
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 21:13
tai tik programiskai ,as ta zinauProgramiskai jis nesireguliuoja? na na...
#403 Svečias_Gutis_406_*
Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 22:27
Šį pranešimą redagavo Gutis_406: 2010 rugsėjo 23 - 22:30
#404
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:28
#405
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:38
#406
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:41
bet retai buna tvarkingas, tai oro srauto matuokle bloga tai vel kazkokia figniaidomu butu palygint koks skirtumas pries ir po kiek kw isauga galia? jau ir taip smagiai traukia tvarkingas hdi 80kw, tai su cipu net sunku isivaizduot
Šį pranešimą redagavo sniener: 2010 rugsėjo 24 - 10:41
#407
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 12:54
smagiai smagiai vaziuojaidomu butu palygint koks skirtumas pries ir po kiek kw isauga galia? jau ir taip smagiai traukia tvarkingas hdi 80kw, tai su cipu net sunku isivaizduot
#408
Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 12:55
kaip kam. kaip priziuri taip ir turi.bet retai buna tvarkingas, tai oro srauto matuokle bloga tai vel kazkokia fignia
#409
Parašyta 2010 spalio 03 - 02:39
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2010 spalio 03 - 02:41
#411
Parašyta 2010 spalio 03 - 11:47
Jei necipuojami, tai ne del to. Nes taip pamegti cipuotoju 1.9Tdi (audi, vw) irgi nera common-rail'iniai.Demesio, neismanelis klausia! Kaip teisingai speju, dyzeliai iki HDI necipuojami? Viskas susiveda i elektronika?
#412
Parašyta 2010 spalio 03 - 20:11
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#413
Parašyta 2010 spalio 03 - 23:25
Turbut kalba eina apie turbo duobe.To sprendimas yra dvi turbinos.O ismesti dumai rodo,kad yra netvarkingas variklio darbas.Dumu turi iseiti trumpa laika,kol isisuka turbina.Man keista, kad visi apie galia snekat. As rimtai sutikciau, kad ta galia padidetu vos pora kW, tik kad realiai sumazetu kuro sanaudos t.y. pvz dabar prie staigesniu ishsibegejimu, nuo 3.5k apsuku matau duma. Ar realu, kad gerai suderinta programa pakeistu ta dalyka ir degimas vyktu tvarkingiau ir "ishmetima" matyciau nuo velesniu apsuku ? Na, kaip supratot, mane labiau domintu sudeginto kuro naudingumas, nes kaip suprantu ismesti dumai - nesudegintas dyzelis, kuris (idealaus variklio darbo atveju) galetu buti paverstas galia.
P.S apie koki ekonomiskuma galima kalbeti dyzelinio variklio virs 3500 rpm
#414
Parašyta 2010 spalio 04 - 00:31
Neprasau ekonomiskumo prie 3.5K. Cia klausimas i ismetima buvo orentuotas. Ne, masina ne pastoviai dumija, butent tam tikru momentu ivyksta didesnis ismetimas. Kaip ir minejotTurbut kalba eina apie turbo duobe.To sprendimas yra dvi turbinos.O ismesti dumai rodo,kad yra netvarkingas variklio darbas.Dumu turi iseiti trumpa laika,kol isisuka turbina.
P.S apie koki ekonomiskuma galima kalbeti dyzelinio variklio virs 3500 rpm
turi iseiti trumpa laika
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2010 spalio 04 - 00:31
#415
Parašyta 2010 spalio 04 - 18:41
Na nieks neatskleis,patikek,savo firminio recepto...Visa informacija man tikrai ne na**aliavu "kainavo"kai perki pas vokiecius programikes ir mokiniesi visa tai igivendinti realybeje....Klausimas i tema:kiap sukeliamas turbinos slegis?
Kas liecia degima. Suprantu kad paankstina gedima. Bet tada degimas prasideda stumokliui nepasiekus mirties tashko. T.Y. dujoms pradejus plestis jos dar suspaudziamos gryzhtancio stumoklio i virsu. BET tada lauzhomas stumoklis. Tai ar toks degimo ankstinimas needa variklio?
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 spalio 04 - 18:42
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#416
Parašyta 2010 spalio 04 - 19:44
visi cipuojami. ypac benzininiai motorai.hdi motorams palikta "laisve" cipavimui. ir ji didesne nei "pompeduze" bmw.Jei necipuojami, tai ne del to. Nes taip pamegti cipuotoju 1.9Tdi (audi, vw) irgi nera common-rail'iniai.
protingai cipuojant-tik i nauda.
neprotingai cipuojant-peilis piniginei.
gamintojas sudeda programinius ribotuvus(kai kuriems rezimams),kuriuos nuemus (tai daro programeris uz 300e is Ebay su programu paketu), pirmas ispudis-gerai,snkaba prasuka,ir t.t. prasideda ligos,remontai.
protingesnis varijantas-nusiprki pagal motora PIN BOOXa (2,0 2,2 hdi )-anglijoj jo kaina 20~40svaru.(iki 200lt)
visu pirma reikia tureti iranga,kuri realiai(DIN stendas)ismatuoja galia ,sukimo momenta.prie ivairiu apsuku,greicio(begiu rezimai).
paskui pagal motora perasoma programa. vel paleidziama visais rezimais.dar karta pakoreguojama.
tai idealus varijantas.paprastai tai kartojama kelis kartus.
teko matyti xsara2 2,0l hdi 8V (79kw) padaryta iki 145kw (velenelis,stumokliai,ismetmas) perdaryti motoristo.visa kita-vilnieciu programeriu su stendu.
teko matyti ir BMW (siais metais)-po cip tiuningo sukiso papildomai 6000lt, kol neissiaiskino kad jam padare pigiausia varijanta.(tipo sankaba pasibaigus,del to kaista(smirdi)- sankaba sportine pasidare pas rimtus meistrus-jie ir pastebejo cipavimo gliuka)
#417
Parašyta 2010 spalio 05 - 00:00
#418
Parašyta 2010 spalio 05 - 18:44
Aga,nusipirk turling boksa rekomendavo gi zinovas didis....ir po pusmecio tvarkysi varikli garantuoju taip kaip ta visa nesamone dezuteje dirba kaip apgavikas variklio daviklio....Vadinasi be stendo ir dar keletos mechaniniu pakeitimu čipuoti neverta kaip supratau..
Tai gal tu masina raliui turbut nori ruosti? sportinius velenelius tik atmosferikams deda,nes ten tik su paskirstymo fazem gali galia isgauti....turbininiuose visai kiti metodai galiai/kuro ekonomijai isgauti...
Dyno stendas jis nafig nereikalingas darant standartini cipavima(kasdieniniam vaziavimui)net tie patys galingas.lt ir kitos firmos"kepa"programikes cipintas pagal viena sablona,pavyzdi,matuota ant stendo tokiai pat masinai....,cia tik ruosiant auto lenktynems jis naudojamas isgauti max sukimosi momenta....Zinoma jei pinigu yra prasom
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#419
Parašyta 2010 spalio 06 - 20:26
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2010 spalio 06 - 20:27
#420
Parašyta 2010 spalio 14 - 21:33
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 spalio 14 - 21:33
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0