Peršokti prie turinio


Varklio galios didinimas-cipavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 778

#401 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 21:03

ta prasme anksciau ipurshkiamas kuras? paankstintas degimas? Tai ar nuo to gali sukilti kilowatai? del paansktinto degimo? Nesidziundzavoju o rimtai klausiu.

Šį pranešimą redagavo kokonas: 2010 rugsėjo 23 - 21:19

  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#402 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 21:13

Programiskai jis nesireguliuoja? na na...

tai tik programiskai ,as ta zinau :pug:
  • 0

#403 Svečias_Gutis_406_*

Svečias_Gutis_406_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 rugsėjo 23 - 22:27

Kokonas, varikliu elektronikoi, as ir nesigaudau. Zmogus kuris keite programa, bande aiskinti ka ir kaip daro. Pasake kad ankstinamas degimas, keliamas turbo slegis, ir t.t. Cia manau Ramus issamiau paaiskintu kaip ir kas vyksta. Bet kad variklio darbas pasikeite, ir kad degima ankstino, tai tikrai zinau. Ankstinant degima, anksciau purskiamas kuras (berods), greiciau susirenka apsukos. Padariau paprasta iksperimenta. Dar gerokai pries keiciant programa, snekejom su draugu apie degimo kampus, ir t.t. kad kuo labiau uzankstintas degimas, tuo greiciau renka apsukas ir t.t. Tai pries pat keiciant programa pabandziau staigiai nuspausti gaza iki dugno ir atleisti, ta pati padariau po programos pakeitimo. PO pakeitimo susirenka ~700rpm daugiau per ta pati laika, nei pries programinima.

Šį pranešimą redagavo Gutis_406: 2010 rugsėjo 23 - 22:30

  • 0

#404 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:28

man cipavo Ramus. viskas puikiai, vaziuoja maloniau, greiti ima mieliau, ratus suka puikiai. :lyzht: ^_^
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#405 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:38

idomu butu palygint koks skirtumas pries ir po :) kiek kw isauga galia? jau ir taip smagiai traukia tvarkingas hdi 80kw, tai su cipu net sunku isivaizduot :)
  • 0

#406 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 10:41

idomu butu palygint koks skirtumas pries ir po :) kiek kw isauga galia? jau ir taip smagiai traukia tvarkingas hdi 80kw, tai su cipu net sunku isivaizduot :)

bet retai buna tvarkingas, tai oro srauto matuokle bloga tai vel kazkokia fignia :hmm:

Šį pranešimą redagavo sniener: 2010 rugsėjo 24 - 10:41

  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#407 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 12:54

idomu butu palygint koks skirtumas pries ir po :) kiek kw isauga galia? jau ir taip smagiai traukia tvarkingas hdi 80kw, tai su cipu net sunku isivaizduot :)

smagiai smagiai vaziuoja :good:
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#408 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2010 rugsėjo 24 - 12:55

bet retai buna tvarkingas, tai oro srauto matuokle bloga tai vel kazkokia fignia :hmm:

kaip kam. kaip priziuri taip ir turi.
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#409 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2010 spalio 03 - 02:39

Man keista, kad visi apie galia snekat. As rimtai sutikciau, kad ta galia padidetu vos pora kW, tik kad realiai sumazetu kuro sanaudos t.y. pvz dabar prie staigesniu ishsibegejimu, nuo 3.5k apsuku matau duma. Ar realu, kad gerai suderinta programa pakeistu ta dalyka ir degimas vyktu tvarkingiau ir "ishmetima" matyciau nuo velesniu apsuku ? Na, kaip supratot, mane labiau domintu sudeginto kuro naudingumas, nes kaip suprantu ismesti dumai - nesudegintas dyzelis, kuris (idealaus variklio darbo atveju) galetu buti paverstas galia.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2010 spalio 03 - 02:41

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#410 desp

desp
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 111
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:406TD 97m / 308 Allure Puretech 1.2 130 EAT6

Parašyta 2010 spalio 03 - 04:16

Demesio, neismanelis klausia! Kaip teisingai speju, dyzeliai iki HDI necipuojami? Viskas susiveda i elektronika? :)
  • 0

Mano zodiako zenklas - Peugeot :)

Mano 406 :)

Mano 308 :lyzht:

 


#411 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2010 spalio 03 - 11:47

Demesio, neismanelis klausia! Kaip teisingai speju, dyzeliai iki HDI necipuojami? Viskas susiveda i elektronika? :)

Jei necipuojami, tai ne del to. Nes taip pamegti cipuotoju 1.9Tdi (audi, vw) irgi nera common-rail'iniai.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#412 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2010 spalio 03 - 20:11

Klausimas i tema:kiap sukeliamas turbinos slegis? Kas liecia degima. Suprantu kad paankstina gedima. Bet tada degimas prasideda stumokliui nepasiekus mirties tashko. T.Y. dujoms pradejus plestis jos dar suspaudziamos gryzhtancio stumoklio i virsu. BET tada lauzhomas stumoklis. Tai ar toks degimo ankstinimas needa variklio?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#413 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2010 spalio 03 - 23:25

Man keista, kad visi apie galia snekat. As rimtai sutikciau, kad ta galia padidetu vos pora kW, tik kad realiai sumazetu kuro sanaudos t.y. pvz dabar prie staigesniu ishsibegejimu, nuo 3.5k apsuku matau duma. Ar realu, kad gerai suderinta programa pakeistu ta dalyka ir degimas vyktu tvarkingiau ir "ishmetima" matyciau nuo velesniu apsuku ? Na, kaip supratot, mane labiau domintu sudeginto kuro naudingumas, nes kaip suprantu ismesti dumai - nesudegintas dyzelis, kuris (idealaus variklio darbo atveju) galetu buti paverstas galia.

Turbut kalba eina apie turbo duobe.To sprendimas yra dvi turbinos.O ismesti dumai rodo,kad yra netvarkingas variklio darbas.Dumu turi iseiti trumpa laika,kol isisuka turbina.
P.S apie koki ekonomiskuma galima kalbeti dyzelinio variklio virs 3500 rpm :hmm:
  • 0

#414 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2010 spalio 04 - 00:31

Turbut kalba eina apie turbo duobe.To sprendimas yra dvi turbinos.O ismesti dumai rodo,kad yra netvarkingas variklio darbas.Dumu turi iseiti trumpa laika,kol isisuka turbina.
P.S apie koki ekonomiskuma galima kalbeti dyzelinio variklio virs 3500 rpm :hmm:

Neprasau ekonomiskumo prie 3.5K. Cia klausimas i ismetima buvo orentuotas. Ne, masina ne pastoviai dumija, butent tam tikru momentu ivyksta didesnis ismetimas. Kaip ir minejot

turi iseiti trumpa laika


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2010 spalio 04 - 00:31

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#415 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 spalio 04 - 18:41

Klausimas i tema:kiap sukeliamas turbinos slegis?
Kas liecia degima. Suprantu kad paankstina gedima. Bet tada degimas prasideda stumokliui nepasiekus mirties tashko. T.Y. dujoms pradejus plestis jos dar suspaudziamos gryzhtancio stumoklio i virsu. BET tada lauzhomas stumoklis. Tai ar toks degimo ankstinimas needa variklio?

Na nieks neatskleis,patikek,savo firminio recepto...Visa informacija man tikrai ne na**aliavu "kainavo"kai perki pas vokiecius programikes ir mokiniesi visa tai igivendinti realybeje....

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 spalio 04 - 18:42

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#416 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2010 spalio 04 - 19:44

Jei necipuojami, tai ne del to. Nes taip pamegti cipuotoju 1.9Tdi (audi, vw) irgi nera common-rail'iniai.

visi cipuojami. ypac benzininiai motorai.hdi motorams palikta "laisve" cipavimui. ir ji didesne nei "pompeduze" bmw.
protingai cipuojant-tik i nauda.
neprotingai cipuojant-peilis piniginei.
gamintojas sudeda programinius ribotuvus(kai kuriems rezimams),kuriuos nuemus (tai daro programeris uz 300e is Ebay su programu paketu), pirmas ispudis-gerai,snkaba prasuka,ir t.t. prasideda ligos,remontai.
protingesnis varijantas-nusiprki pagal motora PIN BOOXa (2,0 2,2 hdi )-anglijoj jo kaina 20~40svaru.(iki 200lt)

visu pirma reikia tureti iranga,kuri realiai(DIN stendas)ismatuoja galia ,sukimo momenta.prie ivairiu apsuku,greicio(begiu rezimai).
paskui pagal motora perasoma programa. vel paleidziama visais rezimais.dar karta pakoreguojama.
tai idealus varijantas.paprastai tai kartojama kelis kartus.

teko matyti xsara2 2,0l hdi 8V (79kw) padaryta iki 145kw (velenelis,stumokliai,ismetmas) perdaryti motoristo.visa kita-vilnieciu programeriu su stendu.

teko matyti ir BMW (siais metais)-po cip tiuningo sukiso papildomai 6000lt, kol neissiaiskino kad jam padare pigiausia varijanta.(tipo sankaba pasibaigus,del to kaista(smirdi)- sankaba sportine pasidare pas rimtus meistrus-jie ir pastebejo cipavimo gliuka)
  • 0
spakenas@gmail .com

#417 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2010 spalio 05 - 00:00

Vadinasi be stendo ir dar keletos mechaniniu pakeitimu čipuoti neverta kaip supratau.. B)
  • 0

#418 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 spalio 05 - 18:44

Vadinasi be stendo ir dar keletos mechaniniu pakeitimu čipuoti neverta kaip supratau.. B)

Aga,nusipirk turling boksa rekomendavo gi zinovas didis....ir po pusmecio tvarkysi varikli garantuoju :wh: taip kaip ta visa nesamone dezuteje dirba kaip apgavikas variklio daviklio....
Tai gal tu masina raliui turbut nori ruosti? :ax: sportinius velenelius tik atmosferikams deda,nes ten tik su paskirstymo fazem gali galia isgauti....turbininiuose visai kiti metodai galiai/kuro ekonomijai isgauti...
Dyno stendas jis nafig nereikalingas darant standartini cipavima(kasdieniniam vaziavimui)net tie patys galingas.lt ir kitos firmos"kepa"programikes cipintas pagal viena sablona,pavyzdi,matuota ant stendo tokiai pat masinai....,cia tik ruosiant auto lenktynems jis naudojamas isgauti max sukimosi momenta....Zinoma jei pinigu yra prasom :)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#419 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2010 spalio 06 - 20:26

Programavimo esme, kiekvienos programos individualumas, kad ir PAGAL SABLONA. Vistiek, kiekvienas variklis ir jo kuro sistema individuali, todel visi nesamoningi chipbox'ai yra niekam tike ir gali tik pakenkti. Cia tas pats, kad skirtingas ligas gyditi su "universaliais" vaistais...kazin ar daznai lydetu sekme.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2010 spalio 06 - 20:27

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#420 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 spalio 14 - 21:33

Rasot kad 66kw variklis toks pat kaip 80? tai isigijus auto su 66kw - jo cipinimo galimybes tokios pat kaip ir 80kw?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 spalio 14 - 21:33

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0