Peršokti prie turinio


Varklio galios didinimas-cipavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 778

#441 Svečias_HeyLabas_*

Svečias_HeyLabas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 spalio 10 - 18:30

Sveiki, cia truputi ne i tema bet prie to pacio., as noriu padidinti galia Peugeot 207 1.4 Hdi, ir ne todel kad "rautu" is vietos o tam kad butu saugu lenkiant ar isibegejant. siuo metu auto visiskai netraukia, as netgi svarstau galimybe pakeisti varikli, bet nezau ar tai imanoma be didesniu modifikaciju. Peugeot centras Vilniuje atsisake suteikti tokia paslauga, motyvavo tuo kad nera jokiu specifikaciju is gamintojo kaip tai turetu buti atliekama/modifikuojama ir t.t. zodziu klausimas tiems kas is tiesu zino o ne tik reiskia savo nuomone, supraskit mane teisingai, visi mes turime nuomone, bet mane siuo metu domina tik faktai. ar verta modifikuoti (cipuoti) silpna 1.4 varikli? kaip mazdaug pasikeis galia? kokios "ligos ateis" po modifikacijos. Logika sako, kad kiekviena modifikacija atnesa neigiamu pasekmiu, todel man norisi issiaiskinti kiek ju yra ir ar tai atsveria ta nora padidint galia. Aciu
  • 0

#442 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2011 spalio 10 - 18:48

Cituoju tai, ką mačiau parašyta pačio Vimota savininko. Jeigu automobilis yra tvarkingas kaip priklauso, chipavimas neturės jokio šalutinio poveikio. Sanaudos normaliomis sąlygomis dar sumažės, aišku spaudžiant bus pagal tai, kiek daug iki dugno mygi. Ant 66kW prideda apie 15kW ir keliasdešimt nM. Taigi, tvarkingam automobiliui teisingas chipavimas yra į naudą.
  • 0

#443 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 spalio 10 - 21:12

Is 1.4hdi raketos nepadarysi,taciau galima pasmaginti akseleracija,gyvuma lenkimui :good: teko cipuoti 1.6hdi 80kw,tai galiu pasakyti kad didelio rezultato nelauk,kadangi is 1.6 hdi 80kw isspausta gamykliskai ;] tas pats liecia ir 1.4hdi. Daugiausiai rezervo turi senieji 2.0hdi(66kw;79kw;80kw),bei 2.2 hdi 98kw-iciai varikliai,ten rezervo gerokai palikta tam reikalui ,zinoma,su protingai padaryta programike (cipo) :good:

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 spalio 10 - 21:14

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#444 Dainius406

Dainius406
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2011 spalio 11 - 17:35

Del cipavimo galiu pasakyt tik tiek, kad ant vienu auto jauciasi ant kitu beveik nieko. Dalykas tas, kad negalima cipuoti pas burtininkus! Kad viskas butu ok, variklis neuzkaltu ir pan. tai galima daryti tik pas rimtus specus o tai yra automobilio kelimas ant stendo pries ir po cipavima, t.y. kad nekenktu automobiliui ji TURI uzvaryti ant stendo ir ismatuoti visus esamus parametrus (o ne ant technikinio esancius), tik tada pagal matoma situocija (suk. mom., kw, t.t.) ir tik tada cipuoja, nes nuo gamyklos laiku viskas jau buna pasikeite ir pan. Sita galiu patvirtinti ir daug apie tai kalbejau pats norejes cipuotis. Bet toks cipavimas daugiau ir kainuoja...
  • 0

#445 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 spalio 11 - 20:58

Del cipavimo galiu pasakyt tik tiek, kad ant vienu auto jauciasi ant kitu beveik nieko. Dalykas tas, kad negalima cipuoti pas burtininkus! Kad viskas butu ok, variklis neuzkaltu ir pan. tai galima daryti tik pas rimtus specus o tai yra automobilio kelimas ant stendo pries ir po cipavima, t.y. kad nekenktu automobiliui ji TURI uzvaryti ant stendo ir ismatuoti visus esamus parametrus (o ne ant technikinio esancius), tik tada pagal matoma situocija (suk. mom., kw, t.t.) ir tik tada cipuoja, nes nuo gamyklos laiku viskas jau buna pasikeite ir pan. Sita galiu patvirtinti ir daug apie tai kalbejau pats norejes cipuotis. Bet toks cipavimas daugiau ir kainuoja...

baigiam reklamines propogandas,visi puikiai zino kad stendas tai lachatronas kainuojantis 100lt uz "prasukima"realiai naudos neduodantis,patikrinta!!! :clap: ka tu nustatysi dyno stendu jei vaziuokle netvarkiinga(pvz..suportai klynija) :wh: zmogus akivaizdziai pravaziaves po modifikuotos programos pats pajaucia skirtuma galios-kuro sanaudu :P
Neslepsiu,perku komercines programas is vokieciu,italu,rusu,ir darau visiems analogiskai,tenka ir tobulinti paciam...biskuti ^_^ lygai ta pati vimotos ir kiti pseudospecai atlieka ta pati,tik kainu skirtumas....,lai perka yrangas uz 10000 euru,,todel ir lupa po 800lt uz '"cipa" o rezultatas analogiskas lieka... :wh:

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 spalio 11 - 20:59

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#446 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Parašyta 2011 spalio 12 - 06:57

O kiek Ramus pas tave kainuotu 2.0 HDI 66kW cipavimas? Gali i AM.
  • 0
Septynvietis break'as

#447 fastkb

fastkb
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW e39 525d

Parašyta 2011 spalio 13 - 00:22

Na pasiskaičiau čia jūsų postus ir taip pat užsimaniau chipo ^_^ Ramus, kiek kainuotu 406 coupe 2.2 hdi varikliu pachipint? :pug:
  • 0
SVT focus 2.0 127kW EX BMW 730i EX BMW 320d EX Peugeot 406c 2.2 HDi EX BMW 525D nowadays..

#448 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2011 spalio 13 - 07:21

Is 1.4hdi raketos nepadarysi,taciau galima pasmaginti akseleracija,gyvuma lenkimui :good:
teko cipuoti 1.6hdi 80kw,tai galiu pasakyti kad didelio rezultato nelauk,kadangi is 1.6 hdi 80kw isspausta gamykliskai ;] tas pats liecia ir 1.4hdi.
Daugiausiai rezervo turi senieji 2.0hdi(66kw;79kw;80kw),bei 2.2 hdi 98kw-iciai varikliai,ten rezervo gerokai palikta tam reikalui ,zinoma,su protingai padaryta programike (cipo) :good:

Dėl 1.4 HDi tai tiesa - galima šiek tiek pagyvinti ir tiek :)

Dėl 1.6HDi - tikrai galima išspausti iš jo normaliai, bet kai pasirašiau sau rimtesnę programą, prasidėjo bėdos su sankaba (mašinos rida - 30kkm) ... Teko matyt dyno lapą su 140ag, bet žmogus irgi skundėsi sankaba po to. Problema ta, kad tiek pas 66kW, tiek pas 80kW stovi tokia pati sankaba.
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#449 Svečias_Emigrantas_*

Svečias_Emigrantas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 spalio 13 - 18:01

Pas mane yra 66kw pezas 2.0hdi,bet be intercoolerio.jai imesciau intercooleri,ar lb pasijaustu.mat gyv uk,tai cia nz ne vieno burtininko ar mago:)
  • 0

#450 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2011 spalio 13 - 18:14

Pas mane yra 66kw pezas 2.0hdi,bet be intercoolerio.jai imesciau intercooleri,ar lb pasijaustu.mat gyv uk,tai cia nz ne vieno burtininko ar mago:)

pasijaustu paplonėjusi piniginė.
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#451 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2011 spalio 14 - 08:57

pasijaustu paplonėjusi piniginė.

Visiškai teisingai :) Šiek tiek sumažėtų oro temperatūra, bet tai nėra taip aktualu, kadangi kuro dozavimas išliktų toks pat.
Čipuojant 66kW 2.0 HDi tik maždaug nuo 90kW išmetimo dujų temperatūra pradeda pavojingiau kilti ir tuomet jau būtų gerai intercooleris.
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#452 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 spalio 16 - 12:37

pasijaustu paplonėjusi piniginė.

vo cia tai gerai pasakyta :good: naivu galvoti kad interkuleris tai padideje 20kw :doh: vat padidejes turbo lagas,zemuose sukiuose pastacius ji-tai garantuota!Kuo trumpesnis kelias nuo turbinos iki isiurbimo tuo mazesnis turbo lagas(masina kaip benzinine patampa) ;] konstruktoriai jau isigudrino statyti sklendes dvi isiurbime(1.6 hdi),kam jos tarnauja,turetumet suprasti.... ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#453 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2011 spalio 17 - 07:25

vo cia tai gerai pasakyta :good: naivu galvoti kad interkuleris tai padideje 20kw :doh: vat padidejes turbo lagas,zemuose sukiuose pastacius ji-tai garantuota!Kuo trumpesnis kelias nuo turbinos iki isiurbimo tuo mazesnis turbo lagas(masina kaip benzinine patampa) ;] konstruktoriai jau isigudrino statyti sklendes dvi isiurbime(1.6 hdi),kam jos tarnauja,turetumet suprasti.... ;]

Na kai kurie 2 ir visi 2,2 irgi turi dvi sklendes tam reikalui. Va pas maniškį 1,6 kadangi variantas be fap ir nėra užtrumpinto kelio, tai prie sankryžų kartais užlagina nelinksmai. :hmm:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#454 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 spalio 18 - 17:57

Na kai kurie 2 ir visi 2,2 irgi turi dvi sklendes tam reikalui. Va pas maniškį 1,6 kadangi variantas be fap ir nėra užtrumpinto kelio, tai prie sankryžų kartais užlagina nelinksmai. :hmm:

2.0 ir 2.2 turi sklendes,bet labai jau tolimas kelias nuo turbo iki isiurbimo,deja :( tarkim pas wagus,kai kuriuos japonus turbina beveik prie pat isiubimo buna,tad ir reakcija akseleracijos smagesne ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#455 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2011 spalio 18 - 21:14

o kaip toki dalykai : http://www.ebay.co.u...=item2eb1a8f998 eilinis lochtronas ar jie gali kazka? nes kazkur metosi panasus daiktas isimtas is masineles ir kokiu principu jie veikia palaiko didesni slegi nes berods jungiasi tai ant slegio daviklio.....

Šį pranešimą redagavo devil: 2011 spalio 18 - 21:15

  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#456 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 spalio 18 - 21:27

o kaip toki dalykai : http://www.ebay.co.u...=item2eb1a8f998 eilinis lochtronas ar jie gali kazka? nes kazkur metosi panasus daiktas isimtas is masineles ir kokiu principu jie veikia palaiko didesni slegi nes berods jungiasi tai ant slegio daviklio.....

jei nori supjauti varikli,gali statytis,sitas slamstas apgauna slegi net ir saltu varikliu,tad pats turi suprasti pasekmes,profesionalus cipuotojai niekada nesukelia kalibruociu saltame rezime :wh:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#457 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 137
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Tesla Model Y Performance

Parašyta 2011 spalio 18 - 22:05

jei nori supjauti varikli,gali statytis,sitas slamstas apgauna slegi net ir saltu varikliu,tad pats turi suprasti pasekmes,profesionalus cipuotojai niekada nesukelia kalibruociu saltame rezime :wh:

Taip pat tai nesveika ir pačiam siurbliui.
Užtad po tokio "tuningo" borto kompas smagiai meluos apie mažas kuro sąnaudas :)
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#458 civillis

civillis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:kolkas jokio

Parašyta 2011 spalio 21 - 10:25

norejau paklaust del to cipavimo, dede ant alfos isidejo kazkoki (net nzn tiksliai kas ten yra) daikciuka, kuri sake labai paprasta pajungt.. tiesiog kazkoks kaip blokelis, kuri pajungt gali net pats, jis pakeicia ipurskimo kampa.. traukia tikrai gerai 1.9 dyzelis ir ryja maziau.. o pardavinejant sako atsijungs ji ir tiek.. ir kainavo apie 400-500 lt tik tas malonumas.. ar yra kazkas tokio,kas tiktu pezams? prie to paties paklausiu: mano pezas 307 2.0 HDI 2002, kai vaziuoji ypac isilus varikliui jeigu neisjungus begio atleidi gaza,girdisi toks idomus garsas nei tai zyzimas nei svilpimas, nemoku paaiskint.. toks zemejantis lyg : dZZZzzzzzz... jei tik isjungi begi, jis digsta.. neteko pries tai turet pezo, taigi.. keli draugai sako, jog tai butent pezo turbunos darbas, tipo atleidus gaza, turbina prisisiurbia oro.. bet kiek man teko vazinet su kitu markiu (pvz GOLF TDI) , kazkaip to garso nesigirdi..ar tai normalu?
  • 0

#459 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 spalio 21 - 16:25

norejau paklaust del to cipavimo, dede ant alfos isidejo kazkoki (net nzn tiksliai kas ten yra) daikciuka, kuri sake labai paprasta pajungt.. tiesiog kazkoks kaip blokelis, kuri pajungt gali net pats, jis pakeicia ipurskimo kampa.. traukia tikrai gerai 1.9 dyzelis ir ryja maziau.. o pardavinejant sako atsijungs ji ir tiek.. ir kainavo apie 400-500 lt tik tas malonumas.. ar yra kazkas tokio,kas tiktu pezams?

prie to paties paklausiu: mano pezas 307 2.0 HDI 2002, kai vaziuoji ypac isilus varikliui jeigu neisjungus begio atleidi gaza,girdisi toks idomus garsas nei tai zyzimas nei svilpimas, nemoku paaiskint.. toks zemejantis lyg : dZZZzzzzzz... jei tik isjungi begi, jis digsta.. neteko pries tai turet pezo, taigi.. keli draugai sako, jog tai butent pezo turbunos darbas, tipo atleidus gaza, turbina prisisiurbia oro.. bet kiek man teko vazinet su kitu markiu (pvz GOLF TDI) , kazkaip to garso nesigirdi..ar tai normalu?

na kaip tik apie toki daikciuka aukciau kalbama
  • 0

#460 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2011 spalio 21 - 18:06

galeciau parduoti toki uz kazkiek pinigu nes metosi garaze, vadinasi berods AMH BOOSTER.

Šį pranešimą redagavo devil: 2011 spalio 21 - 18:06

  • 0
Citroen C8 2,2HDI




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0