Varklio galios didinimas-cipavimas
#441 Svečias_HeyLabas_*
Parašyta 2011 spalio 10 - 18:30
#442
Parašyta 2011 spalio 10 - 18:48
#443
Parašyta 2011 spalio 10 - 21:12
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 spalio 10 - 21:14
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#444
Parašyta 2011 spalio 11 - 17:35
#445
Parašyta 2011 spalio 11 - 20:58
baigiam reklamines propogandas,visi puikiai zino kad stendas tai lachatronas kainuojantis 100lt uz "prasukima"realiai naudos neduodantis,patikrinta!!! ka tu nustatysi dyno stendu jei vaziuokle netvarkiinga(pvz..suportai klynija) zmogus akivaizdziai pravaziaves po modifikuotos programos pats pajaucia skirtuma galios-kuro sanauduDel cipavimo galiu pasakyt tik tiek, kad ant vienu auto jauciasi ant kitu beveik nieko. Dalykas tas, kad negalima cipuoti pas burtininkus! Kad viskas butu ok, variklis neuzkaltu ir pan. tai galima daryti tik pas rimtus specus o tai yra automobilio kelimas ant stendo pries ir po cipavima, t.y. kad nekenktu automobiliui ji TURI uzvaryti ant stendo ir ismatuoti visus esamus parametrus (o ne ant technikinio esancius), tik tada pagal matoma situocija (suk. mom., kw, t.t.) ir tik tada cipuoja, nes nuo gamyklos laiku viskas jau buna pasikeite ir pan. Sita galiu patvirtinti ir daug apie tai kalbejau pats norejes cipuotis. Bet toks cipavimas daugiau ir kainuoja...
Neslepsiu,perku komercines programas is vokieciu,italu,rusu,ir darau visiems analogiskai,tenka ir tobulinti paciam...biskuti lygai ta pati vimotos ir kiti pseudospecai atlieka ta pati,tik kainu skirtumas....,lai perka yrangas uz 10000 euru,,todel ir lupa po 800lt uz '"cipa" o rezultatas analogiskas lieka...
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 spalio 11 - 20:59
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#446
Parašyta 2011 spalio 12 - 06:57
#447
Parašyta 2011 spalio 13 - 00:22
#448
Parašyta 2011 spalio 13 - 07:21
Dėl 1.4 HDi tai tiesa - galima šiek tiek pagyvinti ir tiekIs 1.4hdi raketos nepadarysi,taciau galima pasmaginti akseleracija,gyvuma lenkimui
teko cipuoti 1.6hdi 80kw,tai galiu pasakyti kad didelio rezultato nelauk,kadangi is 1.6 hdi 80kw isspausta gamykliskai tas pats liecia ir 1.4hdi.
Daugiausiai rezervo turi senieji 2.0hdi(66kw;79kw;80kw),bei 2.2 hdi 98kw-iciai varikliai,ten rezervo gerokai palikta tam reikalui ,zinoma,su protingai padaryta programike (cipo)
Dėl 1.6HDi - tikrai galima išspausti iš jo normaliai, bet kai pasirašiau sau rimtesnę programą, prasidėjo bėdos su sankaba (mašinos rida - 30kkm) ... Teko matyt dyno lapą su 140ag, bet žmogus irgi skundėsi sankaba po to. Problema ta, kad tiek pas 66kW, tiek pas 80kW stovi tokia pati sankaba.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#449 Svečias_Emigrantas_*
Parašyta 2011 spalio 13 - 18:01
#450
Parašyta 2011 spalio 13 - 18:14
pasijaustu paplonėjusi piniginė.Pas mane yra 66kw pezas 2.0hdi,bet be intercoolerio.jai imesciau intercooleri,ar lb pasijaustu.mat gyv uk,tai cia nz ne vieno burtininko ar mago:)
#451
Parašyta 2011 spalio 14 - 08:57
Visiškai teisingai Šiek tiek sumažėtų oro temperatūra, bet tai nėra taip aktualu, kadangi kuro dozavimas išliktų toks pat.pasijaustu paplonėjusi piniginė.
Čipuojant 66kW 2.0 HDi tik maždaug nuo 90kW išmetimo dujų temperatūra pradeda pavojingiau kilti ir tuomet jau būtų gerai intercooleris.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#452
Parašyta 2011 spalio 16 - 12:37
vo cia tai gerai pasakyta naivu galvoti kad interkuleris tai padideje 20kw vat padidejes turbo lagas,zemuose sukiuose pastacius ji-tai garantuota!Kuo trumpesnis kelias nuo turbinos iki isiurbimo tuo mazesnis turbo lagas(masina kaip benzinine patampa) konstruktoriai jau isigudrino statyti sklendes dvi isiurbime(1.6 hdi),kam jos tarnauja,turetumet suprasti....pasijaustu paplonėjusi piniginė.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#453
Parašyta 2011 spalio 17 - 07:25
Na kai kurie 2 ir visi 2,2 irgi turi dvi sklendes tam reikalui. Va pas maniškį 1,6 kadangi variantas be fap ir nėra užtrumpinto kelio, tai prie sankryžų kartais užlagina nelinksmai.vo cia tai gerai pasakyta naivu galvoti kad interkuleris tai padideje 20kw vat padidejes turbo lagas,zemuose sukiuose pastacius ji-tai garantuota!Kuo trumpesnis kelias nuo turbinos iki isiurbimo tuo mazesnis turbo lagas(masina kaip benzinine patampa) konstruktoriai jau isigudrino statyti sklendes dvi isiurbime(1.6 hdi),kam jos tarnauja,turetumet suprasti....
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#454
Parašyta 2011 spalio 18 - 17:57
2.0 ir 2.2 turi sklendes,bet labai jau tolimas kelias nuo turbo iki isiurbimo,deja tarkim pas wagus,kai kuriuos japonus turbina beveik prie pat isiubimo buna,tad ir reakcija akseleracijos smagesneNa kai kurie 2 ir visi 2,2 irgi turi dvi sklendes tam reikalui. Va pas maniškį 1,6 kadangi variantas be fap ir nėra užtrumpinto kelio, tai prie sankryžų kartais užlagina nelinksmai.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#455
Parašyta 2011 spalio 18 - 21:14
Šį pranešimą redagavo devil: 2011 spalio 18 - 21:15
#456
Parašyta 2011 spalio 18 - 21:27
jei nori supjauti varikli,gali statytis,sitas slamstas apgauna slegi net ir saltu varikliu,tad pats turi suprasti pasekmes,profesionalus cipuotojai niekada nesukelia kalibruociu saltame rezimeo kaip toki dalykai : http://www.ebay.co.u...=item2eb1a8f998 eilinis lochtronas ar jie gali kazka? nes kazkur metosi panasus daiktas isimtas is masineles ir kokiu principu jie veikia palaiko didesni slegi nes berods jungiasi tai ant slegio daviklio.....
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#457
Parašyta 2011 spalio 18 - 22:05
Taip pat tai nesveika ir pačiam siurbliui.jei nori supjauti varikli,gali statytis,sitas slamstas apgauna slegi net ir saltu varikliu,tad pats turi suprasti pasekmes,profesionalus cipuotojai niekada nesukelia kalibruociu saltame rezime
Užtad po tokio "tuningo" borto kompas smagiai meluos apie mažas kuro sąnaudas
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#458
Parašyta 2011 spalio 21 - 10:25
#459
Parašyta 2011 spalio 21 - 16:25
na kaip tik apie toki daikciuka aukciau kalbamanorejau paklaust del to cipavimo, dede ant alfos isidejo kazkoki (net nzn tiksliai kas ten yra) daikciuka, kuri sake labai paprasta pajungt.. tiesiog kazkoks kaip blokelis, kuri pajungt gali net pats, jis pakeicia ipurskimo kampa.. traukia tikrai gerai 1.9 dyzelis ir ryja maziau.. o pardavinejant sako atsijungs ji ir tiek.. ir kainavo apie 400-500 lt tik tas malonumas.. ar yra kazkas tokio,kas tiktu pezams?
prie to paties paklausiu: mano pezas 307 2.0 HDI 2002, kai vaziuoji ypac isilus varikliui jeigu neisjungus begio atleidi gaza,girdisi toks idomus garsas nei tai zyzimas nei svilpimas, nemoku paaiskint.. toks zemejantis lyg : dZZZzzzzzz... jei tik isjungi begi, jis digsta.. neteko pries tai turet pezo, taigi.. keli draugai sako, jog tai butent pezo turbunos darbas, tipo atleidus gaza, turbina prisisiurbia oro.. bet kiek man teko vazinet su kitu markiu (pvz GOLF TDI) , kazkaip to garso nesigirdi..ar tai normalu?
#460
Parašyta 2011 spalio 21 - 18:06
Šį pranešimą redagavo devil: 2011 spalio 21 - 18:06
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0