

Parašyta 2014 rugsėjo 12 - 00:07
Parašyta 2014 rugsėjo 12 - 13:46
Na, as suprantu, kad nori pasigirti...Bet apie kuri 530D snekam? 135kw galbut ir pasigalinetum, viskas kas toliau tave turetu tasyt, nebent pasidarei nestandartini programavima. Su nestandartininiu 200ag dumingumas dideja + reik pora davikliu mainyt + pradeda "ubagaj" lyst is po kapoto ir neaiskumai ar sankaba atlaikys.Taip. mano 406 2.2hdi jau 2 metai kaip cipuota. esu jaunas. 3 - bmw 530d, 2 - bmw x5 3d, a6 3l, 2.7l apie civikus net nekalbu. visos tos masinos nlb aplenkia mane nuo sviesaforo, kaip suprantat uz ECU koregavima sumokejau pinigus tai ta chipavima ir vos ne kasdien as jy isnaudoju. pries menesi variau technikine, dumingumas 0.3 (riba 3.0) katalizatorius ispjautas, FAP atjungtas. nedumija variklis visai mink kiek nori. tepalus pilu total visiskai sintetinius, kas 10k kilometru, kuro, oro filtrai 2 kart y metus. tikrai nematau jokiu bedu del cipavimo, vien geri atsiliepimai. zinoma, dabar jau sankaba ima po truputi slysti, bet as pirkau masina pries 2 metus parvaryta is prancuzu, nzn kas buvo ar nebuvo daryta su ta sankaba, nzn ar ji paprasta ar plaukiojanti vis dar. cipo del sankabos tikrai nekaltinu, juolab kad ir priekaba tenka daznai patampyt su masina.
pas broli 607irgi su 2.2hdi. nieko nedarytas, tai man tas variklis bukas dabar, nors traukos turi.
tureciau atliekamu pinigu tai eiciau ir link 200AG, kazkaip 156Ag darosi mazoka![]()
p.s. cipavo VIMOTA, kaune.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2014 rugsėjo 12 - 13:48
Parašyta 2014 rugsėjo 12 - 22:08
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 08:02
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 11:25
Tapati padares phant ir atsukes tiek. 2 daviklius reik keist. Rampos davikli ir turbo davikli.o tai pala, kokių modų reik 2.2hdi, norint turėt daugiau nei 112kw?
standarte juk 100.
kiek tiksliai nm turi po chipavimo?
nes šito video description paskaičius kyla dvejopos mintys
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 13:39
Nesu tiek pasidares. Cia slegis uzkeltas, pas mane neuzkeltas, nes kazko truksta, tik kuro yra daug isdozuojama. Planuoju pompa pasikeist bake, bet nera laiko jau kokiu puse metuTapati padares phant ir atsukes tiek. 2 daviklius reik keist. Rampos davikli ir turbo davikli.o tai pala, kokių modų reik 2.2hdi, norint turėt daugiau nei 112kw?
standarte juk 100.
kiek tiksliai nm turi po chipavimo?
nes šito video description paskaičius kyla dvejopos mintys
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2014 rugsėjo 16 - 13:48
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 15:38
Šį pranešimą redagavo zhy: 2014 rugsėjo 16 - 15:42
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 16:02
Logiskai mastant - taip.o kalbant apie 2.0hdi (80kw) taipogi užtenka du daviklius pakeist,,kad būtų galima daugiau arklių atsukt?
pas mane šiuo metu apie 100kw, ir apie 300nm, ant stendo važiuosiu dar šį mėnesį, kad išsiaiškint
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 16:54
deje, daugiau kai 105kw jau nelabai isspausi neperdarinedamas variklio..visu pirma keliant daugiau prades jaustis didelis turbo lagas, nes ant 80kw nekintamos geometrijos turba..na bet cia ne didziausia beda..tiesiog del mazo voztuvu skaiciaus nebeuzteks motorui oro isvistyt daugiau galios..sprendimas velenelis su didesniais kumsteliais, kad butu ilgiau atidaryti voztuvai ir galetum isiurbti diaugiau oro..tam, aisku, reikes perskaiciuoti voztuvu fazes, kad nepasivytu stumoklis..kad viska sureguliuoti reikes reguliuojamos paskirstymo zvaigzdes..jau nekalbu kad daugiau keliant galinguma originalus stumai tampa per sunkus ir daznai del per dideles inercijos sulauzo alkunini arba svaistiklius...bet sprendimas yra: kaltiniai stumokliai, islengvinti pagal uzsakyma pagaminti ir baisiai brangus..prie to pacio titaniniai ziedai..ir t.t. galios gali pasidaryti daug, bet tai jau reikalaus papildomu investiciju ir ismananciu specialistu..o kur dar galios perdavimo grandine, sankaba, deze, pusasiai...paskui stbdziai..ir t.t.o kalbant apie 2.0hdi (80kw) taipogi užtenka du daviklius pakeist,,kad būtų galima daugiau arklių atsukt?
pas mane šiuo metu apie 100kw, ir apie 300nm, ant stendo važiuosiu dar šį mėnesį, kad išsiaiškint
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 18:52
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 19:10
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 20:36
Šį pranešimą redagavo zaliuks: 2014 rugsėjo 16 - 20:37
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 20:52
Šį pranešimą redagavo zhy: 2014 rugsėjo 16 - 20:53
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 21:02
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 21:16
Butent del ko?To Zaliuks: Tuoj kažlas prades minėti tave negeru žodžiu
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 22:11
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 22:39
Parašyta 2014 rugsėjo 16 - 23:40
Parašyta 2014 rugsėjo 17 - 07:56
Viska as suprantu ir matau. Bet faktas , kad RHZ atsisuka daugiau nei 105kw be dideliu investiciju. O juk prie savo ratu priprantama ;) ir ismokt vaziuot ar kada saiba permest pats perprasi ;) butu vietoj stendas man paciam idomu butu prasukt ant stendo ir pazet ka Taurius prigimde, bet vaziuot i kauna ar vilniu tam , kad prasukt tai nestovi ;)zaliukai.viskas ten puiku ka tu nurodei..bet tu pasizek i galios kreive, kaip ji pradeda banguot nuo 3.500 sukiu..kaip ir sukimo momentas krenta drastiskai.su tokia masina eilinis vairuotojas nepavaziuos taip kad isnaudotu visa jos potenciala, nes reikia teisingai dozuoti gaza, laiku permest begi, nes kitaip sokciosi ir trukciosi kaip su arkliu neisjodinetu..as paminejau galinguma, kuri pasiekus kreiveis dar bus gana grazios..
Parašyta 2014 rugsėjo 19 - 06:37
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0