Varklio galios didinimas-cipavimas
#621
Posted 2014 September 12 - 00:07
#622
Posted 2014 September 12 - 13:46
Na, as suprantu, kad nori pasigirti...Bet apie kuri 530D snekam? 135kw galbut ir pasigalinetum, viskas kas toliau tave turetu tasyt, nebent pasidarei nestandartini programavima. Su nestandartininiu 200ag dumingumas dideja + reik pora davikliu mainyt + pradeda "ubagaj" lyst is po kapoto ir neaiskumai ar sankaba atlaikys.Taip. mano 406 2.2hdi jau 2 metai kaip cipuota. esu jaunas. 3 - bmw 530d, 2 - bmw x5 3d, a6 3l, 2.7l apie civikus net nekalbu. visos tos masinos nlb aplenkia mane nuo sviesaforo, kaip suprantat uz ECU koregavima sumokejau pinigus tai ta chipavima ir vos ne kasdien as jy isnaudoju. pries menesi variau technikine, dumingumas 0.3 (riba 3.0) katalizatorius ispjautas, FAP atjungtas. nedumija variklis visai mink kiek nori. tepalus pilu total visiskai sintetinius, kas 10k kilometru, kuro, oro filtrai 2 kart y metus. tikrai nematau jokiu bedu del cipavimo, vien geri atsiliepimai. zinoma, dabar jau sankaba ima po truputi slysti, bet as pirkau masina pries 2 metus parvaryta is prancuzu, nzn kas buvo ar nebuvo daryta su ta sankaba, nzn ar ji paprasta ar plaukiojanti vis dar. cipo del sankabos tikrai nekaltinu, juolab kad ir priekaba tenka daznai patampyt su masina.
pas broli 607 irgi su 2.2hdi. nieko nedarytas, tai man tas variklis bukas dabar, nors traukos turi.
tureciau atliekamu pinigu tai eiciau ir link 200AG, kazkaip 156Ag darosi mazoka
p.s. cipavo VIMOTA, kaune.
Edited by PhanT, 2014 September 12 - 13:48.
#623
Posted 2014 September 12 - 22:08
#624
Posted 2014 September 16 - 08:02
standarte juk 100.
kiek tiksliai nm turi po chipavimo?
nes šito video description paskaičius kyla dvejopos mintys
+370 605 66239
#625
Posted 2014 September 16 - 11:25
Tapati padares phant ir atsukes tiek. 2 daviklius reik keist. Rampos davikli ir turbo davikli.o tai pala, kokių modų reik 2.2hdi, norint turėt daugiau nei 112kw?
standarte juk 100.
kiek tiksliai nm turi po chipavimo?
nes šito video description paskaičius kyla dvejopos mintys
#626
Posted 2014 September 16 - 13:39
Nesu tiek pasidares. Cia slegis uzkeltas, pas mane neuzkeltas, nes kazko truksta, tik kuro yra daug isdozuojama. Planuoju pompa pasikeist bake, bet nera laiko jau kokiu puse metu Butinai pasidarysiu anyway. + Nezinau del standartines sankabos, nes pas mane Valeo kit'as, vienmasis smagratis, tai neitikinamai puikiai laiko... Galiu pasakyt, kad kas apsiims tai dviem davikliais ir cipavimu pas Tauriu neapseisitTapati padares phant ir atsukes tiek. 2 daviklius reik keist. Rampos davikli ir turbo davikli.o tai pala, kokių modų reik 2.2hdi, norint turėt daugiau nei 112kw?
standarte juk 100.
kiek tiksliai nm turi po chipavimo?
nes šito video description paskaičius kyla dvejopos mintys
Edited by PhanT, 2014 September 16 - 13:48.
#627
Posted 2014 September 16 - 15:38
Edited by zhy, 2014 September 16 - 15:42.
+370 605 66239
#628
Posted 2014 September 16 - 16:02
Logiskai mastant - taip.o kalbant apie 2.0hdi (80kw) taipogi užtenka du daviklius pakeist,,kad būtų galima daugiau arklių atsukt?
pas mane šiuo metu apie 100kw, ir apie 300nm, ant stendo važiuosiu dar šį mėnesį, kad išsiaiškint
#629
Posted 2014 September 16 - 16:54
deje, daugiau kai 105kw jau nelabai isspausi neperdarinedamas variklio..visu pirma keliant daugiau prades jaustis didelis turbo lagas, nes ant 80kw nekintamos geometrijos turba..na bet cia ne didziausia beda..tiesiog del mazo voztuvu skaiciaus nebeuzteks motorui oro isvistyt daugiau galios..sprendimas velenelis su didesniais kumsteliais, kad butu ilgiau atidaryti voztuvai ir galetum isiurbti diaugiau oro..tam, aisku, reikes perskaiciuoti voztuvu fazes, kad nepasivytu stumoklis..kad viska sureguliuoti reikes reguliuojamos paskirstymo zvaigzdes..jau nekalbu kad daugiau keliant galinguma originalus stumai tampa per sunkus ir daznai del per dideles inercijos sulauzo alkunini arba svaistiklius...bet sprendimas yra: kaltiniai stumokliai, islengvinti pagal uzsakyma pagaminti ir baisiai brangus..prie to pacio titaniniai ziedai..ir t.t. galios gali pasidaryti daug, bet tai jau reikalaus papildomu investiciju ir ismananciu specialistu..o kur dar galios perdavimo grandine, sankaba, deze, pusasiai...paskui stbdziai..ir t.t.o kalbant apie 2.0hdi (80kw) taipogi užtenka du daviklius pakeist,,kad būtų galima daugiau arklių atsukt?
pas mane šiuo metu apie 100kw, ir apie 300nm, ant stendo važiuosiu dar šį mėnesį, kad išsiaiškint
aisku galima ant 80kw motoro montuoti 2.2hdi galva..tada gal ir koki 120 - 150kw isspausi, bet velgi reikia ziureti ka leidzia biudzetas..
galeciau cia plestis daug, bet manau esmei suprasti uzteks ir to ka parasiau..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#630
Posted 2014 September 16 - 18:52
+370 605 66239
#631
Posted 2014 September 16 - 19:10
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#632
Posted 2014 September 16 - 20:36
o cia placiau apie jy
Hugo Duden
Ir dar
Edited by zaliuks, 2014 September 16 - 20:37.
#633
Posted 2014 September 16 - 20:52
Edited by zhy, 2014 September 16 - 20:53.
+370 605 66239
#634
Posted 2014 September 16 - 21:02
#635
Posted 2014 September 16 - 21:16
Butent del ko?To Zaliuks: Tuoj kažlas prades minėti tave negeru žodžiu
#636
Posted 2014 September 16 - 22:11
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#637
Posted 2014 September 16 - 22:39
http://i.imgur.com/mbFeX3Y.jpg
po
http://i.imgur.com/4hjoI2p.jpg
pas mane 121 ag bebuvo, atstate iki 154ag, o nm buvo 286, pakele iki 365 nm. realus skaiciai, plius pas mane katalizatorius jau buvo uzsikises, todel daugiau nebespaude.
niekas nesprogo, niekas neluzo, sena sankaba puikiai atlaike (jau kelios savaites kaip sankaba eme buksuot, bet kaip sakiau, nzn kokia ji ten ir kokia ji buvo)
chipavimu esu patenkintas. o beje tame video kur ten ale stokini pacipavo iki 215 ag, noreciau manyt kad nesamone, visgi tam isgaut reikia keist turbina, interkuleri, purkstukus, papildomas tepalo ausinimas, salto oro padavimas ir t.t., nemanau kad pora sensoriu pakeitus is niekur nieko ag pasigamina.
#638
Posted 2014 September 16 - 23:40
#639
Posted 2014 September 17 - 07:56
Viska as suprantu ir matau. Bet faktas , kad RHZ atsisuka daugiau nei 105kw be dideliu investiciju. O juk prie savo ratu priprantama ;) ir ismokt vaziuot ar kada saiba permest pats perprasi ;) butu vietoj stendas man paciam idomu butu prasukt ant stendo ir pazet ka Taurius prigimde, bet vaziuot i kauna ar vilniu tam , kad prasukt tai nestovi ;)zaliukai.viskas ten puiku ka tu nurodei..bet tu pasizek i galios kreive, kaip ji pradeda banguot nuo 3.500 sukiu..kaip ir sukimo momentas krenta drastiskai.su tokia masina eilinis vairuotojas nepavaziuos taip kad isnaudotu visa jos potenciala, nes reikia teisingai dozuoti gaza, laiku permest begi, nes kitaip sokciosi ir trukciosi kaip su arkliu neisjodinetu..as paminejau galinguma, kuri pasiekus kreiveis dar bus gana grazios..
#640
Posted 2014 September 19 - 06:37
va taip va mano fhancūzas važiuoja naktimis.
dienos metu taip nevažiuoja :/
+370 605 66239
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users