Peršokti prie turinio


Nuotrauka

HDI dyzelinių variklių galios didinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 109

#21 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2013 gegužės 16 - 00:55

is asmeninės patirties 206 (66kW bosch'as) po remap'o dvigubai smagesnis ir tik nežymiai padidėjusios kuro sąnaudos :) Nelakstau, tačiau kai reikia pagreitėt tai tie papildomi 15kW labai padeda. Ne draginė mašina, bet jau kentėti galima :ax:
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#22 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2013 gegužės 16 - 06:10

Čipuojant keičiamas ir sukimo momentas. Būtent tai rodo ant kiek greičiau įsibėgės. Nereiktų aklai į kilovatus žiūrėt. Ane, Tauriau? O šiaip čipuojant tikrai pasijaučia... Pats galvoju savo bolidą Tauriui duot ;-)
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#23 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 131
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot E208

Parašyta 2013 gegužės 16 - 06:32

Čia kaip iš to posakio - žmonės perka kilovatus, o vairuoja niutonmetrus :) Didžiausias sukimo momentas pas dyzelius vidutiniškai būna ties 1700-2200rpm, o galia tik ties 3800-4200rpm... Realiai galima daryti apie +25-30% sukimo momento, bet siekiant patausoti sankaba yra daroma apie +20-22% ir po to pralyginama traukos kreivė siekiant išgauti tolygesnį sukimo momentą platesniame sūkių diapozone.
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#24 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:24

Man lenkimo tai uztenka galios, bet kad iki 2000rmp ji buka va tas man nervina, jei padidnus kw gal nebe bus tokia buka? sorry jei durnas klausimas pasirodys :) :)
  • 0

#25 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:26

is asmeninės patirties 206 (66kW bosch'as) po remap'o dvigubai smagesnis ir tik nežymiai padidėjusios kuro sąnaudos :) Nelakstau, tačiau kai reikia pagreitėt tai tie papildomi 15kW labai padeda. Ne draginė mašina, bet jau kentėti galima :ax:

ir kiek jau laiko po remapo vazineji? man tai pat nereikalinga draginimui, padangu nepjaunu :) :) sankaba moku ismint, manau neturetu pagriut ji greiciau :) :)
  • 0

#26 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:28

Čia kaip iš to posakio - žmonės perka kilovatus, o vairuoja niutonmetrus :)
Didžiausias sukimo momentas pas dyzelius vidutiniškai būna ties 1700-2200rpm, o galia tik ties 3800-4200rpm...

Realiai galima daryti apie +25-30% sukimo momento, bet siekiant patausoti sankaba yra daroma apie +20-22% ir po to pralyginama traukos kreivė siekiant išgauti tolygesnį sukimo momentą platesniame sūkių diapozone.

oho as gal dar savojo pezuko 3800-4200rmp nebuvau uzkeles, tik per t.a :) kazkaip gaila mazutes :) :) :)
  • 0

#27 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:36

ir kiek jau laiko po remapo vazineji? man tai pat nereikalinga draginimui, padangu nepjaunu  :)  :) sankaba moku ismint, manau neturetu pagriut  ji greiciau :)  :)

Dar tik nepilnus metus važinėju, kol kas sankaba neužsilenkė, bet taip pat sėkmingai ji gali užsilenkt ir be galios didinimo. Bukumas kaip buvo iki 1800rpm taip ir išliko, tačiau anksčiau trauka pasibaigdavo ties 3000rpm, dabar iki 3800rpm vis dar traukia. O variklio nebijau antra pavara ir iki redlaino (5200rpm) pasukt. Ne porcelianinis tas variklis.
Tiesa, priekines padangas teko pakeist į geresnes, nes su lievomis dar ankčiau visai pakenčiamai buvo, o po remapo reikėjo labai atsargiai akseleratorium dirbti - sukdavosi vietoje. Nauji Bridgestone ER300 šitą problemą išsprendė :)
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#28 austre

austre
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 142
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307SW

Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:37

Čia kaip iš to posakio - žmonės perka kilovatus, o vairuoja niutonmetrus :)
Didžiausias sukimo momentas pas dyzelius vidutiniškai būna ties 1700-2200rpm, o galia tik ties 3800-4200rpm...

Realiai galima daryti apie +25-30% sukimo momento, bet siekiant patausoti sankaba yra daroma apie +20-22% ir po to pralyginama traukos kreivė siekiant išgauti tolygesnį sukimo momentą platesniame sūkių diapozone.

oho as gal dar savojo pezuko 3800-4200rmp nebuvau uzkeles, tik per t.a :) kazkaip gaila mazutes :) :) :)

Gailek gailek, nes pries tai buves savininkas (prancuzas, vokietis) vazinejo dugnais autobanais :P
  • 0

Skoda Felicia 1.3 "98 White (sold)

Volkswagen Passat 1.8 CL 66kW ''92 Mint (sold)

Peugeot 406 Break 2.0 HDI 79kW "02 Silver (sold)

Fiat Bravo 1.6 16V 76kW ''98 (sold)

Fiat Punto 1.3 16V CRDi 51kW ''05 (sold)

Peugeot 307SW 1,6 HDI 80kW "08 Al Grey


#29 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2013 gegužės 16 - 13:08

Čia kaip iš to posakio - žmonės perka kilovatus, o vairuoja niutonmetrus :)
Didžiausias sukimo momentas pas dyzelius vidutiniškai būna ties 1700-2200rpm, o galia tik ties 3800-4200rpm...

Realiai galima daryti apie +25-30% sukimo momento, bet siekiant patausoti sankaba yra daroma apie +20-22% ir po to pralyginama traukos kreivė siekiant išgauti tolygesnį sukimo momentą platesniame sūkių diapozone.

oho as gal dar savojo pezuko 3800-4200rmp nebuvau uzkeles, tik per t.a :) kazkaip gaila mazutes :) :) :)

Gailek gailek, nes pries tai buves savininkas (prancuzas, vokietis) vazinejo dugnais autobanais :P

Belgas (greiciau belge) droze :) :) :)

Susiskambinau su vienu draugu, jis PEUGEOT ir CITROEN uzsiima diagnostika, el. dali tvarko, tai jis ir chipuoja, tai gal siandien nusiskaitys mano kompo duomenys (pas mane siemens, reikia lysti prie kompo kad nuskaityt, daugiau darbo) , ryt ikels pakoreguota. Pazesim kaip mano pezukas leks :) :) :)
  • 0

#30 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 131
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot E208

Parašyta 2013 gegužės 16 - 14:50

Dėl galingumo iki 1800 rpm - šiek tiek įmanoma jį pagyvinti, tačiau didelio rezultato tikėtis neverta. Mechanikos dėsniams paprieštarauti sunku ;) Dėl siemens 66kw sistemų - jos tokios pat, nepaisant automobilio modelio. Skirtumas tik tas, jog norint nuskaityti duomenis reikia atidarinėti kompiuterį. Taip pat yra nemažai skirtumų rašant pačią programą - Siemens sistemos yra kur kas sudėtingesnės. Apsukos kaip minėjo evil - neporcelianinis variklis. Tiesiog svarbu negręžti jo šalto ir laiku keisti tepalus :)
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#31 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2013 gegužės 17 - 16:01

Na ka mano peuoget 307 "pachipuotas". :) :) Rezultatu patenkintas, trauka jauciasi ir is vietos ir greitkelyje, padidinta apie 26%.
  • 0

#32 Vejas

Vejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 109
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW 02' 2.0HDi 109kW+

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 13:33

Žmogus išmanantis savo darbą. Rezultate - važiuojant įprastai, sąnaudos apie puslitriu sumažėjo, o užmynus pedalą jaučiasi solidus galios prieaugis.
  • 0

#33 Samtron

Samtron
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 674
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 HDi

Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 15:10

Ar bent vienas suko ant stendo po čipavimo? Įdomų realūs prieaugiai o ne teoriniai.
  • 0

I <3 HATERS


#34 Vejas

Vejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 109
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW 02' 2.0HDi 109kW+

Parašyta 2013 spalio 01 - 09:08

esant progai ir ant stendo suksiu ir gatvej realiomis salygomis ivertinant oro pasipriesinimo jegas pamatuosiu galia :) Vienas dalykas, kad butu buve sveika pamatuot pries cipavima :) Nes patirtis rodo, jog kartais suka ant stendo masina, kuri teoriskai turi 340Nm, o realiai parodo 260Nm. Tai tokie pasicipuoja ir tik atgauna gamyklini sukimo momenta. Poto suka ant stendo ir verkia, kad ajajaj, cipavau bolida, o nieko nesigavo, tuos pacius skaicius prisuko ka gamintojas nurodo. Zinai, pries bachurus geda :doh: :D

Šį pranešimą redagavo Vejas: 2013 spalio 01 - 09:08

  • 0

#35 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2013 gruodžio 13 - 10:39

+ Tauriui už darba, mano liutas irgi skraido. Toks pastebejimas startuojant nuo ~1300rmp ir minant dugnavelia ratus. Ant stendo aisku nematuota , bet skirtumas akivaizdus. Tauriau, paminek ,kad turint Galleto 1260 tavo paslauga dar pigesne ;)

Šį pranešimą redagavo zaliuks: 2013 gruodžio 13 - 10:42

  • 0

#36 Vejas

Vejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 109
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW 02' 2.0HDi 109kW+

Parašyta 2013 gruodžio 19 - 08:48

Posted Image

Iš pasipriešinimo jėgų analizės. Pikas 109-110kW. Beliko sulaukt dyno matavimu. Dėl pasipriešinimo jėgų analizės, tai jau 4 metai dirbu prie šių reikalų, todėl galiu pasakyti, jog dyno (kuris turi savas paklaidas) ir pasipriešinimo jėgų analizės matavimai gali skirtis 2-5% intervale.

Šį pranešimą redagavo Vejas: 2013 gruodžio 19 - 08:49

  • 0

#37 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 131
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot E208

Parašyta 2013 gruodžio 19 - 15:59

Panašu, jog teks rašyti švelnesnes programas... :blush:
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#38 Vejas

Vejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 109
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW 02' 2.0HDi 109kW+

Parašyta 2013 gruodžio 19 - 16:25

Panašu, jog teks rašyti švelnesnes programas...  :blush:

Viskas tvarkoje. Svarbu, kad tokia lengva migla iš duslintuvo pasirodo tik stipriai užmynus po ilgesnio ramaus važinėjimo laikotarpio + pavažinėta aštresniais režimais, tai sankaba nerodo blogėjimo požymių :)

Šį pranešimą redagavo Vejas: 2013 gruodžio 19 - 16:27

  • 0

#39 gadintojas

gadintojas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 23
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:'07 308 1.6hdi 80+kw '11 308cc GT HDi

Parašyta 2013 gruodžio 20 - 08:03

Panašu, jog teks rašyti švelnesnes programas... :blush:

Nereikia nieko švelniau, su mano :pug: viskas čiki, sportbatis piestu eina :D :D :D
O kai 308sw (šešiabėgį) darei, man jis kažko netaip kaip mano važiuoja nors ir sakei, kad Nm daugiau uždėjai.... Gal dėl dėžės perdavimų viskas skiriasi...
Šeip rekomenduotinas šitas žmogus :beer: kartais ir stebuklus padaro, pusiau ištrintus kompus prikelia ;)
  • 0
'11 peugeot 308cc GT 2.0hdi
'07 Peugeot 308 1.6 hdi 80+kw For Sale
'07 Peugeot 407sw executive 2.0HDi 100kw For Sale

#40 isdeekelis

isdeekelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 166
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206SW 2.0HDI '03

Parašyta 2013 gruodžio 30 - 09:25

Teko ir man apsilankyti, darbu likau labai patenkintas. Pries tai masina buvo cipuota kito klubiecio ir del prasto cipavimo TA dumingumas ~3.5, po apsilankymo pas Tauriu dumingumas 0.89 ir masina vaziuoja nepalyginamai smagiau :good:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0