Kiek teko susidurt, tai jei nors kiek šneka smagratis ar jaučiasi per pedalą. Tai iškart reik 600 atrsidėt smagračio sankabos keitimui. Išsibarškina tada jis greit. Jei taip važinėjant nepribaigtum gal iki kol mašina supūs, tai su forsuota amen. Dar turint omeny dabartinę detalių kokybę. Pvz Luk smagračiai, tai jie nauji ant nečipuotos mašinos barška jau, tai su čipinta bus dar baisiau. Tada jau geriau dėt jei įmanoma nuo galingesnio modelio.
HDI dyzelinių variklių galios didinimas
#61
Parašyta 2017 lapkričio 02 - 12:00
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#62
Parašyta 2017 lapkričio 02 - 20:33
Kiek teko susidurt, tai jei nors kiek šneka smagratis ar jaučiasi per pedalą. Tai iškart reik 600 atrsidėt smagračio sankabos keitimui. Išsibarškina tada jis greit. Jei taip važinėjant nepribaigtum gal iki kol mašina supūs, tai su forsuota amen. Dar turint omeny dabartinę detalių kokybę. Pvz Luk smagračiai, tai jie nauji ant nečipuotos mašinos barška jau, tai su čipinta bus dar baisiau. Tada jau geriau dėt jei įmanoma nuo galingesnio modelio.
Daugumai variantų nieko kito, kaip LUK, ir nėra, nes LUK daugumai minėtų OEM tiekia
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#63
Parašyta 2017 lapkričio 02 - 21:08
O tai kaip su kuro sąnaudom po programinio galios padidinimo? Girdėjęs, kad neva net sumažėja (ramiu režimu užmiestyje). Tiesa? Ir, tarkim, jei galią padidinus nuo 80 iki 90 kilovatų, ar automobilio mazgams labai atsilieptų tie papildomi 10 kilovatų?
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 lapkričio 02 - 21:10
#64
Parašyta 2017 lapkričio 02 - 22:01
Aishkinta melejona kartu ish ko atsiranda galia. Nera kuro nera galios. Inzinieriai kisha limonus I tai kad kuro sanaudas mazinti. Hibridus gamina. O vat vasia garazhe su pc uzh 30 eur padaro auto ekonomiskesni ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#65
Parašyta 2017 lapkričio 02 - 23:25
Jus ne visai teisus kolega. Gamintojai yra isprausti i ekologijos remus ir jei auto nera ekologiskas, jo negalima leisti masiskai. O Vasei garaze px ant ekologijos ir jis visus tuos limitus remapindamas nuima, vat ir prasom jusu galia ir mazesnes sanaudos(tiesa mazesnes sanaudos vaziuojant normaliu rezimu o ne naudojantis galia) P.S. Atsiprasau uz keisksmazodzius, bet jie butini tikslioms emocijoms isreikstiJeigu kuro sumazetu tai ish gamyklos ishriedetu jau chipuoti ;)
Aishkinta melejona kartu ish ko atsiranda galia. Nera kuro nera galios. Inzinieriai kisha limonus I tai kad kuro sanaudas mazinti. Hibridus gamina. O vat vasia garazhe su pc uzh 30 eur padaro auto ekonomiskesni ;)
LUK barska nauji? Girdejau gandus, bet keiciausi ir man nebarska tiesa ant smagracio ir LUK ir sasic uzrasai ten kazkoks miksas pas juos dabarKiek teko susidurt, tai jei nors kiek šneka smagratis ar jaučiasi per pedalą. Tai iškart reik 600 atrsidėt smagračio sankabos keitimui. Išsibarškina tada jis greit. Jei taip važinėjant nepribaigtum gal iki kol mašina supūs, tai su forsuota amen. Dar turint omeny dabartinę detalių kokybę. Pvz Luk smagračiai, tai jie nauji ant nečipuotos mašinos barška jau, tai su čipinta bus dar baisiau. Tada jau geriau dėt jei įmanoma nuo galingesnio modelio.
O tai kaip su kuro sąnaudom po programinio galios padidinimo? Girdėjęs, kad neva net sumažėja (ramiu režimu užmiestyje). Tiesa? Ir, tarkim, jei galią padidinus nuo 80 iki 90 kilovatų, ar automobilio mazgams labai atsilieptų tie papildomi 10 kilovatų?
Ka reiskia mazgams atsilieptu? Kokiems mazgams? Kaip atsilieptu? Kaip butu eksplotuojama?
#66
Parašyta 2017 lapkričio 02 - 23:25
Nu iki tam tikro santykio kW/svoris padidinus galią sąnaudos sumažėja. Pvz HDi senas 2.0 66kw ir 80kw. Galingesnis ant 1.5tonos mašinos mažiau ryja, nes 66kw jau per silpnas. O dėl 80 į 90kw tikrai neapsimoka žaist. Sąnaudos tikrai nesumažės Galios irgi ten nepajausi. Pinigai kaip į balą. Bombint tik jei smagumo nori ir pinigų labai neskaičiuoji.
O jei ekonomijos reik, tai reikia prie šviesaforo nuo 0 iki 50 įsibegėt per kokias porą minučių ar dar lėčiau, kad kuo mažesnė apkrova varikliui būtų, bet tada apie tamstą gali kriminalinės kronikos gali parašyt ir kas jum nutiko šliaužiojant gatvėse vėžlio greičiu
LUK barska nauji? Girdejau gandus, bet keiciausi ir man nebarska tiesa ant smagracio ir LUK ir sasic uzrasai ten kazkoks miksas pas juos dabar
Brolis opeliui keitė LUK'ą - tai kartais pabarška, pažįstamas keitė nepamenu kokiai mašinai, tai vežė į servisą atgal tvarkyt nes pakeitė ir po kelių savaičių brakent pradejo. Aišku be vibracijų, tik garsas. Čia aišku gali būt, kad išbelstas koks gr. dežės guolis ar panašiai, bet kažkaip kai tik LUk tai visi skundžiasi..
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 lapkričio 02 - 23:32
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#67
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 02:57
Brolis opeliui keitė LUK'ą - tai kartais pabarška, pažįstamas keitė nepamenu kokiai mašinai, tai vežė į servisą atgal tvarkyt nes pakeitė ir po kelių savaičių brakent pradejo. Aišku be vibracijų, tik garsas. Čia aišku gali būt, kad išbelstas koks gr. dežės guolis ar panašiai, bet kažkaip kai tik LUk tai visi skundžiasi..
Nu aš šiandien va LUK sudėjau į C5 2,0HDi 100kw, dirba labai gražiai ir tyliai, bet gesinant sučeža. Ne subarška, bet sučeža. Nuo pirmo užvedimo. Prieš tai vasarą tokį keičiau, tai nuėmiau seną barškantį ir jis klibėjo mažiau, negu naujas, bet buvo barškantis.
Originalas visiem Peugeot/Citroen visada LUK, Valeo sankabas ir smagračius PSA naudojo iki kokių 2000tųjų.
Dabar irgi buvo keičiama ne dėl to, kad pasibaigė senas, bet žmogus jau buvo Vilniuj keitęs ir jam sudėjo Valeo pakaitinį komplektą ir jam ten netiko kažkuo tas veikimas. Nu, daleiskim, gal truputį labiau vibruoja, įdomiai susijungia sankaba atleidinėjant pedalą, bet ten viskas pakankamai gerai. Bet gerai, kad pasirašiau jam perdėt, nes buvo kažkas taip SHOOOODINAI darbą padaręs. Paklausiu, kas darė, jei bus žinomas vardas, parašysiu.
Atvarė mašiną ir paliko. Tądien negalėjau prieiti (penktadienis buvo), tai užsivariau pirmadienį popiet jau. Jau užkūręs pajaučiau, kad vairas sunkiai sukasi. Užvarau ant keltuvo ir negaliu pakelti mašinos į MAX, nekyla. Paspaudžiu mygtuką žemyn - leidžiasi, aukštyn - nebekyla išvis, vairo irgi nebėra. Po mašina randu hidraulo balą. Tai pasirodo po dėže einantis vairo grįžtamas vamzdis matomai buvo sulaužytas turbūt leidžiant ar dedant dėžę, nes jau sudurtas su ANTIFRIZO žarna (ta guma, kuri pučiasi nuo tepalo) ir nieko nelaiko, bėga. Paskui pradėjus ardyti paaiškėjo, kad bėga ne tik LDS, bet ir transmisinė alyva, nes varžtas tik prikabintas ant kelių vijų. Pusašių riebokšliai seni. Kožukas pilnas šūdo, neišvalytas, variklio šonas irgi nenuvalytas. Kreipiančioji su pirminio riebokšliu sena. Riebokšlis pakeistas, bet kreivai sudėtas (1mm įkalimo gylio skirtumas kairėj ir dešinėj). Tai rezultate viską perdarius iš naujo, ir sausa, ir sankaba minkštesnė. Teko dar vairo vamzdį surast per šrotus, nes Ramūnas, Karolis ir Aras neturi... Sakė, kad jam pakeitė per 5h kažkur. Bliamba, aš būna dvi dienas darau, kai nenoriu skubėt. Paskui sako, kad dalys nekokybiškos šiais laikais gaminamos..
LUK barska nauji? Girdejau gandus, bet keiciausi ir man nebarska tiesa ant smagracio ir LUK ir sasic uzrasai ten kazkoks miksas pas juos dabar
Ten turbūt ne Sasic, o Sachs. Visai skirtingos kompanijos. Greičiausiai ten LUK, tiesiog Sachs savo vardu pardavinėja.
Su sankabos komplektais mano jau šitoj žinutėj aprašytam varikliui išvis palaida bala. Gamina tik LUK (dvimasiam), bet naudoja frikcinę medžiagą su Valeo užrašu. Tai dar jei nuperki Sachs dėžutėj, tai būna ant frikcinės medžiagos Valeo, tuomet ant diskatoriaus įkalta LUK, ir tuomet šilkografiniai užrašai Sachs...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#68
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 03:15
Nu iki tam tikro santykio kW/svoris padidinus galią sąnaudos sumažėja. Pvz HDi senas 2.0 66kw ir 80kw. Galingesnis ant 1.5tonos mašinos mažiau ryja, nes 66kw jau per silpnas. O dėl 80 į 90kw tikrai neapsimoka žaist. Sąnaudos tikrai nesumažės Galios irgi ten nepajausi. Pinigai kaip į balą. Bombint tik jei smagumo nori ir pinigų labai neskaičiuoji.
Tu is tikro neteisus,butent tiems seniems 66kw ir 79;80 ar 2.2 98kw dasideda +20 kw(cia standartiskai) ir motoras normaliai jauciasi,su salyga jei pakelta galia profesionaliai,tai patikrintas reikalas laiko ir k.km nuvaziuotu,sankabos smagratis jei mires tai ir ant originalios programos "kalasmatins".
Naujesniu metu motorams,atskira sneka gaunasi,ten didelio prieaugio/ekonomijos santykio nesigaus,kaip nesistengtum,matomai gamintojas ta likusi rezerva isnaudojo
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#69
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 11:35
Dabar irgi buvo keičiama ne dėl to, kad pasibaigė senas, bet žmogus jau buvo Vilniuj keitęs ir jam sudėjo Valeo pakaitinį komplektą ir jam ten netiko kažkuo tas veikimas. Nu, daleiskim, gal truputį labiau vibruoja, įdomiai susijungia sankaba atleidinėjant pedalą, bet ten viskas pakankamai gerai. Bet gerai, kad pasirašiau jam perdėt, nes buvo kažkas taip SHOOOODINAI darbą padaręs.
O Tas Vilniuje įdėtas komplektas su gal vienos masės smagračiu buvo?
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 lapkričio 03 - 11:35
#70
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 11:40
O Tas Vilniuje įdėtas komplektas su gal vienos masės smagračiu buvo?
Taip taip. Kaip ir sakiau, man su juo važiavimas tenkino ir tenkintų, bet žmogus norėjo, kad visai nesijaustų skirtumo, todėl jam netiko.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#71
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 11:46
O tai kur ta išimta sankaba, ji juk beveik nauja?
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 lapkričio 03 - 11:47
#72
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 12:46
O tai kur ta išimta sankaba, ji juk beveik nauja?
Sankaba keista man,pravaziavo ta sankaba apie 700km.Keista pas viena zinoma forume meistra.Del objektyvumo,kol kas susilaikysiu nuo komentaru.Jeigu ka rimtai domintu sankabos komplektas uz gera kaina,rasykite i pm.
#73
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 13:01
kokiam mieste keite ? tuoj ir meistra atseksimSankaba keista man,pravaziavo ta sankaba apie 700km.Keista pas viena zinoma forume meistra.Del objektyvumo,kol kas susilaikysiu nuo komentaru.Jeigu ka rimtai domintu sankabos komplektas uz gera kaina,rasykite i pm.
#74
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 13:20
dasideda +20 kw(cia standartiskai) ir motoras normaliai jauciasi,su salyga jei pakelta galia profesionaliai
O kokiu būdu galima padidinti galią neprofesionaliai? Ten kitaip programuoja?
#75
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 13:48
O kokiu būdu galima padidinti galią neprofesionaliai? Ten kitaip programuoja?
Butent, tai nera PROGRAMAVIMAS kaip toks dalykas, as kaip Informatikos inzinierius galiu tiesiog pasakyti, TAI NE PROGRAMAVIMAS. Ten nera jokios C++ ar JAVA programavimos kalbos ar bent jau kazkas pan. Tai yra MECHATRONIKA, kur failo strukturoje pagrindinis dalykas yra 0 ir 1, VEIKIA - NEVEIKIA, LAIKAS - KITOKS LAIKAS ir pan. Taigi Neparasysi komandos "more power". Reikia zinoti kur, kokiose lentelese keisti ir kiek keisti parametrus (skaiciukus jei jau taip paprasciau)
Viskas priklauso nuo kada ir kaip galia paskirstoma ir pan. Tai isgaunama grubiai tariant reguliuojant LAIKA/KURA/SLEGI. Taigi reikia zinoti KIEK ir kur galima ka keisti faile. Manau dabar aiskiau bus.
Cia netinka pamenat reklama "SVIESTAS IR YRA SVIESTAS, KAM MOKETI DAUGIAU". Kad bent suprasti +- kas yra parametru keitimas:
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 lapkričio 03 - 13:51
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#76
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 15:57
O kokiu būdu galima padidinti galią neprofesionaliai? Ten kitaip programuoja?
egzistuoja paketai pagal markes,modelius ir t.t. kurie parduodami tikrai ne papigiai,jau darytu zymiu firmu ir cipuotoju ,failai patikrinti laiko ir k.km,ir ant dyno,tad arba kopjuoji map'us 1:1 ar irasineji parinta is paketo,kita salyga yra,motoras turi tvarkingas ,purkstuku korekcijos egr ir t.t.
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2017 lapkričio 03 - 15:58
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#77
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 16:40
Man juokingiausia kliento fraze "Tai jei sakai, kad turbai ir varikliui jau i "pabaiga", tai tada pacipuoti gal apsimoketu, nes dabar aina shikt kaip netraukia...?" Vat cia tai yra TOPU TOPAS.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 lapkričio 03 - 16:40
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#78
Parašyta 2017 lapkričio 03 - 18:33
Nu gal žmogus nekantrauja jau naują turbą dėt, tai seną nori nors ant pabaigos pagainiot, kad dar savaitę padirbtų ir galus atiduotų
#79
Parašyta 2017 lapkričio 05 - 09:14
Turbina mirsta del dvieju priezasciu,nepakankamas tepimas/slegis tepalo,issidevejimas aseles kai pradeda kaukti,t.y.sparnuodes pradeda liesti "sraige",ir pries tvarkant/keiciant turbina tepalo slegi vertetu matuoti,kadangi ir kitai turbinai amen but gali
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#80
Parašyta 2017 lapkričio 13 - 22:34
sveiki, turiu partner 2.0 66kw hdi siemenso sistema, nu visiskai bukas yra, kas galetu pakrapstyt? kaune ar vilniuj, pirma gruodzio puse butu gerai. nesuprantu gal kazkas stringa, nes kartai kaip i siena visiskai, kartais truputi vaziuoja, bet reik daryt kazka nes neimanoma furos aplenkt pries veja
Šį pranešimą redagavo valdas888: 2017 lapkričio 13 - 22:35
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0