HDI dyzelinių variklių galios didinimas
#21
Parašyta 2013 gegužės 16 - 00:55
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#22
Parašyta 2013 gegužės 16 - 06:10
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#23
Parašyta 2013 gegužės 16 - 06:32
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#24
Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:24
#25
Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:26
ir kiek jau laiko po remapo vazineji? man tai pat nereikalinga draginimui, padangu nepjaunu sankaba moku ismint, manau neturetu pagriut ji greiciauis asmeninės patirties 206 (66kW bosch'as) po remap'o dvigubai smagesnis ir tik nežymiai padidėjusios kuro sąnaudos Nelakstau, tačiau kai reikia pagreitėt tai tie papildomi 15kW labai padeda. Ne draginė mašina, bet jau kentėti galima
#26
Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:28
oho as gal dar savojo pezuko 3800-4200rmp nebuvau uzkeles, tik per t.a kazkaip gaila mazutesČia kaip iš to posakio - žmonės perka kilovatus, o vairuoja niutonmetrus
Didžiausias sukimo momentas pas dyzelius vidutiniškai būna ties 1700-2200rpm, o galia tik ties 3800-4200rpm...
Realiai galima daryti apie +25-30% sukimo momento, bet siekiant patausoti sankaba yra daroma apie +20-22% ir po to pralyginama traukos kreivė siekiant išgauti tolygesnį sukimo momentą platesniame sūkių diapozone.
#27
Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:36
Dar tik nepilnus metus važinėju, kol kas sankaba neužsilenkė, bet taip pat sėkmingai ji gali užsilenkt ir be galios didinimo. Bukumas kaip buvo iki 1800rpm taip ir išliko, tačiau anksčiau trauka pasibaigdavo ties 3000rpm, dabar iki 3800rpm vis dar traukia. O variklio nebijau antra pavara ir iki redlaino (5200rpm) pasukt. Ne porcelianinis tas variklis.ir kiek jau laiko po remapo vazineji? man tai pat nereikalinga draginimui, padangu nepjaunu sankaba moku ismint, manau neturetu pagriut ji greiciau
Tiesa, priekines padangas teko pakeist į geresnes, nes su lievomis dar ankčiau visai pakenčiamai buvo, o po remapo reikėjo labai atsargiai akseleratorium dirbti - sukdavosi vietoje. Nauji Bridgestone ER300 šitą problemą išsprendė
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#28
Parašyta 2013 gegužės 16 - 10:37
Gailek gailek, nes pries tai buves savininkas (prancuzas, vokietis) vazinejo dugnais autobanaisoho as gal dar savojo pezuko 3800-4200rmp nebuvau uzkeles, tik per t.a kazkaip gaila mazutesČia kaip iš to posakio - žmonės perka kilovatus, o vairuoja niutonmetrus
Didžiausias sukimo momentas pas dyzelius vidutiniškai būna ties 1700-2200rpm, o galia tik ties 3800-4200rpm...
Realiai galima daryti apie +25-30% sukimo momento, bet siekiant patausoti sankaba yra daroma apie +20-22% ir po to pralyginama traukos kreivė siekiant išgauti tolygesnį sukimo momentą platesniame sūkių diapozone.
Skoda Felicia 1.3 "98 White (sold)
Volkswagen Passat 1.8 CL 66kW ''92 Mint (sold)
Peugeot 406 Break 2.0 HDI 79kW "02 Silver (sold)
Fiat Bravo 1.6 16V 76kW ''98 (sold)
Fiat Punto 1.3 16V CRDi 51kW ''05 (sold)
Peugeot 307SW 1,6 HDI 80kW "08 Al Grey
#29
Parašyta 2013 gegužės 16 - 13:08
Belgas (greiciau belge) drozeGailek gailek, nes pries tai buves savininkas (prancuzas, vokietis) vazinejo dugnais autobanais
oho as gal dar savojo pezuko 3800-4200rmp nebuvau uzkeles, tik per t.a kazkaip gaila mazutesČia kaip iš to posakio - žmonės perka kilovatus, o vairuoja niutonmetrus
Didžiausias sukimo momentas pas dyzelius vidutiniškai būna ties 1700-2200rpm, o galia tik ties 3800-4200rpm...
Realiai galima daryti apie +25-30% sukimo momento, bet siekiant patausoti sankaba yra daroma apie +20-22% ir po to pralyginama traukos kreivė siekiant išgauti tolygesnį sukimo momentą platesniame sūkių diapozone.
Susiskambinau su vienu draugu, jis PEUGEOT ir CITROEN uzsiima diagnostika, el. dali tvarko, tai jis ir chipuoja, tai gal siandien nusiskaitys mano kompo duomenys (pas mane siemens, reikia lysti prie kompo kad nuskaityt, daugiau darbo) , ryt ikels pakoreguota. Pazesim kaip mano pezukas leks
#30
Parašyta 2013 gegužės 16 - 14:50
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#31
Parašyta 2013 gegužės 17 - 16:01
#32
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 13:33
#33
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 15:10
I <3 HATERS
#34
Parašyta 2013 spalio 01 - 09:08
Šį pranešimą redagavo Vejas: 2013 spalio 01 - 09:08
#35
Parašyta 2013 gruodžio 13 - 10:39
Šį pranešimą redagavo zaliuks: 2013 gruodžio 13 - 10:42
#36
Parašyta 2013 gruodžio 19 - 08:48
Iš pasipriešinimo jėgų analizės. Pikas 109-110kW. Beliko sulaukt dyno matavimu. Dėl pasipriešinimo jėgų analizės, tai jau 4 metai dirbu prie šių reikalų, todėl galiu pasakyti, jog dyno (kuris turi savas paklaidas) ir pasipriešinimo jėgų analizės matavimai gali skirtis 2-5% intervale.
Šį pranešimą redagavo Vejas: 2013 gruodžio 19 - 08:49
#37
Parašyta 2013 gruodžio 19 - 15:59
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#38
Parašyta 2013 gruodžio 19 - 16:25
Viskas tvarkoje. Svarbu, kad tokia lengva migla iš duslintuvo pasirodo tik stipriai užmynus po ilgesnio ramaus važinėjimo laikotarpio + pavažinėta aštresniais režimais, tai sankaba nerodo blogėjimo požymiųPanašu, jog teks rašyti švelnesnes programas...
Šį pranešimą redagavo Vejas: 2013 gruodžio 19 - 16:27
#39
Parašyta 2013 gruodžio 20 - 08:03
Nereikia nieko švelniau, su mano viskas čiki, sportbatis piestu einaPanašu, jog teks rašyti švelnesnes programas...
O kai 308sw (šešiabėgį) darei, man jis kažko netaip kaip mano važiuoja nors ir sakei, kad Nm daugiau uždėjai.... Gal dėl dėžės perdavimų viskas skiriasi...
Šeip rekomenduotinas šitas žmogus kartais ir stebuklus padaro, pusiau ištrintus kompus prikelia ;)
'07 Peugeot 308 1.6 hdi 80+kw For Sale
'07 Peugeot 407sw executive 2.0HDi 100kw For Sale
#40
Parašyta 2013 gruodžio 30 - 09:25
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0