Nu ka stai ir mano sankabos istorijos pratesimas.Gautas Valeo atstovybes atsakymas,kad visos sankabos vibracijos buvo blogo sumontavimo priezastis,konkreciau buvo kreivai idetas isminamasis guolis.Turiu visus atsakymo dokumentus,gaila kazkodel neleidzia man ju i foruma ikelti.Popieriai deja lenku kalba,su visais aprasytais montavimo defektais ir defektu nuotraukomis.Brolis opeliui keitė LUK'ą - tai kartais pabarška, pažįstamas keitė nepamenu kokiai mašinai, tai vežė į servisą atgal tvarkyt nes pakeitė ir po kelių savaičių brakent pradejo. Aišku be vibracijų, tik garsas. Čia aišku gali būt, kad išbelstas koks gr. dežės guolis ar panašiai, bet kažkaip kai tik LUk tai visi skundžiasi..
Nu aš šiandien va LUK sudėjau į C5 2,0HDi 100kw, dirba labai gražiai ir tyliai, bet gesinant sučeža. Ne subarška, bet sučeža. Nuo pirmo užvedimo. Prieš tai vasarą tokį keičiau, tai nuėmiau seną barškantį ir jis klibėjo mažiau, negu naujas, bet buvo barškantis.
Originalas visiem Peugeot/Citroen visada LUK, Valeo sankabas ir smagračius PSA naudojo iki kokių 2000tųjų.
Dabar irgi buvo keičiama ne dėl to, kad pasibaigė senas, bet žmogus jau buvo Vilniuj keitęs ir jam sudėjo Valeo pakaitinį komplektą ir jam ten netiko kažkuo tas veikimas. Nu, daleiskim, gal truputį labiau vibruoja, įdomiai susijungia sankaba atleidinėjant pedalą, bet ten viskas pakankamai gerai. Bet gerai, kad pasirašiau jam perdėt, nes buvo kažkas taip SHOOOODINAI darbą padaręs. Paklausiu, kas darė, jei bus žinomas vardas, parašysiu.
Atvarė mašiną ir paliko. Tądien negalėjau prieiti (penktadienis buvo), tai užsivariau pirmadienį popiet jau. Jau užkūręs pajaučiau, kad vairas sunkiai sukasi. Užvarau ant keltuvo ir negaliu pakelti mašinos į MAX, nekyla. Paspaudžiu mygtuką žemyn - leidžiasi, aukštyn - nebekyla išvis, vairo irgi nebėra. Po mašina randu hidraulo balą. Tai pasirodo po dėže einantis vairo grįžtamas vamzdis matomai buvo sulaužytas turbūt leidžiant ar dedant dėžę, nes jau sudurtas su ANTIFRIZO žarna (ta guma, kuri pučiasi nuo tepalo) ir nieko nelaiko, bėga. Paskui pradėjus ardyti paaiškėjo, kad bėga ne tik LDS, bet ir transmisinė alyva, nes varžtas tik prikabintas ant kelių vijų. Pusašių riebokšliai seni. Kožukas pilnas šūdo, neišvalytas, variklio šonas irgi nenuvalytas. Kreipiančioji su pirminio riebokšliu sena. Riebokšlis pakeistas, bet kreivai sudėtas (1mm įkalimo gylio skirtumas kairėj ir dešinėj). Tai rezultate viską perdarius iš naujo, ir sausa, ir sankaba minkštesnė. Teko dar vairo vamzdį surast per šrotus, nes Ramūnas, Karolis ir Aras neturi... Sakė, kad jam pakeitė per 5h kažkur. Bliamba, aš būna dvi dienas darau, kai nenoriu skubėt. Paskui sako, kad dalys nekokybiškos šiais laikais gaminamos..
Ten turbūt ne Sasic, o Sachs. Visai skirtingos kompanijos. Greičiausiai ten LUK, tiesiog Sachs savo vardu pardavinėja.
Su sankabos komplektais mano jau šitoj žinutėj aprašytam varikliui išvis palaida bala. Gamina tik LUK (dvimasiam), bet naudoja frikcinę medžiagą su Valeo užrašu. Tai dar jei nuperki Sachs dėžutėj, tai būna ant frikcinės medžiagos Valeo, tuomet ant diskatoriaus įkalta LUK, ir tuomet šilkografiniai užrašai Sachs...
Šį pranešimą redagavo zakas: 2018 sausio 17 - 12:40