Peršokti prie turinio


Nuotrauka

HDI dyzelinių variklių galios didinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 109

#81 zakas

zakas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2hdi 2005m.

Parašyta 2018 sausio 17 - 12:35

Brolis opeliui keitė LUK'ą - tai kartais pabarška, pažįstamas keitė nepamenu kokiai mašinai, tai vežė į servisą atgal tvarkyt nes pakeitė ir po kelių savaičių brakent pradejo. Aišku be vibracijų, tik garsas. Čia aišku gali būt, kad išbelstas koks gr. dežės guolis ar panašiai, bet kažkaip kai tik LUk tai visi skundžiasi..

Nu aš šiandien va LUK sudėjau į C5 2,0HDi 100kw, dirba labai gražiai ir tyliai, bet gesinant sučeža. Ne subarška, bet sučeža. Nuo pirmo užvedimo. Prieš tai vasarą tokį keičiau, tai nuėmiau seną barškantį ir jis klibėjo mažiau, negu naujas, bet buvo barškantis.
Originalas visiem Peugeot/Citroen visada LUK, Valeo sankabas ir smagračius PSA naudojo iki kokių 2000tųjų.
Dabar irgi buvo keičiama ne dėl to, kad pasibaigė senas, bet žmogus jau buvo Vilniuj keitęs ir jam sudėjo Valeo pakaitinį komplektą ir jam ten netiko kažkuo tas veikimas. Nu, daleiskim, gal truputį labiau vibruoja, įdomiai susijungia sankaba atleidinėjant pedalą, bet ten viskas pakankamai gerai. Bet gerai, kad pasirašiau jam perdėt, nes buvo kažkas taip SHOOOODINAI darbą padaręs. Paklausiu, kas darė, jei bus žinomas vardas, parašysiu.
Atvarė mašiną ir paliko. Tądien negalėjau prieiti (penktadienis buvo), tai užsivariau pirmadienį popiet jau. Jau užkūręs pajaučiau, kad vairas sunkiai sukasi. Užvarau ant keltuvo ir negaliu pakelti mašinos į MAX, nekyla. Paspaudžiu mygtuką žemyn - leidžiasi, aukštyn - nebekyla išvis, vairo irgi nebėra. Po mašina randu hidraulo balą. Tai pasirodo po dėže einantis vairo grįžtamas vamzdis matomai buvo sulaužytas turbūt leidžiant ar dedant dėžę, nes jau sudurtas su ANTIFRIZO žarna (ta guma, kuri pučiasi nuo tepalo) ir nieko nelaiko, bėga. Paskui pradėjus ardyti paaiškėjo, kad bėga ne tik LDS, bet ir transmisinė alyva, nes varžtas tik prikabintas ant kelių vijų. Pusašių riebokšliai seni. Kožukas pilnas šūdo, neišvalytas, variklio šonas irgi nenuvalytas. Kreipiančioji su pirminio riebokšliu sena. Riebokšlis pakeistas, bet kreivai sudėtas (1mm įkalimo gylio skirtumas kairėj ir dešinėj). Tai rezultate viską perdarius iš naujo, ir sausa, ir sankaba minkštesnė. Teko dar vairo vamzdį surast per šrotus, nes Ramūnas, Karolis ir Aras neturi... Sakė, kad jam pakeitė per 5h kažkur. Bliamba, aš būna dvi dienas darau, kai nenoriu skubėt. Paskui sako, kad dalys nekokybiškos šiais laikais gaminamos.. :)
 
 
 
 
Ten turbūt ne Sasic, o Sachs. Visai skirtingos kompanijos. Greičiausiai ten LUK, tiesiog Sachs savo vardu pardavinėja.
Su sankabos komplektais mano jau šitoj žinutėj aprašytam varikliui išvis palaida bala. Gamina tik LUK (dvimasiam), bet naudoja frikcinę medžiagą su Valeo užrašu. Tai dar jei nuperki Sachs dėžutėj, tai būna ant frikcinės medžiagos Valeo, tuomet ant diskatoriaus įkalta LUK, ir tuomet šilkografiniai užrašai Sachs...

Nu ka stai ir mano sankabos istorijos pratesimas.Gautas Valeo atstovybes atsakymas,kad visos sankabos vibracijos buvo blogo sumontavimo priezastis,konkreciau buvo kreivai idetas isminamasis guolis.Turiu visus atsakymo dokumentus,gaila kazkodel neleidzia man ju i foruma ikelti.Popieriai deja lenku kalba,su visais aprasytais montavimo defektais ir defektu nuotraukomis.

Šį pranešimą redagavo zakas: 2018 sausio 17 - 12:40

  • 0

#82 Corde

Corde
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 194
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:2 x Peugeot 607

Parašyta 2018 sausio 17 - 13:05

Nu ka stai ir mano sankabos istorijos pratesimas.Gautas Valeo atstovybes atsakymas,kad visos sankabos vibracijos buvo blogo sumontavimo priezastis,konkreciau buvo kreivai idetas isminamasis guolis.Turiu visus atsakymo dokumentus,gaila kazkodel neleidzia man ju i foruma ikelti.Popieriai deja lenku kalba,su visais aprasytais montavimo defektais ir defektu nuotraukomis.

 

Jau metus skundiesi, kaip tragiskai buvo padarytas sankabos keitimas, bet per metus taip ir neparasei kas ir kur ta sankaba keite :D Is istorijos suprask, kad reikia prie kiekvieno meistro is Vilniaus stoveti salia dvi dienas kol pakeis sankaba? :) 


  • 0

#83 zakas

zakas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2hdi 2005m.

Parašyta 2018 sausio 17 - 13:17

Jau metus skundiesi, kaip tragiskai buvo padarytas sankabos keitimas, bet per metus taip ir neparasei kas ir kur ta sankaba keite :D Is istorijos suprask, kad reikia prie kiekvieno meistro is Vilniaus stoveti salia dvi dienas kol pakeis sankaba? :)

Pirma,nieko as nesiskundziu,jeigu pasiziuresi i pranesimus atidziau,pamatysi,kad sita mano tema pradejau net ne as.Antra,kol as nebuvau garantuotas meistro montavusio sankaba kalte,nenorejau jo apsmeizti.Trecia,praejo ne metai,o du menesiai,t.y tiek kiek uztruko ekspertize.O sankaba keite forumo narys Cheinikas.
  • 0

#84 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 sausio 17 - 13:45

Aš tik tiek galvoju, kad jei aš prisukčiau sankabą ir nusukčiau, tai nusiuntus ekspertams irgi būtų parašyta montavimo klaida :)

Kiek teko su kolegomis kalbėti, tai jie visada taip atsako. Nes randa pvz į diskatoriaus korpusą padarytą įbrėžimą su pirminiu dėžės velenu, dedant dėžę. Ne per plunksnas, o per korpusą brukštelta, kas yra visiškas niekis. Na ir tai yra laikoma kritine klaida, nes jau traktuojama, kad buvo montuoja "grubiai", nors tokių dalykų kartais išvengti labai sunku, kai nėra nuiminėjama traversa arba kai dėžė nėra maunama ant išimto variklio, o reikia ją sutalpinti esamoj situacijoj iš apačios. Tiesiog, kitaip netelpa. Per prievartą niekada negrūdi, nes negalima, tai pasikilnoji ir variklį, ir mašiną, ir dėžę visais kampas, kol randi geriausią. Tuomet įkiši dėžės pradžią, pasileidęs variklį žemyn; biškį sukeli variklį ir kartu keli ir dėžę, tuomet jau pralenda pro traversą, bet nesimauna, nes trukdo lonžeronas; tai truputį įkabini į šlicus ir vėl paleidi šiek tiek žemyn, ir tada jau įsimauna :) Per tiek laviravimo su gal 50kg sveriančiu agregatu (Aišku, ne rankomis keli, o keltuvėliu, bet vartai ir reguliuoji vis vien rankomis, ne visada išeina viską idealiai milimetrais pamatuoti ir būna atsiranda koks rėžiukas kažkur. O gali galit kažkur šiaip patalpinti tą dokumentą, kad ir google drive ir uždėti pasidalinimo nuorodą? Man įdomu būtų pažiūrėt, kaip ten atrodo ir kaip atsako, nes niekad oficialios ataskaitos nemačiau. Smalsu tiesiog.

 

Man yra buvę, kad nulūžo mano suktos kaitinimo žvakės galas ir įkrito dirbančiam varikliui į cilindrą. Pasėkmės tragiškos, bet esmė kame. Savininkas pats kreipėsi į pardavėją ir jam atsakė, kad galima siųsti užklausą ekspertizei, bet dažniausiai jie atsako, kad arba perveržta, arba nedaveržta, net jei meistras ir dievagojasi dėl dinamometrinio rakto naudojimo, o tokių nulūžimų pasitaiko, nes žvakės ne brangiausios. Sukau aišku iš rankos, kaip ir visas žvakes, kur dinamometrinį nelabai įkiši, arba jei įkiši, tai bus per lankstuką arba per labai ilgą prailgintoją, ir netikslūs skaičiai tada gaunasi. Tai realiai gi ir pats žinau, ir klientas, prie kurio gyvai tas žvakes keičiau, supranta, kad buvo nuklysta nuo to gamyklinio momento bent jau per 2Nm tai tikrai. Esmė tik tokia, kad kai suki gerą žvakę, tai galima per prievartą prasukt sriegį ir užlaužt, bet vistiek nenulūš galas ir vidun niekas neįkris, o jei ji nedasukta, tai tiesiog per šoną kompresiją pūs arba ją išspjaus, bet vientisą. Kai gera žvakė būna užkepusi, ją yra labai sunku sukant nulaužti, reikia tikrai nepagarbiai elgtis (su keraminėmis yra kitaip, bet apie jas dabar nekalbame). Tai va tas variantas, kur montuojant nuo oficialios instrukcijos tikriausiai buvo nuklysta, bet ar tikrai problema būtų ne žvakėje, o tuose keliuose Nm, tipo patikimų žvakių gamintojas nenumatė jokios atsargos ir vos kažkur klystelėjus pyst ir nulūžo?

Aš net ne apie konkretų atvejį, bet tiesiog apie tai, kad jie turi kažkokias (nežinau, kokias) laboratorijas su kažkokiais tyrėjais ir kažkokiomis staklėmis, tikriausiai turi sertifikatus ir aprobacjias, o visa tai yra gamintojo kišenėj. Arba jo finansuojama, jei nepriklausoma. Manau, kad tai atveria labai didelį kelią piktnaudžiauti.

O konkrečiu atveju, jei jie tos sankabos tikrindami neišardė ir nesugadino, tai mano nuomonė būtų tokia, kad galite ją pardavinėti, įspėdamas, kad buvo montuota ir šiek tiek naudota, bei kad jūsų netenkino vientiso smagračio veikimas šiame variklyje.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#85 zakas

zakas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2hdi 2005m.

Parašyta 2018 sausio 17 - 14:18

Aš tik tiek galvoju, kad jei aš prisukčiau sankabą ir nusukčiau, tai nusiuntus ekspertams irgi būtų parašyta montavimo klaida :)
Kiek teko su kolegomis kalbėti, tai jie visada taip atsako. Nes randa pvz į diskatoriaus korpusą padarytą įbrėžimą su pirminiu dėžės velenu, dedant dėžę. Ne per plunksnas, o per korpusą brukštelta, kas yra visiškas niekis. Na ir tai yra laikoma kritine klaida, nes jau traktuojama, kad buvo montuoja "grubiai", nors tokių dalykų kartais išvengti labai sunku, kai nėra nuiminėjama traversa arba kai dėžė nėra maunama ant išimto variklio, o reikia ją sutalpinti esamoj situacijoj iš apačios. Tiesiog, kitaip netelpa. Per prievartą niekada negrūdi, nes negalima, tai pasikilnoji ir variklį, ir mašiną, ir dėžę visais kampas, kol randi geriausią. Tuomet įkiši dėžės pradžią, pasileidęs variklį žemyn; biškį sukeli variklį ir kartu keli ir dėžę, tuomet jau pralenda pro traversą, bet nesimauna, nes trukdo lonžeronas; tai truputį įkabini į šlicus ir vėl paleidi šiek tiek žemyn, ir tada jau įsimauna :) Per tiek laviravimo su gal 50kg sveriančiu agregatu (Aišku, ne rankomis keli, o keltuvėliu, bet vartai ir reguliuoji vis vien rankomis, ne visada išeina viską idealiai milimetrais pamatuoti ir būna atsiranda koks rėžiukas kažkur. O gali galit kažkur šiaip patalpinti tą dokumentą, kad ir google drive ir uždėti pasidalinimo nuorodą? Man įdomu būtų pažiūrėt, kaip ten atrodo ir kaip atsako, nes niekad oficialios ataskaitos nemačiau. Smalsu tiesiog.
 
Man yra buvę, kad nulūžo mano suktos kaitinimo žvakės galas ir įkrito dirbančiam varikliui į cilindrą. Pasėkmės tragiškos, bet esmė kame. Savininkas pats kreipėsi į pardavėją ir jam atsakė, kad galima siųsti užklausą ekspertizei, bet dažniausiai jie atsako, kad arba perveržta, arba nedaveržta, net jei meistras ir dievagojasi dėl dinamometrinio rakto naudojimo, o tokių nulūžimų pasitaiko, nes žvakės ne brangiausios. Sukau aišku iš rankos, kaip ir visas žvakes, kur dinamometrinį nelabai įkiši, arba jei įkiši, tai bus per lankstuką arba per labai ilgą prailgintoją, ir netikslūs skaičiai tada gaunasi. Tai realiai gi ir pats žinau, ir klientas, prie kurio gyvai tas žvakes keičiau, supranta, kad buvo nuklysta nuo to gamyklinio momento bent jau per 2Nm tai tikrai. Esmė tik tokia, kad kai suki gerą žvakę, tai galima per prievartą prasukt sriegį ir užlaužt, bet vistiek nenulūš galas ir vidun niekas neįkris, o jei ji nedasukta, tai tiesiog per šoną kompresiją pūs arba ją išspjaus, bet vientisą. Kai gera žvakė būna užkepusi, ją yra labai sunku sukant nulaužti, reikia tikrai nepagarbiai elgtis (su keraminėmis yra kitaip, bet apie jas dabar nekalbame). Tai va tas variantas, kur montuojant nuo oficialios instrukcijos tikriausiai buvo nuklysta, bet ar tikrai problema būtų ne žvakėje, o tuose keliuose Nm, tipo patikimų žvakių gamintojas nenumatė jokios atsargos ir vos kažkur klystelėjus pyst ir nulūžo?
Aš net ne apie konkretų atvejį, bet tiesiog apie tai, kad jie turi kažkokias (nežinau, kokias) laboratorijas su kažkokiais tyrėjais ir kažkokiomis staklėmis, tikriausiai turi sertifikatus ir aprobacjias, o visa tai yra gamintojo kišenėj. Arba jo finansuojama, jei nepriklausoma. Manau, kad tai atveria labai didelį kelią piktnaudžiauti.
O konkrečiu atveju, jei jie tos sankabos tikrindami neišardė ir nesugadino, tai mano nuomonė būtų tokia, kad galite ją pardavinėti, įspėdamas, kad buvo montuota ir šiek tiek naudota, bei kad jūsų netenkino vientiso smagračio veikimas šiame variklyje.

Tadai,as jums imesiu i el.pasta visa isvada su nuotraukom,jeigu idomu galesite perzvelgti ir jeigu kazkam bus idomu,galesite ideti i foruma.
  • 0

#86 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 sausio 17 - 14:26

Įdėk į forumą. Man asmeniškai, tai įdomu :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#87 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2018 sausio 17 - 17:29

Nu ka stai ir mano sankabos istorijos pratesimas.Gautas Valeo atstovybes atsakymas,kad visos sankabos vibracijos buvo blogo sumontavimo priezastis,konkreciau buvo kreivai idetas isminamasis guolis.Turiu visus atsakymo dokumentus,gaila kazkodel neleidzia man ju i foruma ikelti.Popieriai deja lenku kalba,su visais aprasytais montavimo defektais ir defektu nuotraukomis.

Ka tu jiems  buvai nuvezes visa auto ,ir jie arde ji ir tada defektavo??Jeigu buvai nuvezes tik sankabos komplekta, kad nustatyti ,kad buvo blogai (kreivai) idetas isminamas guolis , praktiskai , praejus dviem menesiams po idejimo(nebent ten jau tikrai labai labai kreivai idejo) neimanoma.Cia mano nuomone.

Noretusi pamatyti nuotraukas, ir pati teksta, rementis kuo jie tai nustate.


  • 0

#88 zakas

zakas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2hdi 2005m.

Parašyta 2018 sausio 17 - 17:45

Ka tu jiems  buvai nuvezes visa auto ,ir jie arde ji ir tada defektavo??Jeigu buvai nuvezes tik sankabos komplekta, kad nustatyti ,kad buvo blogai (kreivai) idetas isminamas guolis , praktiskai , praejus dviem menesiams po idejimo(nebent ten jau tikrai labai labai kreivai idejo) neimanoma.Cia mano nuomone.

Noretusi pamatyti nuotraukas, ir pati teksta, rementis kuo jie tai nustate.

Nuotraukose puikiai matosi kokioje padeti sakuteje buvo isminasis guolis.Ant guolio yra isdilimo zymes.


Šį pranešimą redagavo zakas: 2018 sausio 17 - 17:48

  • 0

#89 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2018 sausio 17 - 19:50

Nuotraukose puikiai matosi kokioje padeti sakuteje buvo isminasis guolis.Ant guolio yra isdilimo zymes.

Isminamas guolis niekada netures lygu isdilima .Isdilmo  zymiu ,jam pradirbus  2 men. praktiskai turetu buti mazai.Nuotraukos?


  • 0

#90 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2018 sausio 18 - 20:42

Atsiusk man nuotraukas, pasidalinsiu su visais forume :)
  • 0

#91 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 sausio 19 - 04:56

Na, įkėliau aš į savo Google Drive. Tikiuosi teisingai pašarinau ir atvers kitiems:

https://drive.google...RLP?usp=sharing

 

Jei kas mokate lenkų kalbą ir netingite perskaityti ir pateikti santrauką ar ką, maloniai prašome, būtų įdomu. Nes man tiesiog per daug teksto, kad perrašinėt į vertėją ranka nesuprantama kalba.

 

Ką matau iš nuotraukų. Įmušimas ties šlicais vibracijoms negroja, nes jis neesminis ir niekas nėra deformuota tiek, kad diskas kreivai stovėtų. Kreivai stovintis guolis groja tik išmynimo metu, bet važiuojant nebent kažkiek vibruotų pedalas, bet tik pedalas, o tikrai ne visa mašina. Beje, toks kreivumas tai gali būti kažkiek dėl senos sudilusios kreipiančiosios, bet manau netgi labiau dėl šakutės, spaudžiančios guolį. Aš naujos irgi neįdėjau, nes šitoms dėžėms sankabų mynimo šakučių nėra gaminami pakaitalai (gaminami iš PSA dėžių tik BE4, ir tai tik toms, kur su trosine sankaba), tad nebent užsakinėt originalą ir ilgai laukt bei daug mokėt (kreipiančiąją tai originalią įdėjau, bet tai populiarus ir perkamas dalykas, todėl dauguma didmenininkų turi iš PSA prisivežę jų daug ir atveža per max. kelias dienas, o ne kelias savaites). Žodžiu, aš šakutei tik palyginau darbinį paviršių, kadangi po vienos sankabos pilno sudėvėjimo ten dažniausiai paviršiaus, kuris dirba į guolį, profilis būna jau toks ] , o turėtų būti toks ), tai su bulgarke arba šmirgeliu, o paskui pabaigiant su švelnesne dilde, pataisau. Kad būtų apvaliau, ir mažiau drėkstų bei lengviau ir tolygiau mintųsi. Na ir išvaliau nuo rūdžių ir purvo bei sutepiau obuolinę/šarnyrinę jungtį, t.y. svirties atramos mazgą. Tai tik tiek.

Diskatoriaus plunksnos pažeidimas groja tik tada, jei ji palenkta. Jei tiesiog įbrėžta, tai neturėtų taip pat turėti pastebimos įtakos.

Aš vistiek manau, kad padidinta vibracija rodo labiau tai, kad ta sankaba nėra visiškas analogas dvimasio smagračio komplektui, ir ypač ir jaučiasi mažomis apsukomis, kada tas dvimasis smagratis labiausiai ir dirba. Aš pats dažniausiai mėgstu didesnes apsukas, net šiandien savo seną 1,9TD užsukau iki kokių 4,5tūkst. be problemų, todėl nelabai stipriai ir jausčiau tokį dalyką. Bet šiais laikais populiaru važinėti mažomis apsukomis ir taupyti kurą, o gamintojas tam ir numatė tokius mazgus, kad švelniau važiuotų žemomis apsukomis bei švelniausiai dirbtų laisvais sūkiais. Kad darbas buvo atliktas nekokybiškai, tai tikrai taip, ir kad būtų pilna istorija, tai pailiuostruokime:

https://drive.google...gCn85uVPKiwV0E7

 

Bet pati sankaba buvo uždėta ir sumontuota dar pakankamai padoriai. Gal kažkur nepatepta ar nenuvalyta, riebokšlis kreivai gal įpresuotas, bet smagračio ir diskatoriaus varžtai normaliai prisukti, nei per daug, nei per mažai. Čia mano, diletanto, akimis žiūrint. Ta prasme, atrodė kaip senai sumontuota sankaba, t.y. viskas jau išdžiuvę, jokio tepalo ant darbinių slystančių mynimo paviršių nebelikę, visur rūdžių ir frikcinės medžiagos (nuo senos sankabos, aišku) dulkės, ir tiek, nieko neįprasto. Naujai gal norėtųs švariau gerokai, bet dėl to vistiek nevibravo.

 

Beje, jei pats kada taip suchaltūrinčiau (o visko pasitaiko, gal tik ne tokiuose paprastuose dalykuose, o labiau tose vietose,  kur kažką pražiūri arba užsižiopsai ir pamiršti, o paskui sudėjus jau nebesimato ir pan.), tai laisvai galite irgi paviešinti. Tik labai prašau, būtinai į mane vistiek kreipkitės, kad netektų raudonuot prieš publiką, kad nepadariau iki galo. Tiesiog noriu parodyti, kad nesistengiu nieko apšmeižti ar ką. Nu bet tai faktų, matomų nuotraukose, nekeičia.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 sausio 19 - 05:01

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#92 zakas

zakas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2hdi 2005m.

Parašyta 2018 sausio 19 - 09:30

Aciu Tadai uz nuomone,kuri man tikrai yra idomi.Esme yra ta,kad po sio sankabos keitimo buvo vibracijos tikrai perzengencios normos ribas,be to atleidziant sankabos pedala girdedavosi toks pokstelejimas disko susijungimo metu,kas tikrai mano nuomone nera normalu ir man kele diskomforta.Man neseniai kitam automobiliui buvo keistas sankabos komplektas paprastas kietas LUk ir pakeistas smagratis i kita del dantu aplauzytu,viskas veike be jokiu vibraciju.Be to,daug neigiamu minciu kelia pati atlikto darbo kokybe ir elementarios darbo kulturos trukumas.Po sio meistro darbo rasta kruva trukumu:neuzsuktas pilnai greiciu dezes alyvos kamstis(istekejo didele dalys alyvos),kreivai ikistas alkuninio veleno salnikas,po dezes keitimo galimai sulauzytas hidraulikos vamzdelis,del ko istekejo beveik visa alyva(teisybes delei reikia pasakyti,kad meistras liepe ta vamzdeli pasikeisti atsiemant masina),normaliai nepritvirtintas posparnis(sita sutvarke sugrizus).Nemanau,kad jisai yra blogas meistras,tiesiog tai skubejimo pasekmes.Tarp kitko,as jo klausiau ar reikia keisti sakute ir kreipenti vamdeli,atsakymas buvo ne.Vat po tokiu darbu ir kila dideles abejones del atlikto darbo kokybes.
  • 0

#93 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2018 sausio 19 - 11:28

Pasakysiu kad tai, kaip sako, filkina gramota, atsirasinejimas.Kad del tokio ibrezimo kas nors atsitiktu ,nesamone.Viska teisingai surase Tadas.

Rimta firma turi remtis kazkokias bandymu rezultatais, cia nieko .Ir as galeciau tokia rastliava sukuri .

Nuotraukose praktiskai (kokybe nuotrauku labai prasta) nieko problematisko nematyti.

O ta ka pamaciau apie remonto kokybe, as pasakysiu ,begti toliau nuo tokiu meistru.Lempute gali kreivai ideti, pataisysi, arba nesvies, taciau alkuninio veleno rieboksli ..


  • 0

#94 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 sausio 19 - 11:45

Aciu Tadai uz nuomone,kuri man tikrai yra idomi.Esme yra ta,kad po sio sankabos keitimo buvo vibracijos tikrai perzengencios normos ribas,be to atleidziant sankabos pedala girdedavosi toks pokstelejimas disko susijungimo metu,kas tikrai mano nuomone nera normalu ir man kele diskomforta.Man neseniai kitam automobiliui buvo keistas sankabos komplektas paprastas kietas LUk ir pakeistas smagratis i kita del dantu aplauzytu,viskas veike be jokiu vibraciju.Be to,daug neigiamu minciu kelia pati atlikto darbo kokybe ir elementarios darbo kulturos trukumas.Po sio meistro darbo rasta kruva trukumu:neuzsuktas pilnai greiciu dezes alyvos kamstis(istekejo didele dalys alyvos),kreivai ikistas alkuninio veleno salnikas,po dezes keitimo galimai sulauzytas hidraulikos vamzdelis,del ko istekejo beveik visa alyva(teisybes delei reikia pasakyti,kad meistras liepe ta vamzdeli pasikeisti atsiemant masina),normaliai nepritvirtintas posparnis(sita sutvarke sugrizus).Nemanau,kad jisai yra blogas meistras,tiesiog tai skubejimo pasekmes.Tarp kitko,as jo klausiau ar reikia keisti sakute ir kreipenti vamdeli,atsakymas buvo ne.Vat po tokiu darbu ir kila dideles abejones del atlikto darbo kokybes.

Nesu meistras (esu tik kartą keitęs sankabą :) ),bet man rodos buvo pamirštas priveršt diskatorius.

O šiaip po šio komentaro tamstos kaltų ir ieškot nebereikia. Faktas dalys buvo geros, meistras brokuotas.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#95 zakas

zakas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2hdi 2005m.

Parašyta 2018 sausio 19 - 11:57

Manau kiekvienas rimto (manau Valeo toks)gamintojo produktas is gamyklos iskeliauja praejes tam tikrus kokybes patikrinimus ir bandymus.Akyvaizdu ir tai,kad deze greiciausiai buvo grusta per prievarta(manau ta ir norejo pasakyti nuotraukose su apdraskytais slicais),be to aikiai matosi,kad isminamasis guolis tikrai sakuteje buvo ne vietoje.Valeo atstovybe Rytu Europa yra gana rimta istaiga(galbut subjektyvi),nors siaip kazkada be atsikalbinejimu buvo grazinti uz bruokota gamini pinigai.Todel visgi galvociau,kad 95% tokiu atveju lemia ne gaminio kokybe,o montavimo klaidos.Nors siuo atveju mano nuomone irgi gali buti subjektyvi :)

Šį pranešimą redagavo zakas: 2018 sausio 19 - 12:01

  • 0

#96 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 sausio 19 - 12:36

Nesu meistras (esu tik kartą keitęs sankabą :) ),bet man rodos buvo pamirštas priveršt diskatorius.

O šiaip po šio komentaro tamstos kaltų ir ieškot nebereikia. Faktas dalys buvo geros, meistras brokuotas.

Ne, viskas su varžtais ten buvo tvarkoj, gi pats ardžiau ir dar prieš dvi žinutes irgi parašiau, kad smagračio ir sankabos varžtai buvo priveržti gerai :)

Beje, tokiu atveju būna simptomai visai kitokie. Vibruoja, bet nelabai, ir nelabai kas tukši. Tiesiog tie varžtai pamažu atsileidinėja ir toliau, ir pradeda galiausiai nebeišsiminti sankaba, o paskui jau gali pradėti ir prabuksuoti. Neklausk, iš kur žinau... :doh:

 

Ten tą garsą teko man nekart girdėt ir jis būna dažniausiai būtent ten, kur vietoj dvimasio smagračio dedamas vienmasis. Kai atleidinėji sankabos pedalą, susilietimo momentu. Ta prasme, kai dedi vienmasio komplektą į 2,0HDi 80kw, irgi sankaba, bent jau pradžioj, turi tokį garsiuką, tiesiog kai paleidžiant pedalą greičiau, susiliečia diskas su diskatorium ir smagračiu, ir matomai gauna smūgelį, ir kadangi inercinė masė didelė, o smagratis visgi vientisas, tai takšteli disko spyruoklės ar pan., žodžiu kilmės tiksliai nežinau. Tik pas 80kw jis silpnesnis. Ir dar, pas 406 pirmos laidos ir perechodinius su 2,0HDi 80kw buvo dar ir vienmasis montuojamas gamykloje, bet tik trumpai, kelis mėnesius. Taip pat pas Xantia HDi 80kw buvo irgi tik vienmasis, nes su dvimasio atsiradimu, jas jau nuėmė nuo linijos. Viskas ten gerai, tik skirtume su NAUJU dvimasiu, aišku didesnė vibracija ir aštriau jaučiasi aksceleruojant, dėl ko vis labiau rafinuojant tuos dyzelius, buvo ir uždėtas dvimasis vėliau. Bet jokių viso kėbulo ar variklio kratymųsi nebūna, nes tiesiog kitoks variklis. O tas garsas jau yra kompromisinis dalykas.

Beje, tai, kad gamykloje 80kw varikliui buvo dedamas vienmasis, ir leidžia gan ramiai sudėti vienmasio komplektą. Taip pat leidžia sutaupyti, nes jau ne vienam žmogui esu įdėjęs tiesiog Xantijos seną smagratį ir naują LUK sankabos komplektą. Gaunasi dvigubai pigiau, nei pilnas Valeo komplektas :)

O pas 80kw tuos senesnius yra kitoks ir programavimas kompiuterio, ir purkštukai truputį skiriasi, nors viskas veikia ir su naujesniais, ir jie prisiadaptuoja pilnai ir naujesniam tie seni. Jis grubiau dirba ir stipriau aksceleruoja, nes matyt su vienmasiu galima sau tai leisti, o dvimasį tiesiog per greitai sudraskytų. Senokai jau esam pastebėję, kad Xantia HDi traukia geriau už restailinį (pilnai) 406 HDi arba C5 HDi.

Na o 100kw variklis niekada neturėjo vienmasio smagračio, ir Valeo nelabai jo ir gamino, bet čia prieš kokius metus galiausiai atsirado. Vis norėjosi išbandyti, bet ne savo kailiu aišku, tai va gavosi tokiu būdu, kai nei sau dėjau, nei pats dėjau :)

Žodžiu sakyčiau taip - jei nesate reiklus, ir važinėjate netgi su kalenančiu dvimasiu, tai galima dėti vienmasį ir viskas veiks, važiuos ir bus pakankamai gerai. Jei esate reiklus, tai pokyčiai nuo naujo dvimasio tikrai juntami ir geriau nerizikuoti, nes automobilis jūsų ir jei pradės nuo tada važiavimas nebebūti malonus, tai koks džiaugsmas? Tuo labiau, šiam varikliui dvimasio komplektas tikrai nėra brangus malonumas :)

Nereiklūs žmonės yra tokie, kur net aš, važinėjantis su vibruojančiais senais triperiais, atsisėdęs jaučiu, kad gal kiek per daug tokiam automobiliui, norėtųsi mažiau, bet iš esmės gal ir nieko dar. O tada atsisėda savininkas ir sako, kad "viskas čia gerai, nereik norėt, gi ne nauja mašina " :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 sausio 19 - 12:45

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#97 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2018 sausio 19 - 21:23

O kas lemia sankabos pedalo minkštumą ar kietumą? Diskatoriaus plunksnų lankstumas? Ir  kodėl su amžiumi sankaba darosi kietesnė?


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#98 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2018 sausio 20 - 00:23

O kas lemia sankabos pedalo minkštumą ar kietumą? Diskatoriaus plunksnų lankstumas? Ir  kodėl su amžiumi sankaba darosi kietesnė?

na jei isivaizduojat sankabos mechanizma, tai turint galvoje, jog dylant diskui ir diskatoriui, plunksnos issilenkia i isore link isminamojo guolio, nors paprastai turtu buti lygiai diskatoriaus atzvilgiu. Taigi esant islenktoms plunksnoms isores link reikia jas isminamuoju guoliu sugrust ir perversti i kita puse, kad atjungti sankaba. Taip gaunasi, jog sudilus frikcinei medziagai ant sankabos disko, prispaudimas plunksnomis sumazeja, del to sankaba ir ima praslydineti, taciau norit ja atkabinti, reikia iveikti visa plunksnu sukeliama spaudima spaudziant sankabos pedala. Paaiskint sunku, lengviau parodyt :) jei klystu pataisykit :)
  • 0

#99 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 sausio 20 - 11:40

Bet jau senokai naudojamos reguliuojamos sankabos kur tokio dalyko nebėra ir sanakaba maigosi visad taip pat.  :beer:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#100 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2018 sausio 20 - 18:10

Bet jau senokai naudojamos reguliuojamos sankabos kur tokio dalyko nebėra ir sanakaba maigosi visad taip pat. :beer:

zinau, jog yra reguliuojami trosai, tai sankabos ledalas liaudiskai sakant kabina nuo tos pacios vietos. O del minkstumo tai per kuria vieta ir kaip reguliuojasi jos? :)

Šį pranešimą redagavo HeLLmiX: 2018 sausio 20 - 18:20

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0