Tai, kad dabar hidraulika sankabą valdo. Su trosasais ten slabnų varikliukų sankabas galima tik valdyt kur silpnas sukabinimas, o tai mergaitė jau nebenuspaustų Savaime beireguliuojančios sankabos SAC tai ale diskatoriaus plunksnos visad toj pačioj padėtį gaunasi diskui dylant.
HDI dyzelinių variklių galios didinimas
#101
Parašyta 2018 sausio 20 - 19:05
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#102
Parašyta 2018 sausio 20 - 19:21
SAC sankaba, t.y. jo diskatoriaus mechanizmas, kurio plunksnos visada buna taip pat issilenkusios. Ne tik kad turetu nekieteti del disko issidevejimo, bet ir nesilpneti laikomoji galia. Deja, bet pedalas kieteja ne vien del disko dilimo, bet ir kitu mazgu ir judejimo ar slydimo pavirsiu sudilimu paciam ismynimo mechanizme ir paciam diskatoriuj. Tai aisku padaugejo automobiliu su tikra 300kkm rida ir originalia sankaba, kuriem pedalas minasi lengvai, bet taip pat yra ir labai daug tokiu 2hdi 100kw, kuriem su tokia rida minasi sunkiai, nei paprasta sankaba su tokia rida Taip ir del tos laikancios galios, ji gal ir nemazeja, bet laiko labai panasiai arba vos daugiau uz paprasta sankaba su klasikinio tipo diskatorium.zinau, jog yra reguliuojami trosai, tai sankabos ledalas liaudiskai sakant kabina nuo tos pacios vietos. O del minkstumo tai per kuria vieta ir kaip reguliuojasi jos?
Aisku, rida sankabai dar ne viskas. Vaziuojant autobanais ta sankaba mazai ten dyla, labiausiai tik guolis.
Nenusisnekek apie troso ir hidraulikos skirtumus. Tikrai ne del variklio galios taip yra. Kuo sverto mechanizmo galios/eigos didinimo/mazinimo santykis skiriasi nuo hidraulinio skirtingo skersmens cilindru galios/eigos mazinimo/didinimo? Troso trintis ir cilindru vidine trintis, kuri kazkiek skiriasi, bet nematave net nezinom, i kuria puse. Va ir visas jegos skirtumas. Visa kita yra del kitu priezasciu.Tai, kad dabar hidraulika sankabą valdo. Su trosasais ten slabnų varikliukų sankabas galima tik valdyt kur silpnas sukabinimas, o tai mergaitė jau nebenuspaustų Savaime beireguliuojančios sankabos SAC tai ale diskatoriaus plunksnos visad toj pačioj padėtį gaunasi diskui dylant.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 sausio 20 - 19:22
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#103
Parašyta 2018 sausio 20 - 20:00
Kuo sverto mechanizmo galios/eigos didinimo/mazinimo santykis skiriasi nuo hidraulinio skirtingo skersmens cilindru galios/eigos mazinimo/didinimo?
Nu tiesa sakai. Teoriškai trosu ir hidraulika tą pačią jėgą galima perduot su tokiom pat pastangom, bet praktiškai kai reikia didelės jėgos su trosu viskas komplikuojasi ir valdyme, ir perdavime. Trosas - šarvas sistemoj apkrova ribota - tamposi tiek trosas, tiek gniuždosi šarvas, "routinimas" komplikuotas. Pamiršti, kad hidraulikoj gali lengvai pridėt "boosterius", kad padėtų tau. Kaip stabdžių sistemoj vakuminis stiprintuvas - be jo liaunom kojytėm ratų neužblokuosi . Bet aišku sankabos maigyme tokių jėgu nelabai yra. Bet fūrose kur diskatoriui nuspaust jau kelių tonų jėgos reik ir šiaip galinguose boliduose, tai išsimontuotų tie trosai ir pedalą reiktų dešimt kart apsukt kaip šulinio rankeną, kad išgaut galios/eigos santykį
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2018 sausio 20 - 20:01
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#104
Parašyta 2018 sausio 20 - 20:54
Hidraulinė sankaba buvo Moskvičiuose, Volgose, Žiguliuose. Kai atsirado pirmieji Opel, Ford, tai vyrai žiūrėdavo ir stebėdavosi, kad sankaba su trosiuku.
Valeo sankaba su vienmasiu smagračiu P406 pas mane veikė įdealiai, geriau nei buvusi originali iki jai sugendant. Valeo pedalas buvo labai minkštas, tokį minkkštą pedalą esu spaudęs tik Nissan MIcra ir naujame VW Golf.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2018 sausio 20 - 20:58
#105
Parašyta 2018 sausio 21 - 01:00
dekui uz info del trosu tai noretusi pasigincyti tikrai ne tik silpnu varikliuku sankabos valdomos, darba ta pati galima atlikti ir trosu gi viskas vyksta sverto princypu, tai ta jega nera didele is pedalo puses, lyginant su atsveriamaja jegaTai, kad dabar hidraulika sankabą valdo. Su trosasais ten slabnų varikliukų sankabas galima tik valdyt kur silpnas sukabinimas, o tai mergaitė jau nebenuspaustų Savaime beireguliuojančios sankabos SAC tai ale diskatoriaus plunksnos visad toj pačioj padėtį gaunasi diskui dylant.
#106
Parašyta 2018 sausio 21 - 05:49
Hidraulinė sankaba buvo Moskvičiuose, Volgose, Žiguliuose. Kai atsirado pirmieji Opel, Ford, tai vyrai žiūrėdavo ir stebėdavosi, kad sankaba su trosiuku.
Valeo sankaba su vienmasiu smagračiu P406 pas mane veikė įdealiai, geriau nei buvusi originali iki jai sugendant. Valeo pedalas buvo labai minkštas, tokį minkkštą pedalą esu spaudęs tik Nissan MIcra ir naujame VW Golf.
Žinokit, toks pats minkštas būna ir ne tik su Valeo pakaitiniu komplektu, bet ir su dvimasio pilnu nauju komplektu tame pačiame variklyje. Dėjau kartą, žmogus taip norėjo, sakyčiau netgi kažkiek minkštesnis už Valeo vienmasį, atrodo galėtum su pėdos nykščiu vienu nuspaust. Bet kas svarbiausiai - laiko net ir čipuoto variklio galią. Taip pat gerai būna ir sudėjus naują sankabą ir mano minėtą naudotą smagratį vienmasį. Visa esmė- nauja sankaba
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#107
Parašyta 2018 sausio 24 - 09:30
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#108
Parašyta 2018 sausio 24 - 19:24
Kreipiancioji kreiva , guolis kreivai, kitaip niekaip..., jeigu sakutes atrama yra obuoliukas.Jeigu sakutes atrama ne obuoliukas, o smarkiai sudile sakutes atraminiai pavirsiai (netolygiai) , guoli kreivai statys pati sakute, kadangi laisvumas tarp kreipianciosios ir guolio yra.
#109
Parašyta 2018 vasario 21 - 01:39
Kreipiancioji kreiva , guolis kreivai, kitaip niekaip..., jeigu sakutes atrama yra obuoliukas.Jeigu sakutes atrama ne obuoliukas, o smarkiai sudile sakutes atraminiai pavirsiai (netolygiai) , guoli kreivai statys pati sakute, kadangi laisvumas tarp kreipianciosios ir guolio yra.
Valdai, vasario pradžioj radau dar vieną stebuklą, kaip gali būti kreivas guolis.
Situacija: 307 2,0HDi 79kw, mechaniškai labai varganas ir nudėvėtas. Nepraeina TA dėl begančio tepalo. Tepalas bėga per galinį riebokšlį ir vėliavėles(galinio indėklo sandarinimas), lašas kas 5 sekundes jau.
Nuimu dėžę, randu jau sumontuotą smagračio ir sankabos visą komplektą nuo 66kw versijos. Nu ties tuom viskas gerai, bet matau, kad labai kreivai stovėjęs guolis ir ištrynęs diskatoriaus plunksnas ne gražiai per centrą, o paslinktai į šoną. Gal guolis užstrigęs? Neužstrigęs, gatavas su garsais ir sausas, bet sukasi. Kreipiančioji kreiva? Ne kreiva. Vistiek dedu naują, nes jau padilusi, o ir reikia vistiek pirminio veleno riebokšlį keisti, nes kiauras ir tepalo pilnas kožukas. Nulupęs karterį, persandarinu indėklą, persandarinu karterį ir sudedu naują riebokšlį, prisuku smagratį. Kodėl kreivai išdilę plunksnos, radau jau tik sukdamas atgal sankabą (dėjom atgal seną, žmogus nenorėjo mokėti už naują). Neradau smagraty kreipiančiųjų kaištukų diskatoriui centruoti, visi išlupti ir išmesti. Kodėl, nesupratau, nes diskatorius ir smagratis poroje tinka, viskas maunasi. Panaudojau centravimui panašaus skermens varžtus, bet ten jie nelabai tikslūs. Ir dar labai bijojau, kad nevibruotų per pedalą, kadangi vistiek prisukau nebe toje pačioje vietoje, kurioje buvo. Užkūrus - nevibruoja, ramiau.
Aišku, diskatoriaus varžtus rimčiau, nei pagal katalogą, priveržiau, ir guolį naują irgi įdėjau.
Tiesiog dar vienas chaltūros pavyzdys. Nusiuntus gamintojui tokią sankabą (be smagračio, nes čia ne pakaitinis komplektas, o tiesiog 66kw monolitinis sumontuotas su naudotu smagračiu), irgi būtų "kreivai įdėto guolio" diagnozė, bet mašina dirbo, dirba, ir važinėja kasdien be simptomų.
Nepamenu, ar pasakojau, bet prieš tai, rudenį, buvau radęs 407 2,0Hdi 100kw variklyje atvirkščiai įdėtą diską. Gearbox side ar tai Getriebeseite buvo variklio pusėje. Įdomu tai, kad viskas buvo gerai ir jokių simptomų.
Baisu, kaip žmonės dirba...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 vasario 21 - 01:42
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#110
Parašyta 2018 vasario 21 - 08:56
Nu logiskai Tadai, jeigu diskatorius uzdetas be kreipianciuju , kreivai ,tai turetu pradedant vaziuoti vibruoti.Taciau buna visokiu stebuklu....Mano kaimynas , neturedamas jokio supratimo apie auto, persirinko (pakeite pora) zigulio reduktoriaus , atvaziavo 120kkm, ir pardave...
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0