2.2 hdi bendros problemos
#62 Svečias_mindugs_*
Posted 2008 August 07 - 17:50
#63
Posted 2008 August 08 - 10:09
Tiesiog pasiseke zmogui kad tik elektosiurblys buvo priezastis gedimo...(galejo buti liudniau).Va tie pilimai is sono i common railPagaliau viska pataise perrinko bako siurbli,isvale ji, isplove kuro sistema ir teko pasikeisti kuro siurbli. Beda buvo kure. Buvo uzpiltas su siukslem,nuosedom ir lengvo acetono kvapo. Radau meistra ne brangininka ir toki kuris per pora dienu nustate gedima ir lengvai ji pasalino,be dideliu finansiniu sanaudu ;)pradzioje taip sauniai aprasete gedima (kad visi taip sugebetu!). o dabar -ieskoti siurblio,neaisku kurio,ir t.t. geriau susirasti gera meistra,kuris pasakys "konkreciai"-kas blogai,ka reikia keisti(o gal ir nereikes) ;)
masina ne prie ko-joks bedu maisas(audines 2002-2004 -joms tai tiktu),beda,kad "nepataikete" ant gero meistro. ;)
tiesiog- "Dabar sako kad siurblys, arba tas kur bake yra arba pagrindinis kuro siurblys"-kazkokia nesamone.bako siurblio darba galima patikrinti be jokiu kompjuteriu, spec prietaisu.tada liktu auksto slegio siurblys,taciau su "normaliu' diagnostiniu kompu ji patikrinti irgi ne problema.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#64 Svečias_Radis_*
Posted 2008 October 17 - 19:07
#65
Posted 2008 October 17 - 19:24
Edited by Jimmy, 2008 October 18 - 14:41.
#66
Posted 2008 October 17 - 20:25
Edited by Smile, 2008 October 17 - 20:31.
#67 Svečias_kests_*
Posted 2008 October 18 - 13:17
#68
Posted 2008 October 18 - 16:42
#69
Posted 2008 October 18 - 19:24
pritariu del turbinosN-tąjį kartą tvirtinu - mėlyni dūmai nuo deginamų tepalų. Gali būt vožtuvų manžetukai, arba žiedų problemą (ką rodo minėtas kompresijos matavimas)...
Tiesa, dar gali būti turbinos problema (jei tokia yra).
#70
Posted 2008 October 18 - 20:35
O ka nera alsuoklio???? Prie ko cia turbina!?Atjungus alsuokli,tepalas oro sistemoj buna labai minimalus(patikrinta) ;)pritariu del turbinosN-tąjį kartą tvirtinu - mėlyni dūmai nuo deginamų tepalų. Gali būt vožtuvų manžetukai, arba žiedų problemą (ką rodo minėtas kompresijos matavimas)...
Tiesa, dar gali būti turbinos problema (jei tokia yra).
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#71
Posted 2008 October 18 - 21:01
Kai sudyla turbinos įvorės, kurios tepamos tiesiogiai iš variklio sistemos, tepalą turbina varo su oru į degimo kamerą. Mėlyni dūmai garantuoti. Neteko susidurt? Kai teks, prisimink ką perskaitei.O ka nera alsuoklio???? Prie ko cia turbina!?Atjungus alsuokli,tepalas oro sistemoj buna labai minimalus(patikrinta) ;)
P.S. o prie ko čia alsuoklis? Koks jos ryšys su turbina?...
Edited by Jimmy, 2008 October 18 - 21:02.
#72
Posted 2008 October 18 - 21:07
Jei tepalas gausiai is turbinos pradeda eiti tai praktiskai sparnuociu neber.As daviau pasiulyma isitikinti ar turbina ar alsuoklis,o laikas parodys.... ;)Jimmi,jei esi ardes tai turi zinoti koks risys su alsuokliu ir turbinaKai sudyla turbinos įvorės, kurios tepamos tiesiogiai iš variklio sistemos, tepalą turbina varo su oru į degimo kamerą. Mėlyni dūmai garantuoti. Neteko susidurt? Kai teks, prisimink ką perskaitei.
O ka nera alsuoklio???? Prie ko cia turbina!?Atjungus alsuokli,tepalas oro sistemoj buna labai minimalus(patikrinta) ;)
Edited by Ramus, 2008 October 18 - 21:09.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#73
Posted 2008 October 18 - 21:20
Tame ir reikalas, kad teko susidurt. Bendradarbio mašiniuko turbina buvo su nuėstom sparnuotėm (tom, kur duslė suka). Jam buvo atitrūkęs vožtuvo lizdas, kuris jas ir suėdė. Galvą sutvarkė ir nusipirko šrotinę turbiną. Sparnuotės sveikos, o ašelė turėjo skersinį ir išilginį laisvumą (įvorėms mišios). Į mano pastabas, kad neverta tokios dėt, gal pradžioj restauruot kolega nesureagavo, todėl dabar "džiaugiasi" dūmijimu ir tepalo dapylinėjimu, ko su ankstesne turbina nebuvo...Jimmi,jei esi ardes tai turi zinoti koks risys su alsuokliu ir turbina
#74 Svečias_Radis_*
Posted 2008 October 18 - 21:52
Matai tepalo neima ne trupucio, lygis visada vienodas!!! pats dumas dvokia nesudegintu dyzeliu, jai turbina eda tepala tada dumai smirdi tepalu ir karteryje mazeja tepalo lygis! Dar pazystamas isvede teorija, kad ziedai gali buti pasisuke tarpas su tarpu (kas rodo kad anksciau duminimas praeidavo) , jo patarimas gerai pravaikyt masinuka!! As jau pradedu galvot kad laikas suverst pora bankiu medaus ir jai tas macys masinike leisti i marcias!Tame ir reikalas, kad teko susidurt. Bendradarbio mašiniuko turbina buvo su nuėstom sparnuotėm (tom, kur duslė suka). Jam buvo atitrūkęs vožtuvo lizdas, kuris jas ir suėdė. Galvą sutvarkė ir nusipirko šrotinę turbiną. Sparnuotės sveikos, o ašelė turėjo skersinį ir išilginį laisvumą (įvorėms mišios). Į mano pastabas, kad neverta tokios dėt, gal pradžioj restauruot kolega nesureagavo, todėl dabar "džiaugiasi" dūmijimu ir tepalo dapylinėjimu, ko su ankstesne turbina nebuvo...
#75
Posted 2008 October 18 - 22:07
Nu tai tema uzvedei(melini dumai-ir dyzeliu smirdi ).O diagnostika ka rodo?Mano itarimas kad per didelis kuro kiekis,bet cia reikia ziureti parametruose....(nuvaziuok kitur ant diagnostikos) ;) 5-7mm3/ciklas ant pasildyto(70-90 C)turi buti ;)Matai tepalo neima ne trupucio, lygis visada vienodas!!! pats dumas dvokia nesudegintu dyzeliu, jai turbina eda tepala tada dumai smirdi tepalu ir karteryje mazeja tepalo lygis! Dar pazystamas isvede teorija, kad ziedai gali buti pasisuke tarpas su tarpu (kas rodo kad anksciau duminimas praeidavo) , jo patarimas gerai pravaikyt masinuka!! As jau pradedu galvot kad laikas suverst pora bankiu medaus ir jai tas macys masinike leisti i marcias!
Edited by Ramus, 2008 October 18 - 22:10.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#76
Posted 2008 October 18 - 22:39
Tai gal išaiškink iki galo: dūmas mėlynas, ar juodas? Nes per riebus kuro mišinys duoda JUODĄ dūmą. Nereik maišyt...Matai tepalo neima ne trupucio, lygis visada vienodas!!! pats dumas dvokia nesudegintu dyzeliu...
#77 Svečias_Radis_*
Posted 2008 October 19 - 15:14
melynas tas dumas !! Nezinau kur Kaune ta diagnostika varyt apie pezo centra atsiliepimu girdejau nekokiu!!! O "dizridoj" meistrai visai su angelais sneka!!!!!!Tai gal išaiškink iki galo: dūmas mėlynas, ar juodas? Nes per riebus kuro mišinys duoda JUODĄ dūmą. Nereik maišyt...
#78 Svečias_Radis_*
Posted 2008 October 21 - 18:01
Edited by Radis, 2008 October 21 - 18:07.
#79 Svečias_307sw_*
Posted 2008 October 23 - 15:38
#80
Posted 2008 October 24 - 07:39
mano 307 2hdi lygiai tokia pati beda. meta melyna duma, dumu smarve nesudegusios salerkos. pokiek laiko nuo dumu uzsikiso katalizatorius. o tada jau ir vaziuot normaliai nebegalima. Klaipedos Laguna tvarke, ziurejo ir nieko nerado. dabar palikau patvori kol surasiu meistriuka.
Siulyciau pamirsti Klaipedos Laguna del pernelyg neatidaus poziurio i klienta ir laikas nuo laiko pasikartojanti kompetencijos stygiu.
Bet kuriuo dyzelinio auto variklio gedimu siulau kreiptis siuo adresu:
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users