Peršokti prie turinio


2.2 hdi bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 690

#101 Svečias_energyser_*

Svečias_energyser_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 birželio 17 - 12:03

Na turbina,kad nesvilpia tai jau cia negerai,607 turbina turi neblogai svilpti
  • 0

#102 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2010 birželio 17 - 12:34

jei pas ji avarinis rezimas ijungtas del depollution sistemos ar dar kitko gedimo nesvilps ta turbina nors ir kiek stengsies apsukos pakyla tik iki 3000 apsisukimu per minute

Šį pranešimą redagavo xzibit: 2010 birželio 17 - 12:34

  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#103 Kestas00

Kestas00
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:p607 2001 2.2hdi

Parašyta 2010 birželio 17 - 17:14

Tai va vyrai, ryte ipyliau STP Diesel injectors cleaner'io, ir nezinau ar del to, bet po pietu chekas jau nebedege! :beer: O kuro filtras ardosi? noreciau pazet kokio ten gerio prisikaupe Tiesa traukos nepadaugejo, slangos po intercoolerio - minkstos, beda turbut turbo..

Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 17 - 17:18

  • 0

#104 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 17 - 18:15

Tai va vyrai, ryte ipyliau STP Diesel injectors cleaner'io, ir nezinau ar del to, bet po pietu chekas jau nebedege! :beer:
O kuro filtras ardosi? noreciau pazet kokio ten gerio prisikaupe

Tiesa traukos nepadaugejo, slangos po intercoolerio - minkstos, beda turbut turbo..

taigi ,netraukimo problema slypi , solenoid valve,turbut jis atidirbo savo ,taip tau ir klaida P0026 viska pasako,tai yra sitas elektro solenoid voztuvas gavus signala atidaro turbinos oro sparnelius,o pas tave ju matyt neatidaro,tai patikrinti netaip sunku,atidarai priekini kopota priekinio lango puseja matosi tokia plasmasine juoda dezute i ja ieina vakumo slangutes,nuemus ta dezute matosi trys elektro voztuvai ,pirmas nuo keleivio puses yra butent atsakingas uz turbinos atidarinejima,tai ant jo ateina viena slangute nuo tos juodos dezutes ,ji vadinama vakumo akumuliatorium,o kita slangute eina i turbina,visu pirma issiaiskink ar ta slangute einanti i turbo nekiaura,tai galima patikrinti su burna sudarius vakuma,jai ji sveika tada tikrin ta voztuva ar jis veikia,uzvesk masina,uzmauk visas slangutes atgal tik numauk ta kuri eina i turbo,ten kai pagazuosi, uzdejus pirsta ant to vamzdelio kur maunasi ta slangute turi jaustis kad traukia vakuma,jai ne tai gali buti gatavas voztuvas,o jai traukia tai gali buti turbinos membrana kalta ,ar pastrigusi ar kiaura,bet kai trauksi su burna ta i turbo nueinancia slangute turetum pajaust jai kiaura ,jai kas neaisku klausk :pug:
  • 0

#105 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 17 - 18:25

Tai va vyrai, ryte ipyliau STP Diesel injectors cleaner'io, ir nezinau ar del to, bet po pietu chekas jau nebedege!  :beer:
O kuro filtras ardosi? noreciau pazet kokio ten gerio prisikaupe

Tiesa traukos nepadaugejo, slangos po intercoolerio - minkstos, beda turbut turbo..

filtras yra atidarius kopota nuo variklio nuemi plasmasine apsauga su HDI raidem ir pamatai filtro juoda apvalia dezute ,i kuria ieina permatomos slangutes ,tas slangutes numauni,atsuki plasmasini zieda ir istrauki kuro filtra,tik atgal surink tokia pat tvarka kaip jis ir bus pries nuimant,na as turiu omeni,kad nauja filtra dedant surink kaip buvo,ziureti ten nera ko ,keiti kuro filtra ir taskas,ir patartina ta dezute nusiimti ir isplauti :pug:

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 17 - 18:27

  • 0

#106 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 17 - 18:34

jei pas ji avarinis rezimas ijungtas del depollution sistemos ar dar kitko gedimo nesvilps ta turbina nors ir kiek stengsies apsukos pakyla tik iki 3000 apsisukimu per minute

gali buti ir ne avarinis rezimas, nes jam rodo klaida ,susiijusia butent su turbinos elektromagnetiniu solenoid voztuvu ,kita vertus jai tas voztuvas negauna itampos is kompo nurodimu ,tai gali buti ir avarinis rezimas,nes avariniu rezimu butent taip ir buna,bet tai galima padaryt kad masina gerai vaziuotu ir avariniu rezimu,tiesiog reikia sujungti tas slangutes tarpusavija,kurios ieina i ta voztuva ;]
  • 0

#107 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 birželio 17 - 23:18

Tai va vyrai, ryte ipyliau STP Diesel injectors cleaner'io, ir nezinau ar del to, bet po pietu chekas jau nebedege!  :beer:
O kuro filtras ardosi? noreciau pazet kokio ten gerio prisikaupe

Tiesa traukos nepadaugejo, slangos po intercoolerio - minkstos, beda turbut turbo..

taigi ,netraukimo problema slypi , solenoid valve,turbut jis atidirbo savo ,taip tau ir klaida P0026 viska pasako,tai yra sitas elektro solenoid voztuvas gavus signala atidaro turbinos oro sparnelius,o pas tave ju matyt neatidaro,tai patikrinti netaip sunku,atidarai priekini kopota priekinio lango puseja matosi tokia plasmasine juoda dezute i ja ieina vakumo slangutes,nuemus ta dezute matosi trys elektro voztuvai ,pirmas nuo keleivio puses yra butent atsakingas uz turbinos atidarinejima,tai ant jo ateina viena slangute nuo tos juodos dezutes ,ji vadinama vakumo akumuliatorium,o kita slangute eina i turbina,visu pirma issiaiskink ar ta slangute einanti i turbo nekiaura,tai galima patikrinti su burna sudarius vakuma,jai ji sveika tada tikrin ta voztuva ar jis veikia,uzvesk masina,uzmauk visas slangutes atgal tik numauk ta kuri eina i turbo,ten kai pagazuosi, uzdejus pirsta ant to vamzdelio kur maunasi ta slangute turi jaustis kad traukia vakuma,jai ne tai gali buti gatavas voztuvas,o jai traukia tai gali buti turbinos membrana kalta ,ar pastrigusi ar kiaura,bet kai trauksi su burna ta i turbo nueinancia slangute turetum pajaust jai kiaura ,jai kas neaisku klausk :pug:

viskas sitas teisinga,taciau ne viskas taip grazu kaip atrodo ;] kintamos geometrijos turbinos turi savu niuansu ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#108 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 18 - 00:17

Tai va vyrai, ryte ipyliau STP Diesel injectors cleaner'io, ir nezinau ar del to, bet po pietu chekas jau nebedege!  :beer:
O kuro filtras ardosi? noreciau pazet kokio ten gerio prisikaupe

Tiesa traukos nepadaugejo, slangos po intercoolerio - minkstos, beda turbut turbo..

taigi ,netraukimo problema slypi , solenoid valve,turbut jis atidirbo savo ,taip tau ir klaida P0026 viska pasako,tai yra sitas elektro solenoid voztuvas gavus signala atidaro turbinos oro sparnelius,o pas tave ju matyt neatidaro,tai patikrinti netaip sunku,atidarai priekini kopota priekinio lango puseja matosi tokia plasmasine juoda dezute i ja ieina vakumo slangutes,nuemus ta dezute matosi trys elektro voztuvai ,pirmas nuo keleivio puses yra butent atsakingas uz turbinos atidarinejima,tai ant jo ateina viena slangute nuo tos juodos dezutes ,ji vadinama vakumo akumuliatorium,o kita slangute eina i turbina,visu pirma issiaiskink ar ta slangute einanti i turbo nekiaura,tai galima patikrinti su burna sudarius vakuma,jai ji sveika tada tikrin ta voztuva ar jis veikia,uzvesk masina,uzmauk visas slangutes atgal tik numauk ta kuri eina i turbo,ten kai pagazuosi, uzdejus pirsta ant to vamzdelio kur maunasi ta slangute turi jaustis kad traukia vakuma,jai ne tai gali buti gatavas voztuvas,o jai traukia tai gali buti turbinos membrana kalta ,ar pastrigusi ar kiaura,bet kai trauksi su burna ta i turbo nueinancia slangute turetum pajaust jai kiaura ,jai kas neaisku klausk :pug:

viskas sitas teisinga,taciau ne viskas taip grazu kaip atrodo ;] kintamos geometrijos turbinos turi savu niuansu ;]

na taip,gali ir pati turbina buti kalta ,bet aprasiau ,tai ka pats gali patikrinti,ojau toliaukaltinti turbina,nes ji ne kelis litus kainuoja :pug:
  • 0

#109 Kestas00

Kestas00
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:p607 2001 2.2hdi

Parašyta 2010 birželio 21 - 16:54

Dekui uz toki issamu paaiskinima. Pabandziau atjungti laidus nuo turbo geometrijos valdymo voztuvo, ir ka jus manot, turbo pradejo veikt! Tik kai gerai padidinu apsukas meta Clean FAP Urgent

Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 21 - 16:56

  • 0

#110 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 21 - 19:18

Dekui uz toki issamu paaiskinima. Pabandziau atjungti laidus nuo turbo geometrijos valdymo voztuvo, ir ka jus manot, turbo pradejo veikt! Tik kai gerai padidinu apsukas meta Clean FAP Urgent

tai va ,taip supratau kad atjungei laidus nuo solenoid valve tas kur prie priekinio stiklo ,tai jis gali buti sugedes,o kad meta ta klaida tai reikia susirupinti su FAP filtro plovimu arba keitimu naujo,,,,arba kastracija,jai nenori daug isleisti ateiciai siulau iskastruoti,tuo cia yra forumieciu kas uzsiima,tik ziurint is kokio miesto esi :pug:
  • 0

#111 Kestas00

Kestas00
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:p607 2001 2.2hdi

Parašyta 2010 birželio 21 - 21:00

is Kauno
  • 0

#112 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 21 - 21:51

is Kauno

Kaune nezinau o VILNIUJA ,PANEVEZIJA yra,kas panaikina to FAP buvima tavo automobilija,aisku jaigu tu to nori,o plovimas is regeneracija,nevyks be eolio,taip kad labai brangios islaidos,nezinau bet as sutikciau panaikinti ta sistema visai,ir rami galva :pug:
  • 0

#113 Kestas00

Kestas00
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:p607 2001 2.2hdi

Parašyta 2010 birželio 22 - 12:36

Vakar pavaziavau autostadoj ir jau nebemeta FAP klaidos :good: Ir traukt pradejo geriau. Ir turbo svilpimas girdetis pradejo. Tik engine check'as(anti pollution system) dar kabo, matyt voztuvas dar gryba pjauna. Dar nusiemiau slanga nuo turbo oro isejimo i intercooler'i - biski tepalo pareina, cia lb blogai?

Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 22 - 12:38

  • 0

#114 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 22 - 14:40

Vakar pavaziavau autostadoj ir jau nebemeta FAP klaidos  :good:
Ir traukt pradejo geriau. Ir turbo svilpimas girdetis pradejo. Tik engine check'as(anti pollution system) dar kabo, matyt voztuvas dar gryba pjauna.

Dar nusiemiau slanga nuo turbo oro isejimo i intercooler'i - biski tepalo pareina, cia lb blogai?

na jai atjungtu laidu vazineji tai ir mes, antipolition klaida,reiskia kompas gauna signala, kad,turbo solenoid valve ,neveikia,ji reikia pasikeisti ir istrinti klaida,o del FAP galejo buti,kad tas turbo voztuvas susikniso,ir nepakako slegio ,ispusti suodziu,be to vazinejant su antipolition klaida gali uzsikisti FAP ,ir dar,dabar pas tave gali buti priverstinai iki galo atidara turbo grandine,kompas nebereguliuoja jos atidarimo,uzdarimo,pasak to gaunasi turbinos slegio perputimas :pug:

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 22 - 14:44

  • 0

#115 Kestas00

Kestas00
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:p607 2001 2.2hdi

Parašyta 2010 birželio 22 - 16:51

Vazineju su prijungtu voztuvu, traukos jau daugiau, autostradoj jaucias :) Klaida kuri laika jau nebemete, bet db vel islindo, nieko nebus, jei parejes voztuvas tai parejes.. prie progos ji nusiimsiu, apziuresiu gal jis issiardo, kas nors uzstrige..

Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 22 - 17:00

  • 0

#116 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 22 - 17:02

Vazineju su prijungtu voztuvu, traukos jau puse velnio. Klaida kuri laika jau nebemete, bet db vel islindo, nieko nebus, jei parejes voztuvas tai parejes.. prie progos ji nusiimsiu, apziuresiu gal jis issiardo, kas nors uzstrige..

pabandyk,ten voztuvai yra trys,ta tu paimk ir sukeisk voztuvus vietom,ta is desines puses sukeisk su kaireja puseja stovinciu voztuvu,tik vakuminiu zarneliu nesumaisik,uzmauk kaip buvo,ir isitikinsi ar voztuvo kalte,ardyti jo ten nieko nerasai,dar tik daugiau sugadinsi,o elektrines dalies ten nieko nesutvarkysi,nebent su testeriu patikrinti ar jis dar gyvas :pug:
  • 0

#117 etonas

etonas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 65
  • Automobilis:peugeot 307

Parašyta 2010 birželio 23 - 19:59

Kaune nezinau o VILNIUJA ,PANEVEZIJA yra,kas panaikina to FAP buvima tavo automobilija,aisku jaigu tu to nori,o plovimas is regeneracija,nevyks be eolio,taip kad labai brangios islaidos,nezinau bet as sutikciau panaikinti ta sistema visai,ir rami galva :pug:

alytui ismusa fap
  • 0

#118 Kestas00

Kestas00
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:p607 2001 2.2hdi

Parašyta 2010 birželio 24 - 11:00

Pamatavau varzas visu 3 voztuvu, turbo buvo 10 ohm, o kiti 2 po 14 ohm, sukeiciau vietom turbo geometrijos voztuva su tuo viduriniuoju(speju EGR), ir viskas susitvarke, nemeta jokiu kl. Keliu kepure ARMONDS!

Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 24 - 11:01

  • 0

#119 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 birželio 24 - 16:04

Pamatavau varzas visu 3 voztuvu, turbo buvo 10 ohm, o kiti 2 po 14 ohm, sukeiciau vietom turbo geometrijos voztuva su tuo viduriniuoju(speju EGR), ir viskas susitvarke, nemeta jokiu kl.
Keliu kepure ARMONDS!

tas krastinis keleivio puseja yra turbo voztuvas,vidurinis ERG ,kairioja krastinis oro srauto reguliavimo voztuvas,puiku ,kad tik padejo :beer: :pug:
  • 0

#120 Gedis123

Gedis123
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 179
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80kw

Parašyta 2010 birželio 25 - 10:24

Pamatavau varzas visu 3 voztuvu, turbo buvo 10 ohm, o kiti 2 po 14 ohm, sukeiciau vietom turbo geometrijos voztuva su tuo viduriniuoju(speju EGR), ir viskas susitvarke, nemeta jokiu kl.
Keliu kepure ARMONDS!

tas krastinis keleivio puseja yra turbo voztuvas,vidurinis ERG ,kairioja krastinis oro srauto reguliavimo voztuvas,puiku ,kad tik padejo :beer: :pug:

o :pug: 406 irgi tokia pacia tvarka jie stovi?
  • 0
Šeši iš dešimties lietuvių gyvena depresijoje, likę keturi Londone…




Vartotojų skaito šią temą: 8

narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0