2.2 hdi bendros problemos
#101 Svečias_energyser_*
Parašyta 2010 birželio 17 - 12:03
#102
Parašyta 2010 birželio 17 - 12:34
Šį pranešimą redagavo xzibit: 2010 birželio 17 - 12:34
'89 205 CJ 1.4TU
#103
Parašyta 2010 birželio 17 - 17:14
Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 17 - 17:18
#104
Parašyta 2010 birželio 17 - 18:15
taigi ,netraukimo problema slypi , solenoid valve,turbut jis atidirbo savo ,taip tau ir klaida P0026 viska pasako,tai yra sitas elektro solenoid voztuvas gavus signala atidaro turbinos oro sparnelius,o pas tave ju matyt neatidaro,tai patikrinti netaip sunku,atidarai priekini kopota priekinio lango puseja matosi tokia plasmasine juoda dezute i ja ieina vakumo slangutes,nuemus ta dezute matosi trys elektro voztuvai ,pirmas nuo keleivio puses yra butent atsakingas uz turbinos atidarinejima,tai ant jo ateina viena slangute nuo tos juodos dezutes ,ji vadinama vakumo akumuliatorium,o kita slangute eina i turbina,visu pirma issiaiskink ar ta slangute einanti i turbo nekiaura,tai galima patikrinti su burna sudarius vakuma,jai ji sveika tada tikrin ta voztuva ar jis veikia,uzvesk masina,uzmauk visas slangutes atgal tik numauk ta kuri eina i turbo,ten kai pagazuosi, uzdejus pirsta ant to vamzdelio kur maunasi ta slangute turi jaustis kad traukia vakuma,jai ne tai gali buti gatavas voztuvas,o jai traukia tai gali buti turbinos membrana kalta ,ar pastrigusi ar kiaura,bet kai trauksi su burna ta i turbo nueinancia slangute turetum pajaust jai kiaura ,jai kas neaisku klauskTai va vyrai, ryte ipyliau STP Diesel injectors cleaner'io, ir nezinau ar del to, bet po pietu chekas jau nebedege!
O kuro filtras ardosi? noreciau pazet kokio ten gerio prisikaupe
Tiesa traukos nepadaugejo, slangos po intercoolerio - minkstos, beda turbut turbo..
#105
Parašyta 2010 birželio 17 - 18:25
filtras yra atidarius kopota nuo variklio nuemi plasmasine apsauga su HDI raidem ir pamatai filtro juoda apvalia dezute ,i kuria ieina permatomos slangutes ,tas slangutes numauni,atsuki plasmasini zieda ir istrauki kuro filtra,tik atgal surink tokia pat tvarka kaip jis ir bus pries nuimant,na as turiu omeni,kad nauja filtra dedant surink kaip buvo,ziureti ten nera ko ,keiti kuro filtra ir taskas,ir patartina ta dezute nusiimti ir isplautiTai va vyrai, ryte ipyliau STP Diesel injectors cleaner'io, ir nezinau ar del to, bet po pietu chekas jau nebedege!
O kuro filtras ardosi? noreciau pazet kokio ten gerio prisikaupe
Tiesa traukos nepadaugejo, slangos po intercoolerio - minkstos, beda turbut turbo..
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 17 - 18:27
#106
Parašyta 2010 birželio 17 - 18:34
gali buti ir ne avarinis rezimas, nes jam rodo klaida ,susiijusia butent su turbinos elektromagnetiniu solenoid voztuvu ,kita vertus jai tas voztuvas negauna itampos is kompo nurodimu ,tai gali buti ir avarinis rezimas,nes avariniu rezimu butent taip ir buna,bet tai galima padaryt kad masina gerai vaziuotu ir avariniu rezimu,tiesiog reikia sujungti tas slangutes tarpusavija,kurios ieina i ta voztuvajei pas ji avarinis rezimas ijungtas del depollution sistemos ar dar kitko gedimo nesvilps ta turbina nors ir kiek stengsies apsukos pakyla tik iki 3000 apsisukimu per minute
#107
Parašyta 2010 birželio 17 - 23:18
viskas sitas teisinga,taciau ne viskas taip grazu kaip atrodo kintamos geometrijos turbinos turi savu niuansutaigi ,netraukimo problema slypi , solenoid valve,turbut jis atidirbo savo ,taip tau ir klaida P0026 viska pasako,tai yra sitas elektro solenoid voztuvas gavus signala atidaro turbinos oro sparnelius,o pas tave ju matyt neatidaro,tai patikrinti netaip sunku,atidarai priekini kopota priekinio lango puseja matosi tokia plasmasine juoda dezute i ja ieina vakumo slangutes,nuemus ta dezute matosi trys elektro voztuvai ,pirmas nuo keleivio puses yra butent atsakingas uz turbinos atidarinejima,tai ant jo ateina viena slangute nuo tos juodos dezutes ,ji vadinama vakumo akumuliatorium,o kita slangute eina i turbina,visu pirma issiaiskink ar ta slangute einanti i turbo nekiaura,tai galima patikrinti su burna sudarius vakuma,jai ji sveika tada tikrin ta voztuva ar jis veikia,uzvesk masina,uzmauk visas slangutes atgal tik numauk ta kuri eina i turbo,ten kai pagazuosi, uzdejus pirsta ant to vamzdelio kur maunasi ta slangute turi jaustis kad traukia vakuma,jai ne tai gali buti gatavas voztuvas,o jai traukia tai gali buti turbinos membrana kalta ,ar pastrigusi ar kiaura,bet kai trauksi su burna ta i turbo nueinancia slangute turetum pajaust jai kiaura ,jai kas neaisku klauskTai va vyrai, ryte ipyliau STP Diesel injectors cleaner'io, ir nezinau ar del to, bet po pietu chekas jau nebedege!
O kuro filtras ardosi? noreciau pazet kokio ten gerio prisikaupe
Tiesa traukos nepadaugejo, slangos po intercoolerio - minkstos, beda turbut turbo..
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#108
Parašyta 2010 birželio 18 - 00:17
na taip,gali ir pati turbina buti kalta ,bet aprasiau ,tai ka pats gali patikrinti,ojau toliaukaltinti turbina,nes ji ne kelis litus kainuojaviskas sitas teisinga,taciau ne viskas taip grazu kaip atrodo kintamos geometrijos turbinos turi savu niuansu
taigi ,netraukimo problema slypi , solenoid valve,turbut jis atidirbo savo ,taip tau ir klaida P0026 viska pasako,tai yra sitas elektro solenoid voztuvas gavus signala atidaro turbinos oro sparnelius,o pas tave ju matyt neatidaro,tai patikrinti netaip sunku,atidarai priekini kopota priekinio lango puseja matosi tokia plasmasine juoda dezute i ja ieina vakumo slangutes,nuemus ta dezute matosi trys elektro voztuvai ,pirmas nuo keleivio puses yra butent atsakingas uz turbinos atidarinejima,tai ant jo ateina viena slangute nuo tos juodos dezutes ,ji vadinama vakumo akumuliatorium,o kita slangute eina i turbina,visu pirma issiaiskink ar ta slangute einanti i turbo nekiaura,tai galima patikrinti su burna sudarius vakuma,jai ji sveika tada tikrin ta voztuva ar jis veikia,uzvesk masina,uzmauk visas slangutes atgal tik numauk ta kuri eina i turbo,ten kai pagazuosi, uzdejus pirsta ant to vamzdelio kur maunasi ta slangute turi jaustis kad traukia vakuma,jai ne tai gali buti gatavas voztuvas,o jai traukia tai gali buti turbinos membrana kalta ,ar pastrigusi ar kiaura,bet kai trauksi su burna ta i turbo nueinancia slangute turetum pajaust jai kiaura ,jai kas neaisku klauskTai va vyrai, ryte ipyliau STP Diesel injectors cleaner'io, ir nezinau ar del to, bet po pietu chekas jau nebedege!
O kuro filtras ardosi? noreciau pazet kokio ten gerio prisikaupe
Tiesa traukos nepadaugejo, slangos po intercoolerio - minkstos, beda turbut turbo..
#109
Parašyta 2010 birželio 21 - 16:54
Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 21 - 16:56
#110
Parašyta 2010 birželio 21 - 19:18
tai va ,taip supratau kad atjungei laidus nuo solenoid valve tas kur prie priekinio stiklo ,tai jis gali buti sugedes,o kad meta ta klaida tai reikia susirupinti su FAP filtro plovimu arba keitimu naujo,,,,arba kastracija,jai nenori daug isleisti ateiciai siulau iskastruoti,tuo cia yra forumieciu kas uzsiima,tik ziurint is kokio miesto esiDekui uz toki issamu paaiskinima. Pabandziau atjungti laidus nuo turbo geometrijos valdymo voztuvo, ir ka jus manot, turbo pradejo veikt! Tik kai gerai padidinu apsukas meta Clean FAP Urgent
#111
Parašyta 2010 birželio 21 - 21:00
#112
Parašyta 2010 birželio 21 - 21:51
Kaune nezinau o VILNIUJA ,PANEVEZIJA yra,kas panaikina to FAP buvima tavo automobilija,aisku jaigu tu to nori,o plovimas is regeneracija,nevyks be eolio,taip kad labai brangios islaidos,nezinau bet as sutikciau panaikinti ta sistema visai,ir rami galvais Kauno
#113
Parašyta 2010 birželio 22 - 12:36
Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 22 - 12:38
#114
Parašyta 2010 birželio 22 - 14:40
na jai atjungtu laidu vazineji tai ir mes, antipolition klaida,reiskia kompas gauna signala, kad,turbo solenoid valve ,neveikia,ji reikia pasikeisti ir istrinti klaida,o del FAP galejo buti,kad tas turbo voztuvas susikniso,ir nepakako slegio ,ispusti suodziu,be to vazinejant su antipolition klaida gali uzsikisti FAP ,ir dar,dabar pas tave gali buti priverstinai iki galo atidara turbo grandine,kompas nebereguliuoja jos atidarimo,uzdarimo,pasak to gaunasi turbinos slegio perputimasVakar pavaziavau autostadoj ir jau nebemeta FAP klaidos
Ir traukt pradejo geriau. Ir turbo svilpimas girdetis pradejo. Tik engine check'as(anti pollution system) dar kabo, matyt voztuvas dar gryba pjauna.
Dar nusiemiau slanga nuo turbo oro isejimo i intercooler'i - biski tepalo pareina, cia lb blogai?
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 birželio 22 - 14:44
#115
Parašyta 2010 birželio 22 - 16:51
Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 22 - 17:00
#116
Parašyta 2010 birželio 22 - 17:02
pabandyk,ten voztuvai yra trys,ta tu paimk ir sukeisk voztuvus vietom,ta is desines puses sukeisk su kaireja puseja stovinciu voztuvu,tik vakuminiu zarneliu nesumaisik,uzmauk kaip buvo,ir isitikinsi ar voztuvo kalte,ardyti jo ten nieko nerasai,dar tik daugiau sugadinsi,o elektrines dalies ten nieko nesutvarkysi,nebent su testeriu patikrinti ar jis dar gyvasVazineju su prijungtu voztuvu, traukos jau puse velnio. Klaida kuri laika jau nebemete, bet db vel islindo, nieko nebus, jei parejes voztuvas tai parejes.. prie progos ji nusiimsiu, apziuresiu gal jis issiardo, kas nors uzstrige..
#117
Parašyta 2010 birželio 23 - 19:59
alytui ismusa fapKaune nezinau o VILNIUJA ,PANEVEZIJA yra,kas panaikina to FAP buvima tavo automobilija,aisku jaigu tu to nori,o plovimas is regeneracija,nevyks be eolio,taip kad labai brangios islaidos,nezinau bet as sutikciau panaikinti ta sistema visai,ir rami galva
#118
Parašyta 2010 birželio 24 - 11:00
Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 birželio 24 - 11:01
#119
Parašyta 2010 birželio 24 - 16:04
tas krastinis keleivio puseja yra turbo voztuvas,vidurinis ERG ,kairioja krastinis oro srauto reguliavimo voztuvas,puiku ,kad tik padejoPamatavau varzas visu 3 voztuvu, turbo buvo 10 ohm, o kiti 2 po 14 ohm, sukeiciau vietom turbo geometrijos voztuva su tuo viduriniuoju(speju EGR), ir viskas susitvarke, nemeta jokiu kl.
Keliu kepure ARMONDS!
#120
Parašyta 2010 birželio 25 - 10:24
o 406 irgi tokia pacia tvarka jie stovi?tas krastinis keleivio puseja yra turbo voztuvas,vidurinis ERG ,kairioja krastinis oro srauto reguliavimo voztuvas,puiku ,kad tik padejoPamatavau varzas visu 3 voztuvu, turbo buvo 10 ohm, o kiti 2 po 14 ohm, sukeiciau vietom turbo geometrijos voztuva su tuo viduriniuoju(speju EGR), ir viskas susitvarke, nemeta jokiu kl.
Keliu kepure ARMONDS!
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0