Peršokti prie turinio


Nuotrauka

106 XSi 1400 Fun-drive


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 114

#1 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 00:02

Posted Image

XSI istorija ir informacija
Taigi, šiek tiek apie 106 XSi.
Tai buvo top-range šimtas šeštas: Elektros paketas, odinis vairas, prilaikančios sport sėdynės, rusvai tonuoti visi langai, o galiniai taip pat atsidarantys.
Kaip opciją buvo galima pasirinkti ABS, vairo stiprintuvą, šildomus ir elektra reguliuojamus veidrodėlius. Gali būti, kad tarp pasirinkimų buvo ir šildomos sėdynės.

Posted Image

Išorė
Pagrinde šie modeliai ėjo mėlynos Miami Blue spalvos, rečiau galima sutikti ir raudoną Cherry Red ar juodą Onyx Black xsi.
Išorėje galima pamatyti kiek žemesnius priekinius ir galinius bamperius, tik xsi modeliui būdingas plastmasines arkas.
Kaip opciją buvo galima pasirinkti kėbulo spalva dažytus veidrodėlius.
Ant galinio dangčio puikuojasi ne tik XSi ženklelis, bet ir spoileris, kuris tvirtinasi į galinį stiklą (yra tam išgrėžtos skylės stikle).
Taip pat išvaizdoje pastebimi vėlgi specialiai xsi modeliui sukurti r14 ratai.


Posted Image


Varikliai
į šiuos modelius ėjo 1.4 ir 1.6 litražo tiesioginio įpurškimo TU serijos varikliai.
1.4 būdavo dviejų tipų: pirmieji 100ag K6B (TU3FJ2) ir poto sekė labiau eco-friendly 95ag KFZ (TU3FJ2).
KFZ variklis turėjo katalizatorių ir porą kitų į ekologiją orientuotų pakeitimų.
Apie 94m 1.4 variklį pakeitė galingesniu 1.6 turinčiu apie 106Ag.

Posted Image

Važiuoklė
XSi turėjo vadinamąją sportinę važiuoklę.
Priekyje stabilizatorius tvirtinasi ne į šakes, kaip paprastuose 106, bet tiesiai prie amortizatoriaus (statramsčio).
Taip padidėja stabilizatoriaus efektyvumas, nepaisant to stabilizatoriaus storis padidintas iki 20mm.
Taip pat naudojamos kitokios guminės įvorės ir yra papildomų „traverso“ sutvirtinimų.
Spyruoklės taip pat padidinto kietumo.
Gale vietoje įprastų 18mm torsionų sudėti storiausi įmanomi 19mm, įdėtas ir 19mm stabilizatorius.

Posted Image

Stabdžiai
Priekyje 247mm ventiliuojami diskiniai stabdžiai su Bendix suportais, gale būgnai 180mm (vietoj standartinių 165mm).

Vėliau, pereinant prie face lifto, XSi buvo pakeistas nauju top-range ekvivalentu - 106 GTi.
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Nuotrauka

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Nuotrauka
Mazda Miata - for fun.

#2 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 00:28

Mano XSi

Su tokiu gražiu intro galiu ir pristatyti savo naują 106 projektėlį.
Tarp mano turimų trijų 106’ų vienas iš jų yra – XSi!

Posted Image

Šitas XSi buvęs klubo nario “Katinas”. Pirkau jį dar galvodamas, kad prikelsiu, bet po kiek laiko dašuto, kad kėbulo būklė per prasta kažką su juo daryti. Iš išorės gražiai atrodo, tačiau vienas slenkstis jau sunykęs (kažkada buvo daužtas kaip pasakojo), galas irgi smarkiai išrudijęs.
Daug kas su tuo XSi blogai – galinis tiltas nebe Xsi sudėtas (nebuvo sport torsionų ir stabilizatoriaus), priekiniai amortikai mirę, vienas priekinis ratas pamuštas ir nebe savo vietoje stovi, variklis apsitepalavęs, durų vyriai parėję, kapoto vienas laikiklis nulūžęs, valytuvai neveikia, bėgiu svirtis klabatų klabata, šiaip jau matosi, kad mašina pavargusi ir nemažai mačiusi.
Šiaip man XSi spalva begalo graži! Bet, deja, neišeis man susitvarkyti to xsi kėbulo.
Va kaip rudelės atrodo:

Posted Image

Tačiau iš kitos pusės, jame yra ir neblogų dalių – naujas radiatorius, nauji pusašiai sudėti.
Ir kas, bent jau man, svarbiausia, kad jame stūgso 1.4 95ag variklis, kuris dar Gyvas!

Posted Image

Taigi, ką galima su visu šituo nuveikti?

Posted Image

Taigi mano tokie planai – paimti tą xsi variklį ir perdėti jį į šitą pilką kėbulą, kurio būklė labai gera. Iš dviejų gerų komponentų gali gautis šaunus automobiliukas.

Posted Image

Darbų eiga

Pradžiai galvoju tik perkelti variklį, bet palikti savo triskylę važiuoklę. Tačiau ateityje norėčiau “pasidaryti” sportinį galinį tiltą su naujais tilto guoliais ar įvorėm(nes jo man trūksta) ir susidėti keturskylę xsi važiuoklę.
Dar reikės pasidaryti priekinio stabilizatoriaus tvritinimus, nes Sport stabilizatoriai (xsi,rallye,gti) kitaip tvirtinasi prie kėbulo negu paprasti.
Kiek matavausi ir žiūrėjau 1.1 pusašiai įsikiš į xsi greičių dėžę ir tiks triskylei stupicai. Mat xsi pusašiai į triskyle stupicą gražiai netelpa – yra tam tikrų neatitikimų. Na telieka tikėtis, kad nenusuksiu tų paprastų pusašių :)

Posted Image

Paskirtis

Automobilį įsivaizduoju kaip specialiai skirtą linksmiem pasivažinėjimams. Su juo dalyvaučiau slalomuose, gal net kur Kačerginėje ar kokiam greituminiam slalome. Taip pat jį galvoju naudoti linksmesniems pasimalimams po miestą :)

Na o temą sukūriau tam, kad pasidalinčiau savo nuotykiais patirtais tvarkant ir važinėjant šiuo mašiniuku. Taip pat tikiuosi suteikti kam nors naudingos informacijos ir tuo pačiu sulaukti kokios nors pagalbos su iškilusiom problemom :)
Visi pasiūlymai, pastabos, patarimai ir nuomonės labai welcome :beer:


Vėliau įkelsiu medžiagos ką jau nuveikiau su xsi varikliu.
:pug:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Nuotrauka

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Nuotrauka
Mazda Miata - for fun.

#3 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 09:34

Puiku :good:

Žabojau ir aš kažkada mėlyną XSi, bet dabar mano planuose XSi LeMans edition'as:

Posted Image

Posted Image
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#4 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 10:26

Vau! Nuostabus salonas pas šituos ^_^ O čia jau tavo kieme stovi jis? Jei taip, kur tokį sugebėjai prigriebt? Nejaugi Lietuvoje? :blink: Gera būklė :good:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Nuotrauka

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Nuotrauka
Mazda Miata - for fun.

#5 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 14:53

Kad ir kaip norėčiau aš jo, bet deja jis ne mano kieme stovi... kažkokio vokiečio kieme jis pardavinėjamas (tiesiog įdėjau foto, kad parodyti kokio ieškau) :wub:

O čia apie XSi LeMans (kurių beje buvo išleista tik 1000 vienetų) skirtumus nuo paprasto XSi plačiau: http://aebergon.pers...106_Le_Mans.htm :)
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#6 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 lapkričio 28 - 22:59

Variklis

Taigi, pas mane yra 1.4i KFZ 95Ag varikliukas. Išmetimo sistemoje buvo kažkada katalizatorius, bet jis jau pašalintas.

Posted Image

Variklis jau senokai iškeltas iš kėbulo, priekis ir galas buvo neblogai tepaluoti, tad pakeičiau abu alkūninio riebošklius.

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Poto pasikeičiau ir pagrindinį diržą su itempėju, kadangi nežinia kada tai buvo daryta. Įtempėjas jau buvo prastas, o vandens pompa pasirodė visai gera, tad nekeičiau jos. Na jeigu suges bevažiuojant tai visai pastebima bus – leis aušinimo skystį. Dar ir generatoriaus naują dirželį uždėjau. :)

Posted Image

Greičių dėžė

Tuo pačiu nuprausiau ir pavarų dėžę, nes buvo nemažai apkrimijus. Plovimui naudojau autochemijos variklių ploviklį ir užtrukau begales laiko.. Gal kokias 4 valandas aš ten ją šveičiau.. Ir tai nepasiekiau norimo rezultato. Nesuprantu, nejaugi neįmanoma kažkaip lengviau/greičiau to padaryti :|

Posted Image
Posted Image

Nuplovęs pamačiau, kad pas mane nebeoriginali XSi greičių dėžė – uždėta nuo kažkokio AX 1.4 :D
Ką gali žinoti, jei nuo 1.4 GTi – tai gal tokie pat perdavimai, jei ne – kažin ar pajusiu kokį skirtumą. Bus matyti.

Sankaba

Prieš surinkdamas atgal įdėjau naują išminamąjį guoliuką ir savo sankabos diską nuo 1.1 su nauja kibiaja medžiaga, nes buvusiam sankabos diske jau klibėjo spyruoklės. Na o sankabos disko diametras atitiko – 180mm.
Dėl sankabos diametrų, kiek žinau visur ėjo 180mm išskyrus:
  • Pirmuosius karbiuratorinius 1.1 variklius ir pirmuosius 1ltr variklius. Pas juo buvo mažesni diskai – 160mm. Bet ir tai tik iki 93m, vėliau pradėjo 180mm dėti.
  • Į 1.6 variklius eidavo 200mm sankaba.


XSi lemans tikrai neblogas egzempliorius. Man dar patiko tai, kad keleiviam iš šonų kalonėlės yra :good: Dar nesu matęs nei vieno 106 su tokiu bajeriu.
Tas saitas, kurio nuorodą pateikei labai naudingas! Ten daug įvairių įdomių egzempliorių galima rasti.
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Nuotrauka

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Nuotrauka
Mazda Miata - for fun.

#7 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 lapkričio 29 - 07:56

citroenu, trumpesnes pavaros, kiek susidurem :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#8 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 lapkričio 29 - 09:20

Man dar patiko tai, kad keleiviam iš šonų kalonėlės yra :good: Dar nesu matęs nei vieno 106 su tokiu bajeriu.

Tame kuri pirkai is musu buvo ^_^ Bet man atrodo su salonu iskeliavo....
  • 0
kažkaip.....

#9 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 lapkričio 29 - 15:39

Greičių dėžės

Pačiam pasidarė įdomu dėl tų greičių dėžių, tai pasidomėjau.
Pas mane yra 2CA86 greičių dėžė (ant jos markeriu parašyta AX 1.4). Bėgių ilgiai pagal pirmą šaltinį yra tokie:
1: 3,41667
2: 1,80952
3: 1,27586
4: 0,97500
5: 0,76744
Final drive: 4,28571

Antram šaltinyje sulyginus šiuos skaičius gaunasi, kad mano greičių dėžė nuo 1.1 AX’o :)
Ten net ir parašyta, kad AX 1.1i turėjo 2CA68.
Taip išeina, kad pas mane greičių dėžė nuo paprasto 1.1 :)
Tačiau ant maniškės dėžės matosi, kad buvo nuimtas penkto bėgio dangtelis, ir uždėta nauja tarpinė. Tai gal kas nors keitė tą penktą bėgį. Na čia jau neišeis išsiaiškint, nebent išsiardyt ir skaičiuot dantukus :D
Man ta greičių dėžė šiokia tokia mistika, tai geriau to nedarysiu o tiesiog uždėsiu ir važiuosiu.

Poto radau trečiąjį šaltinį, pagal kurį galima palyginti ratios su XSI 1400 originaliais:

Posted Image

Keista, kad čia 1ltr ir 1.1 greičių dėžių 4 bėgis ir final drive šiek tiek skiriasi nuo pirmojo šaltinio info.
Taip išeina kad mano turima greičių dėžė ilgesnių bėgių nei XSi ;/ Kaip suprantu kuo mažesnis skaičius tuo ilgesnis bėgis. Jau vien antram bėgyje yra 5mph skirtumas!
Na su ilgesniais bėgiais ekonomiškau tiesiojoj važiuoti, bet man tas kaip ir neaktualu.
Dar nustebino S1 Rallye bėgių trumpumas! Tokią dėžę turėti būtų neprošal. :)
Suprantu kad čia visur gali būti klaidų toje informacijoje, vien jau Haynes manualas dar kitokius derinius pateikia, tad pernelyg galvos nesuku.

Grįžus namo pasižiūrėsiu kokios mano kitos dvi greičių dėžės, kurios išimtos iš mano žydriaus ir pilkio. Ten tai tikrai 1.1 versijos turėtų būti. Bus įdomu :)

Šaltiniai
http://www.suzukitun...a5gearratio.htm - visi MA4 ir MA5 gear ratios
http://www.suzukitun.....20ratio's.xls – MA5 gear ratios excelyje pagal citroen AX modelius.
http://www.106owners...thread.php?2908 – diskusija apie greičių dėžes. (iš čia paimta ta nuotrauka)

Stopai, tik dabar fotkes peržiūrėjęs pastebėjau kad ir šitam xsi buvo tos kalonėlės gale! Vau, taip išeina, kad čia ne LeMans bajeriai. Bet esu matęs kitų xsi ir be tų kolonėlių, tai gal čia kokia užsakoma opcija :) Įdomu.
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Nuotrauka

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Nuotrauka
Mazda Miata - for fun.

#10 audrius_nitro

audrius_nitro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Puegeot 106 gti

Parašyta 2011 lapkričio 29 - 23:05

jai nori turiu galines apsyfkes su kolonelem :) pas mane yra wisko B)
  • 0

#11 kentasxxxx

kentasxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Vieta:Lietuva, Kaunas
  • Automobilis:peugeot 106

Parašyta 2011 lapkričio 30 - 13:20

Yra toks universalus ploviklis. Permatoma 1 litro bonkute su purkstuku, raudonas skystis, vadinasi EXTRA Cleaner. Naudoju ji visur. Po plovimo su juo apipurskiu masina ir nusausinu skudureliu, balta pasidaro akinamai balta. Kai dejau varikli i savo simtassestuka, ploviau visa variklio skyriu su juo ( + sepetys, + vandens slanga), mazdaug pusvalandzio begy buvo gautas vidutinis rezultatas. Atsimenu kai 205enktam reikejo plaut variklio skyriu, naudojau variklio ploviklius, 646, vaitspirita, sepecius, drele su vieliniu sepeciu... uztrukau pora dienu ir manau nepasiekiau tokio rezultato kaip su extra cleaner. Jo galima tikrai gauti Lytagroje, maciau ir kai kuriose degalinese ;)
  • 0
205 Rallye 1.9 GTi... vienas vargas ir 0 malonumo ----- Sold
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda :D ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos :)
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car

#12 audrius_nitro

audrius_nitro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Puegeot 106 gti

Parašyta 2011 lapkričio 30 - 18:17

o dar geriau nuwesti begiu deze nustikluoti tada kaip nauja bus :good:
  • 0

#13 kentasxxxx

kentasxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Vieta:Lietuva, Kaunas
  • Automobilis:peugeot 106

Parašyta 2011 lapkričio 30 - 21:14

Viena bonkute kainuoja 6.49 ;)
  • 0
205 Rallye 1.9 GTi... vienas vargas ir 0 malonumo ----- Sold
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda :D ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos :)
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car

#14 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 lapkričio 30 - 23:37

Ačiū Kentai! Turėsiu minty, kada įsigysiu ir išmėginsiu :good:
Audriau, kad nereikia man tų plastmasių. Jei turėčiau 106 daily drive, tada norėčiau, bet kai šitas bus slalomam, tai reikia kuo mažiau papildomo svorio :)

Variklio skyrius

Jau galvojau apie variklio kėlimą į pilkį, tačiau prieš tai akis badė paviršutinės variklio skyriaus rūdelės, tad nusprendžiau jas šiek tiek patvarkyti.
Tam reikalui naudojau tokį preparatą - Antikorozinė apsauga, gruntas ir dengiamieji dažai. Trys viename!

Posted Image

:D Nežinau ant kiek šitas reikalas bus veiksmingas, bet jį neva galima tepti ant rudžių. Šiek tiek jas apdirbęs (dratinis šepetys, ir švitras kol nusibodo žaist) taip ir padariau. :)

Posted Image
Posted Image

Gavosi nepernelyg gražiai, vis tik ir spalva skiriasi, bet nors uždengė rudeles, o jeigu jas dar ten ir „surišo“ ir jos daugiau nebeišlys – tai bus labai gerai, to ir tikiuosi. Na o kaip ten iš tikro bus - viskas pasimatys pradėjus važinėti.

Variklio įdėjimas

Na sutvarkius tą negražią vietą jau kaip ir norėjau dėti variklį.. Tik vienas nesklandumas iškilo prieš akis..

Posted Image

Che, kaip aš to anksčiau nepastebėjau :D
Esmė tokia, kad ant Xsi yra rimtesnis tiek pagalvės tvirtinimas, tiek pati pagalvė.
Imėmės veiksmų ir pasidarėm taip, kad būtų galima įdėti XSi variklį į šį kėbulą :)

Posted Image

Nepergyvenkit, tas XSi kėbulas jau tikrai buvo labai prastos būklės, tad jo kelti neapsimoka, o ir sugadinti nebegaila.
Na viską baigus rezultatas atrodo taip.

Posted Image

Jei nieko dar nepražiopsojau, telieka įsikrauti variklį :)
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Nuotrauka

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Nuotrauka
Mazda Miata - for fun.

#15 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 gruodžio 08 - 00:55

Posted Image

Variklis jau IN! :)
Šiaip dar tik ant pagalvių pakabintas. Liko sujungti visą laidyną, ir pakeisti kuro siurblį. Poto jau bandysiu kurt ir žiūrėsiu ką praleidau. Prieš įdedant variklį dar reikėjo kaiką padaryti..

Traverso tvirtinimai

Išėmiau iš xsi traverso sutvirtinimus, buvo neblogai parudiję, tad apdirbau ir nudažiau tais pačiais dažais.
Labai patiko tai, kad sriegiai kėbule jau buvo padaryti! Teliko viską susukti ir voulia :)

Posted Image
Posted Image

Priekinė važiuoklė

Išsiemiau pilkio šakes ir amortizatorių kelmus su stabdžiais. Susidėjau viską nuo žydriaus, nes ten perrinkti stabdžiai, atnaujintos šakių gumos su šarnyrais. Tiktais ką palikau nuo pilkio, tai amortizatorius. Pasirodė gyvesni už maniškius :blink: . Gal jie kokie keisti yra, nes išėmus, tai atrodė kaip nauji. Nei apsitepalavę, nei aprudiję, nei nusitrynusios etikėtės.. Ant pačių amortikų puikuojas užrašas “Peugeot”. Įdomu man, kaip čia yra iš tikrųjų.
Pilkio pirmi iš kairės.

http://img804.images...32/img9249d.jpg

Pasirodo šakės pilkyje niekada nebuvo tvarkytos dar. Pežukas nuvažiavęs apie 150k km, šarnyrai dar OK, viduriniai sailenblokai Labai OK, o galiniai sailenblokai jau pavargę buvo ( vienas sutrūkinėjas, kitas jau atplyšęs).
Manau neblogai atlaikė dar!
Va kaip atrodė vaizdelis, kai norėjau atsukti šakę iš salono : ))

Posted Image

Dar pasižiūrėjau stabilizatorių tvirtinimo vietas. Kadangi Sport serijos priekinis stabilizatorius kitaip tvirtinasi. Pasirodo pilkyje ir sportiniui stabilizatoriui yra sriegiai – Liuks! Bus labai lengva susidėti :)

Priekinės spyruoklės

Posted Image

Taip pat susimečiau neseniai įsigytas ale sport spyruokles. Nieko apie jas nežinau, apart to, kad iš GTi išimtos.
Net pavadinimo normalaus nėra ant jų. Kažkokios noname.

Posted Image

Palyginau su savo baltomis Musketier – baltose storesnės vijos, bet jų yra daugiau. Raudonų vijos plonesnės, tačiau ir vijų mažiau. “išviniojus” spyruoklę, kuo ji trumpesnė – tuo kietesnė, tai taip išeina kad raudonų vijos plonumą kompensuoja spyruoklės “ilgis”. Na nežinau, bus matyt kokio kietumo tos raudonos spyruoklės kai pradėsiu važinėti.
Manau priekis gavosi šiek tiek žemesnis negu paprastai būna. :)
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Nuotrauka

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Nuotrauka
Mazda Miata - for fun.

#16 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 gruodžio 08 - 01:33

Labai graziai apipavidalintas projektelis, tiesiog miela malonu skaityt. Visada laukiu nauju post`u. Keep it up :good: Kaip suprantu baltos spyruokles nebereikalingos lieka, gal netyc noretum paskolint pabandyt ant 205 setup`o susirinkt, jei viskas ok tiktu gal kaipnors perleistum? :)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#17 SpaRCis

SpaRCis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 RGTi 1.6l

Parašyta 2011 gruodžio 08 - 01:57

Eghm.. del spyruokliu MYGT
  • 0
.:: P205 GTi ::.

#18 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 gruodžio 08 - 04:40

Eghm.. del spyruokliu MYGT

Shinanigans :ph34r:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#19 audrius_nitro

audrius_nitro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Puegeot 106 gti

Parašyta 2011 gruodžio 08 - 18:38

keliauja mano spiruokles jau 2 komplektus maniskiu turi ;D uz kiek trakonas perleido spiruokles?jo ralis dar gywas?
  • 0

#20 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 gruodžio 09 - 11:56

Gyyyvas mano Rallye - lakstėm vakar. Tiek spyruokles (Mantui), tiek rasporkę (Wateam) perleidau lygiai už tiek pat, už kiek iš tavęs pirkau. Nei vienu litu į pliusą neišėjau. ^_^ Laukiu nesulaukiu, kada bus galima pamatyt šį Manto žvėriuką - baisiai smagus turėtų būt! Labai smagu stebėt ir patį Mantą, kai jis vis nekantrauja susirinkti Pežuką ir palakstyt! Matos, kad myli savo kibirą. :good: Temos išsamumas irgi nuostabus! ^_^
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0