106 XSi 1400 Fun-drive
#1
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 00:02
XSI istorija ir informacija
Taigi, šiek tiek apie 106 XSi.
Tai buvo top-range šimtas šeštas: Elektros paketas, odinis vairas, prilaikančios sport sėdynės, rusvai tonuoti visi langai, o galiniai taip pat atsidarantys.
Kaip opciją buvo galima pasirinkti ABS, vairo stiprintuvą, šildomus ir elektra reguliuojamus veidrodėlius. Gali būti, kad tarp pasirinkimų buvo ir šildomos sėdynės.
Išorė
Pagrinde šie modeliai ėjo mėlynos Miami Blue spalvos, rečiau galima sutikti ir raudoną Cherry Red ar juodą Onyx Black xsi.
Išorėje galima pamatyti kiek žemesnius priekinius ir galinius bamperius, tik xsi modeliui būdingas plastmasines arkas.
Kaip opciją buvo galima pasirinkti kėbulo spalva dažytus veidrodėlius.
Ant galinio dangčio puikuojasi ne tik XSi ženklelis, bet ir spoileris, kuris tvirtinasi į galinį stiklą (yra tam išgrėžtos skylės stikle).
Taip pat išvaizdoje pastebimi vėlgi specialiai xsi modeliui sukurti r14 ratai.
Varikliai
į šiuos modelius ėjo 1.4 ir 1.6 litražo tiesioginio įpurškimo TU serijos varikliai.
1.4 būdavo dviejų tipų: pirmieji 100ag K6B (TU3FJ2) ir poto sekė labiau eco-friendly 95ag KFZ (TU3FJ2).
KFZ variklis turėjo katalizatorių ir porą kitų į ekologiją orientuotų pakeitimų.
Apie 94m 1.4 variklį pakeitė galingesniu 1.6 turinčiu apie 106Ag.
Važiuoklė
XSi turėjo vadinamąją sportinę važiuoklę.
Priekyje stabilizatorius tvirtinasi ne į šakes, kaip paprastuose 106, bet tiesiai prie amortizatoriaus (statramsčio).
Taip padidėja stabilizatoriaus efektyvumas, nepaisant to stabilizatoriaus storis padidintas iki 20mm.
Taip pat naudojamos kitokios guminės įvorės ir yra papildomų „traverso“ sutvirtinimų.
Spyruoklės taip pat padidinto kietumo.
Gale vietoje įprastų 18mm torsionų sudėti storiausi įmanomi 19mm, įdėtas ir 19mm stabilizatorius.
Stabdžiai
Priekyje 247mm ventiliuojami diskiniai stabdžiai su Bendix suportais, gale būgnai 180mm (vietoj standartinių 165mm).
Vėliau, pereinant prie face lifto, XSi buvo pakeistas nauju top-range ekvivalentu - 106 GTi.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#2
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 00:28
Su tokiu gražiu intro galiu ir pristatyti savo naują 106 projektėlį.
Tarp mano turimų trijų 106’ų vienas iš jų yra – XSi!
Šitas XSi buvęs klubo nario “Katinas”. Pirkau jį dar galvodamas, kad prikelsiu, bet po kiek laiko dašuto, kad kėbulo būklė per prasta kažką su juo daryti. Iš išorės gražiai atrodo, tačiau vienas slenkstis jau sunykęs (kažkada buvo daužtas kaip pasakojo), galas irgi smarkiai išrudijęs.
Daug kas su tuo XSi blogai – galinis tiltas nebe Xsi sudėtas (nebuvo sport torsionų ir stabilizatoriaus), priekiniai amortikai mirę, vienas priekinis ratas pamuštas ir nebe savo vietoje stovi, variklis apsitepalavęs, durų vyriai parėję, kapoto vienas laikiklis nulūžęs, valytuvai neveikia, bėgiu svirtis klabatų klabata, šiaip jau matosi, kad mašina pavargusi ir nemažai mačiusi.
Šiaip man XSi spalva begalo graži! Bet, deja, neišeis man susitvarkyti to xsi kėbulo.
Va kaip rudelės atrodo:
Tačiau iš kitos pusės, jame yra ir neblogų dalių – naujas radiatorius, nauji pusašiai sudėti.
Ir kas, bent jau man, svarbiausia, kad jame stūgso 1.4 95ag variklis, kuris dar Gyvas!
Taigi, ką galima su visu šituo nuveikti?
Taigi mano tokie planai – paimti tą xsi variklį ir perdėti jį į šitą pilką kėbulą, kurio būklė labai gera. Iš dviejų gerų komponentų gali gautis šaunus automobiliukas.
Darbų eiga
Pradžiai galvoju tik perkelti variklį, bet palikti savo triskylę važiuoklę. Tačiau ateityje norėčiau “pasidaryti” sportinį galinį tiltą su naujais tilto guoliais ar įvorėm(nes jo man trūksta) ir susidėti keturskylę xsi važiuoklę.
Dar reikės pasidaryti priekinio stabilizatoriaus tvritinimus, nes Sport stabilizatoriai (xsi,rallye,gti) kitaip tvirtinasi prie kėbulo negu paprasti.
Kiek matavausi ir žiūrėjau 1.1 pusašiai įsikiš į xsi greičių dėžę ir tiks triskylei stupicai. Mat xsi pusašiai į triskyle stupicą gražiai netelpa – yra tam tikrų neatitikimų. Na telieka tikėtis, kad nenusuksiu tų paprastų pusašių
Paskirtis
Automobilį įsivaizduoju kaip specialiai skirtą linksmiem pasivažinėjimams. Su juo dalyvaučiau slalomuose, gal net kur Kačerginėje ar kokiam greituminiam slalome. Taip pat jį galvoju naudoti linksmesniems pasimalimams po miestą
Na o temą sukūriau tam, kad pasidalinčiau savo nuotykiais patirtais tvarkant ir važinėjant šiuo mašiniuku. Taip pat tikiuosi suteikti kam nors naudingos informacijos ir tuo pačiu sulaukti kokios nors pagalbos su iškilusiom problemom
Visi pasiūlymai, pastabos, patarimai ir nuomonės labai welcome
Vėliau įkelsiu medžiagos ką jau nuveikiau su xsi varikliu.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#3
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 09:34
Žabojau ir aš kažkada mėlyną XSi, bet dabar mano planuose XSi LeMans edition'as:
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#4
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 10:26
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#5
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 14:53
O čia apie XSi LeMans (kurių beje buvo išleista tik 1000 vienetų) skirtumus nuo paprasto XSi plačiau: http://aebergon.pers...106_Le_Mans.htm
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#6
Parašyta 2011 lapkričio 28 - 22:59
Taigi, pas mane yra 1.4i KFZ 95Ag varikliukas. Išmetimo sistemoje buvo kažkada katalizatorius, bet jis jau pašalintas.
Variklis jau senokai iškeltas iš kėbulo, priekis ir galas buvo neblogai tepaluoti, tad pakeičiau abu alkūninio riebošklius.
Poto pasikeičiau ir pagrindinį diržą su itempėju, kadangi nežinia kada tai buvo daryta. Įtempėjas jau buvo prastas, o vandens pompa pasirodė visai gera, tad nekeičiau jos. Na jeigu suges bevažiuojant tai visai pastebima bus – leis aušinimo skystį. Dar ir generatoriaus naują dirželį uždėjau.
Greičių dėžė
Tuo pačiu nuprausiau ir pavarų dėžę, nes buvo nemažai apkrimijus. Plovimui naudojau autochemijos variklių ploviklį ir užtrukau begales laiko.. Gal kokias 4 valandas aš ten ją šveičiau.. Ir tai nepasiekiau norimo rezultato. Nesuprantu, nejaugi neįmanoma kažkaip lengviau/greičiau to padaryti :|
Nuplovęs pamačiau, kad pas mane nebeoriginali XSi greičių dėžė – uždėta nuo kažkokio AX 1.4
Ką gali žinoti, jei nuo 1.4 GTi – tai gal tokie pat perdavimai, jei ne – kažin ar pajusiu kokį skirtumą. Bus matyti.
Sankaba
Prieš surinkdamas atgal įdėjau naują išminamąjį guoliuką ir savo sankabos diską nuo 1.1 su nauja kibiaja medžiaga, nes buvusiam sankabos diske jau klibėjo spyruoklės. Na o sankabos disko diametras atitiko – 180mm.
Dėl sankabos diametrų, kiek žinau visur ėjo 180mm išskyrus:
- Pirmuosius karbiuratorinius 1.1 variklius ir pirmuosius 1ltr variklius. Pas juo buvo mažesni diskai – 160mm. Bet ir tai tik iki 93m, vėliau pradėjo 180mm dėti.
- Į 1.6 variklius eidavo 200mm sankaba.
XSi lemans tikrai neblogas egzempliorius. Man dar patiko tai, kad keleiviam iš šonų kalonėlės yra Dar nesu matęs nei vieno 106 su tokiu bajeriu.
Tas saitas, kurio nuorodą pateikei labai naudingas! Ten daug įvairių įdomių egzempliorių galima rasti.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#7
Parašyta 2011 lapkričio 29 - 07:56
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#8
Parašyta 2011 lapkričio 29 - 09:20
Tame kuri pirkai is musu buvo Bet man atrodo su salonu iskeliavo....Man dar patiko tai, kad keleiviam iš šonų kalonėlės yra Dar nesu matęs nei vieno 106 su tokiu bajeriu.
#9
Parašyta 2011 lapkričio 29 - 15:39
Pačiam pasidarė įdomu dėl tų greičių dėžių, tai pasidomėjau.
Pas mane yra 2CA86 greičių dėžė (ant jos markeriu parašyta AX 1.4). Bėgių ilgiai pagal pirmą šaltinį yra tokie:
1: 3,41667
2: 1,80952
3: 1,27586
4: 0,97500
5: 0,76744
Final drive: 4,28571
Antram šaltinyje sulyginus šiuos skaičius gaunasi, kad mano greičių dėžė nuo 1.1 AX’o
Ten net ir parašyta, kad AX 1.1i turėjo 2CA68.
Taip išeina, kad pas mane greičių dėžė nuo paprasto 1.1
Tačiau ant maniškės dėžės matosi, kad buvo nuimtas penkto bėgio dangtelis, ir uždėta nauja tarpinė. Tai gal kas nors keitė tą penktą bėgį. Na čia jau neišeis išsiaiškint, nebent išsiardyt ir skaičiuot dantukus
Man ta greičių dėžė šiokia tokia mistika, tai geriau to nedarysiu o tiesiog uždėsiu ir važiuosiu.
Poto radau trečiąjį šaltinį, pagal kurį galima palyginti ratios su XSI 1400 originaliais:
Keista, kad čia 1ltr ir 1.1 greičių dėžių 4 bėgis ir final drive šiek tiek skiriasi nuo pirmojo šaltinio info.
Taip išeina kad mano turima greičių dėžė ilgesnių bėgių nei XSi ;/ Kaip suprantu kuo mažesnis skaičius tuo ilgesnis bėgis. Jau vien antram bėgyje yra 5mph skirtumas!
Na su ilgesniais bėgiais ekonomiškau tiesiojoj važiuoti, bet man tas kaip ir neaktualu.
Dar nustebino S1 Rallye bėgių trumpumas! Tokią dėžę turėti būtų neprošal.
Suprantu kad čia visur gali būti klaidų toje informacijoje, vien jau Haynes manualas dar kitokius derinius pateikia, tad pernelyg galvos nesuku.
Grįžus namo pasižiūrėsiu kokios mano kitos dvi greičių dėžės, kurios išimtos iš mano žydriaus ir pilkio. Ten tai tikrai 1.1 versijos turėtų būti. Bus įdomu
Šaltiniai
http://www.suzukitun...a5gearratio.htm - visi MA4 ir MA5 gear ratios
http://www.suzukitun.....20ratio's.xls – MA5 gear ratios excelyje pagal citroen AX modelius.
http://www.106owners...thread.php?2908 – diskusija apie greičių dėžes. (iš čia paimta ta nuotrauka)
Stopai, tik dabar fotkes peržiūrėjęs pastebėjau kad ir šitam xsi buvo tos kalonėlės gale! Vau, taip išeina, kad čia ne LeMans bajeriai. Bet esu matęs kitų xsi ir be tų kolonėlių, tai gal čia kokia užsakoma opcija Įdomu.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#10
Parašyta 2011 lapkričio 29 - 23:05
#11
Parašyta 2011 lapkričio 30 - 13:20
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
#12
Parašyta 2011 lapkričio 30 - 18:17
#13
Parašyta 2011 lapkričio 30 - 21:14
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car
#14
Parašyta 2011 lapkričio 30 - 23:37
Audriau, kad nereikia man tų plastmasių. Jei turėčiau 106 daily drive, tada norėčiau, bet kai šitas bus slalomam, tai reikia kuo mažiau papildomo svorio
Variklio skyrius
Jau galvojau apie variklio kėlimą į pilkį, tačiau prieš tai akis badė paviršutinės variklio skyriaus rūdelės, tad nusprendžiau jas šiek tiek patvarkyti.
Tam reikalui naudojau tokį preparatą - Antikorozinė apsauga, gruntas ir dengiamieji dažai. Trys viename!
Nežinau ant kiek šitas reikalas bus veiksmingas, bet jį neva galima tepti ant rudžių. Šiek tiek jas apdirbęs (dratinis šepetys, ir švitras kol nusibodo žaist) taip ir padariau.
Gavosi nepernelyg gražiai, vis tik ir spalva skiriasi, bet nors uždengė rudeles, o jeigu jas dar ten ir „surišo“ ir jos daugiau nebeišlys – tai bus labai gerai, to ir tikiuosi. Na o kaip ten iš tikro bus - viskas pasimatys pradėjus važinėti.
Variklio įdėjimas
Na sutvarkius tą negražią vietą jau kaip ir norėjau dėti variklį.. Tik vienas nesklandumas iškilo prieš akis..
Che, kaip aš to anksčiau nepastebėjau
Esmė tokia, kad ant Xsi yra rimtesnis tiek pagalvės tvirtinimas, tiek pati pagalvė.
Imėmės veiksmų ir pasidarėm taip, kad būtų galima įdėti XSi variklį į šį kėbulą
Nepergyvenkit, tas XSi kėbulas jau tikrai buvo labai prastos būklės, tad jo kelti neapsimoka, o ir sugadinti nebegaila.
Na viską baigus rezultatas atrodo taip.
Jei nieko dar nepražiopsojau, telieka įsikrauti variklį
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#15
Parašyta 2011 gruodžio 08 - 00:55
Variklis jau IN!
Šiaip dar tik ant pagalvių pakabintas. Liko sujungti visą laidyną, ir pakeisti kuro siurblį. Poto jau bandysiu kurt ir žiūrėsiu ką praleidau. Prieš įdedant variklį dar reikėjo kaiką padaryti..
Traverso tvirtinimai
Išėmiau iš xsi traverso sutvirtinimus, buvo neblogai parudiję, tad apdirbau ir nudažiau tais pačiais dažais.
Labai patiko tai, kad sriegiai kėbule jau buvo padaryti! Teliko viską susukti ir voulia
Priekinė važiuoklė
Išsiemiau pilkio šakes ir amortizatorių kelmus su stabdžiais. Susidėjau viską nuo žydriaus, nes ten perrinkti stabdžiai, atnaujintos šakių gumos su šarnyrais. Tiktais ką palikau nuo pilkio, tai amortizatorius. Pasirodė gyvesni už maniškius . Gal jie kokie keisti yra, nes išėmus, tai atrodė kaip nauji. Nei apsitepalavę, nei aprudiję, nei nusitrynusios etikėtės.. Ant pačių amortikų puikuojas užrašas “Peugeot”. Įdomu man, kaip čia yra iš tikrųjų.
Pilkio pirmi iš kairės.
http://img804.images...32/img9249d.jpg
Pasirodo šakės pilkyje niekada nebuvo tvarkytos dar. Pežukas nuvažiavęs apie 150k km, šarnyrai dar OK, viduriniai sailenblokai Labai OK, o galiniai sailenblokai jau pavargę buvo ( vienas sutrūkinėjas, kitas jau atplyšęs).
Manau neblogai atlaikė dar!
Va kaip atrodė vaizdelis, kai norėjau atsukti šakę iš salono : ))
Dar pasižiūrėjau stabilizatorių tvirtinimo vietas. Kadangi Sport serijos priekinis stabilizatorius kitaip tvirtinasi. Pasirodo pilkyje ir sportiniui stabilizatoriui yra sriegiai – Liuks! Bus labai lengva susidėti
Priekinės spyruoklės
Taip pat susimečiau neseniai įsigytas ale sport spyruokles. Nieko apie jas nežinau, apart to, kad iš GTi išimtos.
Net pavadinimo normalaus nėra ant jų. Kažkokios noname.
Palyginau su savo baltomis Musketier – baltose storesnės vijos, bet jų yra daugiau. Raudonų vijos plonesnės, tačiau ir vijų mažiau. “išviniojus” spyruoklę, kuo ji trumpesnė – tuo kietesnė, tai taip išeina kad raudonų vijos plonumą kompensuoja spyruoklės “ilgis”. Na nežinau, bus matyt kokio kietumo tos raudonos spyruoklės kai pradėsiu važinėti.
Manau priekis gavosi šiek tiek žemesnis negu paprastai būna.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#16
Parašyta 2011 gruodžio 08 - 01:33
#19
Parašyta 2011 gruodžio 08 - 18:38
#20
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 11:56
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0