
XSI istorija ir informacija
Taigi, šiek tiek apie 106 XSi.
Tai buvo top-range šimtas šeštas: Elektros paketas, odinis vairas, prilaikančios sport sėdynės, rusvai tonuoti visi langai, o galiniai taip pat atsidarantys.
Kaip opciją buvo galima pasirinkti ABS, vairo stiprintuvą, šildomus ir elektra reguliuojamus veidrodėlius. Gali būti, kad tarp pasirinkimų buvo ir šildomos sėdynės.

Išorė
Pagrinde šie modeliai ėjo mėlynos Miami Blue spalvos, rečiau galima sutikti ir raudoną Cherry Red ar juodą Onyx Black xsi.
Išorėje galima pamatyti kiek žemesnius priekinius ir galinius bamperius, tik xsi modeliui būdingas plastmasines arkas.
Kaip opciją buvo galima pasirinkti kėbulo spalva dažytus veidrodėlius.
Ant galinio dangčio puikuojasi ne tik XSi ženklelis, bet ir spoileris, kuris tvirtinasi į galinį stiklą (yra tam išgrėžtos skylės stikle).
Taip pat išvaizdoje pastebimi vėlgi specialiai xsi modeliui sukurti r14 ratai.

Varikliai
į šiuos modelius ėjo 1.4 ir 1.6 litražo tiesioginio įpurškimo TU serijos varikliai.
1.4 būdavo dviejų tipų: pirmieji 100ag K6B (TU3FJ2) ir poto sekė labiau eco-friendly 95ag KFZ (TU3FJ2).
KFZ variklis turėjo katalizatorių ir porą kitų į ekologiją orientuotų pakeitimų.
Apie 94m 1.4 variklį pakeitė galingesniu 1.6 turinčiu apie 106Ag.

Važiuoklė
XSi turėjo vadinamąją sportinę važiuoklę.
Priekyje stabilizatorius tvirtinasi ne į šakes, kaip paprastuose 106, bet tiesiai prie amortizatoriaus (statramsčio).
Taip padidėja stabilizatoriaus efektyvumas, nepaisant to stabilizatoriaus storis padidintas iki 20mm.
Taip pat naudojamos kitokios guminės įvorės ir yra papildomų „traverso“ sutvirtinimų.
Spyruoklės taip pat padidinto kietumo.
Gale vietoje įprastų 18mm torsionų sudėti storiausi įmanomi 19mm, įdėtas ir 19mm stabilizatorius.

Stabdžiai
Priekyje 247mm ventiliuojami diskiniai stabdžiai su Bendix suportais, gale būgnai 180mm (vietoj standartinių 165mm).
Vėliau, pereinant prie face lifto, XSi buvo pakeistas nauju top-range ekvivalentu - 106 GTi.