106 XSi 1400 Fun-drive
#41
Posted 2012 January 03 - 17:50
#42
Posted 2012 January 15 - 22:17
Kuro pompos
Iš tikrojo xsi persidėjau pompą į pilkių. Kištukai tiko,viskas buvo bolt on, tačiau kiek žiūrinėjau iš S2 perdedėti pompos į S1 taip lengvai neišeitų – skiriasi tiek pačios kuro pompos forma, tiek kištukas (lyginau su GTI). Iš nuotraukų sprendžiu, kad S2 kuro pompa eina jau kartu su plūde, o S1‘am pompa ir plūdė – atskirai.
Na o pompas reikėjo keisti todėl, kad paprasta 1.1 pompa sugeneruoja 0,9 - 1bar spaudimą, o xsi pompa 2,3-3,2bar. (Duomenys pagal programą „Tolerance data“ )
Kuro padavimas
Nepatiko vaizdas su kuro padavimo šlangom – buvo perdaug smaugliukų ir sujungimų, tad nusipirkau naujas šlangas.
Norint jas pajungti kilo šiek tiek sunkumų.
Kuro šlangelių sujungimai tarp kėbulo ir variklio šlangyno būna dviejų tipų
Kairius kaip atjungti viskas aišku – suspaudi tuos mygtukus ir atsikabina, bet tuos vidurinius kol išsiaiškinau..
Tiesiog tempiant tu ten nieko neatjungsi Reikia tempti šlangelę į save, o su atsuktuvu (ar kokiu kitu panašiu daiktu) tą metalinį žiedelį stumti į plastmasiuko vidų, tada atsikabina užraktas ir valio – šlangelė laisva na gal kam pravers.
Susidėjau naujas šlangeles, papildomai jas pritvirtinau prie kėbulo, sujungimą su chamutu paslėpiau po kantu ir gavosi švaresnis vaizdas po kapotu
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#43
Posted 2012 January 22 - 20:26
Pasirodo kelnių ir išmetimo kolektoriaus tarpinė tokia pati kaip ir 1.1, taigi nepirkau naujos tarpinės, o uždėjau nuo savo žydriaus. Vėliau pasikeičiau kelnių ir likusio duslintuvo tarpinę, nes ji jau buvo sukirmijus.
Tik viena problemytė – sudėjus išmetimą kažkaip nelabai gerai jis į tunelį suėjo. Vienoje vietoje viena pusė liečiasi į kėbulą, o kita perdaug nutolus. Reikės vėliau kažką galvot.
Vaizdelis palyginimui kaip atrodo 1.4 ir 1.1 kelnės. Kairėje 1.4
Vairo mechanizmas
Vairo kolonėlė buvo be apsaugos, tad uždėjau. Dar taip pat vairo traukes naujas sudėjau. Suvedimą pasidariau šiek tiek TOEin, kad geriau į posūkius eitų
Pusašiai
Susidėjau pusašius nuo savo 1.1. Viskas tiko, kadangi greičių dėžė nuo 1.1 ir stebulės sudėtos 1.1 3 skylių.
Man tik vienas dalykas nepatinka – nemažas tarpas tarp pusašio ir greičių dėžės abiejose pusėse. Apie pusę centimetro su viršum! Na tepalo neleidžia, bet ar čia normalu toks atstumas? Nieko blogo nenutiks, kokių šiukšlių gal gali prikrist? Įdomi jūsų nuomonė.
Kiek lyginau Xsi pusašius su 1.1 – turi skirtumų.
Greičių dėžės pusės vienodos, bet tos vietos, kurios kišasi į stupicą – skirtingos. Ant Xsi platesni dantukai ir šiaip jie kažkiek kitokie, nes 1.1 pusašis į Xsi stebulę kažkaip nelenda. Pusę sulenda normaliai, bet paskui jau paprastai neįdėsi, tik per prievartą veržiant veržlę galima įgrūsti, bet nuo tokio bajerio ir dantukai šiek tiek “nusivalgė”. Taip, kad nelabai tinka.
Spėju, kad čia skirtumai tiesiog 3skylių ir 4skylių važiuoklės, nieko specifinio Xsi manau nėra. Todėl spėju, kad nuo paprasto 1.4 keturskylio pusašis tiktų ir xsi’škei (na tik pačio pusašio storumas netas)
Foto iš viršaus einant – 1.1, 1.1 ir xsi pusašiai.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#44
Posted 2012 January 22 - 22:42
#45
Posted 2012 January 22 - 23:20
Šūdo kruva motec tepalai ir tiek, nėra ką čia ir komentuoti...Mantai, Kokie tavo atsiliepimai apie Motec tepalus? kiek man teko girdėt, dauguma atsiliepimų nebuvo labai teigiami
#46
Posted 2012 January 23 - 11:12
Na jau kokius 5+ metų į visas savo mašinas pilam būtent šituos tepalus ir jokių problemų neturimMantai, Kokie tavo atsiliepimai apie Motec tepalus? kiek man teko girdėt, dauguma atsiliepimų nebuvo labai teigiami
Pačiam net įdomu iš kur čia tokie atsiliepimai ir nuomonė? Kokį patikimą info šaltinį, jei numestumėt, būtų ačiū
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#47
Posted 2012 January 28 - 23:32
Na ką - pežukas jau važiuoja
Bandėm suspėti iki halls winter rally ir viskas sėkmingai.
Penktadienį praeita techninė apžiūra be jokių minusų, o šeštadienį važiavom žiūrėt ralio
Važiavimo įspūdžiai labai geri. 50% (+~30Ag) galios padidėjimas tikrai jaučiasi!
Tiesa, dėl tepalų vis dar laukiu kokio nors info šaltinio. Man pačiam tikrai įdomu kaip ten yra su ta kokybe, kuo skiriasi, kuo geriau/blogiau ir panašiai. Tai jeigu, kas rimtai domėjotės, o ne autobanginių forumus skaitėt, tai PM, arba čia rašykit. Ačiū!
Edited by Mantas_lt, 2012 January 28 - 23:34.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#48
Posted 2012 January 29 - 15:06
Edited by Edis_Vln, 2012 January 29 - 15:06.
Svarbu TARPINE tarp sedines ir vairo, o ne ASILAI po kapotu ........ ))
Pastoviai ardau Peugeot 205 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 309 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 405 dalimis.....
Parduodu Peugeot 205 CTI 88m.
Parduodu Peugeot 205 1.9Automatic 90m.
Ratu montavimas, balansavimas
Vilnius, Santariskiu raj. +37064523563
#49
Posted 2012 January 29 - 15:51
#50
Posted 2012 January 29 - 16:23
kiek mum pasakojo tepalu atstovai visi musu salyje esantys teplai (neskaitant atveztu kazkieno is JAV) yra pagaminti is vienos ir tos pacios bazines alyvos kuri yra pagaminta exxonmobil kompanijos. ir ta bazine alyva yra pilnai sintetine. t.y. joje naftos produktu tik kazkoks labai mazas procentas, gal net is vis nera. dabar nepamenu. o visa kita yra tik skirtingu gamintoju arba pilstytoju dedami priedai, kurie ir padaro alyva isskirtine. todel alyva nepatartina maisyti, nes praranda savo ypatybes, bet jokiu budu ne suverda ar kazkas pan kaip anksciau.Na, zinau tik tiek kad MOBIL pilna sintetika, man kogero issaugojo varikli. Kalba eina apie tuos, kurie ten turi kazkokiu priedu, ir plonu sluoksniu padengia visa varikli, nenubega kaip sudini tepalai. O istorija tokia, kad tevams masina daviau i Palanga nuvaziuot ir atsisuko ar nebuvo prisukta tepalo probke. Gryzta masina, is Palangos, veikdama kaip dyzelis, kalatojasi visa. Man akys ant kaktos, atsidarau, visas tepalas per virsu istaskytas, ant matuokles ne kvapo.. Uzpiliau tepalo, iskart uztilo, poto dar ~30k km ir variklis po siai dienai kaip naujas vaziavo. Nezinau is tikro kiek cia tie tepalai padejo, bet abejoju kad su prastesniais ar pigiausiais masina isvis butu gryzus... Siaip siulyciau pilti tai ka siulo gamintojas ir nesukti pautu del kiekvieno marketingo triuko. O apie tepalu kokybe ir skirtumus, galetu paporinti Cheinikas, kuris dirbdamas Tokviloje aplanke seminaru ta tema:)
Sveikinu pabaigus projekteli, teisingas aparaciukas
taigi motec yra pigus speju del to kad juose nera ypatingu priedu, arba is vis jokiu o tik bazine mobilio alyva. ji nieko blogo varikliu nepadarys, gero manau irgi
tarp kitko mobil1 ne visada yra mobil1. gariunuose galima nusipirkti alyvos ispilstytos lenkijoj ar turkijoj. patys atstovai sake kad niekas nezino ka jie is tikro ten pila ar ka su kuo maiso. vat jei alyva is 208l backos ar didesnes, visos backos turi savo numerius ir tt.
gamintojas savo laboratorijoj gali istyres alyva gali pasakyti net kurioj gamykloj ji pagaminta. reiskia ju sudetis skiriasi zenkliai.
nestumiu cia reklamos, bet as asmeniskai pilu tik tikrai kokybiskus tepalus. geriau sumoket brangiau, bet nesukt po to galvos.
nezinau ar kam nors ka nors atsakiau, bet pripilsciau gausiai
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#51
Posted 2012 January 30 - 03:59
Reklamos jokios ir neužstūmei, nes neįvardinai jokių tepalų. Tad, kokius tu tepalus pili? Kurie tepalai yra tikrai kokybiški? Tie, kurie brangūs? Kokios nuomonės apie Liqui Moly?nestumiu cia reklamos, bet as asmeniskai pilu tik tikrai kokybiskus tepalus. geriau sumoket brangiau, bet nesukt po to galvos.
Beje, šaunu, Mantai nekantrauju pamatyt gyvai.
#52
Posted 2012 January 30 - 13:55
#53
Posted 2012 January 30 - 19:25
#54
Posted 2012 January 30 - 23:07
Anksčiau ir pats buvau skaitęs, kad tepalus gamina iš tos pačios bazinės alyvos, tik specialiom technologijom sumaišo ją su priedais.
Dar šiek tiek info apie tepalus:
2001m straipsnis apie Lietuvoje gaminamus PEMCO tepalus
Apie sintetiką ir senus variklius
Dabar pagalvojau, gal rimtai reikės nusipirkti kokio nors geresnio (tiesiog brangesnio?) tepalo, kad išsiplautų visokie nešvarumai, jei jų yra.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#55
Posted 2012 January 31 - 17:53
Edited by audrius_nitro, 2012 January 31 - 17:54.
#56
Posted 2012 January 31 - 19:38
is straiposnio apie "pemco" :Liuks! Va čia tai naudinga šneka apie tepalus gavosi Ačiū Jums
Anksčiau ir pats buvau skaitęs, kad tepalus gamina iš tos pačios bazinės alyvos, tik specialiom technologijom sumaišo ją su priedais.
Dar šiek tiek info apie tepalus:
2001m straipsnis apie Lietuvoje gaminamus PEMCO tepalus
Apie sintetiką ir senus variklius
Dabar pagalvojau, gal rimtai reikės nusipirkti kokio nors geresnio (tiesiog brangesnio?) tepalo, kad išsiplautų visokie nešvarumai, jei jų yra.
"Šalies automobilininkams yra gerai žinomos rimtos vietinės alyvų atstovės-vežėjos, kaip firma “Dargis” – atstovaujanti “Kroon-Oil” (Olandija), ar “Kemi” – pristatanti “British Petroleum” alyvas “Visco” ir kt. "
kazkaip kiek zinau turetu but Dagris
#57
Posted 2012 February 03 - 15:23
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#58
Posted 2012 February 03 - 15:28
Man taip patinka šios sedynės, kad net nebežinau ar dėsiu lopšius, kuriuos jau seniai nusipirkau
Paprastiem slalomam manau jų pilnai užtenka. Va kada vasarą sudalyvausiu kokiam sprinte, ar greituminiam slalome, tada pasimatys ar kaip tortas važiuosiu, ar vis tik reikės įsikabinus į vairą imt posūkius
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#59
Posted 2012 February 03 - 15:53
#60
Posted 2012 February 03 - 16:01
Na po kolkas manau, kad taip - padeda Lengviau nežiūrint į vairą nusakyti kurioje padetyje jis yra, po smarkaus counter steeringo.
Šiandien raliuojant po miško keliukus ( ) padėjo porą kartų.
Nors iki tol kažkaip pesimistiškai žiūrėjau
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users