Peršokti prie turinio


Nuotrauka

106 XSi 1400 Fun-drive


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 114

#61 Luko

Luko
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 35
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2012 vasario 03 - 17:48

apie fotosesiją, tai jai puikiai tinka tavo liūto numeriai :D BRR, kaip šalta :D
  • 0

#62 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2012 vasario 24 - 00:49

Posted Image

Pežukas važiuoja ir dar kaip važiuoja!! Labai linksmas automobiliukas gavosi.. :wub:

Kuro sąnaudos

Posted Image

Pravažiavau jau virš 1500km, tai kažką ir apie kuro sąnaudas pasakyti.
Vidurkis gaunasi dabar apie 9.5ltr/100km mišriu rėžimu. Mieste paspaudžiu, tiesiojoje 90kmh ramiai važiuoju. kažkur po 50% kelio nuvažiuoju tiek mieste tiek tiesiojoje.
Trasoj vidurkis apie 7.7ltr/100km važiuojant apie 90kmh visąlaik.
Na, manau, sąnaudos visai neblogos :)

Laidyno peripetijos

Na kai užkūriau savo susikrautą xsi, buvau įsidėjęs tikrojo xsi prietaisų skydelį. Kaip ir spėjau, nerodė tepalo temperatūros. Tačiau ne vien jos, net ir kuro lygio nerodė, keista kad ant tiek skirtingas laidynas.
Na vasarop galvoju reiks laidyną nuo variklio iki panelės įsidėti nuo tikrojo xsi, tada dar į panelę sudėti xsi laidyną ir viskas turėtų veikti. Tik tam reikės vėl išimti panelę.
Šiuo metu važinėju be rodomos tepalo temperatūros.

Išmetimas

Posted Image

Kadangi duslintuvas kreivai stovi ir liečiasi į kėbulą, prie tam tikrų variklio apsukų pradeda nemaloniai vibruoti visas kėbulas. Šiuo metu su plastmasiniais smaugliukais pritraukiau duslintuvą į vieną pusę taip, kad stovėtų apytiksliai per vidurį.

Posted Image

Galvojau gal nuo karščio tie smaugliukai nutrūks ar sukeps, bet ne – laiko normaliai :)
Rezultatas pasiektas – duslintuvas nebesitrina į kėbulą.
Kai bus galimybės reikės normaliai perdaryti laikiklius, kad viskas savaime atsistotų į vietas.


Na mintyse dabar jau kirba mintys kaip reikės restauruoti turimą xsi tiltą ir vasarop susidėti xsi važiuoklę :clap:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#63 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 vasario 24 - 00:54

:good: toks automobiliukas. Sėkmės darbuose!

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 vasario 24 - 00:55

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#64 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2012 vasario 24 - 07:08

del duslintuvo kazkaip man panasu, kad ne tvirtinimuose beda, o ten kur virinta siek tiek patrumpinta. prailginus pora cm ta dali manau viskas butu OK
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#65 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2012 vasario 24 - 13:55

Puiku :good:
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#66 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2012 kovo 28 - 16:08

Sveiki,

kas norėsite šį pežuką pamatyti veiksme - maloniai visus kviečiu sekmadienį į Siemens arenos aikštelę.
Žadu ten dalyvauti ^_^
Startas 11h.

Posted Image
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#67 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2012 balandžio 02 - 13:17

Nauji ratai – nauji rezultatai

Posted Image

Na ką, sudalyvavau slalome ir sugebėjau iškovoti trečią vietą FWD klasėje :)
Pirmas slalomas su šiuo mažyliu ir užsidirbta pirmoji mano taurė :)

Posted Image

Savo klasėje nusileidau tik vienam greitam CRX‘ui ir opel Astrai Gsi, iki jos aplenkimo pritrūkau 0.02s :D
Bendroje įskaitoje iš 39 dalyvių likau 9.
Važiavau nieko nesitikėdamas ir taip gerai viskas gavosi. Džiugu :)

Turėjau vieną nenumatytą problemą – ant posūkių kartais išmesdavo bėgi.
Galvoju gal čia dėl nesureguliuotų bėgių svirties traukučių, gal bėgis nepilnai įsijungia (na nes jaučiasi, kad tie bėgių jungimai kartais nelabai direct būna) ir poto gavęs apkrovos išsimeta.
O visumoj, tai labai patenkintas savo pežuku. Gavosi konkurencingas ir smagus automobiliukas – labai malonu su juo lakstyti tarp kuoliukų! ^_^
Įdomu kaip jis valdysis su xsi važiuokle!

Video

Efektingiausias, bet ne pats greičiausias mano važiavimas :) Matosi kaip po susimėtymo išmeta bėgį.
Posted Image


Rezultatai

Lentelė atrodo taip
Posted Image

Tiesa, dalyvavo varžybose ir dar vienas Peugeot – mergina su juodu 207 CC :)
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#68 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2012 balandžio 02 - 13:29

sveikinimai. :good:
  • 0

#69 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2012 gegužės 13 - 15:17

Transmechanija 2012

Posted Image

Posted Image

Nuo to laiko, kai atsikrausčiau į Vilnių vis norėjau sudalyvauti studentų Transmechanijos slalome.
Pirmais ir antrais metais vis kažkokios priežastys sukliudė, tačiau tik ne šį kartą :)
Sudalyvavau ir likau labai patenkintas, tiek visu renginiu, tiek trasa, tiek savo rezultatais.
Jokiam slalome su tiek daug dalyvių dar nebuvau dalyvavęs :)

Rezultatai

O jie, mano galva, labai geri :)
Priekinių varomųjų klasėje likau 2, nusileidau tiktais Justui Eimontui su Peugeot 205!
Kažin ar kadanors man jį ir išeis aplenkt :D
Pežukai ima podiumo viršų. B)
Na, laisvoje klasėje likau 3 o visoje bendroje įskaitoje 5 iš 70 dalyvių.
Detalesni rezultatai - Anello Live

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Gražios taurės :)

Video

Šiek tiek vaizdinės medžiagos iš lauko ir iš vidaus :)

Posted Image


Anello
Labai rekomenduoju dalyvauti anello.lt komandos rengiamuose slalomuose.
Nors jie ir paveluoja su savo tvarkaraščiais, tačiau sudelioja tikrai puikias trasas.
Geras derinys tarp lėtuminių/darbinių ir greituminių slalomų :good:
Šį kartą dar veikė ir Anello Live sistema – realiu laiku internete buvo galima sekti rezultatus.
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#70 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2012 gegužės 13 - 21:13

sveikinu :) Justo aplenkti nepavyks menau ne tik del to, kad 205 labiau tinka slalomui, bet ir su lietuvos slalomo cempionu kovoti sunku :)
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#71 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2012 gegužės 13 - 22:49

Priekinių varomųjų klasėje likau 2, nusileidau tiktais Justui Eimontui su Peugeot 205!
<...>
Na, laisvoje klasėje likau 3 o visoje bendroje įskaitoje 5 iš 70 dalyvių.

Sveikinimai ! :beer:

Gražios taurės :)


Kur aš tokias mačiau? :ax:
  • 0

#72 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2012 gegužės 14 - 08:30

Respekts :beer:
  • 0

206


#73 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2012 gegužės 17 - 21:12

Ačiū visiem už sveikinimus ir palaikymą!
O variklio dalys kaip apdovanojimas tikrai gera idėja, įdomiau ir mieliau negu standartinė taurė :blush:

...nepavyks menau ne tik del to, kad 205 labiau tinka slalomui, bet ir..

O dėl kokių konkrečių priežasčių susidarė nuomonė, kad 205 labiau tinkamas slalomams negu 106? :rolleyes:
Įdomu būtų išgirsti pagrįstą, argumentuotą nuomonę :)
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#74 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2012 gegužės 17 - 21:31

galios ir svorio santykis, tarpvezes plotis, nu pas tave ji kiek pakoreguota. su 1.9 varikliu slalomui labai gerai, nes ilga pavaru deze. dazniausiai uztenka 1 pavaros
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#75 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2012 gegužės 19 - 09:40

Dėl standartinių 106 ir 205 palyginimo

Pritariu, galios ir svorio santykis tikrai geresnis.

Dėl tarpvežės, nežinau ar čia taip svarbu, pats galvoju kaip bus geriau tarp kuoliukų laviruot, kai kiti ratai tilps po sparnais :)
Kuo siauresnis esi, tuo mažiau keist kryptį reikia.
Iš kitos pusės, pagal tam tikrus šalitnius (106 205) priekinė tarpvežė 106'o platesnė :hmm:
Tačiau tik ant centimetro :) O galas 205'o platesnis.
Dėl bėgių tikrai, maniško pirmas bėgis toks trumpas gavosi :wacko:.. Antru permažai galios slalomauti, pirmas ant tiesųjų perlėtas. :blush:


Mano galva slalome vieni svarbesnių parametrų yra svoris ir dydis, visas galios dalykas nuo tam tikros ribos eina į antrą planą.

Standartinis 205 1.9 gti yra lengvesnis už 106 gti, tačiau gal 106'ą galima daugiau išlengvinti (oro pagalvės, storas soundproof'as ir kitokie naujesnio auto pribumbasai).
205 1.9 gti - 875kg, o 106 gti - 925kg
Bet iš kitos pusės pagal šituos šaltinius ( 106 205 ) matosi, kad 205 konstrukcija apskritai lengvesnė.
106 1.0 ltr XN - 761kg
205 1.0 ltr GL - 741kg
Kažkur esu skaitęs, kad 205'as lengvesnis tačiau netoks rigid ir standus kaip 106'as.
Mano galva, 106 pliusas slalomams tas, kad jis trumpesnis ant 14cm ir jo ratų bazė trumpesnė apie 4cm - teoriškai turėtų būt lengviau laviruoti.

Taip išeina, kad standartiniai 205 lengvesnis ir galingesnis, o 106'as trumpesnis ir platesnis.
Sunku taip akivaizdžiai nusakyti kuris čia yra geresnis, bent jau man.. :ax:


Justo 205 prieš mano 106

Lyginant Justo 205 ir mano 106, tai manau maniškis nėra toks sunkus.
Mano 106 standartiškai svėrė apie 820kg, įdėjau dabar sunkesnį 1.4 variklį, tai gal prisidėjo koks 20kg.
1.1 kurį išėmiau buvo aliuminis, šitas 1.4 iš špyžiaus ar ko jis ten pagamintas, bet svorių skirtumas tikrai jautėsi, kai reikėjo įkelinėti :blink:

Dabar problema pas mane ta, kad mašiniukas linkęs understeerint, o ne oversteerint kaip aš pripratęs esu.
Anksčiau būdavo lekiant sukteli vairą į posūkį ir paslydus užpakaliui kontruoji, dabar jau kita šneka - visada priekis slysta tiesiai :D
Manau gavosi heavy nose 106'as :hmm:

Žodžiu, nors galios pas mane mažiau, tačiau mašinos svoryje ir dydije turiu pranašumą.
Telieka išmokti geriau vairuoti ir užsidėti neekonominės klasės padangas :clap:

Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2012 gegužės 19 - 09:52

  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#76 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2012 gegužės 19 - 11:55

Man rods 1.6 geriau tinkantis slalomams, del greiciau apsukas renkancio motoro. 1.9 "sunkiau" sukasi, bet torque daugiau turi. Beto, ant 1.9, lyginant su 1.6 priekis sunkesnis keliolika kg. O jei nori kad galas plaukiotu, reikia kazkaip daugiau stabdymo jegos galan perduot. Dar lyginant 205vs106 man atrodo 205 turetu laimeti didesniu vairo pasukamumu, kas slalomuose turbut aktualu :hmm: Tiesa, tikslios info taip ir neradau, bet abieju auto apsisukimo spindulys yra tarp 10ir11 metru. Siaip tikriausiai ant sauso asfalto tik dalyvavai, palijus man atrodo reikalai gerokai pasitaisytu :good:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#77 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2012 gegužės 20 - 12:42

del bazes ilgio irgi... kuo trumpesne baze tuo automobilis nestabilesnis posukiuose, o ypac ilgose gyvatelese kai issiubuoji masina taip, kad ratai kilnojasi. neteko su 106 vaziuot slalome, bet ir 205 kartais atrodo per mazas :) bet kokiu atveju masina slalome yra antraeilis dalykas. visada pirma koja eina vairuotojas :good:
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#78 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2012 gegužės 31 - 19:38

Na bet vėl gi, mano nuomone, įsisiūbavimas niekaip nesusijęs su bazės ilgiu. Čia stabilizatorių, mašinos svorio ir važiuoklės sprendimų klausimas.
Kai svoris laisvai begioja po visą mašiną tada ji ir siūbuoja, tai galima sumažint, pavyzdžiui sudedant kietesnius stabilizatorius, amortizatorius ar spyruokles. Kaip siūbavimasis tiesiogiai rišasi su mašinos ilgiu - nematau.

Kad mašina slalomuose būtų per maža, tai čia irgi laaaabai keistas pasakymas. Žvelgiant iš klasikinio slalomo pozicijos, kur greičiai nėra dideli, tai toks pasakymas turėtų net neegzistuoti, nes kuo mašina mažesnė, kuo ji manevringesnė (vėl ateina trumpa bazė) - tuo geriau ( Vaizdinė įliustracija MYGT :ax: )
Aš manau, kad tau turbūt nepatiko mašinos vartymasis, o ne jos mažumas. :)

Dėl bazių ilgių ir mašinos stabilumo sąryšio - pritariu, tai susiję dalykai. Nes ant didelių greičių ta galimybė per staigiai pakeisti važiavimo kryptį gali atnešti liūdnų pasekmių. (situacija su oversteeru, aka "nuplyšo galas" ir panašiai).
Bet čia man dar labai panašu į problemą "kimba priekis, bet galas - ne", teoriškai jei abu vienodai kibtų, neturėtų būti jokio oversteero?

Šiaip pamąstymas - paimi 106/205'ą gti, priekyje sudedi paprastas ekonomines padangas, gale - naujus pašildytus semi slickus, tai važiuojant ant 150 ir sukant į posūkį turėtum ne oversteerint, bet understeerint. Taigi pagal kanonus, galima sakyti, kad mašina išlieka visai stabili. vis geriau nei suktis vilkeliu ant posūkio :)
Na nežinau, gal čia jau pernelyg nukrypau..

Šiaip dėl tų trumpos bazės stabilumo problemų žmonės natūraliai prisibijo su mažom, trumpom mašinom greitai važiuoti.
Bet manau tam tikri važiuoklės, aerodinamikos, padangų ir kitų sričių sprendimai gali pamažinti šią bėdą. Nes vis tik.. Kačerginėje ir miniukai ir peugeot 106/205 ir mazda 121 važiuoja bei išgyvena :)
Arba šis pavyzdėlis - mašina labai trumpa, ji gal net tokio pat pločio kaip ilgio :D, bet problemų su stabilumu nelabai turi. ( taip, ji tikrai daug modifikuota )
Tas pats ir su kartingais, trumpi, bet stabilūs.
Tiesiog norėjau pasakyti, kad, manau, čia yra daug niuansų, į kuriuos reiktų atsižvelgti.

Na, o kad vairuotojas vairavimo procese svarbus, tai kas beko :good:

Vajetau, kiek daug čia prirašiau... :D :wh:

O, Adomai, kodėl reikalai turėtų būti geresni ant šlapios dangos? Nelabai suprantu :ax:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#79 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2012 gegužės 31 - 21:52

Automobilio bazė ir stabilumas... Nežinau, kaip čia tokius dalykus jūs išmatuojat ir palyginat. Aš išvis nematau, kaip galima palyginti, nes jei automobilis ilgesnis, tai ir kitos charakteristikos skiriasi. Pavyzdžiui, svoris. Ok, galit sakyt, kad imat skirtingų ilgių automobilius, bet vienodo svorio, tai tada iškart kyla klausimas, kodėl jų svoris vienodas. Ir jei svoris būtų vienodas, tai ilgesnę bazę turinčiame automobilyje jis geriau bus paskirstytas. Tai vėl palyginimas nelabai ir pavyksta. Čia pirmiausia. Abu Manto duoti pavyzdžiai parodo, kad trumpos bazės automobilį GALIMA paversti labai stabiliu. Bet ir ilgos bazės automobilį galima tokiu padaryt, sooo what's the point? Trumpų bazių automobiliams apibūdinti geriau tinkami žodžiai "manevringesnis", "vikresnis" ir panašiai, nes stabilumas, mano akimis žvelgiant, biškį kitoks dalykas - jei tas polski fiatukas pralenda vikriau tarp kuoliukų, tai čia ne vien stabilumo klausimas. Taip, dydis daug reiškia, bet nesinori to stabilumo kišti. Mano nuomone, net nelabai galima kažkaip sieti automobilio bazės ilgį su stabilumu ir daryti išvados "trumpos bazės automobiliai stabilesni" (arba atvirkščiai). Manyčiau, kad verčiau reikėtų vartot tokius terminus kaip "klaidos atleidimas" - trumpesni automobiliai (nu čia tarkim, kad visos kitos charakteristikos vienodos, nors tai neįmanoma) jautresni vairuotojo klaidoms ir juos sunkiau pagauti. Bet tai nereiškia, kad jie nestabilūs. Pavyzdys su kartingais irgi netinka, nes jis žemas, lengvas, svorio centras kone žemiau jūros lygio (čia džioukas). Juk ilgesnės bazės kartingas būtų vienodai stabilus ir lengviau atleistų klaidas. Čia irgi tik šiaip pamąstymai. :wh:
  • 0

#80 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2012 birželio 01 - 07:32

del kartingu tikrai bazes ilgis daro labai didele itaka, pirmiausia del to. kad jis galu varomas ir dar be diferencialo. zodziu su trumpa baze klaidos beveik neatleidziamos. visose situacijose vairuotojas gali isspresti kazkurio mazgo ar agregato problemas, bet kaip kur jas spresti paprasciau. galima labai toli leistis i peripetijas. tiesiog teko labai daug vaziuoti slalomu su labai skirtingais ir skirtingai paruostais automobiliais. ir galu gale geriausi variantai liko 2 golfas ir 205 :)
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0