106 XSi 1400 Fun-drive
#61
Parašyta 2012 vasario 03 - 17:48
#62
Parašyta 2012 vasario 24 - 00:49
Pežukas važiuoja ir dar kaip važiuoja!! Labai linksmas automobiliukas gavosi..
Kuro sąnaudos
Pravažiavau jau virš 1500km, tai kažką ir apie kuro sąnaudas pasakyti.
Vidurkis gaunasi dabar apie 9.5ltr/100km mišriu rėžimu. Mieste paspaudžiu, tiesiojoje 90kmh ramiai važiuoju. kažkur po 50% kelio nuvažiuoju tiek mieste tiek tiesiojoje.
Trasoj vidurkis apie 7.7ltr/100km važiuojant apie 90kmh visąlaik.
Na, manau, sąnaudos visai neblogos
Laidyno peripetijos
Na kai užkūriau savo susikrautą xsi, buvau įsidėjęs tikrojo xsi prietaisų skydelį. Kaip ir spėjau, nerodė tepalo temperatūros. Tačiau ne vien jos, net ir kuro lygio nerodė, keista kad ant tiek skirtingas laidynas.
Na vasarop galvoju reiks laidyną nuo variklio iki panelės įsidėti nuo tikrojo xsi, tada dar į panelę sudėti xsi laidyną ir viskas turėtų veikti. Tik tam reikės vėl išimti panelę.
Šiuo metu važinėju be rodomos tepalo temperatūros.
Išmetimas
Kadangi duslintuvas kreivai stovi ir liečiasi į kėbulą, prie tam tikrų variklio apsukų pradeda nemaloniai vibruoti visas kėbulas. Šiuo metu su plastmasiniais smaugliukais pritraukiau duslintuvą į vieną pusę taip, kad stovėtų apytiksliai per vidurį.
Galvojau gal nuo karščio tie smaugliukai nutrūks ar sukeps, bet ne – laiko normaliai
Rezultatas pasiektas – duslintuvas nebesitrina į kėbulą.
Kai bus galimybės reikės normaliai perdaryti laikiklius, kad viskas savaime atsistotų į vietas.
Na mintyse dabar jau kirba mintys kaip reikės restauruoti turimą xsi tiltą ir vasarop susidėti xsi važiuoklę
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#63
Parašyta 2012 vasario 24 - 00:54
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 vasario 24 - 00:55
#64
Parašyta 2012 vasario 24 - 07:08
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#65
Parašyta 2012 vasario 24 - 13:55
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#66
Parašyta 2012 kovo 28 - 16:08
kas norėsite šį pežuką pamatyti veiksme - maloniai visus kviečiu sekmadienį į Siemens arenos aikštelę.
Žadu ten dalyvauti
Startas 11h.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#67
Parašyta 2012 balandžio 02 - 13:17
Na ką, sudalyvavau slalome ir sugebėjau iškovoti trečią vietą FWD klasėje
Pirmas slalomas su šiuo mažyliu ir užsidirbta pirmoji mano taurė
Savo klasėje nusileidau tik vienam greitam CRX‘ui ir opel Astrai Gsi, iki jos aplenkimo pritrūkau 0.02s
Bendroje įskaitoje iš 39 dalyvių likau 9.
Važiavau nieko nesitikėdamas ir taip gerai viskas gavosi. Džiugu
Turėjau vieną nenumatytą problemą – ant posūkių kartais išmesdavo bėgi.
Galvoju gal čia dėl nesureguliuotų bėgių svirties traukučių, gal bėgis nepilnai įsijungia (na nes jaučiasi, kad tie bėgių jungimai kartais nelabai direct būna) ir poto gavęs apkrovos išsimeta.
O visumoj, tai labai patenkintas savo pežuku. Gavosi konkurencingas ir smagus automobiliukas – labai malonu su juo lakstyti tarp kuoliukų!
Įdomu kaip jis valdysis su xsi važiuokle!
Video
Efektingiausias, bet ne pats greičiausias mano važiavimas Matosi kaip po susimėtymo išmeta bėgį.
Rezultatai
Lentelė atrodo taip
Tiesa, dalyvavo varžybose ir dar vienas Peugeot – mergina su juodu 207 CC
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#68
Parašyta 2012 balandžio 02 - 13:29
#69
Parašyta 2012 gegužės 13 - 15:17
Nuo to laiko, kai atsikrausčiau į Vilnių vis norėjau sudalyvauti studentų Transmechanijos slalome.
Pirmais ir antrais metais vis kažkokios priežastys sukliudė, tačiau tik ne šį kartą
Sudalyvavau ir likau labai patenkintas, tiek visu renginiu, tiek trasa, tiek savo rezultatais.
Jokiam slalome su tiek daug dalyvių dar nebuvau dalyvavęs
Rezultatai
O jie, mano galva, labai geri
Priekinių varomųjų klasėje likau 2, nusileidau tiktais Justui Eimontui su Peugeot 205!
Kažin ar kadanors man jį ir išeis aplenkt
Pežukai ima podiumo viršų.
Na, laisvoje klasėje likau 3 o visoje bendroje įskaitoje 5 iš 70 dalyvių.
Detalesni rezultatai - Anello Live
Gražios taurės
Video
Šiek tiek vaizdinės medžiagos iš lauko ir iš vidaus
Anello
Labai rekomenduoju dalyvauti anello.lt komandos rengiamuose slalomuose.
Nors jie ir paveluoja su savo tvarkaraščiais, tačiau sudelioja tikrai puikias trasas.
Geras derinys tarp lėtuminių/darbinių ir greituminių slalomų
Šį kartą dar veikė ir Anello Live sistema – realiu laiku internete buvo galima sekti rezultatus.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#70
Parašyta 2012 gegužės 13 - 21:13
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#71
Parašyta 2012 gegužės 13 - 22:49
Sveikinimai !Priekinių varomųjų klasėje likau 2, nusileidau tiktais Justui Eimontui su Peugeot 205!
<...>
Na, laisvoje klasėje likau 3 o visoje bendroje įskaitoje 5 iš 70 dalyvių.
Gražios taurės
Kur aš tokias mačiau?
#72
Parašyta 2012 gegužės 14 - 08:30
206
#73
Parašyta 2012 gegužės 17 - 21:12
O variklio dalys kaip apdovanojimas tikrai gera idėja, įdomiau ir mieliau negu standartinė taurė
O dėl kokių konkrečių priežasčių susidarė nuomonė, kad 205 labiau tinkamas slalomams negu 106?...nepavyks menau ne tik del to, kad 205 labiau tinka slalomui, bet ir..
Įdomu būtų išgirsti pagrįstą, argumentuotą nuomonę
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#74
Parašyta 2012 gegužės 17 - 21:31
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#75
Parašyta 2012 gegužės 19 - 09:40
Pritariu, galios ir svorio santykis tikrai geresnis.
Dėl tarpvežės, nežinau ar čia taip svarbu, pats galvoju kaip bus geriau tarp kuoliukų laviruot, kai kiti ratai tilps po sparnais
Kuo siauresnis esi, tuo mažiau keist kryptį reikia.
Iš kitos pusės, pagal tam tikrus šalitnius (106 205) priekinė tarpvežė 106'o platesnė
Tačiau tik ant centimetro O galas 205'o platesnis.
Dėl bėgių tikrai, maniško pirmas bėgis toks trumpas gavosi .. Antru permažai galios slalomauti, pirmas ant tiesųjų perlėtas.
Mano galva slalome vieni svarbesnių parametrų yra svoris ir dydis, visas galios dalykas nuo tam tikros ribos eina į antrą planą.
Standartinis 205 1.9 gti yra lengvesnis už 106 gti, tačiau gal 106'ą galima daugiau išlengvinti (oro pagalvės, storas soundproof'as ir kitokie naujesnio auto pribumbasai).
205 1.9 gti - 875kg, o 106 gti - 925kg
Bet iš kitos pusės pagal šituos šaltinius ( 106 205 ) matosi, kad 205 konstrukcija apskritai lengvesnė.
106 1.0 ltr XN - 761kg
205 1.0 ltr GL - 741kg
Kažkur esu skaitęs, kad 205'as lengvesnis tačiau netoks rigid ir standus kaip 106'as.
Mano galva, 106 pliusas slalomams tas, kad jis trumpesnis ant 14cm ir jo ratų bazė trumpesnė apie 4cm - teoriškai turėtų būt lengviau laviruoti.
Taip išeina, kad standartiniai 205 lengvesnis ir galingesnis, o 106'as trumpesnis ir platesnis.
Sunku taip akivaizdžiai nusakyti kuris čia yra geresnis, bent jau man..
Justo 205 prieš mano 106
Lyginant Justo 205 ir mano 106, tai manau maniškis nėra toks sunkus.
Mano 106 standartiškai svėrė apie 820kg, įdėjau dabar sunkesnį 1.4 variklį, tai gal prisidėjo koks 20kg.
1.1 kurį išėmiau buvo aliuminis, šitas 1.4 iš špyžiaus ar ko jis ten pagamintas, bet svorių skirtumas tikrai jautėsi, kai reikėjo įkelinėti
Dabar problema pas mane ta, kad mašiniukas linkęs understeerint, o ne oversteerint kaip aš pripratęs esu.
Anksčiau būdavo lekiant sukteli vairą į posūkį ir paslydus užpakaliui kontruoji, dabar jau kita šneka - visada priekis slysta tiesiai
Manau gavosi heavy nose 106'as
Žodžiu, nors galios pas mane mažiau, tačiau mašinos svoryje ir dydije turiu pranašumą.
Telieka išmokti geriau vairuoti ir užsidėti neekonominės klasės padangas
Šį pranešimą redagavo Mantas_lt: 2012 gegužės 19 - 09:52
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#76
Parašyta 2012 gegužės 19 - 11:55
#77
Parašyta 2012 gegužės 20 - 12:42
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#78
Parašyta 2012 gegužės 31 - 19:38
Kai svoris laisvai begioja po visą mašiną tada ji ir siūbuoja, tai galima sumažint, pavyzdžiui sudedant kietesnius stabilizatorius, amortizatorius ar spyruokles. Kaip siūbavimasis tiesiogiai rišasi su mašinos ilgiu - nematau.
Kad mašina slalomuose būtų per maža, tai čia irgi laaaabai keistas pasakymas. Žvelgiant iš klasikinio slalomo pozicijos, kur greičiai nėra dideli, tai toks pasakymas turėtų net neegzistuoti, nes kuo mašina mažesnė, kuo ji manevringesnė (vėl ateina trumpa bazė) - tuo geriau ( Vaizdinė įliustracija MYGT )
Aš manau, kad tau turbūt nepatiko mašinos vartymasis, o ne jos mažumas.
Dėl bazių ilgių ir mašinos stabilumo sąryšio - pritariu, tai susiję dalykai. Nes ant didelių greičių ta galimybė per staigiai pakeisti važiavimo kryptį gali atnešti liūdnų pasekmių. (situacija su oversteeru, aka "nuplyšo galas" ir panašiai).
Bet čia man dar labai panašu į problemą "kimba priekis, bet galas - ne", teoriškai jei abu vienodai kibtų, neturėtų būti jokio oversteero?
Šiaip pamąstymas - paimi 106/205'ą gti, priekyje sudedi paprastas ekonomines padangas, gale - naujus pašildytus semi slickus, tai važiuojant ant 150 ir sukant į posūkį turėtum ne oversteerint, bet understeerint. Taigi pagal kanonus, galima sakyti, kad mašina išlieka visai stabili. vis geriau nei suktis vilkeliu ant posūkio
Na nežinau, gal čia jau pernelyg nukrypau..
Šiaip dėl tų trumpos bazės stabilumo problemų žmonės natūraliai prisibijo su mažom, trumpom mašinom greitai važiuoti.
Bet manau tam tikri važiuoklės, aerodinamikos, padangų ir kitų sričių sprendimai gali pamažinti šią bėdą. Nes vis tik.. Kačerginėje ir miniukai ir peugeot 106/205 ir mazda 121 važiuoja bei išgyvena
Arba šis pavyzdėlis - mašina labai trumpa, ji gal net tokio pat pločio kaip ilgio , bet problemų su stabilumu nelabai turi. ( taip, ji tikrai daug modifikuota )
Tas pats ir su kartingais, trumpi, bet stabilūs.
Tiesiog norėjau pasakyti, kad, manau, čia yra daug niuansų, į kuriuos reiktų atsižvelgti.
Na, o kad vairuotojas vairavimo procese svarbus, tai kas beko
Vajetau, kiek daug čia prirašiau...
O, Adomai, kodėl reikalai turėtų būti geresni ant šlapios dangos? Nelabai suprantu
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#79
Parašyta 2012 gegužės 31 - 21:52
#80
Parašyta 2012 birželio 01 - 07:32
Peugeot 205 VTS - Juodulys
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0