106 XSi 1400 Fun-drive
#81
Posted 2012 June 01 - 09:12
#82
Posted 2012 June 14 - 14:03
Na vėlgi, Cheinikai, negaliu sutikti su tavo teiginio pagrindimu.del kartingu tikrai bazes ilgis daro labai didele itaka, pirmiausia del to. kad jis galu varomas ir dar be diferencialo. zodziu su trumpa baze klaidos beveik neatleidziamos.
visose situacijose vairuotojas gali isspresti kazkurio mazgo ar agregato problemas, bet kaip kur jas spresti paprasciau. galima labai toli leistis i peripetijas. tiesiog teko labai daug vaziuoti slalomu su labai skirtingais ir skirtingai paruostais automobiliais. ir galu gale geriausi variantai liko 2 golfas ir 205
Tavo paminėtos kartingų savybės - galas varo ir diferencialo nebuvimas - tai nėra trumpos bazės savybės, tai būtent tam tikro kartingo savybės, kurios tikrai duoda vairuotojui papildomo darbo bandant jį suvaldyti ant didesnio greičio.
Tačiau trumpa bazė čia ne prie ko
Nepaisant to visiškai sutinku, kad trumpa bazė daro didelę įtaką, nes vis tik jei kartingas būtų dvigubai ilgensis tai jis ir vairuotųsi tikrai kitaip. (netoks vikrus būtų, stabilesnis ant didesnio greičio ir panašiai)
Na ir pritariu, kad užtenka leistis į tas peripetijas, vis tik ne apie tai šita tema.
Pereinant prie temos
customized Ford Capri 7j r13 lengvučiai ratlankiai su pakoreguota ir poliruota palange
Planuoju juos užsidėti, kai susimesiu xsi važiuoklę.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#83
Posted 2012 June 15 - 18:57
#84
Posted 2012 June 16 - 15:16
#85
Posted 2012 June 16 - 20:10
#86
Posted 2012 June 24 - 23:31
Ačiū, man irgi šitie ratai patinka O, Audriau, dėl tų OZ ratų – ne į tokių stilių aš taikau.
XSI važiuoklės dėjimas
Trumpas foto reportažas iš darbų eigos.
Imu priekinę važiuoklę iš savo mėlynojo XSi ir kraunu viską į savo pilkį.
Palikau savo xsi be priekinės važiuoklės – viską ruošiuosi persidėti į savo pilkį. GALŲ GALE.
Dėsim šitą gėrį į pilkį
Pilkius jau garaže, pasiruošęs būti išardytas
Stabdžiai gerai veikia
Standartinė važiuoklė – OUT
Skirtumai tarp stabdžių ir amortizatorių kelmų.
XSI stabdžiai buvo perrinkti prieš metus, pažiūrėsim ar dar viskas gerai veikia. Kiek tikrinau gumytės visos dar sveikos
STUFF
Stabilizatorių upgreidas XSi stabilizatorius ne tik storesnis (20mm>19mm) bet dar ir tiesiai į amortizatorių kelmus jungiasi, o ne į šakes – padidintas efektyvumas
Nekantrauju pralėkti ir pažiūrėti ant kiek mažiau vartysis mašina!
XSi pusašiai VS paprasti. Storumas laimi
http://img16.imagesh...8/img1890qa.jpg
Na ir pirma problemytė viską sudedant. Standartinis stabdžių šlangelės ir vamzdelio susijungimas trukdo naująjai XSi važiuoklei – stabilizatroiaus tvirtinimas susukus ratus atsiremia į tą laikiklį.
http://img835.images...9/img1893cu.jpg
Nieko, išspręsiu kaip nors.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#87
Posted 2012 June 25 - 08:01
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#88
Posted 2012 June 25 - 13:10
#89
Posted 2012 June 28 - 12:36
Virinti nieko nereikėjo – nusukami jie. XSi varžtai visi nulūžinėjo nuo supuvimo
Pilkyje tik vienas varžtas prasisuko, tad teko nupjauti.
Laikiklių palyginimas
Tik viena bėda, kad xsi buvo su ABS, taigi reikėjo perlankstyti tuos vamzdelius.
XSi su ABS
Paprasti be ABS
Viską išlanksčius gavosi toks drambliukas
Nusmeliuoti ir nudažyti laikikliai. Vis gal kažkiek mažiau rudys.
Paruošta važiuoklė. Į XSi kelmus sudėti geros būklės tepaliniai amortizatoriai ir žeminančios spyruoklės – viskas iš pilkio.
Važiuoklė jau sudėta
Toks vaizdas šiai dienai
Dėl valdomumo sunku ką ir komentuoti, nes ratai visai kitokie negu buvo anksčiau – ploni ir su žieminėm dešrinėm padangom Vėliau užsidėjus platesnius ratus su ištemptom padangom bus galima daugiau ką nors pasakyti.
Išvažiavus iš garažo pastebėjau, kad neveikia spidometras. Pasikrapščius pasimatė kodėl – niekaip nesuprantu kaip čia taip nusuko man tą trosą.. Įvarant mašiną į garažą dar viskas veikė, dedant važiuoklę to troso neliečiau. Mistika kažkokia Na dabar jau sudėjau naują trosą ir viskas vėl veikia.
Stebulės tobulinimai
Mano turima vairo stebulė neatmetinėja įjungtų posūkių, kas yra nelabai patogu.
Čia matosi kodėl – metalinis išjungėjas sukinėjasi permažam spinduly, taip ir neužkliudydamas posūkių svirtelės jungtuko.
http://img267.images...76/img1960j.jpg
Truputėlis patobulinimų ir posūkių atmetimas jau nebe problema
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#90
Posted 2012 August 27 - 08:41
206
#91
Posted 2012 August 30 - 16:35
Vis neprisiruošiu papildyti savos temos, nors šis bei tas ir buvo daroma.
Taigi apie viską trumpai.
Ratai
Šiam sezonui ratų taip ir nepasiruošiau pagal savo planą. Tačiau nusidažiau tamsiai pilka spalva, kad šiek tiek derėtų prie galinių platukų.
Mano platinti r13 skardinukai sveria 7kg, o naujieji aliuminiai r13 7colių pločio caprio ratai vos 5kg
sutaupyti du kilogramai nuo rato.
Stabdžiai
Tam, kad galėčiau užsidėti ratus, teko šiek tiek nudrožti stabdžių suportus
pavažinėjus pradėjo rudyt, tai galvojau geriau jau uždažyt.
Nupūčiau iš balionėlio ant pernelyg neparuošto paviršiaus įdomu kiek laikys.
Žvakės
Iškarto užbėgu klausimam už akių – ne, dujų nedėsiu pirkom tokias tiesiog todėl, kad sidabruotos dalys neva ilgiau turėtų laikyti.
Pasikeičiau žvakes ir patikrinau visų cilindrų kompresiją. Visur buvo 10+, bet tik po visko supratau, kad blogai matavau – per ilgai sukau variklį.
Pasikeitus žvakes nebešaudo pro duslintuvą, kas retai, bet nutikdavo smarkiai lakstant
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#92
Posted 2012 September 02 - 10:17
Duslintuvas
Pūtė duslintuvas pro sujungimą, taigi teko užsivirinti.
Pats virinau pirmą kartą, tad prisnargliavau labai daug bet buvo įdomu ir dabar viskas OK.
Dar galų gale pasistačiau duslintuvą per vidurį, ir jis nebesitrina į kėbulą.
Tačiau kol trynėsi pridarė šiek tiek problemų – mažam lopinėlyje nudrožė kėbulo apsauginį sluoksnį iki pliko metalo.. :/ Nuvaliau, uždažiau ir tikiuosi nesurūdys.
Taip ir būna per tą aplaidumą.
Ratų suvedimas
Su savo tuo slalominiu Toe-in suvedimu persistengiau, ir to pasakoje per pusę metų sugebėjau sudrožti kone naujas padangas
Taigi nusprendžiau, kad man nereikia tokio agresyvaus suvedimo ir nuvariau pas meistrelius tiesaus suvedimo pasidaryti.
Priekio dešinėje pusėję camberis ganėtinai neigiamas - Katulio Xsi palikimas. Ramūnas pasakojo kaip linksmai tas xsi per bulvių laukus vieną kart prasilėkė
Šnekant apie tą xsi – iš jo pasidaręs kabrio buvau
Ir poto supjausčiau į metalo laužą.
Džiaugiuosi, kad netvarkiau aš to kėbulo – rūdžių rūdis ant ratų buvo..
Grįžtant prie ratų suvedimo.
Labai įdomu su galu..
Pas mane tiltas ne tai, kad išsivertęs (camberio kampas dar telpa į ribas), tačiau ratų suvedimas blogas.
Bent jau taip rodo kompiuteris
Kita
Nusismėliavau ir persidažiau atsarginio rato laikiklį.
Pežukas sudalyvavo JDM chill&grill’e kaip dalyvis
Linksmai pasilakstėm Peugeot 205 vasaros meet’e
Ir sutiktas vienaragis Vilniuje
(Tarakonazz'o 106 s1 rallye)
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#93
Posted 2012 October 14 - 16:48
Jau spėjau pasiilgti šito salono
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#94
Posted 2013 January 15 - 19:35
#95
Posted 2013 April 02 - 16:11
Šių metų pirmasis renginys, kuriame žadu dalyvauti - slalomas "Šalin žiemines padangas"
(Daugiau info, Facebook event'as)
Kad ir kaip ironiškai tai beskambėtų.. žiūrint į Vilniaus gatves pro langą.
Net nežinau ar su žieminėm ar su vasarinėm dalyvausiu tame slalome.
Kviečiu visus nuvažiuoti pažiūrėti slalomo, vis tik bus net 5 klubo atstovai - Aš, Tarakonaz, Cheinikas, Vilbcv ir Silogizmo.
Taip pat žmonės šneka, kad slalome dalyvaus MG MGB egzempliorius, tad bus į ką paganyti akis.
Iki susitikimo slalome
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#96
Posted 2013 April 15 - 00:50
Istorija tokia, kad vakare prieš slalomą, draginant uždaram vokietijos autobane prieš Edgaro(Tarakonazz) 106 rallye ir jungiant iš antro į trečią, man kažkas nutiko su sankaba.
Kažkaip sukabino ne iškarto, tik po kiek laiko ir palaisvėjo pats jos pedalas..
Nuo to momento ant variklio traukos momento (virš ~3500 apsukų) sankaba tai kabina tai nekabina ir pats pedalas tuo momentu pulsuoja
Lėtai važiuojant viskas ok. Vėliau maksimaliai greitėjant pratestavus dar porą kartų įvyko KABOOOM!!
Pežukas su įjungtu bėgiu jau nebenorėjo važiuoti išvis.
O pasižiūrėjus po kapotu, kas čia darosi, išvydau štai tokį vaizdą
Sankabos diskelio kibioji medžiaga lipo lauk. Partempėm pežuką į saugią vietą ir tiek žinių.
Slalomui mašinos nebeturėjau, bet puiki žinia ta, kad Edgaras paskolino savo 106 rallye!
Na ką, sekanti slalomo diena buvo tiesiog nuostabi!
Važiavimų varžybose buvo be galo daug (dalyvavau FWD ir OPEN klasėse), o ir po varžybų buvo laisvi važiavimai pasismaginimams,
dvi trasos – lėtesnė ir greitesnė, slidoka danga (drift drift),
PUIKIAI besivaldantis ir liuksiškai veikiantis Edgaro pežukas (rankinis – MIRTINAS),
daug pežo klubo narių, kurie buvo tiek kaip dalyviai, tiek kaip žiūrovai!
Viskas liuks, o rezultatai irgi Liuks.
Likau 1’as bendroje įskaitoje (įvežiau geriausią laikų sumą iš visų dalyvių), pirmas OPEN klasėje ir antras FWD klasėje. Be galo džiugu!
Video suklijuotas iš geriausių pagautų kadrų slalome.
Pora random kadrų iš slalomo.
Piktas Edgaras montuoja žiemines padangas ant kovinio
Reziumė
Nėra to blogo, kas neišeitų į gerą.
Na ką, nepasisekė, kad sugedo pežukas, tačiau bus proga šį bei tą patobulinti! Taip pat jei ne sugedimas, taip ir nebūčiau paslalomavęs su 106 rallye.
Vis tik po slalomo jau kirbėjo mintys kaip man persidaryti savo pežiką kad taip puikiai valdytųsi kaip Edgaro. Paliko superinį įspūdį
Tiek šiam kartui
https://lh6.googleus...5-44-29_705.jpg
Edited by Mantas_lt, 2013 April 15 - 00:55.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#97
Posted 2013 April 19 - 10:25
#98
Posted 2013 May 23 - 17:19
Seniai bepildžiau savo temą, taigi trumpai šiokios tokios senos naujienos.
• Susikroviau pežiką, susidėjau šiek tiek ilgesnę greičių dėžę, pakietinau galinę variklio pagalvę, šiek tiek sumažinom bėgių svirties klibėjimą, tačiau dar liko pasižaist su traukių reguliavimu, kad švelniau bėgiai junginėtųsi. Na su šitais pamodinimais slalome bėgių nebeišmetinėjo.
Kairėj buvusi greičių dėžė, dešinėj - dabar įdėta.
• Buvau pasimatuoti savo variklio galios! Seniai norėjau ir galų gale išėjo! Taigi, mano pežikas generuoja 65kw (89arklius), o į ratus perduoda apie 45kw (62arklius). Standartiškai turėjo būti 94 arkliai, tad tik 5 pabėgo. Labai liuks! Tik va sukimo momento prarado nemažai. Turėjo būti 117, vietoj esamų 99Nm. Keista, kad variklį sugebėjo iki 7800rpm įsukti, gal kokia paklaida gavosi, nes standartiškai ties 6800 turi ribotuvas įsijungti.
• Sudalyvavau Transmechanijos slalome. Linksmai pasilakstėm su draugais, o dar ir taurę išėjo parsivežti . Tarp studentų pavyko antrą vietą paimt. Deja, tiek priekiu varomų, tiek bendroje klasėje ant podiumo neužlipau.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#99
Posted 2013 September 01 - 08:43
Buvau nuvažiavęs į kačerginę per open track day. Pirmą kartą važiavau apskritai, labai patiko! Net davė laiko matavimo įrangą!
Trasa buvo tik su vienu sulėtinimų ant start-finisho. Gaila, kad ne fastlapinio tipo, tad laikas mažai ką pasako.
Naujiena
Nusipirkau naują žaislą, tad artimiausiu metu pežukas bus parduodamas .
Kaina turėtų būti apie 2000lt su stock sėdynėm, vairu ir ratais.
Jei ką nors dominą - rašykit PM.
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Mazda Miata - for fun.
#100
Posted 2013 September 01 - 11:50
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users