Jump to content


DYZELINIŲ variklių kuro sanaudos


  • Please log in to reply
249 replies to this topic

#181 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2014 May 14 - 16:45

Tingiu ziuret,paprastai pora zodziu neina paaiskint;)
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#182 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 May 14 - 17:16

Tingiu ziuret,paprastai pora zodziu neina paaiskint;)

Išdega visas BRUDAS susikaupes FAP'e.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#183 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2014 May 16 - 06:41

Išdega visas BRUDAS susikaupes FAP'e.

Ir viskas iseina i aplinka?? Nelabai supratau, kaip tas procesas jauciasi ant auto.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#184 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 May 16 - 07:18

Vienu zodziu ukiskai paaiskinsiu.

DEGDA SALERKA, jai degant isskiriamos tos vadinamosios kietosios daleles;
FAP'as KEMSASI KEMSASI KEMSASI - prinsipas toks pats kaip per sieta gaudytum brudus;
Stovi 2 slegio davikliai (aisku i pati FAPA tik vamzdeliai isukti), kai slegis tarp pirmojo ir antrojo isauga iki kritines ribos vyksta regeneracija ir teoriskai turi visas kiektasias daleles sudegint del labai aukstos tremperaturos.

Regeneracija vyksta pas kiekviena auto truputi skirtingai, bet esme tokia pati. Kai susidaro kritinis slegis, i ismetimo sistema paduodamas spec skystis (PSA atveju EOLYS, kitur dar tas pats dyzelis) kuris degdamas(aukstoje temperaturoje) sudegian tas kietasias daleles. Aisku tuo metu ijungiamos ir pakaitinimo zvakes, EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, dar kituose modeliuose (pvz. peugeot 307) stovi oro filtro dezeje pakaitinimo elementas kuris dar ir ora pakaitina, kad tik viskas labiau ikaistu.

Žodžiu, baisus dalykas tas FAP, kai vyksta regeneracijos, nuo karščio "uždega" turbinos sparnuotės, išsilydo katalizatoriai, kadangi užsikišęs FAP neduoda išmesti pakankamai dujų lauk, kaikurios nori neori per EGR vėl atsikvėpdamos grįžta į isiurbimo kolektorių. Realiai baisiau nei baisu. Bet užtai mylim miestą, bet teršiam užmiestį, nes vis vien mašina išvažiavus į užmiestį "IŠPERDŽIA" visą tą brudą. Žodžių kaimiečių diskriminacija.

FRANCI, va CIA VIDEO FAP SU BLUE atrodo graziai, bet taip atrodo tik kol masina nauja :ax:

Edited by Laimonas, 2014 May 16 - 07:33.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#185 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2014 May 16 - 08:34

Vienu zodziu ukiskai paaiskinsiu.

DEGDA SALERKA, jai degant isskiriamos tos vadinamosios kietosios daleles;
FAP'as KEMSASI KEMSASI KEMSASI - prinsipas toks pats kaip per sieta gaudytum brudus;
Stovi 2 slegio davikliai (aisku i pati FAPA tik vamzdeliai isukti), kai slegis tarp pirmojo ir antrojo isauga iki kritines ribos vyksta regeneracija ir teoriskai turi visas kiektasias daleles sudegint del labai aukstos tremperaturos.

Regeneracija vyksta pas kiekviena auto truputi skirtingai, bet esme tokia pati. Kai susidaro kritinis slegis, i ismetimo sistema paduodamas spec skystis (PSA atveju EOLYS, kitur dar tas pats dyzelis) kuris degdamas(aukstoje temperaturoje) sudegian tas kietasias daleles. Aisku tuo metu ijungiamos ir pakaitinimo zvakes, EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, dar kituose modeliuose (pvz. peugeot 307) stovi oro filtro dezeje pakaitinimo elementas kuris dar ir ora pakaitina, kad tik viskas labiau ikaistu.

Žodžiu, baisus dalykas tas FAP, kai vyksta regeneracijos, nuo karščio "uždega" turbinos sparnuotės, išsilydo katalizatoriai, kadangi užsikišęs FAP neduoda išmesti pakankamai dujų lauk, kaikurios nori neori per EGR vėl atsikvėpdamos grįžta į isiurbimo kolektorių. Realiai baisiau nei baisu. Bet užtai mylim miestą, bet teršiam užmiestį, nes vis vien mašina išvažiavus į užmiestį "IŠPERDŽIA" visą tą brudą. Žodžių kaimiečių diskriminacija.

FRANCI, va CIA VIDEO FAP SU BLUE atrodo graziai, bet taip atrodo tik kol masina nauja :ax:

Sakai EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, va cia idomiausia vieta: o kaip tada tas reikalas vyksta kai EGR isprogramuotas ir likes uzdarytoje padetyje (uzsiglusines), ir masinos kompas net nezino kad apskritai ta EGR turi?
Taurius sake kad regeneracija bus tik efektyvesne kai egr atjungtas. Bet tai kaip cia gausis, regeneracijos programa neras jokio egr is viso, ka ji sau galvos? :)
  • 0

#186 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2014 May 16 - 15:58

nyfyga sebe, as galvojau kaip viskasgrazu o cia pyst ir viska issika uzmiestyje :o Ir vistiek neikertu, jei mano 509 90% trinasi mieste,tai tada kur dingsta tas brudas? ar cia mieste su skysciu suvalgo ta suda, o uzmiesty tipo nea, bo issika ?

Edited by Francis, 2014 May 16 - 15:58.

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#187 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 May 16 - 18:55

Vienu zodziu ukiskai paaiskinsiu.

DEGDA SALERKA, jai degant isskiriamos tos vadinamosios kietosios daleles;
FAP'as KEMSASI KEMSASI KEMSASI - prinsipas toks pats kaip per sieta gaudytum brudus;
Stovi 2 slegio davikliai (aisku i pati FAPA tik vamzdeliai isukti), kai slegis tarp pirmojo ir antrojo isauga iki kritines ribos vyksta regeneracija ir teoriskai turi visas kiektasias daleles sudegint del labai aukstos tremperaturos.

Regeneracija vyksta pas kiekviena auto truputi skirtingai, bet esme tokia pati. Kai susidaro kritinis slegis, i ismetimo sistema paduodamas spec skystis (PSA atveju EOLYS, kitur dar tas pats dyzelis) kuris degdamas(aukstoje temperaturoje) sudegian tas kietasias daleles. Aisku tuo metu ijungiamos ir pakaitinimo zvakes, EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, dar kituose modeliuose (pvz. peugeot 307) stovi oro filtro dezeje pakaitinimo elementas kuris dar ir ora pakaitina, kad tik viskas labiau ikaistu.

Žodžiu, baisus dalykas tas FAP, kai vyksta regeneracijos, nuo karščio "uždega" turbinos sparnuotės, išsilydo katalizatoriai, kadangi užsikišęs FAP neduoda išmesti pakankamai dujų lauk, kaikurios nori neori per EGR vėl atsikvėpdamos grįžta į isiurbimo kolektorių. Realiai baisiau nei baisu. Bet užtai mylim miestą, bet teršiam užmiestį, nes vis vien mašina išvažiavus į užmiestį "IŠPERDŽIA" visą tą brudą. Žodžių kaimiečių diskriminacija.

FRANCI, va CIA VIDEO FAP SU BLUE atrodo graziai, bet taip atrodo tik kol masina nauja :ax:

Sakai EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, va cia idomiausia vieta: o kaip tada tas reikalas vyksta kai EGR isprogramuotas ir likes uzdarytoje padetyje (uzsiglusines), ir masinos kompas net nezino kad apskritai ta EGR turi?
Taurius sake kad regeneracija bus tik efektyvesne kai egr atjungtas. Bet tai kaip cia gausis, regeneracijos programa neras jokio egr is viso, ka ji sau galvos? :)

Butent, taurius teisingai sake, regeneracijos uzdaram (atjungtam) egr esant vyksta efektyviau, kuo daugiau deguonies, tuo degimas efektyvesnis. Cia paprastos krosnies principas jeigu taip galima issireikst.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#188 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 May 16 - 18:58

nyfyga sebe, as galvojau kaip viskasgrazu o cia pyst ir viska issika uzmiestyje :o Ir vistiek neikertu, jei mano 509 90% trinasi mieste,tai tada kur dingsta tas brudas? ar cia mieste su skysciu suvalgo ta suda, o uzmiesty tipo nea, bo issika ?

Tai bando tos regeneracijos ir mieste vykt. Tik aisku ne taip sekmingai. Prie tokio miesto rezimo fapas nelaikys daugiau 200 000, kaip ir turbina ...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#189 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2014 May 16 - 19:12

Tai gal apie šitą mes su kaimynu ginčijomės… Jis sakė, kad prie kuro pilasi kažkoks skystis kurio reikia papildyti kas 10 ar 100 tūkst. Mat yra turėjęs senesnį 607, o aš su porestailu, nors ir visokių konsultacijų prisiklausęs, bet negirdėjau nei iš vieno meistro apie tokį skystį
  • 0

#190 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 May 16 - 19:53

Tai gal apie šitą mes su kaimynu ginčijomės… Jis sakė, kad prie kuro pilasi kažkoks skystis kurio reikia papildyti kas 10 ar 100 tūkst. Mat yra turėjęs senesnį 607, o aš su porestailu, nors ir visokių konsultacijų prisiklausęs, bet negirdėjau nei iš vieno meistro apie tokį skystį

Nesvarbu, porestailas ar ikirestailas, pilasi eolys skystis. Nuo to kiek uzmiestyje/mieste vaziuoji priklauso kiek to eolio reikia.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#191 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2014 May 16 - 19:59

Nesvarbu, porestailas ar ikirestailas, pilasi eolys skystis. Nuo to kiek uzmiestyje/mieste vaziuoji priklauso kiek to eolio reikia.

O kiek like eolio pamatyti galima tik su diagnose, ar galima ir fiziskai kaip nors patikrinti?
  • 0

#192 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 May 16 - 20:13

O kiek like eolio pamatyti galima tik su diagnose, ar galima ir fiziskai kaip nors patikrinti?

Galima su diagnostika. Aisku galima ir rankiniu budu, bet daug darbo.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#193 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2014 May 17 - 05:41

Galima su diagnostika. Aisku galima ir rankiniu budu, bet daug darbo.

Vo blyn naujiena… kas per skystis, kiek jo reikia ir kiek kainuoja?
  • 0

#194 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 May 17 - 07:06

Skystis EOLYS, pagal specifikacija truputi skirias ttam tikriem auto. Nauju litro kaina prasideda nuo 100lt, srotuose po 30 pardavineja. Buna nuo 3 iki 6 litru ir pan.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#195 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2014 May 17 - 16:50

Siand. variau i Alytu is Vilniaus, nepastebejau kad butu regeneracija kokia ivykus, gal ji ir vyko, bet nepastebejau :) Sanaudos tai idomiai - laikant ant 100 autoplotu, momentines rodydavo 4.8-5.5 daugmaz. Vidurkis keliones buvo 6.5. Kaip ir viskas grazu ir norma, pagal gamintoja. Bet- tik gaza labiau paspaudi, iskarto momntines 20 l parodo ir i virsu. Vilniuje (be trasos, tik miestas) vidurkis 12,2 litru/100 km. Ir cia ne kazkokiuose kamsciuose, tiesiog po miesta malantis vaziuojant sau ramiai netaupant bet ir nespaudziant, standartinis Vilniaus eismas dienos metu ne per pikus. Keista kad tokie drastiski skirtumai tarp trasos ir miesto. Kodel su mazesniais varikliais trasa irgi buna apie 5, miestas apie 7, skirtumas tik keli litriukai. O pas mane skirtumas DVIGUBAI ir daugiau miestas nuo trasos. Cia dideliu galingu varikliu ypatybe tokia? Kai kurie P607 2.7 HDI savininkai giriasi kad mieste telpa i 10 . Neisivaizduoju kokiu budu. Gamintojas nurodo gi 11.9. Pezai varikliu srityje tikrai atsilieka nuo MB. MB W211, 3.2 cdi Vilniuje ima 10 dyzelio. Ir gamintojas tiek nurodo.

Edited by Finalfour, 2014 May 17 - 16:53.

  • 0

#196 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406, C5 X7.

Posted 2014 May 17 - 17:07

Nieko asmenisko bet jau siek tiek juokinga skaityti trecia puslapi apie finalfour vaziavima ir momentiniu sanaudu ar siaip sanaudu analize ir kiekvienos keliones aprasyma su rodikliais. Atrodo, kad koki isskirtini lektuva vairuotum ir ziauriai idomu visiems :)
  • 0

#197 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2014 May 17 - 17:41

Nieko asmenisko bet jau siek tiek juokinga skaityti trecia puslapi apie finalfour vaziavima ir momentiniu sanaudu ar siaip sanaudu analize ir kiekvienos keliones aprasyma su rodikliais. Atrodo, kad koki isskirtini lektuva vairuotum ir ziauriai idomu visiems :)

Tema tokia. O 50 puslapiu apie tradiciniu kibiriuku 1.6 ir 2.0 sanaudas idomu? Kiekviena kiemo kate jau zino kiek jie ima :) O 2.7 retesnis variklis, pats apie juos info nelabai randu lietuviskam internete, ir su malonumu skaityciau apie juos (ne tik apie sanaudas kalbu). Tamstai gal ir neidomu, bet esamiem ir juolab busimiem tokiu varikliu savininkam tikrai idomu smulki info kas ir kaip. Tam ir forumas.
  • 0

#198 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • posts 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Posted 2014 May 17 - 18:46

Tema tokia. O 50 puslapiu apie tradiciniu kibiriuku 1.6 ir 2.0 sanaudas idomu? Kiekviena kiemo kate jau zino kiek jie ima :) O 2.7 retesnis variklis, pats apie juos info nelabai randu lietuviskam internete, ir su malonumu skaityciau apie juos (ne tik apie sanaudas kalbu). Tamstai gal ir neidomu, bet esamiem ir juolab busimiem tokiu varikliu savininkam tikrai idomu smulki info kas ir kaip. Tam ir forumas.

mano nuomone , kad dideliu varikliu ipatybe tokia . trasa pasaka . paspaudi eina , komfortas ir t.t bet tik vien miestas tai ir edrunas . kaip pvz turete ex laguna 3.0 v6 123 ar 128kw . uzmiestis 100km/h apseidavau 7.5 -8 duju . nu tik miestas be 16 litru niekaip . ir ko nedariau vistiek mieste maziau neime. apie ziema isvis nesneku . jei iki darbo ir atgal tai likus iki darbo 500m tik tada dujas permesdavo . nu man ir iki darbo tik i viena gala 4km. bet keli pasaka ne masina buvo.
  • 0

#199 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2014 May 18 - 08:05

Tema tokia. O 50 puslapiu apie tradiciniu kibiriuku 1.6 ir 2.0 sanaudas idomu? Kiekviena kiemo kate jau zino kiek jie ima :) O 2.7 retesnis variklis, pats apie juos info nelabai randu lietuviskam internete, ir su malonumu skaityciau apie juos (ne tik apie sanaudas kalbu).  Tamstai gal ir neidomu, bet esamiem ir juolab busimiem tokiu varikliu savininkam tikrai idomu smulki info kas ir kaip. Tam ir forumas.

Pas tave su kuro emimu tikrai viskas gerai.Jeigu perki auto su tokiu varikliu tai ir reikia susitaikyti su tokiom kuro sanaudom.O ka kas sako tai zinoki visi megsta pasigirti .Zimona vazinejant pensininko rezimu gal ir galima kazkiek sumazinti kuro emima ,taciau pakenkti tokiems agregatams kaip sankaba ,pavaru deze netgi motorui.Zaliuks gerai pasake kad galingesniu motoru ,gal ne visu, bet daugelio, ypatybe yra tokia kad mieste ima tikrai daug o uzmiesti vaziuojant pastoviu greiciu gan normaliai.Kodel taip ziauriai (kibiriukai) apie 1.6 ir 2.0 litru motorus parasei!!!

Edited by Vaaaldas, 2014 May 18 - 08:06.

  • 0

#200 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • posts 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Posted 2014 May 18 - 10:14

Pas tave su kuro emimu tikrai viskas gerai.Jeigu perki auto su tokiu varikliu tai ir reikia susitaikyti su tokiom kuro sanaudom.O ka kas sako tai zinoki visi megsta pasigirti .Zimona vazinejant pensininko rezimu gal ir galima kazkiek sumazinti kuro emima ,taciau pakenkti tokiems agregatams kaip sankaba ,pavaru deze netgi motorui.Zaliuks gerai pasake kad galingesniu motoru ,gal ne visu, bet daugelio, ypatybe yra tokia kad mieste ima tikrai daug o uzmiesti vaziuojant pastoviu greiciu gan normaliai.Kodel taip ziauriai (kibiriukai) apie 1.6 ir 2.0 litru motorus parasei!!!

Atsiprasau visu 1.6 ir 2.0 varikliuku :) Nieko izeidaus nenorejau pasakyti, tik atsikirtau kai vienam kolegai nepatiko kad ala per daug rasau apie 2.7, nors apie tuos 2.7 info nei su ziburiu rast ir taip neina, skirtingai nei apie mazesnius varikliukus :) Viskas ok, pavasaris uz lango, eisiu masinuka nusiplausiu, nusifotkinsiu ir gal pagaliau prisistatysiu kaip pridera :)
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users