DYZELINIŲ variklių kuro sanaudos
#181
Parašyta 2014 gegužės 14 - 16:45
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#182
Parašyta 2014 gegužės 14 - 17:16
Išdega visas BRUDAS susikaupes FAP'e.Tingiu ziuret,paprastai pora zodziu neina paaiskint;)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#183
Parašyta 2014 gegužės 16 - 06:41
Ir viskas iseina i aplinka?? Nelabai supratau, kaip tas procesas jauciasi ant auto.Išdega visas BRUDAS susikaupes FAP'e.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#184
Parašyta 2014 gegužės 16 - 07:18
DEGDA SALERKA, jai degant isskiriamos tos vadinamosios kietosios daleles;
FAP'as KEMSASI KEMSASI KEMSASI - prinsipas toks pats kaip per sieta gaudytum brudus;
Stovi 2 slegio davikliai (aisku i pati FAPA tik vamzdeliai isukti), kai slegis tarp pirmojo ir antrojo isauga iki kritines ribos vyksta regeneracija ir teoriskai turi visas kiektasias daleles sudegint del labai aukstos tremperaturos.
Regeneracija vyksta pas kiekviena auto truputi skirtingai, bet esme tokia pati. Kai susidaro kritinis slegis, i ismetimo sistema paduodamas spec skystis (PSA atveju EOLYS, kitur dar tas pats dyzelis) kuris degdamas(aukstoje temperaturoje) sudegian tas kietasias daleles. Aisku tuo metu ijungiamos ir pakaitinimo zvakes, EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, dar kituose modeliuose (pvz. peugeot 307) stovi oro filtro dezeje pakaitinimo elementas kuris dar ir ora pakaitina, kad tik viskas labiau ikaistu.
Žodžiu, baisus dalykas tas FAP, kai vyksta regeneracijos, nuo karščio "uždega" turbinos sparnuotės, išsilydo katalizatoriai, kadangi užsikišęs FAP neduoda išmesti pakankamai dujų lauk, kaikurios nori neori per EGR vėl atsikvėpdamos grįžta į isiurbimo kolektorių. Realiai baisiau nei baisu. Bet užtai mylim miestą, bet teršiam užmiestį, nes vis vien mašina išvažiavus į užmiestį "IŠPERDŽIA" visą tą brudą. Žodžių kaimiečių diskriminacija.
FRANCI, va CIA VIDEO FAP SU BLUE atrodo graziai, bet taip atrodo tik kol masina nauja
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 gegužės 16 - 07:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#185
Parašyta 2014 gegužės 16 - 08:34
Sakai EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, va cia idomiausia vieta: o kaip tada tas reikalas vyksta kai EGR isprogramuotas ir likes uzdarytoje padetyje (uzsiglusines), ir masinos kompas net nezino kad apskritai ta EGR turi?Vienu zodziu ukiskai paaiskinsiu.
DEGDA SALERKA, jai degant isskiriamos tos vadinamosios kietosios daleles;
FAP'as KEMSASI KEMSASI KEMSASI - prinsipas toks pats kaip per sieta gaudytum brudus;
Stovi 2 slegio davikliai (aisku i pati FAPA tik vamzdeliai isukti), kai slegis tarp pirmojo ir antrojo isauga iki kritines ribos vyksta regeneracija ir teoriskai turi visas kiektasias daleles sudegint del labai aukstos tremperaturos.
Regeneracija vyksta pas kiekviena auto truputi skirtingai, bet esme tokia pati. Kai susidaro kritinis slegis, i ismetimo sistema paduodamas spec skystis (PSA atveju EOLYS, kitur dar tas pats dyzelis) kuris degdamas(aukstoje temperaturoje) sudegian tas kietasias daleles. Aisku tuo metu ijungiamos ir pakaitinimo zvakes, EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, dar kituose modeliuose (pvz. peugeot 307) stovi oro filtro dezeje pakaitinimo elementas kuris dar ir ora pakaitina, kad tik viskas labiau ikaistu.
Žodžiu, baisus dalykas tas FAP, kai vyksta regeneracijos, nuo karščio "uždega" turbinos sparnuotės, išsilydo katalizatoriai, kadangi užsikišęs FAP neduoda išmesti pakankamai dujų lauk, kaikurios nori neori per EGR vėl atsikvėpdamos grįžta į isiurbimo kolektorių. Realiai baisiau nei baisu. Bet užtai mylim miestą, bet teršiam užmiestį, nes vis vien mašina išvažiavus į užmiestį "IŠPERDŽIA" visą tą brudą. Žodžių kaimiečių diskriminacija.
FRANCI, va CIA VIDEO FAP SU BLUE atrodo graziai, bet taip atrodo tik kol masina nauja
Taurius sake kad regeneracija bus tik efektyvesne kai egr atjungtas. Bet tai kaip cia gausis, regeneracijos programa neras jokio egr is viso, ka ji sau galvos?
#186
Parašyta 2014 gegužės 16 - 15:58
Šį pranešimą redagavo Francis: 2014 gegužės 16 - 15:58
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#187
Parašyta 2014 gegužės 16 - 18:55
Butent, taurius teisingai sake, regeneracijos uzdaram (atjungtam) egr esant vyksta efektyviau, kuo daugiau deguonies, tuo degimas efektyvesnis. Cia paprastos krosnies principas jeigu taip galima issireikst.Sakai EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, va cia idomiausia vieta: o kaip tada tas reikalas vyksta kai EGR isprogramuotas ir likes uzdarytoje padetyje (uzsiglusines), ir masinos kompas net nezino kad apskritai ta EGR turi?Vienu zodziu ukiskai paaiskinsiu.
DEGDA SALERKA, jai degant isskiriamos tos vadinamosios kietosios daleles;
FAP'as KEMSASI KEMSASI KEMSASI - prinsipas toks pats kaip per sieta gaudytum brudus;
Stovi 2 slegio davikliai (aisku i pati FAPA tik vamzdeliai isukti), kai slegis tarp pirmojo ir antrojo isauga iki kritines ribos vyksta regeneracija ir teoriskai turi visas kiektasias daleles sudegint del labai aukstos tremperaturos.
Regeneracija vyksta pas kiekviena auto truputi skirtingai, bet esme tokia pati. Kai susidaro kritinis slegis, i ismetimo sistema paduodamas spec skystis (PSA atveju EOLYS, kitur dar tas pats dyzelis) kuris degdamas(aukstoje temperaturoje) sudegian tas kietasias daleles. Aisku tuo metu ijungiamos ir pakaitinimo zvakes, EGR sureguliuojamas kad kuo aukstesne temperatura variklio butu, dar kituose modeliuose (pvz. peugeot 307) stovi oro filtro dezeje pakaitinimo elementas kuris dar ir ora pakaitina, kad tik viskas labiau ikaistu.
Žodžiu, baisus dalykas tas FAP, kai vyksta regeneracijos, nuo karščio "uždega" turbinos sparnuotės, išsilydo katalizatoriai, kadangi užsikišęs FAP neduoda išmesti pakankamai dujų lauk, kaikurios nori neori per EGR vėl atsikvėpdamos grįžta į isiurbimo kolektorių. Realiai baisiau nei baisu. Bet užtai mylim miestą, bet teršiam užmiestį, nes vis vien mašina išvažiavus į užmiestį "IŠPERDŽIA" visą tą brudą. Žodžių kaimiečių diskriminacija.
FRANCI, va CIA VIDEO FAP SU BLUE atrodo graziai, bet taip atrodo tik kol masina nauja
Taurius sake kad regeneracija bus tik efektyvesne kai egr atjungtas. Bet tai kaip cia gausis, regeneracijos programa neras jokio egr is viso, ka ji sau galvos?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#188
Parašyta 2014 gegužės 16 - 18:58
Tai bando tos regeneracijos ir mieste vykt. Tik aisku ne taip sekmingai. Prie tokio miesto rezimo fapas nelaikys daugiau 200 000, kaip ir turbina ...nyfyga sebe, as galvojau kaip viskasgrazu o cia pyst ir viska issika uzmiestyje Ir vistiek neikertu, jei mano 509 90% trinasi mieste,tai tada kur dingsta tas brudas? ar cia mieste su skysciu suvalgo ta suda, o uzmiesty tipo nea, bo issika ?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#189
Parašyta 2014 gegužės 16 - 19:12
#190
Parašyta 2014 gegužės 16 - 19:53
Nesvarbu, porestailas ar ikirestailas, pilasi eolys skystis. Nuo to kiek uzmiestyje/mieste vaziuoji priklauso kiek to eolio reikia.Tai gal apie šitą mes su kaimynu ginčijomės… Jis sakė, kad prie kuro pilasi kažkoks skystis kurio reikia papildyti kas 10 ar 100 tūkst. Mat yra turėjęs senesnį 607, o aš su porestailu, nors ir visokių konsultacijų prisiklausęs, bet negirdėjau nei iš vieno meistro apie tokį skystį
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#191
Parašyta 2014 gegužės 16 - 19:59
O kiek like eolio pamatyti galima tik su diagnose, ar galima ir fiziskai kaip nors patikrinti?Nesvarbu, porestailas ar ikirestailas, pilasi eolys skystis. Nuo to kiek uzmiestyje/mieste vaziuoji priklauso kiek to eolio reikia.
#192
Parašyta 2014 gegužės 16 - 20:13
Galima su diagnostika. Aisku galima ir rankiniu budu, bet daug darbo.O kiek like eolio pamatyti galima tik su diagnose, ar galima ir fiziskai kaip nors patikrinti?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#193
Parašyta 2014 gegužės 17 - 05:41
Vo blyn naujiena… kas per skystis, kiek jo reikia ir kiek kainuoja?Galima su diagnostika. Aisku galima ir rankiniu budu, bet daug darbo.
#194
Parašyta 2014 gegužės 17 - 07:06
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#195
Parašyta 2014 gegužės 17 - 16:50
Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2014 gegužės 17 - 16:53
#196
Parašyta 2014 gegužės 17 - 17:07
#197
Parašyta 2014 gegužės 17 - 17:41
Tema tokia. O 50 puslapiu apie tradiciniu kibiriuku 1.6 ir 2.0 sanaudas idomu? Kiekviena kiemo kate jau zino kiek jie ima O 2.7 retesnis variklis, pats apie juos info nelabai randu lietuviskam internete, ir su malonumu skaityciau apie juos (ne tik apie sanaudas kalbu). Tamstai gal ir neidomu, bet esamiem ir juolab busimiem tokiu varikliu savininkam tikrai idomu smulki info kas ir kaip. Tam ir forumas.Nieko asmenisko bet jau siek tiek juokinga skaityti trecia puslapi apie finalfour vaziavima ir momentiniu sanaudu ar siaip sanaudu analize ir kiekvienos keliones aprasyma su rodikliais. Atrodo, kad koki isskirtini lektuva vairuotum ir ziauriai idomu visiems
#198
Parašyta 2014 gegužės 17 - 18:46
mano nuomone , kad dideliu varikliu ipatybe tokia . trasa pasaka . paspaudi eina , komfortas ir t.t bet tik vien miestas tai ir edrunas . kaip pvz turete ex laguna 3.0 v6 123 ar 128kw . uzmiestis 100km/h apseidavau 7.5 -8 duju . nu tik miestas be 16 litru niekaip . ir ko nedariau vistiek mieste maziau neime. apie ziema isvis nesneku . jei iki darbo ir atgal tai likus iki darbo 500m tik tada dujas permesdavo . nu man ir iki darbo tik i viena gala 4km. bet keli pasaka ne masina buvo.Tema tokia. O 50 puslapiu apie tradiciniu kibiriuku 1.6 ir 2.0 sanaudas idomu? Kiekviena kiemo kate jau zino kiek jie ima O 2.7 retesnis variklis, pats apie juos info nelabai randu lietuviskam internete, ir su malonumu skaityciau apie juos (ne tik apie sanaudas kalbu). Tamstai gal ir neidomu, bet esamiem ir juolab busimiem tokiu varikliu savininkam tikrai idomu smulki info kas ir kaip. Tam ir forumas.
#199
Parašyta 2014 gegužės 18 - 08:05
Pas tave su kuro emimu tikrai viskas gerai.Jeigu perki auto su tokiu varikliu tai ir reikia susitaikyti su tokiom kuro sanaudom.O ka kas sako tai zinoki visi megsta pasigirti .Zimona vazinejant pensininko rezimu gal ir galima kazkiek sumazinti kuro emima ,taciau pakenkti tokiems agregatams kaip sankaba ,pavaru deze netgi motorui.Zaliuks gerai pasake kad galingesniu motoru ,gal ne visu, bet daugelio, ypatybe yra tokia kad mieste ima tikrai daug o uzmiesti vaziuojant pastoviu greiciu gan normaliai.Kodel taip ziauriai (kibiriukai) apie 1.6 ir 2.0 litru motorus parasei!!!Tema tokia. O 50 puslapiu apie tradiciniu kibiriuku 1.6 ir 2.0 sanaudas idomu? Kiekviena kiemo kate jau zino kiek jie ima O 2.7 retesnis variklis, pats apie juos info nelabai randu lietuviskam internete, ir su malonumu skaityciau apie juos (ne tik apie sanaudas kalbu). Tamstai gal ir neidomu, bet esamiem ir juolab busimiem tokiu varikliu savininkam tikrai idomu smulki info kas ir kaip. Tam ir forumas.
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2014 gegužės 18 - 08:06
#200
Parašyta 2014 gegužės 18 - 10:14
Atsiprasau visu 1.6 ir 2.0 varikliuku Nieko izeidaus nenorejau pasakyti, tik atsikirtau kai vienam kolegai nepatiko kad ala per daug rasau apie 2.7, nors apie tuos 2.7 info nei su ziburiu rast ir taip neina, skirtingai nei apie mazesnius varikliukus Viskas ok, pavasaris uz lango, eisiu masinuka nusiplausiu, nusifotkinsiu ir gal pagaliau prisistatysiu kaip prideraPas tave su kuro emimu tikrai viskas gerai.Jeigu perki auto su tokiu varikliu tai ir reikia susitaikyti su tokiom kuro sanaudom.O ka kas sako tai zinoki visi megsta pasigirti .Zimona vazinejant pensininko rezimu gal ir galima kazkiek sumazinti kuro emima ,taciau pakenkti tokiems agregatams kaip sankaba ,pavaru deze netgi motorui.Zaliuks gerai pasake kad galingesniu motoru ,gal ne visu, bet daugelio, ypatybe yra tokia kad mieste ima tikrai daug o uzmiesti vaziuojant pastoviu greiciu gan normaliai.Kodel taip ziauriai (kibiriukai) apie 1.6 ir 2.0 litru motorus parasei!!!
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0