speju cia akmuo i mano darzaNu va pagaliau
Paskutiniai postai nors i tiesa panasus
O tai raso vejus - 4 trasoj 5 mieste
Tik neparaso kad trasoj 70 vaziuoja, o miestas tai Balbieryskes...


siaip dabar man kompas rodo vidurki 5.6L/100km.
Parašyta 2014 balandžio 18 - 21:41
speju cia akmuo i mano darzaNu va pagaliau
Paskutiniai postai nors i tiesa panasus
O tai raso vejus - 4 trasoj 5 mieste
Tik neparaso kad trasoj 70 vaziuoja, o miestas tai Balbieryskes...
Parašyta 2014 balandžio 18 - 21:56
zodziu.... o mano 2.7 hdi kompas vidurki dabar rodo 12.5, kraupu kai palyginispeju cia akmuo i mano darza
? nes as rasiau, kad vaziuojant 80km/h t.y. trasoj 4-4.3L rodo kompas
.
siaip dabar man kompas rodo vidurki 5.6L/100km.
Parašyta 2014 balandžio 20 - 23:14
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
Parašyta 2014 balandžio 20 - 23:28
Na, bet kai pagalvoji, dyzelis, tam ir dyzelis kad ekonomiskesnis butu... Tarkime mano ex W211 benzas 3.2 imdavo 14 benzo mieste. Bet tai benzo. O cia analogiska galia principe ir 12.5. Bet juk Dyzelio. Noretusi i 10 sutilpt. Nes tarkime MB W211 3.2 CDI ima 10 dyzelio mieste.FF, raminkis, mano busas 2,2 hdi 94 kw žiemą Vilniuje mažiau 12 nenulipa. 406 kūpui analogišku varikliu 11 užtekdavo.
Parašyta 2014 balandžio 25 - 19:11
Parašyta 2014 balandžio 25 - 21:07
Tu prisipilk pilna baka ir pavaziaves kokiu 700 privaryk vel atgal. Tada matysi tikras sanaudas. Realiai vidurkis mano 607 2.7HDi 8.5ltr yra. Uzmiestyje vazioujant iki 110 ima ~6.5ltr simtui. Gal but kazkas negerai su oro srautais, gal pavarges pats motoras, GAL koks ratas stabdo pastoviaiSanaudos jau pradeda nervint. Siandien ryte 5 ryto vaziavau i darba, per visa Vilniu. Kamsciu jokiu, tik keli sviesaforai, ir tie dazniausiai zali buvo. Tai cia toks ir miestas skaitosi. Tai pagal kompa vidurkis buvo 10.2 dyzelio. Nu tai, gamintojas raso kad misriu rezimu 8.5 turetu but. Cia ir gavosi toks misrus rezimas tarkime, miestas tustutelis, vaziavau kaip didziausias pensininkas. Cia normalu kad sitas pugas tiek ima dyzeliaus? Suprantu, mase 1800, bet.... Tai kas bus jei pasportuosiu ir kamsciu gaus, bus 15?
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 balandžio 25 - 21:08
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2014 balandžio 25 - 21:23
motoras naujas, keistas pezo centre Prancuzijoje pries 1500 km.Tu prisipilk pilna baka ir pavaziaves kokiu 700 privaryk vel atgal. Tada matysi tikras sanaudas. Realiai vidurkis mano 607 2.7HDi 8.5ltr yra. Uzmiestyje vazioujant iki 110 ima ~6.5ltr simtui. Gal but kazkas negerai su oro srautais, gal pavarges pats motoras, GAL koks ratas stabdo pastoviai
Parašyta 2014 balandžio 30 - 11:06
Parašyta 2014 balandžio 30 - 11:49
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2014 balandžio 30 - 11:50
Parašyta 2014 balandžio 30 - 13:05
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 balandžio 30 - 13:06
Parašyta 2014 balandžio 30 - 14:44
Super sanaudos. Koks vis tik milziniskas skirtumas tarp 2.0 ir 2.7. Man vien grynai miestsas (Vilnius) be trasos niekaip maziau 12.5 neiseina. O trasoje kaip ir tau - 5.5 rodo kompas. Ziaurus skirtumas tarp miesto ir trasos. Aisku, miestas miestui nelygus, Vilnius iskarto 1.5 litro dadeda nuo bet kokio kito miesto.Na ir as prisidesiu prie visu su savo sanaudom.
100kW 2.0 Hdi (RHR variklis + P407SW su beveik 1700 kg) paskutinius 1400 km nuvaziavo su 7.2 litro daugiau miesto, nei misriu rezimu (38 km/h vid. greitis).Man tai cia visai geros sanaudeles, nes senas, 1.8 benzinas tiems patiems atstumams srebe minimum 9 litrus. Apie uzmiesti net nekalbu, nes daugiau 5 litru jis neima trasoje iki 130.
Parašyta 2014 balandžio 30 - 19:43
Parašyta 2014 balandžio 30 - 19:48
Nu, tai su salyga, kad pezas siam varikliui dirzui duoda resursa 200 k., pas mane rida 111 k. (motoras in france keistas oficialiai prie 110 k pernai metais), tai manau kad su situ dirzu jei iki vasaros galo pavazinesiu, velnias neimsPilnai tikiu kad tikrai galejo palikti sena dirza.Jeigu neuzsakinejo naujo tai gi is savo kisenes meistras nepirko dirzo.Visai neseniai Vokietijoje Ford Tranzitui pagal garantija keite motora tai kaip ir tu sakei pakeite tik bloka su galvute o visa kita paliko sena , va taip
Parašyta 2014 balandžio 30 - 21:56
Dirzas 200K? Kazkas nerealaus.(Nesidomejau)Nu, tai su salyga, kad pezas siam varikliui dirzui duoda resursa 200 k., pas mane rida 111 k. (motoras in france keistas oficialiai prie 110 k pernai metais), tai manau kad su situ dirzu jei iki vasaros galo pavazinesiu, velnias neims
Parašyta 2014 balandžio 30 - 22:16
Tai gal ir ok viskas, paziurejau jei ramiau vazineju, nespaudziu per daug, tai grynai mieste ir i 10.7 pavyksta itilpt.Dirzas 200K? Kazkas nerealaus.(Nesidomejau)
Realiai tai jei trasoj tau rodo kompas iki 6L plaukiant @ 100km/h tai kaip ir normaliai turetu but viskas.
Purkstukai daug itakos daro sanaudom, bet 100K jiem cia juokas. Piezo BOSCH injectors service life 300-400K KM. BOSCH=SIEMENS gamykla ta pati. Bus tvarkoj.
Gali pasitikrint termostata, bet realiai galvoju, kad viskas OK, nes visgi 6 cylindrai, dafiga tepalo, antifrizo kol isyla ryja daug + gyreisi, kad uzglusinai EGR'a, kurio salutine funkcija yra greitesnis variklio apsilimas, velgi prisideda prie sanaudu trumpais atstumais.
+Pagal service knyga tau mieste priklauso 11-12L saliarkos.
Parašyta 2014 balandžio 30 - 23:02
Parašyta 2014 gegužės 01 - 19:45
Parašyta 2014 gegužės 01 - 21:05
Tai is dalies taip. Bet matai - P407 coupe benzu 3.0 ant LT nerasta (vienas kazkoks nujotas metus parsidavineja autopliuse). Uzsienyje padorus benzininis kainuoja daug, plius irgi retenybe. O visi like coupe - vien tik 2.7 hdi. Is kitos puses, jei tokia galia butu pas benza - butu 15 litru mieste. Dyzelis - 12. Aisku benza dujint gali, visas benzinines masinas dujindavau. Is emses, tai as irgi dyzeliu nemegstu. Sita pugzly pasiemiau kaip ir pasieksperimentuot, ziuresim kas cia gausis su juo10-12L/100km? kam toks dyzelis reikalingas? kai 50lt kainuoja 100km. vargti su dyzelio kuro sistema ir t.t. jei man nereiktu vazineti didesniu atstumu as ir pats netureciau dyzelio, kur siai dienai kompas rodo 5.4L/100km(23-24Lt/100km). ir tikrai nebuciau pardaves x-type kur reikedavo arti 40lt/100km (dujoms) prie 0 arba +2 C' temperaturos. tada geriau jau benzas/dujos, negu jusu tokios sanaudos ir plius lepios kuro sistemos. cia mano tokia nuomone
.
Parašyta 2014 gegužės 01 - 21:29
Parašyta 2014 gegužės 05 - 20:08
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0