Nu, tai su salyga, kad pezas siam varikliui dirzui duoda resursa 200 k., pas mane rida 111 k. (motoras in france keistas oficialiai prie 110 k pernai metais), tai manau kad su situ dirzu jei iki vasaros galo pavazinesiu, velnias neims
Dirzas 200K? Kazkas nerealaus.(Nesidomejau)
Realiai tai jei trasoj tau rodo kompas iki 6L plaukiant @ 100km/h tai kaip ir normaliai turetu but viskas.
Purkstukai daug itakos daro sanaudom, bet 100K jiem cia juokas. Piezo BOSCH injectors service life 300-400K KM. BOSCH=SIEMENS gamykla ta pati. Bus tvarkoj.
Gali pasitikrint termostata, bet realiai galvoju, kad viskas OK, nes visgi 6 cylindrai, dafiga tepalo, antifrizo kol isyla ryja daug + gyreisi, kad uzglusinai EGR'a, kurio salutine funkcija yra greitesnis variklio apsilimas, velgi prisideda prie sanaudu trumpais atstumais.
+Pagal service knyga tau mieste priklauso 11-12L saliarkos.