Štai ta lemputė, manau, kad tai siurblio lemputė, bet, kas ten žino...
P.S. Variklis 2,0 HDI, 81kW.
Edited by Forseti, 2012 February 03 - 08:52.
Posted 2012 February 03 - 08:51
Edited by Forseti, 2012 February 03 - 08:52.
Posted 2012 February 03 - 09:13
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Posted 2012 February 03 - 09:18
Nu blyn. Tai tarkim ir bus slėgio reguliatorius, tai čia labai rimta bėda?Cia variklio lempute siaip greiciausiai bus parejes auksto slegio reguliatorius, bet geriausiai tai diagnostika varyk darytis
Posted 2012 February 03 - 09:21
Jei slegio reguliatorius, tai is kanistro pamirsk pilyma saliaros, pasikeisi i nauja ir viskas ir toliau vaziuosi. Naujas gali kainuoti arba iki 250 lt arba iki 500 lt. Ten ir pats pasikeist gali 2 varztai atsisuka i vsio. Geriau vaziuok diagnostika pas normalu meistra pasidaryk, nes cia tik speliojimai, kurie gali ir pasitvirtinti arba ne.Nu blyn. Tai tarkim ir bus slėgio reguliatorius, tai čia labai rimta bėda?
Edited by dzonyB, 2012 February 03 - 09:22.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Posted 2012 February 03 - 09:27
Gerai, darysiu diagnostiką. O gal žinai Kaune kokį gera diagnostą? Nes girdėjau, kad jie ten šūdą mala ir daugiau nieko neveikia.Jei slegio reguliatorius, tai is kanistro pamirsk pilyma saliaros, pasikeisi i nauja ir viskas ir toliau vaziuosi. Naujas gali kainuoti arba iki 250 lt arba iki 500 lt. Ten ir pats pasikeist gali 2 varztai atsisuka i vsio. Geriau vaziuok diagnostika pas normalu meistra pasidaryk, nes cia tik speliojimai, kurie gali ir pasitvirtinti arba ne.
Posted 2012 February 03 - 09:29
Edited by dzonyB, 2012 February 03 - 09:29.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Posted 2012 February 03 - 09:31
Ai, nepamačiau, iš tų nervų.. Parašysiu, būtinai. Dėkui už pagalbą. ;)Nu juk matai, kad esu ne kaunietis tai nieko nepasakysiu nu kai issispresi problema tai prasinesk kas buvo, sekmes gydant auto
Posted 2012 February 03 - 09:39
Posted 2012 February 03 - 09:40
Apie filtrą ir aš galvoju. Bet nedrįstu kišti nagų ten. :/ Kažkaip nesinori sulaužyt ko nors. Bet šiaip, kai FAP užsikemša, mašina pradeda nebetraukt ir panašiai. O pas mane ji traukia, šniūrais gali eit drąsiai, bet va užgęsta.o man atrodo kad fap filtras uzsikiso
Edited by Forseti, 2012 February 03 - 09:47.
Posted 2012 February 03 - 10:59
Posted 2012 February 03 - 11:11
99m. 406-am 2.0hdi yra FAP???o man atrodo kad fap filtras uzsikiso
Edited by shakilas, 2012 February 03 - 11:11.
Posted 2012 February 05 - 22:16
Posted 2012 February 06 - 20:12
Na, aš kaip toks naivus žmogus, tą pačią dieną važiavau Kaunas - Elektrėnai, lemputė užgeso vos išvažiuojant į autostradą. Tai aš kažkodėl manau, kad tai bus kažkas su kuro sistema. Nepakankamai gauna kuro aukštom apsukom, pagauna oro ir pagęsta. Nes viskas buvo gerai, tik va, atėjo šalčiai, ledukai nuo kondensato papuolė į filtrą matyt ir rezultatas aiškus. Todėl nusprendžiau prieš darant diagnostiką pasikeisti tepalus, tepalų filtrus, kuro filtrus, prasivalyt kuro sistemą su kokia tai nors chemija ir tada žiūrėt, kas darysis. Jei vistiek tas pats, tada jau varysiu diagnostiką ir žiūrėsim, kas bus.Bus auksto slegio reguliatorius,bet pirma pries keiciant reguliatoriu pasikeisk kuro filtra ir nepagilek pinigu geresniam filtrui(mann gan neblogi) ir tik tada dek nauja reguliatoriu. Nors gali buti ir kas kitas ,sunkoka taip zodziais nustatyt gedima, bet jei nori isitikint kad tikrai reguliatorius, nusiimk ji ir prapusk kompresorium, jeigu neges viskas aisq. Gali tada nulauzt ta gala(mikrofiltriuka) tai dar galesi vaziuot, vieni pravaziuoja kelis metus net. Bet jau tada jis uzsikusa nepataisomai, isvalyt jau neimanoma
Posted 2012 February 06 - 22:11
Posted 2012 February 06 - 22:44
Posted 2012 February 12 - 11:41
Na taip, aš ir manau, kad bus filtras. Tik vat klausimas toks iškilo: Kaip atsukti tą filtro dėžutės dangtelį? :? Niekaip nesigauna man. Ar ten filtras su visa dėžute keičias, kas man atrodo nesąmonė.Manajam irgi kažkas panašaus buvo ,po oro filtro keitimo .Ttaško meistrai su skuduriu valydami užkišo oro kiekio daviklio angą .Jąišvaliau ir dabar no problam Čia tavajam bus kuro filtras ir naudok kurą iš degalinių ,o ne iš šiūkšlyno, čia pakol ne vėlu,ba turėsi problemų ir su kuro siurbliu ,ir su purkštukais.
Posted 2012 February 12 - 11:52
Edited by Bivainis, 2012 February 12 - 11:58.
Posted 2012 February 12 - 12:27
Na, garaže +10, tai normos ribose, manau. Mačiau tą galvutę, tai dabar suprantu, kam ji reikalinga. Ačiū labai.Jeigu kuro sistema Bosch, viršuje galvutę, berods 22 užsidedi ir suki. Tik atsargiai su vamzdeliais ant dangtelio, jie labai greit nulūžta. Ir iš vis tokiam šaltyje pavojinga sukioti tą filtro dėžutę. Prieš sukant pašildyti pravartu.
Posted 2012 February 12 - 12:47
Posted 2012 February 15 - 22:19
Dangtelis prisipaudžia tik dviejose pozicijose. Vienoje pozicijoje tiesiog nesueina vamzdeliai. O šiaip tai tas ženklas " + <- -" apačioj turi būt, tai viskas ir įsiminė. Bet ačiū už pastebėjimą.Dar kai atsuksi, reiktų įsidėmėti arba kaip nors pasižymėti kokioje padėtyje dangtelis nusiima, kad paskui neuždėti atvirkščiai.
0 members, 4 guests, 0 anonymous users