Štai ta lemputė, manau, kad tai siurblio lemputė, bet, kas ten žino...
P.S. Variklis 2,0 HDI, 81kW.
Šį pranešimą redagavo Forseti: 2012 vasario 03 - 08:52
Parašyta 2012 vasario 03 - 08:51
Šį pranešimą redagavo Forseti: 2012 vasario 03 - 08:52
Parašyta 2012 vasario 03 - 09:13
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Parašyta 2012 vasario 03 - 09:18
Nu blyn. Tai tarkim ir bus slėgio reguliatorius, tai čia labai rimta bėda?Cia variklio lempute siaip greiciausiai bus parejes auksto slegio reguliatorius, bet geriausiai tai diagnostika varyk darytis
Parašyta 2012 vasario 03 - 09:21
Jei slegio reguliatorius, tai is kanistro pamirsk pilyma saliaros, pasikeisi i nauja ir viskas ir toliau vaziuosi. Naujas gali kainuoti arba iki 250 lt arba iki 500 lt. Ten ir pats pasikeist gali 2 varztai atsisuka i vsio. Geriau vaziuok diagnostika pas normalu meistra pasidaryk, nes cia tik speliojimai, kurie gali ir pasitvirtinti arba ne.Nu blyn. Tai tarkim ir bus slėgio reguliatorius, tai čia labai rimta bėda?
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2012 vasario 03 - 09:22
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Parašyta 2012 vasario 03 - 09:27
Gerai, darysiu diagnostiką. O gal žinai Kaune kokį gera diagnostą? Nes girdėjau, kad jie ten šūdą mala ir daugiau nieko neveikia.Jei slegio reguliatorius, tai is kanistro pamirsk pilyma saliaros, pasikeisi i nauja ir viskas ir toliau vaziuosi. Naujas gali kainuoti arba iki 250 lt arba iki 500 lt. Ten ir pats pasikeist gali 2 varztai atsisuka i vsio. Geriau vaziuok diagnostika pas normalu meistra pasidaryk, nes cia tik speliojimai, kurie gali ir pasitvirtinti arba ne.
Parašyta 2012 vasario 03 - 09:29
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2012 vasario 03 - 09:29
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Parašyta 2012 vasario 03 - 09:31
Ai, nepamačiau, iš tų nervų.. Parašysiu, būtinai. Dėkui už pagalbą. ;)Nu juk matai, kad esu ne kaunietis tai nieko nepasakysiu nu kai issispresi problema tai prasinesk kas buvo, sekmes gydant auto
Parašyta 2012 vasario 03 - 09:39
Parašyta 2012 vasario 03 - 09:40
Apie filtrą ir aš galvoju. Bet nedrįstu kišti nagų ten. :/ Kažkaip nesinori sulaužyt ko nors. Bet šiaip, kai FAP užsikemša, mašina pradeda nebetraukt ir panašiai. O pas mane ji traukia, šniūrais gali eit drąsiai, bet va užgęsta.o man atrodo kad fap filtras uzsikiso
Šį pranešimą redagavo Forseti: 2012 vasario 03 - 09:47
Parašyta 2012 vasario 03 - 10:59
Parašyta 2012 vasario 03 - 11:11
99m. 406-am 2.0hdi yra FAP???o man atrodo kad fap filtras uzsikiso
Šį pranešimą redagavo shakilas: 2012 vasario 03 - 11:11
Parašyta 2012 vasario 05 - 22:16
Parašyta 2012 vasario 06 - 20:12
Na, aš kaip toks naivus žmogus, tą pačią dieną važiavau Kaunas - Elektrėnai, lemputė užgeso vos išvažiuojant į autostradą. Tai aš kažkodėl manau, kad tai bus kažkas su kuro sistema. Nepakankamai gauna kuro aukštom apsukom, pagauna oro ir pagęsta. Nes viskas buvo gerai, tik va, atėjo šalčiai, ledukai nuo kondensato papuolė į filtrą matyt ir rezultatas aiškus. Todėl nusprendžiau prieš darant diagnostiką pasikeisti tepalus, tepalų filtrus, kuro filtrus, prasivalyt kuro sistemą su kokia tai nors chemija ir tada žiūrėt, kas darysis. Jei vistiek tas pats, tada jau varysiu diagnostiką ir žiūrėsim, kas bus.Bus auksto slegio reguliatorius,bet pirma pries keiciant reguliatoriu pasikeisk kuro filtra ir nepagilek pinigu geresniam filtrui(mann gan neblogi) ir tik tada dek nauja reguliatoriu. Nors gali buti ir kas kitas ,sunkoka taip zodziais nustatyt gedima, bet jei nori isitikint kad tikrai reguliatorius, nusiimk ji ir prapusk kompresorium, jeigu neges viskas aisq. Gali tada nulauzt ta gala(mikrofiltriuka) tai dar galesi vaziuot, vieni pravaziuoja kelis metus net. Bet jau tada jis uzsikusa nepataisomai, isvalyt jau neimanoma
Parašyta 2012 vasario 06 - 22:11
Parašyta 2012 vasario 06 - 22:44
Parašyta 2012 vasario 12 - 11:41
Na taip, aš ir manau, kad bus filtras. Tik vat klausimas toks iškilo: Kaip atsukti tą filtro dėžutės dangtelį? :? Niekaip nesigauna man. Ar ten filtras su visa dėžute keičias, kas man atrodo nesąmonė.Manajam irgi kažkas panašaus buvo ,po oro filtro keitimo .Ttaško meistrai su skuduriu valydami užkišo oro kiekio daviklio angą .Jąišvaliau ir dabar no problam Čia tavajam bus kuro filtras ir naudok kurą iš degalinių ,o ne iš šiūkšlyno, čia pakol ne vėlu,ba turėsi problemų ir su kuro siurbliu ,ir su purkštukais.
Parašyta 2012 vasario 12 - 11:52
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 vasario 12 - 11:58
Parašyta 2012 vasario 12 - 12:27
Na, garaže +10, tai normos ribose, manau. Mačiau tą galvutę, tai dabar suprantu, kam ji reikalinga. Ačiū labai.Jeigu kuro sistema Bosch, viršuje galvutę, berods 22 užsidedi ir suki. Tik atsargiai su vamzdeliais ant dangtelio, jie labai greit nulūžta. Ir iš vis tokiam šaltyje pavojinga sukioti tą filtro dėžutę. Prieš sukant pašildyti pravartu.
Parašyta 2012 vasario 12 - 12:47
Parašyta 2012 vasario 15 - 22:19
Dangtelis prisipaudžia tik dviejose pozicijose. Vienoje pozicijoje tiesiog nesueina vamzdeliai. O šiaip tai tas ženklas " + <- -" apačioj turi būt, tai viskas ir įsiminė. Bet ačiū už pastebėjimą.Dar kai atsuksi, reiktų įsidėmėti arba kaip nors pasižymėti kokioje padėtyje dangtelis nusiima, kad paskui neuždėti atvirkščiai.
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0