Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Degalų suvartojimo mazinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 53

#1 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2012 vasario 06 - 16:13

Turiu minčiu statyti vandenilio generatoriu gal kas turite isidėje butu labai naudinga info , ar yra kokiu minusu ar kokiu įpatumu .eksplotuojant auto , gal šiaip turit savo nuomonę.

http://www.hho-sistemos.lt/page11.aspx

http://vandenilis.wordpress.com/
  • 0

#2 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2012 vasario 06 - 16:38

Atsiverti fizikos vadoveli ir pasiskaitai apie energijos tvermes desni....gal pasidarys aiskiau :wacko:
  • 0

#3 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2012 vasario 06 - 19:25

Neveikia, bandėm ;] Tiksliau iki tiek, kad būtų didžiulis skirtumas su juo ir be ;]

Šį pranešimą redagavo Roccas: 2012 vasario 06 - 19:26

  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#4 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2012 vasario 06 - 19:36

Neveikia, bandėm ;] Tiksliau iki tiek, kad būtų didžiulis skirtumas su juo ir be ;]

Teoriskai sanaudos turetu truputi padydeti. Elektra elektrolizei tai ne is oro atsiranda.
O ivertinant elektrolize ir varyklio naudingumo koeficientus, tai tas niekingas brauno duju kiekis niekaip nekompensuos gaminant elektra sudeginto benzino.
Na tik aisku kai aparato galingumas NET 360w, tai nuostolis realiai nepasijaus.
Gal dar tie papildomi kontroleriai pakoreguoja myshini ir rezultate turim ekonomija. :D
Jei sanaudos nors kiek sumazeja, tai speju kalti butent tie lambda ir map sensoriu "kontroleriai".
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#5 Arturas23

Arturas23
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 116
  • Automobilis:Peugeot 607 '01

Parašyta 2012 vasario 06 - 20:03

man pasakojo kad jauciamas iki 35% kuro suvartojimo sumazejimas. atskirais atvejais iki 45 :wh: tai tipo tiek nesigauna? rocco sakei bandet? ir kiek gavosi tos kuro ekonomijos?
  • 0

#6 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 vasario 06 - 20:11

www.avtonavode.com
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#7 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2012 vasario 06 - 20:21

Na man taipogi garantavo 25 procentus ekonomijos tipo kad kuras geriau sudeginamas, mazesni kuro deginimo nuostoliai , o ar yra tokiu kurie turi isideje ar bent pazysta tokius . Iranga ne per brangiausia bet vistiek nesinoris rizikuoti
  • 0

#8 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 vasario 06 - 20:25

35% ? 25 % ? Ir nei automobiliu gamintojai ju masiskai nemontuoja, nei sportininkai istvermes lenktynese? Pasaulis turbut aklas :ph34r:
  • 0
kažkaip.....

#9 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2012 vasario 06 - 20:50

Gal pasaulis ir ne aklas bet gal maza reklamos arba nera didelio noro mazinti naftos protuktu suvartojimo ... cia mano nuomone :hmm:
  • 0

#10 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2012 vasario 06 - 21:55

man pasakojo kad jauciamas iki 35% kuro suvartojimo sumazejimas. atskirais atvejais iki 45 :wh: tai tipo tiek nesigauna? rocco sakei bandet? ir kiek gavosi tos kuro ekonomijos?

Vietoj 9 vartojo 7,8 šimtui ar kažkas pan.
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#11 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Parašyta 2012 vasario 06 - 22:07

Tai 14% nėra jau taip mažai...
  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов

#12 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2012 vasario 06 - 23:00

Vietoj 9 vartojo 7,8 šimtui ar kažkas pan.

Tai visas sukciavimas lampda zondo ir map sencoriaus "kontroleryje".
Nes realiai tai tu kontroleriu nafig ten nereikia. Kam? Del keliu papildomu O2 molekuliu?

Yra dar kishtukai i prikurke, kur "stabylizuoja" itampa ir taip sutaupo 30% degalu. Magnetai ant kuro zarnu, kur "surikiuoja" molekules ir taip sutaupo 30% degalu ir padydina 30% galia. O kur dar visokie "sukuriu" gamintojai ant oro isiurbimo, tas pats vanduo kaitinamas su ishmetamosioms dujoms, kur pasak "grupeles mokslininku" branduoline reakcija vyksta. Dar tas pats vanduo i isiurbima paduodamas ir t.t. Viska susidejus turetu benzinas i baka pradet teket. Tik spek nusipilinet. :D
Beje ishvardinti metodai viens kitam neprieshtarauja. Taigi jamam elektrolize (su ispudingu 130 litru DUJU per VALANDA, kai 2 litru motoras per MINUTE ant laisvu apsuku isiurbia 500 litru) pridedam prikurke 30% + pridedam magneta 30%, na ir dar ta devaisa ant oro pajemimo dar + 30%
ir ...! Varyklis vietoj 10 litru benzo suvalgis tik varganus 3.5, o galia bus netoli 400Ag.
Fantastika. Varau pirk. Gal dar ka pasiulysit i komplekta?

P.S. Ir beje elektrolizes aparata gaminanti 130 litru per valanda brauno duju galima pagaminti uzh max 150Lt. Jei kam labai knieti kreipkites pakonsultuosiu. Sutaupysit keleta tukstanteliu. :)

Šį pranešimą redagavo Maestro: 2012 vasario 06 - 23:17

  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#13 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 vasario 07 - 04:04

35% ? 25 % ? Ir nei automobiliu gamintojai ju masiskai nemontuoja, nei sportininkai istvermes lenktynese? Pasaulis turbut aklas :ph34r:

sportininkai naudoja kura, kuris toli grazu ne tas pats kuris pilstomas degalinese, ir ju bolidai pagaminti bei sureguliuoti dirbti "truputi" kitaip nei serijiniai auto, kuriems taikomos grieztos aplinkosaugos normos ir kuriu darbo resursas skaiciuojamas "truputi" didesniam kilometru skaiciui nei pora tukstanciu...

manau, jog kuo i didesni kledara, montuojama si iranga, tuo geresnis rezultatas. t.y. 45% gali sutaupyt ant tokiu, kurie puse kuro ismeta lauk nesudeginto per duslintuva. ir sumontavus i nauja auto, atitinkancia naujausius aplinkosauginius reikalavimus, tas kuro sutaupymas butu labai nezymus.

o net jei ir pakankamai zymus, tarkim 10%, kuro taupymas butu, kiek kainuotu toki irengini pradet det i serijine gamyba? tikrai ne pora kLt, uz kuriuos jie cia stumdomi, juolab kai niekur nepamineta tokia smulkmena - kaip tas aparatas veikia ziema, kai vanduo uzsala?

o net jei koks gamintojas ir pradetu montuoti toki irengima, koks procentas pirkeju, kurie turi galimybes nusipirkti nauja auto, moketu papildomai pora k.euru, kad del sutaupytu tarkim 10 procentu kuro isigytu hemoroju papildomai tampyt ir dapylinet vandeni buteliais. jei taip labai rupi kuro sanaudos, juk galima tiesiog issirinkti kita, mazesne bei taupesne masina...
  • 0

#14 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 vasario 07 - 04:39

Tai visas sukciavimas lampda zondo ir map sencoriaus "kontroleryje".
Nes realiai tai tu kontroleriu nafig ten nereikia. Kam? Del keliu papildomu O2 molekuliu?

Yra dar kishtukai i prikurke, kur "stabylizuoja" itampa ir taip sutaupo 30% degalu. Magnetai ant kuro zarnu, kur "surikiuoja" molekules ir taip sutaupo 30% degalu ir padydina 30% galia. O kur dar visokie "sukuriu" gamintojai ant oro isiurbimo, tas pats vanduo kaitinamas su ishmetamosioms dujoms, kur pasak "grupeles mokslininku" branduoline reakcija vyksta. Dar tas pats vanduo i isiurbima paduodamas ir t.t. Viska susidejus turetu benzinas i baka pradet teket. Tik spek nusipilinet. :D
Beje ishvardinti metodai viens kitam neprieshtarauja. Taigi jamam elektrolize (su ispudingu 130 litru DUJU per VALANDA, kai 2 litru motoras per MINUTE ant laisvu apsuku isiurbia 500 litru) pridedam prikurke 30% + pridedam magneta 30%, na ir dar ta devaisa ant oro pajemimo dar + 30%

kad efektyviau sudeginus kura nei numate gamintojas, gali tekti apgaudineti lamda zonda, dar kazkiek supranta mano durna galva, bet sitie kontroleriai labai jau primena galios boosteri, kuri sudaro potenciometras su grazia nikeliuota rankenele ir jungiamas nuosekliai prie variklio temperaturinio daviklio...

del vandens padavimo i isiurbima - tamsta neteisus, autosporte tas gan daznai naudojama..

o del isiurbiamo oro bei pagaminamu duju santykio - nieko neitikinamo cia nera, juolab jei dirba katalizatoriaus principu. beje, pvz paskutiniu metu gan aktualus priedai dyzelinui nuo uzsalimo. juk ju pilasi dar gerokai mazesnis procentas, bet jie juk savo darba atlieka...
  • 0

#15 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2012 vasario 07 - 09:05

Na gerai o vandenilis ir deguonis kuris gaunamas generatoriuje nepagerina misinio sudeginimo ar jo pagaminimo sanaudos tokios dideles kad iseina ant lygiuju.
  • 0

#16 Benas

Benas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P806 Du Litrai HDI

Parašyta 2012 vasario 07 - 15:08

Šiuo metu rimtesnei Perkūno (Brauno) :) dujų gamybai naudojamos taip vadinamos "sausos" technologijos celės.
Bet malonumas kol kas brangus- nerūdijantis plienas daug kainuoja, taigi savimokos ir savišvietos experimentams gali naudoti tik tokie perisotinę biurgeriai kaip šitie:
http://www.youtube.c...Ss8gj6JqQnVUQv3
Ne tokie persisotinę kartais ir Partneriui paduoda suskaidyto vandenėlio:
http://www.youtube.c...ture=plpp_video
Tik realiai piniginės plonėjimo redukcijai reikia gaminti bent 3...6 l/min. dujų, kas iš generatoriaus pareikalauja 30...60 A :)
Buvau susiruošęs ir savo autobusiuką taip "damaitinti", bet sužinojęs 316 nerūd. plieno poros lapų kainą- nusiraminau :) -Su mano metine rida toks devaisas atsipirktų gal po 10..12 metų...
Kadangi, skirtingai nei 80% Lietuvių, nekomentuoju daiktų, procesų ir moterų, kurių gyvai "nečiupinėjęs",- ir šiuo atveju siūlyčiau, kaip ir temos autorius prašė- pasidalinti Sava patirtimi.
Apie savo taupymo bandymus parašysiu kitame poste- ieškau nuotraukų iliustracijoms :)
  • 0
806 2,0 HDI. Sūnus paklydėlis sugrįžo.

#17 Bajoras

Bajoras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mazeikiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2012 vasario 07 - 20:46

Na negi nera nieko kas butu isideje sia iranga :dntknw:
  • 0

#18 Benas

Benas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P806 Du Litrai HDI

Parašyta 2012 vasario 07 - 22:37

Taigi, pirkau 806-tą po 3l XM`o, ir pradžioje net buvau praminęs Perpetumu- nu tiesiog važiuoji važiuoji, ir nesimato, kad kuro rodyklė krenta :good:
Nemąsčiau apie jokį papildomą taupymą, kol nesugalvojom sėsti ir prasukti Europos puselę- ant 5000 km taupymas jau aktualus.
"Magnetukus", kaip Maestro sakė, jau buvau išbandęs ir įsitikinęs neviršijančiu 1% efektu - tikriausiai dėl vėjo krypties :D
Su ūkininkaujančiu broliuku jau buvom išbandę traktoriuje ozonatorių- kažkokį efektą davė (bent jau dūmai iš kamino žyyymiai šviesesni ėjo :) ), tai nutariau neišradinėt dviračio, ir padaryt tą patį, papildydamas dar ir kuro padavimą "magnetukais", tik per 1cm nuo magnetukų dar stovi tinklelis, į kurį paduota apie 30 kV "pliusas" iš babinos.
Nuo 3:57min. galima pamatyti ozonatoriaus veikimo animaciją:
http://www.youtube.c...ture=plpp_video
Tik patį ozonatorių padariau šiek tiek kitokio principo:
www.part.lt/img/c3d1131914e5dbd58ae7fbb11aa9f3de835.jpg
O kuro aktyvatorius išsiteko šalia kuro filtro:
www.part.lt/img/08292536eeaa35dad15586d56125913c147.jpg
Babinas maitina paprastutis 200 Hz generatorius ant 555 taimeriuko su dviem 2N3055 tranzais babinų komutacijai.
Instaliacija padaryta "mirtina"- maitinimas paimtas nuo trumpųjų šviesų lempų, taigi užkūrus iškart ir įsijungia.
  • 0
806 2,0 HDI. Sūnus paklydėlis sugrįžo.

#19 Benas

Benas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P806 Du Litrai HDI

Parašyta 2012 vasario 07 - 22:39

Iškart prisipažinsiu, kad nematavau sąnaudų iki "taupytuvų" instaliacijos. Prieš kelionę auto buvo pamalonintas: Naujais stabdžių diskais ir kaladėlėmis; Dujiniais "Bilstein" amortizatoriais; Naujais priekinių ratų guoliais; Restauruotais šakių šarnyrais; Naujais vairo traukių antgaliais; Variklis, greičių dėžė ir vairo stiprintuvas- RVS`u, ir po apdorojimo- naujais tepalais.
  • 0
806 2,0 HDI. Sūnus paklydėlis sugrįžo.

#20 Benas

Benas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P806 Du Litrai HDI

Parašyta 2012 vasario 07 - 22:57

Ekipažas- 4 suaugę ir bagažinė "iki viršaus" - 6 kelevių ekvivalentas. 100% dokumentuotų duomenų su GPS tracku ir kuro pylimo čekiais turiu tik 2000 km atkarpai maždaug nuo Venecijos, per Slovėniją, Kroatiją, Bosn.-Hertzegoviną, pasivažinėjimą pirmyn-atgal po Juodkalniją, ir link namų pro Durmitoro kalnus iki 2km aukštyje- link Bosn-Herz, kalnais pro Sarajevą link Kroatijos ir iki Vengrijos kažkur prie Budapešto. Šitoje atkarpoje vidutinės sąnaudos buvo 5,74 l/100km.
  • 0
806 2,0 HDI. Sūnus paklydėlis sugrįžo.




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0