Jump to content


Photo

Degalų suvartojimo mazinimas


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#41 wonderabout

wonderabout
  • Senbuviai
  • posts 43
  • Automobilis:peugeot 205 GTi

Posted 2012 February 16 - 01:48

Mano lancia zeta 2,1 td valgo be jokiu priedu ir su neveikianciu turbo slegio davikliu iki 7 l/100 km. Rezimas Panevezys - Vilnius 110 km/h pastovus, per Vilniu iki Regitros neatsiliekant nuo srauto, kazkiek po miesta ir atgal i Panevezi, taip suku jau virs metu ir skaiciuoju pagal realias sanaudas ir kilometraza. Auto pravaziaves neaisku kiek, pagal bendra stovi gali but ir puse limono, tai manau sanaudos labai neblogos, palyginus su minetu 806 hdi. Manau uzmiestyje iki 100 drasiai ivaziuociau apie 6 l/100 km be jokiu "lochotronu", tai nematau prasmes kazka tobulint... Ir visa tai 20 m senumo konstrukcijos varikliui. Dabartiniu varikliu sanaudos aisku zymiai skiriasi (i geraja puse), bet ar bent vienas gamintojas naudoja panasias technologijas? Juk visi stengiasi mazinti sanaudas, piginti technologijas, atrodo, paprasciausia butu nupirkti patenta, juk nekainuotu milijardu, kurie isleidziami varikliu tobulinimui... Bet matyt didieji protai supranta, kad fizikos desniu neapgausi, uztat visada atsiranda tokiu gudruciu, kurie bando pagauti auksine zuvele sudrumste ekonomijos ir ekologijos vandeni. Norintiems sutaupyti patarciau geriau pasiskaityti specialistu patarimus, kaip vairuoti ir kaip priziureti automobili, tai tikrai daug vertingiau ir praktiskai nieko nekainuoja.
  • 0

#42 wonderabout

wonderabout
  • Senbuviai
  • posts 43
  • Automobilis:peugeot 205 GTi

Posted 2012 February 16 - 02:00

Is kitos puses, yra kai kuriu pigesniu metodu padidinti galia, aisku, kartu ir sumazinti sanaudas, pvz., storas duslintuvo antgalis prideda maziausiai 5 AJ; isilgines baltos juostos ant kapoto ir stogo (racing stripes) - nuo 12 iki 30 AJ, priklausomai nuo modelio; ksenonai, nors ir kinietiski, +5 AJ; raides GTI, WRC, M ir t.t., ypac raudonos, padidina max. greiti ne maziau 20%... Cia irgi reiketu pasikonsultuot su specialistais, kaip pasiekt paciu geriausiu rexultatu.
  • 0

#43 him08

him08
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi

Posted 2012 February 16 - 12:38

Palaikau intuziastus !!! Del HHO generatoriu ir vandens ipurskimo i isurbimo kolekltoriu. Garai kurie susidaro cilindre nuplauna tepalo plevele nuo cilindro seneliu. Vandens padavimas i isurbimo kolektoriu yra labai seniai zinomas budas plauti variklio degimo kamera. Valo labai geriai. Cia dar sovietmeciu laikais buvo naudojama plaunant ziguliuku bei moskviciu degimo kameras.
  • 0

#44 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2012 February 16 - 18:04

Palaikau intuziastus !!! Del HHO generatoriu ir vandens ipurskimo i isurbimo kolekltoriu. Garai kurie susidaro cilindre nuplauna tepalo plevele nuo cilindro seneliu. Vandens padavimas i isurbimo kolektoriu yra labai seniai zinomas budas plauti variklio degimo kamera. Valo labai geriai. Cia dar sovietmeciu laikais buvo naudojama plaunant ziguliuku bei moskviciu degimo kameras.

Profilaktiškai savajį palepinu vis dar vandens dozėmis plaunant degimo kamerą, nekalbu apie seniai naudojamą variklį :)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#45 wonderabout

wonderabout
  • Senbuviai
  • posts 43
  • Automobilis:peugeot 205 GTi

Posted 2012 February 16 - 22:52

Jus man durnam paaiskinkit, ka duoda vandens purskimas i degimo kamera? Apart to, kad "nuplauna tepalo plevele nuo cilindro sienu", kai visi varikliu ir tepalu konstruktoriai suka galvas, kaip ta plevele islaikyt kuo pastovesne ir storesne? Ir kam reikalinga plauti degimo kamera? Senais laikais, gal ir dabar kai kas naudoja vandeni detonacijos sumazinimui ar pasalinimui, kai sukeliamas suspaudimo laipsnis ar naudojami zemesnio okt. skaiciaus degalai, tai galioja tik benzininiams varikliams! Ziguliukams ir kt. tai darydavo tam, kad galetu naudoti A76-80 benzina, neperdirbant variklio susp. laipsnio sumazinimui (nededant pap. tarpiniu po galva ar isemu stumokliuose). Kaip kazkas minejo, dabar kai kurie sportininkai tai naudoja, bet tai irgi daro, kai sukelia susp. laipsni ir tingi ar nemoka dirbti su valdymo programom, kad sureguliuoti degima, tai toks paprasciausias budas detonacijai pasalinti. Kadangi dizelis veikia is esmes detonacijos (savaiminio uzsidegimo nuo suspaudimo) principu, tokie bajeriai kaip vanduo tik blogina degimo procesa ir mazina variklio galinguma, nekalbant apie kitas pasekmes, ir kaip tik nuo to gali pridegti kameros, voztuvai ir t.t.. Patarciau po tokiu proceduru pasitikrint tepalu stovi, ar nebaltuoja. Dabartiniai visu rusiu degalai turi priedu, skatinanciu degima, ir jau kazkiek metu kazkaip nebesigirdi nusiskundimu del voztuvu pridegimo ar panasiai, pataisykit mane, varikliu remontininkai, jei klystu. Ka gi, intuziastai, labai idomu butu paziuret jusu variklius po kokiu 100 tkm tokio eksploatavimo. Kazkaip manau, kad legendiniai prancuzu varikliai maitinimui ir tepimui vandeniu gali neatsispirti...
  • 0

#46 wonderabout

wonderabout
  • Senbuviai
  • posts 43
  • Automobilis:peugeot 205 GTi

Posted 2012 February 16 - 22:57

P.S. Jo chebra, as galbut skeptikas, bet tai man bent nekainuoja:)
  • 0

#47 him08

him08
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi

Posted 2012 February 17 - 11:38

Jus man durnam paaiskinkit, ka duoda vandens purskimas i degimo kamera? Apart to, kad "nuplauna tepalo plevele nuo cilindro sienu", kai visi varikliu ir tepalu konstruktoriai suka galvas, kaip ta plevele islaikyt kuo pastovesne ir storesne? Ir kam reikalinga plauti degimo kamera?
Senais laikais, gal ir dabar kai kas naudoja vandeni detonacijos sumazinimui ar pasalinimui, kai sukeliamas suspaudimo laipsnis ar naudojami zemesnio okt. skaiciaus degalai, tai galioja tik benzininiams varikliams! Ziguliukams ir kt. tai darydavo tam, kad galetu naudoti A76-80 benzina, neperdirbant variklio susp. laipsnio sumazinimui (nededant pap. tarpiniu po galva ar isemu stumokliuose). Kaip kazkas minejo, dabar kai kurie sportininkai tai naudoja, bet tai irgi daro, kai sukelia susp. laipsni ir tingi ar nemoka dirbti su valdymo programom, kad sureguliuoti degima, tai toks paprasciausias budas detonacijai pasalinti.
Kadangi dizelis veikia is esmes detonacijos (savaiminio uzsidegimo nuo suspaudimo) principu, tokie bajeriai kaip vanduo tik blogina degimo procesa ir mazina variklio galinguma, nekalbant apie kitas pasekmes, ir kaip tik nuo to gali pridegti kameros, voztuvai ir t.t.. Patarciau po tokiu proceduru pasitikrint tepalu stovi, ar nebaltuoja. Dabartiniai visu rusiu degalai turi priedu, skatinanciu degima, ir jau kazkiek metu kazkaip nebesigirdi nusiskundimu del voztuvu pridegimo ar panasiai, pataisykit mane, varikliu remontininkai, jei klystu.
Ka gi, intuziastai, labai idomu butu paziuret jusu variklius po kokiu 100 tkm tokio eksploatavimo. Kazkaip manau, kad legendiniai prancuzu varikliai maitinimui ir tepimui vandeniu gali neatsispirti...

As galvojau kad suprasi pats jog tam tikrom salygom tai yra privalumas ir trukumas, priklausomai nuo situacijos. Ilgai vazineti su vandeniu iskila gresme del ziedu susidevejimo, cia viena is gresmiu. Bet garai yra efektiviausias ir paprasciausias budas isvaliti diegimo kamera (neardant variklio). Tai dazniausiai daroma 5-10 min ant laisvu apsuku (kiti turi savo valimo sistema), as nematau cia problemos. Labai gerai pasalina degimo kameros uzsikoksavima, isligina kompresija cilindruose (jei yra toks trukumas), nuvalo isurbimo ismetimo trakta. Didina voztuvu sandaruma. Bet as neakcentuoju jo kaip super stebuklo, mastikit ka darot. Benzino, dizelio VDV vanduo yra naudojamas kaip temperaturinis stabilizatorius deginant kai kuriu rusiu kura, ledzia deginti daugiau kuro (daznai naudojamas su turbo kad galva, blokas nesusiliditu). Kadangi reguliojame temperatura VDK tai EGR is esmes nereikalingas. Ir be jo sumaziname ismetamu kenksmingu duju kieki. Del vandens garavimo turime didesni slegi VDK tad dizelije galim paliesint misini. Povandeninis akmuo sioje teorijoje yra energija kuri yra sunaudojima verciant vandeni garais, kaikas yra paskaiciauves kad ji turetu virsiti nauda gaunama del papildomu duju VDK, del sito as nezinau. Taip yra kadangi is esmes variklis yra kaitinimo/saldymo irenginis ir energija yra isgaunama is temperaturos skitumo. Klausimas, kodel tada prie -25 mes ne mazeja sanaudos ir nedideja galia? Sorry us nuklidima. Is esmes naudos ir trukumu galima budu vardint ir toliau, bet as nesu sios srities specialistas, taigi apsiribosiu tuom ka jau esu parases. Tobulinkit savo agregatus, mastikite, analizuokite. Laukiu jusu atsiliepimu kas padaret kazkokius pakeitimus ekonomijos/galios link.
  • 0

#48 him08

him08
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi

Posted 2012 February 17 - 11:52

Del HHO beje visai kita istorija. Ir cia jau priklauso nuo technologiniu sprendimu. Gal kas turit susideje HHO sistema ? maciau kad net ir ziema naudoja maisant su antifrizu :D
  • 0

#49 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • posts 1,879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Posted 2012 February 17 - 12:10

Įdomu, jeigu 80 kW HDI variklio galia padidinama programiškai (čipuojant), turint tikslą pasiekti tik ekonomiškumo, koks pasiekiamas rezultatas? Kiek realiai sumažėja kuro sąnaudos?

Edited by Bivainis, 2012 February 17 - 12:13.

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#50 him08

him08
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi

Posted 2012 February 17 - 14:51

Įdomu, jeigu 80 kW HDI variklio galia padidinama programiškai (čipuojant), turint tikslą pasiekti tik ekonomiškumo, koks pasiekiamas rezultatas? Kiek realiai sumažėja kuro sąnaudos?

Mano P406 2.0 HDI 80KW yra cipuotas pas RAMUS Vilniuje. Pas mane automatas. Mano atveju ne ekonomija buvo pirmoj vietoj. Bet manau jei viska konfigurioti didziausiai ekonomijai tai gal su mexanine deze su apgalvotu vairavimu gali 1l-1.5l numusti nuo vidutiniu sanaudu. Gal kas atsakis is zmoniu kurie tuom uzsiima?
  • 0

#51 wanux

wanux
  • Senbuviai
  • posts 374
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 2.0L SRi 1992 m.

Posted 2012 February 17 - 18:59

Bet manau jei viska konfigurioti didziausiai ekonomijai tai gal su mexanine deze su apgalvotu vairavimu gali 1l-1.5l numusti nuo vidutiniu sanaudu.

prisilakstes jaunimelis prikisa i auto visokio shudo, "ijungia" pensininko rezima ir dziaugias sumazejusiom sanaudom... manau nieko nekonfiguruok, apgalvotai vairuok ir nuo sanaudu numusi tikrai daugiau nei 1-1.5 litro...
  • 0

#52 him08

him08
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi

Posted 2012 February 17 - 22:26

prisilakstes jaunimelis prikisa i auto visokio shudo, "ijungia" pensininko rezima ir dziaugias sumazejusiom sanaudom... manau nieko nekonfiguruok, apgalvotai vairuok ir nuo sanaudu numusi tikrai daugiau nei 1-1.5 litro...

Nei tu cia kazka i tema pasakiai nei cia kazkokia gudria minti issakiai.
  • 0

#53 wonderabout

wonderabout
  • Senbuviai
  • posts 43
  • Automobilis:peugeot 205 GTi

Posted 2012 February 18 - 12:59

manau chipavimas apsimoka labiausiai, ir ko gero su gera programa netgi automatine deze dirba daug ekonomiskiau, nes dabartiniai automatai ekonomija prilygsta mechanikai arba net pranoksta, neskaitant patogumo. variklio darbas gerai suderintas su dezes veikimu, ir visada parenkamas optimalus variantas. bet ko gero cia susirinke gudriausi protai, vystantys ateities technogijas, ir man su savo standartiniu mastymu ir praktika nera cia ka veikti.
  • 0

#54 smakovas

smakovas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 43
  • Vieta:Nekaunas
  • Automobilis:peugeot 406

Posted 2012 April 02 - 20:09

Sveiki, gal kas yra isideje vandenilio generatoriu? Kaip veikia> Ar verta detis?:)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users