Degalų suvartojimo mazinimas
#41
Posted 2012 February 16 - 01:48
#42
Posted 2012 February 16 - 02:00
#43
Posted 2012 February 16 - 12:38
#44
Posted 2012 February 16 - 18:04
Profilaktiškai savajį palepinu vis dar vandens dozėmis plaunant degimo kamerą, nekalbu apie seniai naudojamą variklįPalaikau intuziastus !!! Del HHO generatoriu ir vandens ipurskimo i isurbimo kolekltoriu. Garai kurie susidaro cilindre nuplauna tepalo plevele nuo cilindro seneliu. Vandens padavimas i isurbimo kolektoriu yra labai seniai zinomas budas plauti variklio degimo kamera. Valo labai geriai. Cia dar sovietmeciu laikais buvo naudojama plaunant ziguliuku bei moskviciu degimo kameras.
#45
Posted 2012 February 16 - 22:52
#46
Posted 2012 February 16 - 22:57
#47
Posted 2012 February 17 - 11:38
As galvojau kad suprasi pats jog tam tikrom salygom tai yra privalumas ir trukumas, priklausomai nuo situacijos. Ilgai vazineti su vandeniu iskila gresme del ziedu susidevejimo, cia viena is gresmiu. Bet garai yra efektiviausias ir paprasciausias budas isvaliti diegimo kamera (neardant variklio). Tai dazniausiai daroma 5-10 min ant laisvu apsuku (kiti turi savo valimo sistema), as nematau cia problemos. Labai gerai pasalina degimo kameros uzsikoksavima, isligina kompresija cilindruose (jei yra toks trukumas), nuvalo isurbimo ismetimo trakta. Didina voztuvu sandaruma. Bet as neakcentuoju jo kaip super stebuklo, mastikit ka darot. Benzino, dizelio VDV vanduo yra naudojamas kaip temperaturinis stabilizatorius deginant kai kuriu rusiu kura, ledzia deginti daugiau kuro (daznai naudojamas su turbo kad galva, blokas nesusiliditu). Kadangi reguliojame temperatura VDK tai EGR is esmes nereikalingas. Ir be jo sumaziname ismetamu kenksmingu duju kieki. Del vandens garavimo turime didesni slegi VDK tad dizelije galim paliesint misini. Povandeninis akmuo sioje teorijoje yra energija kuri yra sunaudojima verciant vandeni garais, kaikas yra paskaiciauves kad ji turetu virsiti nauda gaunama del papildomu duju VDK, del sito as nezinau. Taip yra kadangi is esmes variklis yra kaitinimo/saldymo irenginis ir energija yra isgaunama is temperaturos skitumo. Klausimas, kodel tada prie -25 mes ne mazeja sanaudos ir nedideja galia? Sorry us nuklidima. Is esmes naudos ir trukumu galima budu vardint ir toliau, bet as nesu sios srities specialistas, taigi apsiribosiu tuom ka jau esu parases. Tobulinkit savo agregatus, mastikite, analizuokite. Laukiu jusu atsiliepimu kas padaret kazkokius pakeitimus ekonomijos/galios link.Jus man durnam paaiskinkit, ka duoda vandens purskimas i degimo kamera? Apart to, kad "nuplauna tepalo plevele nuo cilindro sienu", kai visi varikliu ir tepalu konstruktoriai suka galvas, kaip ta plevele islaikyt kuo pastovesne ir storesne? Ir kam reikalinga plauti degimo kamera?
Senais laikais, gal ir dabar kai kas naudoja vandeni detonacijos sumazinimui ar pasalinimui, kai sukeliamas suspaudimo laipsnis ar naudojami zemesnio okt. skaiciaus degalai, tai galioja tik benzininiams varikliams! Ziguliukams ir kt. tai darydavo tam, kad galetu naudoti A76-80 benzina, neperdirbant variklio susp. laipsnio sumazinimui (nededant pap. tarpiniu po galva ar isemu stumokliuose). Kaip kazkas minejo, dabar kai kurie sportininkai tai naudoja, bet tai irgi daro, kai sukelia susp. laipsni ir tingi ar nemoka dirbti su valdymo programom, kad sureguliuoti degima, tai toks paprasciausias budas detonacijai pasalinti.
Kadangi dizelis veikia is esmes detonacijos (savaiminio uzsidegimo nuo suspaudimo) principu, tokie bajeriai kaip vanduo tik blogina degimo procesa ir mazina variklio galinguma, nekalbant apie kitas pasekmes, ir kaip tik nuo to gali pridegti kameros, voztuvai ir t.t.. Patarciau po tokiu proceduru pasitikrint tepalu stovi, ar nebaltuoja. Dabartiniai visu rusiu degalai turi priedu, skatinanciu degima, ir jau kazkiek metu kazkaip nebesigirdi nusiskundimu del voztuvu pridegimo ar panasiai, pataisykit mane, varikliu remontininkai, jei klystu.
Ka gi, intuziastai, labai idomu butu paziuret jusu variklius po kokiu 100 tkm tokio eksploatavimo. Kazkaip manau, kad legendiniai prancuzu varikliai maitinimui ir tepimui vandeniu gali neatsispirti...
#48
Posted 2012 February 17 - 11:52
#49
Posted 2012 February 17 - 12:10
Edited by Bivainis, 2012 February 17 - 12:13.
#50
Posted 2012 February 17 - 14:51
Mano P406 2.0 HDI 80KW yra cipuotas pas RAMUS Vilniuje. Pas mane automatas. Mano atveju ne ekonomija buvo pirmoj vietoj. Bet manau jei viska konfigurioti didziausiai ekonomijai tai gal su mexanine deze su apgalvotu vairavimu gali 1l-1.5l numusti nuo vidutiniu sanaudu. Gal kas atsakis is zmoniu kurie tuom uzsiima?Įdomu, jeigu 80 kW HDI variklio galia padidinama programiškai (čipuojant), turint tikslą pasiekti tik ekonomiškumo, koks pasiekiamas rezultatas? Kiek realiai sumažėja kuro sąnaudos?
#51
Posted 2012 February 17 - 18:59
prisilakstes jaunimelis prikisa i auto visokio shudo, "ijungia" pensininko rezima ir dziaugias sumazejusiom sanaudom... manau nieko nekonfiguruok, apgalvotai vairuok ir nuo sanaudu numusi tikrai daugiau nei 1-1.5 litro...Bet manau jei viska konfigurioti didziausiai ekonomijai tai gal su mexanine deze su apgalvotu vairavimu gali 1l-1.5l numusti nuo vidutiniu sanaudu.
#52
Posted 2012 February 17 - 22:26
Nei tu cia kazka i tema pasakiai nei cia kazkokia gudria minti issakiai.prisilakstes jaunimelis prikisa i auto visokio shudo, "ijungia" pensininko rezima ir dziaugias sumazejusiom sanaudom... manau nieko nekonfiguruok, apgalvotai vairuok ir nuo sanaudu numusi tikrai daugiau nei 1-1.5 litro...
#53
Posted 2012 February 18 - 12:59
#54
Posted 2012 April 02 - 20:09
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users