TA apziura
#281
Parašyta 2013 vasario 09 - 14:19
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#282
Parašyta 2013 vasario 09 - 17:38
#283
Parašyta 2013 vasario 09 - 19:13
#284
Parašyta 2013 vasario 09 - 20:21
#285
Parašyta 2013 vasario 10 - 14:39
o 605 2.5 td koks dumingumas?Mano patirtis kiek paprastesne.be drozimu nuvaziuota i regitra.rida 200tukst originali.katalizatorius vietoj.motoras D5.dumingumas 0.3.
Šį pranešimą redagavo brizas: 2013 vasario 10 - 14:41
#286
Parašyta 2013 vasario 10 - 17:30
O benzininese katalyzo neraTai dabar ką nuo kovo 1d. be katalizatoriau dyzeliuks TA nepraeis?
Pernai kaip tik pavogė man jį: kieme prie augiabučio naktį išpjovė
Nesiruošiu aš jo visai pirkti ir dėti, jei vėl pavogs. Taigi ką gi dabar daryti, parduoti zyzlą ir jamti benzą belieka; ar TA ieškoti "sukalbamo" dėdės?
#287
Parašyta 2013 vasario 11 - 00:23
Šį pranešimą redagavo EvX: 2013 vasario 11 - 14:42
#288
Parašyta 2013 vasario 21 - 20:42
#289
Parašyta 2013 vasario 21 - 20:47
tai siulyciau itraukt liezuvi. kai laimes teisma tada galesi vadint, o siaip tai jau senai aisku del ko taip vyksta, ir kas sugede variklyje buna. Manau dabar jokiu sansu laimet teisma.Kai kuriais atvejais griežtesnė dyzelių patikra yra gerai, nes atsijoja važinėjančius beveik mirusiais motorais, bet problema, tame, kad ilgesnis gazavimas iki dugno ne į sveikatą net geram varikliui. Kiek realiai gatvėse vairuotojai iki tiek ar daugiau spaudžia? Spausti dyzelį daugiau nei iki 4000 apsukų yra didžiausia kvailystė ir variklio gadinimas. Vienas pažįstamas nuvarė savo kelių metų senumo dyzeliuką, tai lopinys iš TA tol gazavo dugnais, kol variklio garsas pasikeitė ir baltą dūmą pradėjo mest. Nors lopinys pareiškė, kad "TA praėjote", bet dabar yra paduotas į teismą su reikalavimu padengti variklio remonto išlaidas, kadangi buvo įspėtas apie auto gamintojo maksimalių sūkių rekomendacijas, bet jas gerokai viršijo, pakenkdamas varikliui.
R
#290
Parašyta 2013 vasario 21 - 22:05
"Garažinės teisės ekspertas" gal būsi, kad tokios drąsios prognozės? Tikrintojai privalo paisyti gamintojo nurodytų maksimalių sūkių rekomendacijų. Manau teismas, jei bus objektyvus, tai laikys svarbiu ir reikšmingu argumentu. Galų gale, jei kas, yra kelios teismų instancijos. Aš nesakau, kad visi tikrintojai tokie, bet yra dundukų kurie dėl neišmanymo ar dėl kitų priežasčių "persistengia" ir savo pareigąas atlieka netgi "stropiau" nei privalo pagal nustatytas taisykles.tai siulyciau itraukt liezuvi. kai laimes teisma tada galesi vadint, o siaip tai jau senai aisku del ko taip vyksta, ir kas sugede variklyje buna. Manau dabar jokiu sansu laimet teisma.
R
#291
Parašyta 2013 vasario 21 - 22:21
#292
Parašyta 2013 vasario 21 - 22:36
Tai jis ir neužlinko, bet pradėjo baltą dūmą mest, ko pasekoje iš TA teko tiesiai į servisą varyt, kad pažiūrėtų, ką tikrintojas pridirbo. Teko galvos tarpinę keist.Gamintojas tam, kad koks dundukas nevirsytu apsuku yra idejes ribotuva ties ~5000 Kokios dar maksimalios sukiu rekomendacijos? As suprantu, kad kai variklis saltas, truksta tepalo ir pan. Ne ilgai suksis. Bet darbines temperaturos sveikas variklis nuo apsuku, neperziangiant ribotuvo, neuzlinksta....
#293
Parašyta 2013 vasario 21 - 22:39
#294
Parašyta 2013 vasario 21 - 22:56
Tikrintojas spaudžia gazą ar tau reikėjo spausti? Kiek laiko birbina?Tai teisme neirodysi, kad ji nebuvo jau ant ribos...
As siandien TA ejau, ir kazkodel jokiu dumu nemeta
#295
Parašyta 2013 vasario 21 - 23:55
Tikrintojas spaudė, kiek žinau (čia ne mano auto, ne aš ją variau į TA) ir spaudė kokias 10 sekundžių, nors turėtų ne ilgiau kaip 5 sek., jei neklystu.Tikrintojas spaudžia gazą ar tau reikėjo spausti? Kiek laiko birbina?Tai teisme neirodysi, kad ji nebuvo jau ant ribos...
As siandien TA ejau, ir kazkodel jokiu dumu nemeta
Va dar pacituosiu, ką radau internete: "Variklių, varomų dyzelinu, apžiūros procedūros yra aiškiai aprašytos, tad kontrolieriai negali elgtis kaip kuris išmano. Lietuvai perkėlus į nacionalinius teisės aktus ES direktyvą ir įsigaliojus naujoms dyzelinių variklių techninės apžiūros taisyklėms, mes visoms savo įmonėms nupirkome specialią kompiuterinę programą. Į ją yra įtraukti ir joje aprašyti visi Lietuvoje registruoti automobiliai bei nurodyti maksimalūs kiekvieno jų variklio sūkiai. Techninės apžiūros stotyse veikia ir speciali sistema, kuri matuoja visų mašinų tepalo temperatūrą. Jeigu patikros metu kontrolierius pažeidė Valstybinės kelių transporto inspekcijos nurodytus reikalavimus - parinko ne tą matavimo trukmę, viršijo variklio maksimalius sūkius ir dėl to variklis sugenda, visa atsakomybė tenka įmonei, kuriai nuostolius kompensuoja draudimas..." Gintautas Šlėderis, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ direktorius.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2013 vasario 22 - 00:00
#296
Parašyta 2013 vasario 22 - 01:42
Tikrintojas. Pora kartu pergazavo pries matavima. Maksimalias apsukas palaike kokias 3-5 sec. Matavo du kartus.Tikrintojas spaudžia gazą ar tau reikėjo spausti? Kiek laiko birbina?Tai teisme neirodysi, kad ji nebuvo jau ant ribos...
As siandien TA ejau, ir kazkodel jokiu dumu nemeta
Kai atsirado si tvarka - isejau i kiema, pasildziau 406 ir palaikiau ant ribotuvo. Paziureti kas bus. Hdi varikliai pigus
Evbi,
#297
Parašyta 2013 vasario 22 - 07:32
Nuvažiavo su ubytu lavonu į apžiūrą, jos nepravarė ir ieško sliekų šiknoj. Jei tarpinę prapūtė per apžiūrą, tai kažin ar to nebūtų buvę išėjus trasoj ant gero lenkimo... O dabar tai čia sapalionės- mašina ne mano, aš nemačiau, tik girdėjau ir pan...Evbi,
96m 1.9td matavo du kartus, na ir nieko. Ir dūmingumas geras, pardaviau ir dar iki šiol BE BALTŲ dūmų važiuoja...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#298
Parašyta 2013 vasario 22 - 08:02
#299
Parašyta 2013 vasario 22 - 12:04
Nemanau, kad 2009 m. mašiną jau reikėtų laikyti lavonu, juolab pirktą ne Lietuvoje, o ir važinėjant iki TA absoliučiai jokių indikacijų apie galimas problemas variklyje nebuvo. Antras dalykas, kuris iš jūsų realybėje važiuojat tokiu greičiu, kad sūkiai į ribotuvą remtųsi? Koks tas greitis turi būt ir ar Lietuvoj yra daug kelių ir atkarpų, kur juo gali važiuot? Jei kažkas LTU keliais važiuoja 160 ir greičiau, tai apsaugok Dieve nuo tokių debilų. Grėsmė ne tik sau, bet ir aplinkiniams kyla. Ir apskritai, tie, kurie savo dyzeliuką važinėdami spaudžia daugiau nei iki 3500 apsukų, elementariai nemyli ir nesaugo savo variklio ir nieko neišmano apie saugią dyzelinių variklių eksploataciją. Gal ir ta mašina buvo pirkta iš panašaus budulio su panašiu mąstymu, kuris tik gazą dugnais moka spaust, nežinodamas, kokiu varikliu važinėja.Nuvažiavo su ubytu lavonu į apžiūrą, jos nepravarė ir ieško sliekų šiknoj. Jei tarpinę prapūtė per apžiūrą, tai kažin ar to nebūtų buvę išėjus trasoj ant gero lenkimo...
Šį pranešimą redagavo evbi: 2013 vasario 22 - 12:31
#300
Parašyta 2013 vasario 22 - 12:16
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0