Peršokti prie turinio


Nuotrauka

TA apziura


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 447

#301 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2013 vasario 22 - 12:22

evbi, Ne mes tą patikrinimą sugalvojome, tad Tu čia daugiau su mumis nekariauk, nebe įrodinėk. Rašyk laiškus į Tuvlitą, ar į Susisiekimo ministeriją ar Prezidentei, bet ne čia. Kaip tas patikrinimas Tau nepatiktų, jis vis tiek bus atliekamas, tad ar verta piktintis dėl to ko vis tiek negali pakeisti. :)
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#302 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2013 vasario 22 - 12:28

evbi,
Ne mes tą patikrinimą sugalvojome, tad Tu čia daugiau su mumis nekariauk, nebe įrodinėk. Rašyk laiškus į Tuvlitą, ar į Susisiekimo ministeriją ar Prezidentei, bet ne čia. Kaip tas patikrinimas Tau nepatiktų, jis vis tiek bus atliekamas, tad ar verta piktintis dėl to ko vis tiek negali pakeisti. :)

Tai aš ir nekariauju su niekuo čia, tik diskutuoju ir išsakau savo subjektyvią nuomonę :) Kaip sakoma, ginčuose gimsta tiesa :) Šiaip tai aš iš principo nesu prieš tą sugriežtintą tvarką. Aš tik esu prieš kai kuriuos tos tvarkos įgyvendintojus, kurie, kaip rodo dalies žmonių patirtis, dėl neišmanymo ar kitų priežasčių kartais perlenkia lazdą ir tą tvarką įgyvendina daug stropiau nei privaloma. :)
  • 0

#303 austre

austre
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 142
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307SW

Parašyta 2013 vasario 22 - 13:48

Nemanau, kad 2009 m. mašiną jau reikėtų laikyti lavonu, juolab pirktą ne Lietuvoje, o ir važinėjant iki TA absoliučiai jokių indikacijų apie galimas problemas variklyje nebuvo. Antras dalykas, kuris iš jūsų realybėje važiuojat tokiu greičiu, kad sūkiai į ribotuvą remtųsi? Koks tas greitis turi būt ir ar Lietuvoj yra daug kelių ir atkarpų, kur juo gali važiuot? :) Jei kažkas LTU keliais važiuoja 160 ir greičiau, tai apsaugok Dieve nuo tokių debilų. Grėsmė ne tik sau, bet ir aplinkiniams kyla. Ir apskritai, tie, kurie savo dyzeliuką važinėdami spaudžia daugiau nei iki 3500 apsukų, elementariai nemyli ir nesaugo savo variklio ir nieko neišmano apie saugią dyzelinių variklių eksploataciją. Gal ir ta mašina buvo pirkta iš panašaus budulio su panašiu mąstymu, kuris tik gazą dugnais moka spaust, nežinodamas, kokiu varikliu važinėja.

Masinai patikra daroma pasiekus darbine temperatura, jei maksimalios apsukos kenktu, tai raudona riba tikrai butu ne nuo 5000rpm. Beje autobanais nieks nevazineja 130km/h, net tie patys pensininkai. Pries menesi praejau tech apziura su neveikianciu cilindru, nes purkstuklas neveike ir variklis neuzkale :) Ne Lietuvoje eksplotuotos auto 2009m. rida vidutiniskai turi but apie 200 000km. O be to nezinai kaip kas anksciau vazinejo su ta masina. Turbut pensininkas i Baznycia :D.
  • 0

Skoda Felicia 1.3 "98 White (sold)

Volkswagen Passat 1.8 CL 66kW ''92 Mint (sold)

Peugeot 406 Break 2.0 HDI 79kW "02 Silver (sold)

Fiat Bravo 1.6 16V 76kW ''98 (sold)

Fiat Punto 1.3 16V CRDi 51kW ''05 (sold)

Peugeot 307SW 1,6 HDI 80kW "08 Al Grey


#304 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2013 vasario 23 - 15:20

Be apkrovos dyzeliui nera gerai laikyti ant ribotuvo. Bet siaip tai ne veltui redline prasideda nuo 5000rpm bent pas manes. Aisku nera jokios naudos 4000+rpm sukt, nes sukimo momentas krenta stipriai. Jei tvarkingas, ikaites variklis, apsuku jis nebijo! Net Peugeot Planet regeneracija kai dariau, tai kompas laike 4000rpm ~5min. Tada 3000rpm dar ~5min. Regitroj dumingumas buvo 0,030.

Šį pranešimą redagavo definedt: 2013 vasario 23 - 15:22

  • 0

#305 sniener

sniener
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 475
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0hdi

Parašyta 2013 vasario 25 - 20:28

na man vistiek neaisku, ar privales dyzeliukui buti katalizatorius ar nebutinai, svarbu dumingumas butu normos ribose.
  • 0
Visais TEO klausimas kreipkites. Atsakysiu kuo skubiau!!

#306 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2013 vasario 26 - 07:35

Nuo kovo mėn. tikrins per tech. patikrą: yra katalizatorius ar ne - nauji pakeitimai. :blink:
  • 0

#307 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 vasario 26 - 08:47

nuo kovo men tikrins katalizatorius toms auto, kurios registruotos nuo kovo 1, arba ju pirma TA po kovo 1, jei masina registruota iki kovo 1 ir TA jau nebe pirma, tai nieks ten neieskos tu katalizatoriu...ypac automobiliam iki 98 metu...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#308 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 vasario 26 - 19:29

Taigi siandien buvau pasiziureti kaip atliekamas tas gazavimas variklio, cia gal del artejanciu grieztinimu bet iki kol priejo musu eile pralaukem geras pora valandu o masinu dar ilgiausia eilute lauke uz nugaros turbut issigando visi tai suskubo :) Taigi kas del gazavimo ateina TA specialistas pasiema masina ten patikrina stabdzius ir uzgesina kol pratikrina prapurto ja tada vel sviesos ir tada dumingumas taciau niekas nesivargina ziureti kokia variklio temperatura tas mane siek tiek nustebino. Ar jie turi atlikti ta testa tik pasiekus darbine temp variklio ar nebutinai? ar cia daugiau paciam vairuotojui reikia daugiau apsisaugoti, o TA neipareigota to daryti?

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 vasario 26 - 19:30

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#309 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2013 vasario 26 - 19:31

Dumingumo testas atliekamas tik pasiekus darbine temperatura ir kiekvienam varikliui yra nurodytos apsukos kuriomis turi but tai atliekama ir laikas kuriuo variklis turi dirbt tom apsukom. Pagal autodata galima pasiziuret savo varikliui siuos parametrus..
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#310 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 vasario 26 - 19:57

Neziurejo jie temp ir rekomenduojamu sukiu. Kiek vaziavo masinu tiek visas iki galo pjove.
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#311 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2013 vasario 26 - 20:01

Taip,cia ir yra turbut vienintelis kabliukas kuriuo galbut galima butu bandyt uzsikabint ivykus ivykiui,bet Autodata yra nezinau kaip issireikst tiksliai,bet daugiau rekomendacinio pobudzio ir tai nera tas dalykas kuriuo turi vadovautis tokios institucijos, todel pries vaziuojant reiktu gaut is kazkur oficialius duomenis,gal ir is gamintojo ar dar is kur,tuomet pasiruost filmavimui kaip viskas atliekama,ten viesa vieta todel lyg ir turetum teise filmuoti.... P.S tai tik mano subjektyvi nuomone ir kaip elgtis palieku teise kiekvienam sprest nes as taip pat daug ko nezinau :)
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#312 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2013 vasario 26 - 20:09

Neziurejo jie temp ir rekomenduojamu sukiu. Kiek vaziavo masinu tiek visas iki galo pjove.

Darbuotojas juk sėdi mašinoje ir mato apsukas, o kaip tu atskiri kiek apsukų 4000 ar 5000, iš klausos?

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2013 vasario 26 - 20:12

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#313 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 vasario 26 - 20:26

Darbuotojas juk sėdi mašinoje ir mato apsukas, o kaip tu atskiri kiek apsukų 4000 ar 5000, iš klausos?

Stovejau salia ir maciau apsukas spidometre. O del kitu masinu tai jau galima ir girdeti is motoro skleidziamo garso kada jau apsukos remiasi i ribotuva.
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#314 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2013 vasario 26 - 20:37

Šiandien bendradarbis buvo nuvažiavęs į TA (Kaune prie Jutos). Eilė net gatvėj. Visi pablūdo išsigandę sugriežtinimo. Varo net tie, kuriems gal tik balandy priklausytų... :doh:
  • 0
... labai piktas diedas...

#315 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2013 vasario 26 - 21:13

Neziurejo jie temp ir rekomenduojamu sukiu. Kiek vaziavo masinu tiek visas iki galo pjove.

O iš manęs dar daug kas juokėsi, kai panašiai rašiau... :D Turbūt paranojiku, keliančiu audrą stiklinėje, laikė :) Įdomu, kodėl tos eilės prie TA centrų, jei ta nauja tvarka varikliui visai nebaisi, o jų dyz. varikliukai tvarkingi? :D Kaip kolega ir minėjo, geriausia išeitis - supažindinti dūmingumą testuojantį pareigūną su gamintojo rekomendacijomis (įrašinėjant diktofonu) ir procedūrą filmuoti. Aišku, jei norima bent dalinai apsidraust nuo "specialistų", kurie dūmingumą "tikrina" stropiau nei priklauso. Eilė didelė, nenori terliotis ir gaišt papildomai laiką, tai ir drožia visus iki dugno, nesvarbu, ar su turbina, ar be, ar senas, ar apynaujis... :)
  • 0

#316 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2013 vasario 26 - 22:04

Tvarka griezteja ne dumingumo tikrinimui... O siaip del to stropumo, paaiskink man kaip jis atlauzia didesnes apsukas nei ribotuvas leidzia? :hmm: O paranojiku Lietuvai dar desimciai metu uzteks. Tukstanciai ar simtai kasdien praeina TA, bet vienam kitam reikia suversti savo variklio amzelio pasekmes vienam pragazavimui. O drozti ir reikia visus is eiles vienodai, nesvarbu ar su turbina, ar be, ar senas, ar naujas. Jei masina sena ir be turbinos tai gal ir stabdziu jai pilnai veikianciu nereikia, ar kokia nuolaidele galima pakaba tikrinant padaryti? :fool:
  • 0
kažkaip.....

#317 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2013 vasario 26 - 22:11

Tai ko subruzdo tautiečiai, eilės dėl ko, ko bijo? :hmm:
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#318 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 vasario 26 - 22:38

Tai ko subruzdo tautiečiai, eilės dėl ko, ko bijo?  :hmm:

matyt puse is ju katalizatoriu senai nerturi :ax:

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 vasario 26 - 22:38

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#319 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2013 vasario 26 - 23:18

Jei masina sena ir be turbinos tai gal ir stabdziu jai pilnai veikianciu nereikia, ar kokia nuolaidele galima pakaba tikrinant padaryti?  :fool:

Sulyginai nelygintinus dalykus. Stabžiai yra stabdžiai. Jie (kaip ir pakaba) turi būt geri bei tvarkingi ir naujose, ir senuose laužuose, nes nuo to priklauso pačio vairuotojo ir kitų eismo dalyvių saugumas. Dėl apsukų. Kaip jau esu sakęs, koks normalus vairuotojas "laužia" savo dyzelį kelyje iki ribotuvo? Nebent blondinė, trečia pavara autostradoj važiuodama. Ir koks to tikslas, jei normaliom sąlygom pilnai pakanka 3500, na max 4000? Aukščiausia pavara greitkelyje net ir norėdamas iki ribotuvo "neužlauši", nes mašina tiek netrauks, kad iki ribotuvo kiltų. Niekada nesuprasiu, koks tikslas, pvz. iki dugno mint paprastą dyzelį kokių 16 metų senumo, turintį kokia 51 kw.? Ir ne todėl, kad tas variklis prastas, "sudrožtas" ir neatlaikytų. Kam jį gadinti ir testuoti tokiu režimu, kokio realybėje neprireikia? Čia panašiai, jei priimant į darbą ir po to profilaktiškai kasmet visiems be išimties darbuotojams būtų prisitraukimų testas. Nesvarbu, kad tu ne gaisrininkas, ne kareivis, o, pvz., tik eilinis buhalteris, kuris savo darbą sėkmingai atliktų ir padarydamas jų 20, ir 0.

P. S. Aš nesu prieš griežtesnę dyz. variklių patikrą. Perekūpai iš Vakarų kartais priveža tokių "lavonų", kad jų "prafiltravimas" per TA tikrai naudingas. Aš esu prieš kai kuriais atvejais pasitaikantį TA darbuotojų perdėtą "stropumą" ir bereikalingą variklių drožimą labiau negu būtina ir ilgiau negu priklauso. Būna, kad ir variklio darbinės temperatūros nelabai paiso. Jei tokių atvejų nebūtų, tai niekas čia ir neprotestuotų. Jei variklis "prie mirties", tai jis užlinks dar iki sūkiams pasiekiant ribotuvą ar tokiu režimu palaikius pora sekundžių.

Šį pranešimą redagavo evbi: 2013 vasario 26 - 23:28

  • 0

#320 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2013 vasario 27 - 07:32

Jiems turbūt giliai pofik tos apsukos... Kai tiek mašinų, turbūt norisi kuo greičiau pamatuoti ir tiek... Nors, kai dyzelinį wageną variau, tai spaudė tik 1 kartą ir apsukas laikė 4600, kas dar ner raudonos ribos nesiekia...Tai tas matavimas gal nuo darbuotojo priklauso. O jei buvo papulta ant struOpuolio, tai gal neverta kaltinti, kad visi taip daro...
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda





Vartotojų skaito šią temą: 9

narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0