TA apziura
#301
Posted 2013 February 22 - 12:22
#302
Posted 2013 February 22 - 12:28
Tai aš ir nekariauju su niekuo čia, tik diskutuoju ir išsakau savo subjektyvią nuomonę Kaip sakoma, ginčuose gimsta tiesa Šiaip tai aš iš principo nesu prieš tą sugriežtintą tvarką. Aš tik esu prieš kai kuriuos tos tvarkos įgyvendintojus, kurie, kaip rodo dalies žmonių patirtis, dėl neišmanymo ar kitų priežasčių kartais perlenkia lazdą ir tą tvarką įgyvendina daug stropiau nei privaloma.evbi,
Ne mes tą patikrinimą sugalvojome, tad Tu čia daugiau su mumis nekariauk, nebe įrodinėk. Rašyk laiškus į Tuvlitą, ar į Susisiekimo ministeriją ar Prezidentei, bet ne čia. Kaip tas patikrinimas Tau nepatiktų, jis vis tiek bus atliekamas, tad ar verta piktintis dėl to ko vis tiek negali pakeisti.
#303
Posted 2013 February 22 - 13:48
Masinai patikra daroma pasiekus darbine temperatura, jei maksimalios apsukos kenktu, tai raudona riba tikrai butu ne nuo 5000rpm. Beje autobanais nieks nevazineja 130km/h, net tie patys pensininkai. Pries menesi praejau tech apziura su neveikianciu cilindru, nes purkstuklas neveike ir variklis neuzkale Ne Lietuvoje eksplotuotos auto 2009m. rida vidutiniskai turi but apie 200 000km. O be to nezinai kaip kas anksciau vazinejo su ta masina. Turbut pensininkas i Baznycia .Nemanau, kad 2009 m. mašiną jau reikėtų laikyti lavonu, juolab pirktą ne Lietuvoje, o ir važinėjant iki TA absoliučiai jokių indikacijų apie galimas problemas variklyje nebuvo. Antras dalykas, kuris iš jūsų realybėje važiuojat tokiu greičiu, kad sūkiai į ribotuvą remtųsi? Koks tas greitis turi būt ir ar Lietuvoj yra daug kelių ir atkarpų, kur juo gali važiuot? Jei kažkas LTU keliais važiuoja 160 ir greičiau, tai apsaugok Dieve nuo tokių debilų. Grėsmė ne tik sau, bet ir aplinkiniams kyla. Ir apskritai, tie, kurie savo dyzeliuką važinėdami spaudžia daugiau nei iki 3500 apsukų, elementariai nemyli ir nesaugo savo variklio ir nieko neišmano apie saugią dyzelinių variklių eksploataciją. Gal ir ta mašina buvo pirkta iš panašaus budulio su panašiu mąstymu, kuris tik gazą dugnais moka spaust, nežinodamas, kokiu varikliu važinėja.
Skoda Felicia 1.3 "98 White (sold)
Volkswagen Passat 1.8 CL 66kW ''92 Mint (sold)
Peugeot 406 Break 2.0 HDI 79kW "02 Silver (sold)
Fiat Bravo 1.6 16V 76kW ''98 (sold)
Fiat Punto 1.3 16V CRDi 51kW ''05 (sold)
Peugeot 307SW 1,6 HDI 80kW "08 Al Grey
#304
Posted 2013 February 23 - 15:20
Edited by definedt, 2013 February 23 - 15:22.
#305
Posted 2013 February 25 - 20:28
#306
Posted 2013 February 26 - 07:35
#307
Posted 2013 February 26 - 08:47
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#308
Posted 2013 February 26 - 19:29
Edited by lapeno, 2013 February 26 - 19:30.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#309
Posted 2013 February 26 - 19:31
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#310
Posted 2013 February 26 - 19:57
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#311
Posted 2013 February 26 - 20:01
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#312
Posted 2013 February 26 - 20:09
Darbuotojas juk sėdi mašinoje ir mato apsukas, o kaip tu atskiri kiek apsukų 4000 ar 5000, iš klausos?Neziurejo jie temp ir rekomenduojamu sukiu. Kiek vaziavo masinu tiek visas iki galo pjove.
Edited by Bivainis, 2013 February 26 - 20:12.
#313
Posted 2013 February 26 - 20:26
Stovejau salia ir maciau apsukas spidometre. O del kitu masinu tai jau galima ir girdeti is motoro skleidziamo garso kada jau apsukos remiasi i ribotuva.Darbuotojas juk sėdi mašinoje ir mato apsukas, o kaip tu atskiri kiek apsukų 4000 ar 5000, iš klausos?
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#314
Posted 2013 February 26 - 20:37
#315
Posted 2013 February 26 - 21:13
O iš manęs dar daug kas juokėsi, kai panašiai rašiau... Turbūt paranojiku, keliančiu audrą stiklinėje, laikė Įdomu, kodėl tos eilės prie TA centrų, jei ta nauja tvarka varikliui visai nebaisi, o jų dyz. varikliukai tvarkingi? Kaip kolega ir minėjo, geriausia išeitis - supažindinti dūmingumą testuojantį pareigūną su gamintojo rekomendacijomis (įrašinėjant diktofonu) ir procedūrą filmuoti. Aišku, jei norima bent dalinai apsidraust nuo "specialistų", kurie dūmingumą "tikrina" stropiau nei priklauso. Eilė didelė, nenori terliotis ir gaišt papildomai laiką, tai ir drožia visus iki dugno, nesvarbu, ar su turbina, ar be, ar senas, ar apynaujis...Neziurejo jie temp ir rekomenduojamu sukiu. Kiek vaziavo masinu tiek visas iki galo pjove.
#316
Posted 2013 February 26 - 22:04
#317
Posted 2013 February 26 - 22:11
#318
Posted 2013 February 26 - 22:38
matyt puse is ju katalizatoriu senai nerturiTai ko subruzdo tautiečiai, eilės dėl ko, ko bijo?
Edited by Laimonas, 2013 February 26 - 22:38.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#319
Posted 2013 February 26 - 23:18
Sulyginai nelygintinus dalykus. Stabžiai yra stabdžiai. Jie (kaip ir pakaba) turi būt geri bei tvarkingi ir naujose, ir senuose laužuose, nes nuo to priklauso pačio vairuotojo ir kitų eismo dalyvių saugumas. Dėl apsukų. Kaip jau esu sakęs, koks normalus vairuotojas "laužia" savo dyzelį kelyje iki ribotuvo? Nebent blondinė, trečia pavara autostradoj važiuodama. Ir koks to tikslas, jei normaliom sąlygom pilnai pakanka 3500, na max 4000? Aukščiausia pavara greitkelyje net ir norėdamas iki ribotuvo "neužlauši", nes mašina tiek netrauks, kad iki ribotuvo kiltų. Niekada nesuprasiu, koks tikslas, pvz. iki dugno mint paprastą dyzelį kokių 16 metų senumo, turintį kokia 51 kw.? Ir ne todėl, kad tas variklis prastas, "sudrožtas" ir neatlaikytų. Kam jį gadinti ir testuoti tokiu režimu, kokio realybėje neprireikia? Čia panašiai, jei priimant į darbą ir po to profilaktiškai kasmet visiems be išimties darbuotojams būtų prisitraukimų testas. Nesvarbu, kad tu ne gaisrininkas, ne kareivis, o, pvz., tik eilinis buhalteris, kuris savo darbą sėkmingai atliktų ir padarydamas jų 20, ir 0.Jei masina sena ir be turbinos tai gal ir stabdziu jai pilnai veikianciu nereikia, ar kokia nuolaidele galima pakaba tikrinant padaryti?
P. S. Aš nesu prieš griežtesnę dyz. variklių patikrą. Perekūpai iš Vakarų kartais priveža tokių "lavonų", kad jų "prafiltravimas" per TA tikrai naudingas. Aš esu prieš kai kuriais atvejais pasitaikantį TA darbuotojų perdėtą "stropumą" ir bereikalingą variklių drožimą labiau negu būtina ir ilgiau negu priklauso. Būna, kad ir variklio darbinės temperatūros nelabai paiso. Jei tokių atvejų nebūtų, tai niekas čia ir neprotestuotų. Jei variklis "prie mirties", tai jis užlinks dar iki sūkiams pasiekiant ribotuvą ar tokiu režimu palaikius pora sekundžių.
Edited by evbi, 2013 February 26 - 23:28.
#320
Posted 2013 February 27 - 07:32
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users