TA apziura
#321
Parašyta 2013 vasario 27 - 09:30
#322
Parašyta 2013 vasario 27 - 09:59
turi nuoroda kur nors? ar cia kartu su erotiniais sapnais susapnavai?Apsukas laikyti galima ne daugiau kaip 1 sekunde!Cia praktiskai visiems peugeot dyzeliams.
R
#323
Parašyta 2013 vasario 27 - 13:02
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#324
Parašyta 2013 vasario 27 - 13:08
mano zmonos fiatuj irgi viena ., parode 0,27. bet isitikines spaudzia daugiau tuo atveju, kada ismetimas buna nemazas, ir kad prapust sistema, kad sekanciam bandyme numazintu dumingumaVakr draugas ir vare savo B5 passata tai jam spaude tik viena karta iki galo, o pries tai ejo peugetas tai jam jau kazkodel 2 kartus reikejo smaugti iki galo. O tai ar neturetu jie per tepalo matuokle ikisti koki tai prietaisa kuris parodytu tepalo temperatura? Ir matytu kada butu galima atlitki ta duminingumo testa?
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2013 vasario 27 - 13:09
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#325
Parašyta 2013 vasario 27 - 13:28
Man tikrino lapkričio gale.Vakr draugas ir vare savo B5 passata tai jam spaude tik viena karta iki galo, o pries tai ejo peugetas tai jam jau kazkodel 2 kartus reikejo smaugti iki galo. O tai ar neturetu jie per tepalo matuokle ikisti koki tai prietaisa kuris parodytu tepalo temperatura? Ir matytu kada butu galima atlitki ta duminingumo testa?
spaudė 2 kartus. Kaip paaiškino 1 kartą net nematavo - kad prasipūstų. 2 kartą parodė 2,24 ir viskas.
tikrai nespaudė iki raudonos ribos (kažkur apie 3500-4000)
#326
Parašyta 2013 vasario 27 - 17:54
Na as kiek maciau technikinej, tai dyzelem kisa i matuokle kazkoki s.. pagal kuri ir mato variklio temperatura ir kol variklis nera pasiekes darbines temperaturos testas nepradedamas.Vakr draugas ir vare savo B5 passata tai jam spaude tik viena karta iki galo, o pries tai ejo peugetas tai jam jau kazkodel 2 kartus reikejo smaugti iki galo. O tai ar neturetu jie per tepalo matuokle ikisti koki tai prietaisa kuris parodytu tepalo temperatura? Ir matytu kada butu galima atlitki ta duminingumo testa?
#327
Parašyta 2013 vasario 27 - 18:28
Šį pranešimą redagavo devil: 2013 vasario 27 - 18:29
#328
Parašyta 2013 vasario 27 - 19:16
Matai, Lietuvos automobilių parko specifika tokia, kad kai kurie žmonės ir su penkiolikos metų ar dar senesniais dyzeliais (ir nebūtinai jie visi sudrožti) važinėja, o kai kuriuose jų rasti ribotuvą būtų tikrai problematiška Aš ir nesakau, kad naujesniem dyzeliam su turbinom ir ribotuvais tos apsukos yra kažkuo baisios, jei variklis nėra "prie mirties", o tikrintojas nespaudžia iki dugno ilgiau nei priklauso. Kalba ėjo, kad absoliučiai vienodai spausti absoliučiai visus dyzelius, mano nuomone, nėra teisinga. Čia tas pats, lyg atrankoje į darbą vienodai prisitraukimų turėtų padaryti tiek 20-etis, tiek 60-metis, tiek moteris, tiek vyras, o darbo pobūdis apskritai būtų protinis .O siaip del to stropumo, paaiskink man kaip jis atlauzia didesnes apsukas nei ribotuvas leidzia?
Šį pranešimą redagavo evbi: 2013 vasario 27 - 19:45
#329
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:12
Gerai ka tokiu geniju neprileidzia prie reikalavimu kurimo..Matai, Lietuvos automobilių parko specifika tokia, kad kai kurie žmonės ir su penkiolikos metų ar dar senesniais dyzeliais (ir nebūtinai jie visi sudrožti) važinėja, o kai kuriuose jų rasti ribotuvą būtų tikrai problematiška Aš ir nesakau, kad naujesniem dyzeliam su turbinom ir ribotuvais tos apsukos yra kažkuo baisios, jei variklis nėra "prie mirties", o tikrintojas nespaudžia iki dugno ilgiau nei priklauso. Kalba ėjo, kad absoliučiai vienodai spausti absoliučiai visus dyzelius, mano nuomone, nėra teisinga. Čia tas pats, lyg atrankoje į darbą vienodai prisitraukimų turėtų padaryti tiek 20-etis, tiek 60-metis, tiek moteris, tiek vyras, o darbo pobūdis apskritai būtų protinis .O siaip del to stropumo, paaiskink man kaip jis atlauzia didesnes apsukas nei ribotuvas leidzia?
Tyngiu gincytis, bet dyzeliui apsukos visiskai px lygiai taip pat kaip ir benzui, jei turbina normali.
R
Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2013 vasario 27 - 21:16
#330
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:22
Jūs, "genijau", bent perskaitykite, kas rašoma, tada nereikės čia apie turbinas rašinėt. Jei neskaitote, turite teksto suvokimo problemų ar šiaip esate šventai įsitikinęs, kad visi dyzeliai su turbinom, tai čia jau tamstos problema.Gerai ka tokiu geniju neprileidzia prie reikalavimu kurimo..
Matai, Lietuvos automobilių parko specifika tokia, kad kai kurie žmonės ir su penkiolikos metų ar dar senesniais dyzeliais (ir nebūtinai jie visi sudrožti) važinėja, o kai kuriuose jų rasti ribotuvą būtų tikrai problematiška Aš ir nesakau, kad naujesniem dyzeliam su turbinom ir ribotuvais tos apsukos yra kažkuo baisios, jei variklis nėra "prie mirties", o tikrintojas nespaudžia iki dugno ilgiau nei priklauso. Kalba ėjo, kad absoliučiai vienodai spausti absoliučiai visus dyzelius, mano nuomone, nėra teisinga. Čia tas pats, lyg atrankoje į darbą vienodai prisitraukimų turėtų padaryti tiek 20-etis, tiek 60-metis, tiek moteris, tiek vyras, o darbo pobūdis apskritai būtų protinis .O siaip del to stropumo, paaiskink man kaip jis atlauzia didesnes apsukas nei ribotuvas leidzia?
Tyngiu gincytis, bet dyzeliui apsukos visiskai px lygiai taip pat kaip ir benzui, jei turbina normali.
R
#331
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:26
#332
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:36
http://www.lrytas.lt...toju-minios.htm
„Jeigu automobilyje turi būti katalizatorius, o jo nėra, tai bus fiksuojama kaip trūkumas. Taip pat netvarkingas bus laikomas automobilis, jei ratų guolių įvarža per didelė. Iki šiol trūkumu buvo laikomas per didelis guolių laisvumas“, - kai kurias naujų reikalavimų detales paaiškino bendrovės „Transporto studija“ direktoriaus pavaduotojas Ramūnas Vėlavičius.
#333
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:38
Atrodo, kad pakankamai aiškiai ir konkrečiai, be dviprasmybių, rašau, o tamsta tame sakinyje kažkodėl išskaitei, kad dyzeliai su gerom turbinom nebijo apsukų Kolega, jei būtumėte skaitęs paskutinius kelis mano komentarus, tai būtumėte pamatęs, kad aš ten kaip tik ir rašiau, kad turbininiai nebijo apsukų. Taigi aš ten norėjau pasakyti tik tiek, kad ne visi dyzeliniai varikliai yra su turbinom, ne visi turi apsukų ribotuvus, todėl tikrinti jų dūmingumą, taikant absoliučiai identiškus reikalavimus, nematau prasmės ir reikalo. Ar dabar aiškiau? Beje, tai yra tik mano nuomonė ir niekam aš jos neperšu, tik išsakau.nu kad jau taip tai pacituosiu: "Kalba ėjo, kad absoliučiai vienodai spausti absoliučiai visus dyzelius, mano nuomone, nėra teisinga. "
Tu tai pats supranti kad arba tu kvailas arba visi tie techniniai inzinieriai ir specialistai(ne lietuvos beje, lietuva tik pritaike sau sia tvarka). Reiktu moket bapkes, labiau pasitikeciau antru variantu.
R
Šį pranešimą redagavo evbi: 2013 vasario 27 - 21:40
#334
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:44
#335
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:45
Šiaip gal ir gerai. Gal baigsis vieną kartą perekūpų išsidirbinėjimai ir mažiau pjaustys duslintuvus dėl kelių šimtų litų, jei norės, kad klientas pirktų. Žmonės pirkdami įpras tikrinti, ar yra katalizatorius, o jei jo nebus, atsiras svarus argumentas mušti kainą. Jei perekūpas nesutiks, pas jį nepirks. Perpardavinėtojui tada liks dvi išeitys - nuleisti kainą arba laukti naivaus pirkėjo, kuris netikrins ar net neturės supratimo, kas tas katalizatorius ir kur jo ieškoti. Žodžiu, sumažės "išmetimo" "chirurgų" ir kris jau "išoperuotų" mašinų kainosKatalizatorių visgi reikės visoms be išimties mašinoms..
http://www.lrytas.lt...toju-minios.htm
„Jeigu automobilyje turi būti katalizatorius, o jo nėra, tai bus fiksuojama kaip trūkumas. Taip pat netvarkingas bus laikomas automobilis, jei ratų guolių įvarža per didelė. Iki šiol trūkumu buvo laikomas per didelis guolių laisvumas“, - kai kurias naujų reikalavimų detales paaiškino bendrovės „Transporto studija“ direktoriaus pavaduotojas Ramūnas Vėlavičius.
#336
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:49
#337
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:53
Bus dedami kazkokie temperaturiniai davikliai pries ir po kataliko,matuojama temepratura, kolkas daugiau nezinau....beje siuos reikalus kuria KTU,o daugiau nieko nezinau...O kas nors zino kaip realiai ji patikrint jei pvz jis isoperuotas per virsu ir vizualiai nesimato?
R
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#338
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:55
#339
Parašyta 2013 vasario 27 - 21:58
Nuvarai i servisa ir patikrini, jei dar neturi tai tuoj tures iranga kaip ir TA centrai, lyg ir logiska.As turejau omeny kaip patikrint perkant masina..
R
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#340
Parašyta 2013 vasario 27 - 22:06
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0